Niny Skrevet 5. mai 2021 #81 Del Skrevet 5. mai 2021 Husker selv da jeg leste at jeg skulle begynne å merke bedring. Allerede da var jeg sluttet å ta tabletter for kvalmen, men var fortsatt litt kvalm. Uken etter så lettet kvalmen myye 🤩 Selv bruker jeg mest Graviditet+ pga den fine animasjonen, men har flere andre fordi de har litt forskjellig informasjon. Tok et kjapt skjermbilde av de jeg aktivt går inn og leser på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 5. mai 2021 Forfatter #82 Del Skrevet 5. mai 2021 Da er det kanskje håp om god form snart 🤩🤩 Takk for app-tips @Niny👍 Selv har jeg bare brukt Helseoversikt etter tips fra jordmor, dette er visst appen helsevesenet anbefaler, og de kan koble seg opp til din bruker (ved tillatelse) for å få oversikt over det jeg fører inn av blant annet vekt. Skal sjekke ut noen flere 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 5. mai 2021 #83 Del Skrevet 5. mai 2021 Godis skrev (58 minutter siden): Hvilken app bruker du? 😊 Får håpe dagens bedre form er starten på veien oppover 👏 Mange 🙈 Lurer på om dette sto i babyverden sin 🤔 Ja, la oss håpe på det 😁🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 5. mai 2021 #84 Del Skrevet 5. mai 2021 Godis skrev (2 timer siden): Da er det kanskje håp om god form snart 🤩🤩 Takk for app-tips @Niny👍 Selv har jeg bare brukt Helseoversikt etter tips fra jordmor, dette er visst appen helsevesenet anbefaler, og de kan koble seg opp til din bruker (ved tillatelse) for å få oversikt over det jeg fører inn av blant annet vekt. Skal sjekke ut noen flere 👌 Jeg har den også, men ikke vært mye inne på den da jeg følte den var rotete tidlig i graviditeten og viste ikke størrelser for sammenligning osv 😜 Leste dog mye inne på den seinest igår 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 5. mai 2021 Forfatter #85 Del Skrevet 5. mai 2021 Niny skrev (1 minutt siden): Jeg har den også, men ikke vært mye inne på den da jeg følte den var rotete tidlig i graviditeten og viste ikke størrelser for sammenligning osv 😜 Leste dog mye inne på den seinest igår 😂 Det er sant, den er veldig "praktisk", altså informativ og nøytral. Men savner typiske illustrasjoner og slik der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #86 Del Skrevet 6. mai 2021 10+1 Har passert ti uker, og kom akkurat hjem fra andre time hos jordmor. Der er jeg oppført som 9+2 i dag, ettersom jeg oppga litt feil dato første gang. Det var visst mye jobb om det skulle endres nå, men praktisk har det jo ingen betydning. Hun kjente livmora mi veldig godt, og sa at det var ikke tvil om at noe skjer inni magen. Etterpå lette hun etter hjerteslag, og det tok det ikke lang tid før hun fant. En rask og fin puls på 170 slag i minuttet, og vi fikk høre så lenge vi ønsket. Samboer var med i håp om at vi kunne hørte lyden, og ble tydelig glad 🥰 Det var en fin bekreftelse ❤️ Nå kan jeg glede meg litt mer til ultralyden neste uke, i stedet for å være bekymret for dødt foster. Risikoen er der fremdeles, men sjansene minker for hver dag som går. Fikk forøvrig et mye bedre inntrykk av jordmor denne gangen, og ingen mas om vekt og kosthold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 6. mai 2021 #87 Del Skrevet 6. mai 2021 Såå herlig ❤️ Husker jeg på TUL ble imponert over at de kunne ta undersøkelsen fra utsiden, for jeg kunne jo bare såvidt kjenne livmoren helt nederst.. Og så bra at jordmor idag føltes mye bedre å ha dialog med 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 6. mai 2021 #88 Del Skrevet 6. mai 2021 Ååh, så herlig å få høre hjerteslag da ❤ Morsomt at hun kunne kjenne livmora også. Klarer du å se det selv enda? Herlig med ultralyd neste uke, gleder meg skikkelig til å høre oppdatering etter det. Blir jo herlig å endelig få se den lille ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #89 Del Skrevet 6. mai 2021 Ja, det var skikkelig hyggelig 🥰 Kan ikke se noe selv enda nei, men jeg har plager med magen som gjør at jeg til vanlig også har en mage som varierer veldig i størrelse og form pga luft. Så jeg ser ingenting unormalt, og tror nok det er en stund til det vil vises. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 7. mai 2021 #90 Del Skrevet 7. mai 2021 Åå, så kos å få høre hjertelyden! Jeg fikk selv høre den hos jordmor i uke 13, og fikk også lov å ta opptak av den. Gjett om jeg koste meg med å høre på det når jeg kjente bekymringene kom snikende! ❤️ Det føles som om det var i går. Men akkurat nå ligger jeg i sengen og beundrer den lille nydelige jenta mi ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #91 Del Skrevet 7. mai 2021 Juss-jenta skrev (42 minutter siden): Åå, så kos å få høre hjertelyden! Jeg fikk selv høre den hos jordmor i uke 13, og fikk også lov å ta opptak av den. Gjett om jeg koste meg med å høre på det når jeg kjente bekymringene kom snikende! ❤️ Det føles som om det var i går. Men akkurat nå ligger jeg i sengen og beundrer den lille nydelige jenta mi ❤️ Kanskje jeg skal ta opptak neste gang 😍 For jeg skal visst få lov å høre hver gang jeg er der! Åå, som jeg gleder meg til min lille er her ute sammen med oss, men enn så lenge skal den få ligge i ro og frem en god stund til❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. mai 2021 #92 Del Skrevet 8. mai 2021 Gratulerer med passerte 10 uker! Så stas å høre hjertelyden! Det går nok helt sikkert fint på UL Masse lykke til på den! Får mannen være med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #93 Del Skrevet 8. mai 2021 Tusen takk 🥰 Ja, har større tro nå enn tidligere på at det skal gå fint på ultralyd også. Mannen får være med ja, heldigvis 💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 8. mai 2021 #94 Del Skrevet 8. mai 2021 Så koselig å høre hjertelyd 💕🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #95 Del Skrevet 8. mai 2021 Ja, hjertevarmende var det @Patriotpaula💓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #96 Del Skrevet 8. mai 2021 10+3 Nå har noe løsnet her! I formen altså 😄 Det er enda en lang vei å gå før jeg er meg selv, men nå har jeg fått noen dager denne uka som har vært lettere enn de siste fem ukene. Det er ikke en stor anstrengelse å bevege seg til badet for å gå på do, jeg har greid å gjøre litt husarbeid hver dag, og har hatt noen besøk hjem til foreldrene mine. Jeg greier de fleste dagene å holde kvalmen i sjakk ved å spise litt hver time, så den er på et helt holdbart nivå. Jeg er lettere til sinns, og samboer merker at jeg har mimikk og engasjement når jeg prater, noe som har vært fraværende i det siste. For en befrielse å få det litt lettere🐦 Uka som kommer er ei kort arbeidsuke, så jeg skal nok prøve noen besøk innom arbeidsplassen. Men kanskje jeg er klar til å komme litt tilbake på jobb uka etter der🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 8. mai 2021 #97 Del Skrevet 8. mai 2021 Så deilig at formen er bedre! Ingenting er bedre enn det 👏🌟Måtte det vare lenge 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 9. mai 2021 #98 Del Skrevet 9. mai 2021 Ååh, så deilig at formen er bedre 😁 Lurt å prøve å benytte disse to ukene til en litt forsiktig oppstart på jobb tenker det samme selv. Nå håper jeg formen din bare blir bedre framover 🤞😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 9. mai 2021 #99 Del Skrevet 9. mai 2021 Godt å høre at formen er litt bedre, Godis ❤️ Håper formen bare er stigende og stigende framover 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 10. mai 2021 #100 Del Skrevet 10. mai 2021 Godt å høre at formen din har blitt bedre ❤️ Håper det varer! Blir spennende med ultralyd denne uken 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå