Gå til innhold

Gynekologiske tester av mannlig lege - er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis kjæresten kan bli sjalu på leger, så er det vel ikke grenser for hvem andre han vil bli sjalu på. Kolleger, svogere, han på Shell...

Sykelig sjalusi kan ende med vold, vær obs 

Anonymkode: c0470...d11

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rotemor skrev (2 timer siden):

Ja, det var ikke det beste eksempelet på uutdannet, kunnskapsløs, smålig, harry og barnslig jeg kunne valgt.

Hva har utdanning å gjøre med om mann eller dame er gynekolog?  

Er en Redneck uutdannet eller smålig ?

Harry kan så være spørs på øyne som ser.  Kjenner enkelte med høy utdanning som er barnslig,redneckene er vel de som tør å vise det offentlig. 

Synes det var lite gjennomtenkt argumentet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

"Utroskap er et begrep som generelt betegner det å ikke være tro mot et løfte eller en forpliktelse. Begrepet brukes både i forbindelse med mellommenneskelige forhold, for eksempel ekteskapsbrudd"

Hva disse forpliktelsene eller løftene innebærer er opp til hver enkelt. Jeg snakker ikke dritt om hvordan du lever livet ditt, da kan du respekter andres valg også. For mitt livssyn så er det utroskap om andre menn klår på kona mi, ja. Lege eller ei, det går ikke overens med min kultur. Det er ikke det minste problem å ordne kvinnelig lege.

Så nok en gang. Har du noe halvveis saklig og gjennomtenkt å komme med, eller blir det bare teite kommentarer?

Anonymkode: 45115...abc

stakkars den som er i et forhold med deg da...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg vet ikke om fu leste alt keg skrev, men jeg har veldig ubalanse i skjeden min. Og renner væske, og væsken lukter. Det plager meg og det plager kjæresten min. Og vet du hva? Det er faktisk anbefalt å både sjekke puppene sine og underlivet sitt hvert år. Jeg kan fint vente på min kvinnelige lege. Men greien er at jeg på andre siden får kommentarer om at jeg lukter

Anonymkode: 7a3aa...369

Det høres ut som du har fått bakteriell vaginose og som at kjæresten din er en sjalu og usikker guttunge.

Anonymkode: 59c2e...528

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (1 time siden):

Hva har utdanning å gjøre med om mann eller dame er gynekolog?  

Er en Redneck uutdannet eller smålig ?

Harry kan så være spørs på øyne som ser.  Kjenner enkelte med høy utdanning som er barnslig,redneckene er vel de som tør å vise det offentlig. 

Synes det var lite gjennomtenkt argumentet ditt.

Eh. Nå har du misforstått alt. 
 

«Hva har utdanning å gjøre med om mann eller dame er gynekolog?  »

Det aner jeg ikke. Vet ikke hvor du får der der fra. Jeg har ikke nevnt gynekologen med et ord. Men jeg kan bekrefte at utdanningskrav er uavhengig av kjønn...

Argumenter mister jo sin styrke npr man ikke sersammenhenger og finner på egne ting.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kvinne som fastlege og går til en gynekolog som er mann. Det har ikke min mann noe som helst med. Han har heller aldri spurt.

Anonymkode: 0e7fd...9f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde ikke likt det om mannen min gikk til en kvinnelig lege som skulle sjekke penisen hans.. 

Jeg hadde ikke sagt noe, men jeg hadde aldri sett frem til de timene. Det er jo ikke noe unormalt at noen er usikre/sjalue, det er overhode ikke noe godt for den parten som er det. Å selvfølgelig ikke for den det går utover heller. Men jeg tenker at det er viktig dere prater om det, for ja hva så om han er usikker? Hjelp han med å mestre det, det er jo vondt for han også å ha det sånn. 

Anonymkode: f33f5...2fa

Jo, det er unormalt og syklig å blande seg opp i partnerens legebesøk. Jeg aner ikke om konsa går til kvinne eller mann for GU. Det interesserer meg ikke. Det viktige er at hun går til en.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

"Utroskap er et begrep som generelt betegner det å ikke være tro mot et løfte eller en forpliktelse. Begrepet brukes både i forbindelse med mellommenneskelige forhold, for eksempel ekteskapsbrudd"

Hva disse forpliktelsene eller løftene innebærer er opp til hver enkelt. Jeg snakker ikke dritt om hvordan du lever livet ditt, da kan du respekter andres valg også. For mitt livssyn så er det utroskap om andre menn klår på kona mi, ja. Lege eller ei, det går ikke overens med min kultur. Det er ikke det minste problem å ordne kvinnelig lege.

Så nok en gang. Har du noe halvveis saklig og gjennomtenkt å komme med, eller blir det bare teite kommentarer?

Anonymkode: 45115...abc

🤮

Anonymkode: 0e7fd...9f2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken behandler du går til er ditt valg, og ditt valg alene. Jeg ville aldri akseptert at en partner la seg opp i det. Hans fokus burde være at du skal få best mulig helsehjelp, men istedenfor projiserer han sine egne perversjoner over på legen din. Patetisk.

I følge hans logikk kan jo ikke bifile kvinner gå til gynekolog i det hele tatt, da er de tydeligvis utro uansett hvilket kjønn gynekologen har. Herregud.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om gynekologen til dama er mann eller dame. Det er da fullstendig uinteressant.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Normal?

Anonymkode: 7a3aa...369

Nei, absolutt ikke. Det er en syk reaksjon og du bør vurdere om du har lyst til å ha et forhold til noen med et så stort aggresjons- og kontrollbehov. 

Anonymkode: 79a91...d7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

"Utroskap er et begrep som generelt betegner det å ikke være tro mot et løfte eller en forpliktelse. Begrepet brukes både i forbindelse med mellommenneskelige forhold, for eksempel ekteskapsbrudd"

Hva disse forpliktelsene eller løftene innebærer er opp til hver enkelt. Jeg snakker ikke dritt om hvordan du lever livet ditt, da kan du respekter andres valg også. For mitt livssyn så er det utroskap om andre menn klår på kona mi, ja. Lege eller ei, det går ikke overens med min kultur. Det er ikke det minste problem å ordne kvinnelig lege.

Så nok en gang. Har du noe halvveis saklig og gjennomtenkt å komme med, eller blir det bare teite kommentarer?

Anonymkode: 45115...abc

Da må du bare akseptere at vi ser ned på ditt livssyn i Norge. Det er allment akseptert i Norge at vi bruker de legene vi selv ønsker. Medisinsk behandling har null og nada med utroskap å gjøre.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er enig med TS sin mann - Av nysgjerrighet, hvordan stiller det seg hvis den mannlige legen er homofil? Eller hvis den kvinnelige legen er lesbisk? 
Er det kjønnet, eller deres seksuelle tiltrekning som er problemet?

Hva om den mannlige heterofile legen er så stygg at din kone umulig kan finne ham tiltrekkende - hjelper det?

Anonymkode: bb404...692

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som er enig med TS sin mann - Av nysgjerrighet, hvordan stiller det seg hvis den mannlige legen er homofil? Eller hvis den kvinnelige legen er lesbisk? 
Er det kjønnet, eller deres seksuelle tiltrekning som er problemet?

Hva om den mannlige heterofile legen er så stygg at din kone umulig kan finne ham tiltrekkende - hjelper det?

Anonymkode: bb404...692

Tviler på at det har noe å si. Dette dreier seg om psykiske problemer eller ekstrem religion.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg ville sett på det som utroskap, ja.

Anonymkode: 45115...abc

🤣  dagens!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dere som er enig med TS sin mann - Av nysgjerrighet, hvordan stiller det seg hvis den mannlige legen er homofil? Eller hvis den kvinnelige legen er lesbisk? 
Er det kjønnet, eller deres seksuelle tiltrekning som er problemet?

Hva om den mannlige heterofile legen er så stygg at din kone umulig kan finne ham tiltrekkende - hjelper det?

Anonymkode: bb404...692

Det hverken forklarer eller forsvarer noe, så jeg forstår ikke spørsmålet...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Er han stokk dum han typen din? Ville dratt til den timen du har så får han bare være forbanna. 

Anonymkode: b0430...c80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg går helst til mannlig gyn. Har et sensitivt underliv, og min erfaring er at mannlige gyn er mye mer forsiktige og profesjonelle. Kvinner er litt mer "dette får du tåle" og er brå og uforsiktige. De fleste gangene jeg har vært hos kvinnelig gyn har jeg gått gråtende ut av smerte og ubehag. Aldri opplevd at en mann legger seg opp i dette, de vil at jeg skal velge det som er mest komfortabelt for meg.

Anonymkode: 554e7...388

Min erfaring også. Foretrekker mannlige gynekologer pga dette. 

Anonymkode: edd63...467

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette må være trolling eller så er faen tute meg the bar low når det gjelder valg av menn. Hvorfor i huleste er du SAMMEN med en fyr som ikke lar deg gå til en mannlig gyn.? Eier du ikke selvrespekt? Forlat den umodne, kontrollerende fjotten og få deg en mann som lever sammen med oss andre i 2021. 

Og jeg stusser virkelig på dere som er enige med kjæresten. Enten er samtlige fra en eller annen trollfabrikk eller så står ikke verden til neste påske.

Anonymkode: f025e...ba1

Nei, slikt er ikke trolling, dette er mer vanlig enn man skulle håpe på

Anonymkode: d4a09...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal vel ikke bruke penisen sin til å undersøke deg? Den «mannen» du er sammen med er jammen usikker på seg selv. 😂😂 

Kan du ikke be han i detalj fortelle deg hva han tror skjer hos gynekologen så Kanske han innser hvor dum han høres ut. Ærlig talt.. han ble fly forbannnet? Jeg hadde brast ut i latter om jeg hadde vært deg. 

Anonymkode: 43a3f...f94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...