Gå til innhold

Gynekologiske tester av mannlig lege - er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig spesielt. Han legen driter jo i ditt underliv foruten det medisinske...

Anonymkode: bbff8...044

Uheldige formuleringer skaper lett bilder i hodet man ikke vil ha.. :sjokkert:

I alle fall hvis man kommer direkte fra seksualforumet... :sjenert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som helsepersonell er dette noen av de mest håpløse trådene jeg leser. I det offentlige er det faktisk ikke lov å velge behandler ut ifra pasientens preferanser for hudfarge, legning, etnisitet eller kjønn. Det kalles diskriminering. Det er faktisk provoserende å bli beskyldt av pasienten eller partner at man er så uprofesjonell i yrket sitt at man skulle ha noen som helst seksuell interesse av alle de kroppsdelene man må forholde seg til hver eneste dag. Om man ser 20 mannlige/kvinnelige underliv om dagen, tenker man problemorientert og klinisk/faglig på det man ser. Punktum. 

Anonymkode: d26d2...360

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli sjalu pga medisinske undersøkelser gjort av motsatt kjønn har jeg aldri tenkt på en gang. 

Tror han de mannlige legene går med konstant stå hele arbeidsdagen fordi han ser kvinners underliv? Og at undersøkelsene ender opp med sex eller en kaffedate? 

Altså, hva slags fyr er du sammen med? 

Anonymkode: e659c...45b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min er mann, og han tar gu på meg også. Skulle ha tatt seg ut at kjæresten min hadde blitt sjalu pga det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

"Utroskap er et begrep som generelt betegner det å ikke være tro mot et løfte eller en forpliktelse. Begrepet brukes både i forbindelse med mellommenneskelige forhold, for eksempel ekteskapsbrudd"

Hva disse forpliktelsene eller løftene innebærer er opp til hver enkelt. Jeg snakker ikke dritt om hvordan du lever livet ditt, da kan du respekter andres valg også. For mitt livssyn så er det utroskap om andre menn klår på kona mi, ja. Lege eller ei, det går ikke overens med min kultur. Det er ikke det minste problem å ordne kvinnelig lege.

Så nok en gang. Har du noe halvveis saklig og gjennomtenkt å komme med, eller blir det bare teite kommentarer?

Anonymkode: 45115...abc

Du lever som du preker du å da sikkert? Avviser alle kvinnelige leger som vil klå på deg, og kun går til mannlige?

Anonymkode: 76fac...e7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Denne legen kan jo være homofil for alt han vet. 

Anonymkode: fc4fa...620

Min mannlige fastlege er faktisk det (kom frem da jeg googler ham før jeg valgte ham, hadde dog ingenting med valget å gjøre) 😄

Har virkelig aldri tenkt et nanosekund på hvilket kjønn min partners fastlege har, og hadde lurt på om han var blitt sprø om han hadde sagt noe om min.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Den sjalu tassen får bli med deg da om det er så skummelt for han. Herregud de undersøkelsene der er jo det mest avtennende som finnes. Helsen din er viktigere enn surpompen. Ta timen din du.

Anonymkode: 74032...d93

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Herregud.... Be kjæresten din vokse opp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

. Det er jo ikke noe unormalt at noen er usikre/sjalue,  

Anonymkode: f33f5...2fa

På en medisinsk undersøkelse, jo. Det er høyst unormalt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ville sett på det som utroskap, ja.

Anonymkode: 45115...abc

🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er det teiteste jeg har lest på lenge. Det der hadde jeg ikke gidda, hadde dumpa han tvert.

Anonymkode: 159ad...b74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

"Utroskap er et begrep som generelt betegner det å ikke være tro mot et løfte eller en forpliktelse. Begrepet brukes både i forbindelse med mellommenneskelige forhold, for eksempel ekteskapsbrudd"

Hva disse forpliktelsene eller løftene innebærer er opp til hver enkelt. Jeg snakker ikke dritt om hvordan du lever livet ditt, da kan du respekter andres valg også. For mitt livssyn så er det utroskap om andre menn klår på kona mi, ja. Lege eller ei, det går ikke overens med min kultur. Det er ikke det minste problem å ordne kvinnelig lege.

Så nok en gang. Har du noe halvveis saklig og gjennomtenkt å komme med, eller blir det bare teite kommentarer?

Anonymkode: 45115...abc

Hvilken kultur er dette?

Anonymkode: e1f43...88e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Han er lege, å ser på vaginaer ofte. Be kjæresten holde kjeft. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er en ynkelig reaksjon. 

Anonymkode: 39c26...858

Kan ikke annet enn å si meg enig. Hva fader? 😦 Har alltid hatt mannlig gynekolog bortsett fra på føden, og har aldri tenkt over det. De er jo profesjonelle.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig idiotisk oppførsel fra din kjæreste! Det er for søren en mannlig lege! Som kun gjør en jobb og er ikke ute etter noe som helst annet enn og hjelpe deg med eventuelt problemer du måtte ha 😕 

Anonymkode: 2e503...15d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Med en annen mann, ja. Utroskap er uansett en subjektiv ting. For meg er det utroskap for mitt forhold.

Anonymkode: 45115...abc

Da bør du leve alene 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går helst til mannlig gyn. Har et sensitivt underliv, og min erfaring er at mannlige gyn er mye mer forsiktige og profesjonelle. Kvinner er litt mer "dette får du tåle" og er brå og uforsiktige. De fleste gangene jeg har vært hos kvinnelig gyn har jeg gått gråtende ut av smerte og ubehag. Aldri opplevd at en mann legger seg opp i dette, de vil at jeg skal velge det som er mest komfortabelt for meg.

Anonymkode: 554e7...388

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (9 timer siden):

Rednecks  bryr seg da katten i hvilken kjønn gynekologen er.

Nå syntes jeg du var dømmende.

Ja, det var ikke det beste eksempelet på uutdannet, kunnskapsløs, smålig, harry og barnslig jeg kunne valgt.

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Lege er lege, spiller ingen rolle hvilket kjønn. Hadde kjæresten min bedt meg droppe min mannlige legen for GU hadde jeg ledd av han tror jeg. 

Anonymkode: dfef1...4f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...