Gå til innhold

Gynekologiske tester av mannlig lege - er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke engang poenget med å fortelle hvilket kjønn legen har i utgangspunktet. Så lenge det ikke anfekter meg, har ikke min mann noe som helst han skulle sagt på det området. Ikke har han noen gang ytret noe som helst i de baner heller. Legen berører en knapt fysisk under undersøkelsen. Det er instrumenter som gjør den jobben. Er vel bare og hjelper til å legge det an riktig.

Anonymkode: 2092f...d81

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig spesielt. Han legen driter jo i ditt underliv foruten det medisinske...

Anonymkode: bbff8...044

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Har han tenkt på at kvinnelege gynekologar kan være single lesber?

Anonymkode: 0662d...162

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker også dame, og hadde nok avlyst timen eller funnet en kvinnelig gynekolog. Det var én gang under graviditeten, hvor jeg ble sendt på sykehus midt på natten, og da hadde jeg ikke noe valg. Men det handler om at jeg også hater gyn.undersøkelser i seg selv, og blir enda verre med en mann.

Anonymkode: ee2e7...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet sjalusien når nye høyder når en blir sjalu over at partneren går til legd av motsatt kjønn!

Ts, typen din er en usikker idiot som  bør jobbe med sin egen selvtillit. Du må for all del ikke etterkomme det latterlige kravet hans ihvertfall!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg går til en kvinnelig gynekolog, er jeg lesbisk, da? Eller liker jeg bare å eksperimentere? Er jeg utro uansett? Kanskje mannen min vil se på?

Anonymkode: dcacc...b35

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får han nesten bla opp 1500,- å sponse deg med en privat GU da, så kan han selv velge behandler til deg på nettsiden til feks Volvat når dere bestiller.

Han vil ikke betale de pengene? Neivel, da får han tørke snørret sitt å holde kjeft. 

Anonymkode: 9456c...431

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe denne mannlige gynekologen tenker seksuelt når du kommer inn med en rennende og illeluktende vagina. Man drar gjerne til gynekolog om noe er galt, tenk så mye ekkelt han ser i løpet av en dag. Mannen min har kvinnelig lege og sjekket seg både foran og bak med denne dama, faller meg ikke inn at det er så sykt deilig for noen av dem. Selvom jeg selv har damelege så er jeg fortsatt litt flau når jeg bretter ut underlivet til en vilt fremmed.. 

Anonymkode: 259cc...893

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg foretrekker også dame, og hadde nok avlyst timen eller funnet en kvinnelig gynekolog. Det var én gang under graviditeten, hvor jeg ble sendt på sykehus midt på natten, og da hadde jeg ikke noe valg. Men det handler om at jeg også hater gyn.undersøkelser i seg selv, og blir enda verre med en mann.

Anonymkode: ee2e7...5ac

Ja, det handler om DEG og hva du er komfortabel med. Det er noe helt annet enn en sykelig sjalu partner.

Anonymkode: 3c2eb...4e6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Det er noe galt med innstillingen til kjæresten din. Han er kanskje fra en annen kultur der en kvinne er en eiendel og ikke et menneske? 

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville sett på det som utroskap, ja.

Anonymkode: 45115...abc

Da trenger du seriøst hjelp til det mentale. En medisinsk undersøkelse er da ikke utroskap, og heller ikke noe man har lyst til, men gjør ut av et nødvendighetsbehov. 

Utrolig at det finnes slike holdninger i 2020. 

Man må forøvrig ikke gå til en fastlege heller. Du kan bestille privat gynekolog og få time akkurat når det passer deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

typen din er en umoden dott.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

theTitanic skrev (Akkurat nå):

Det er noe galt med innstillingen til kjæresten din. Han er kanskje fra en annen kultur der en kvinne er en eiendel og ikke et menneske? 

 

Da trenger du seriøst hjelp til det mentale. En medisinsk undersøkelse er da ikke utroskap, og heller ikke noe man har lyst til, men gjør ut av et nødvendighetsbehov. 

Utrolig at det finnes slike holdninger i 2020. 

Man må forøvrig ikke gå til en fastlege heller. Du kan bestille privat gynekolog og få time akkurat når det passer deg. 

tror det er typen som trenger mest hjelp med det mentale

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde ikke likt det om mannen min gikk til en kvinnelig lege som skulle sjekke penisen hans.. 

Jeg hadde ikke sagt noe, men jeg hadde aldri sett frem til de timene. Det er jo ikke noe unormalt at noen er usikre/sjalue, det er overhode ikke noe godt for den parten som er det. Å selvfølgelig ikke for den det går utover heller. Men jeg tenker at det er viktig dere prater om det, for ja hva så om han er usikker? Hjelp han med å mestre det, det er jo vondt for han også å ha det sånn. 

Anonymkode: f33f5...2fa

det er en lege. En klinisk undersøkelse. Finnes ikke noe seksuelt ved det. Rar ting å bli sjalu på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner ikke reaksjonen til mannen din. Leger er leger, uansett kjønn. Men jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt må gå til denne vikaren om to uker, når din fastlege er tilbake om ca en mnd? Ubalanse i skjeden kan vente to ekstra uker. Bestiller man time hos gynekolog med lignende problematikk, må man vente mye lenger.

Anonymkode: cecd5...9f3

det er ikke poenget. Jeg syns ikke ts skal måtte vente med us til kvinnelig legexer tilbake kun fordi typen er en dust. Er hun selv ukomfortabel med mannlig lege. Da blir det en annen ting.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville sett på det som utroskap, ja.

Anonymkode: 45115...abc

Hva når jeg ved fødselen hadde blant annet en mannlig lege som kom og sjekket åpningen, altså hadde fingrene inni meg for å kjenne på åpningen på livmora? Det var ikke noen nytelse for meg for å si det slik. Heller motsatt da det gjorde vondere enn damene som sjekket som hadde mindre hender. 

Ser du på det som utroskap også da? Hva skulle jeg isåfall heller gjort? Sagt at drit i at den ungen kommer ut i live, vi må vente til det kan komme en kvinnelig lege på vakt?

Anonymkode: 286f4...ac8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke ofret det en tanke en gang! Foretrekker selv å ikke ta gu hos fastlegen, men hos gynekolog, og da har jeg fått til damer. Men mannen min var selv med på tidlig ultralyd med vår sistefødte, hos mannlig gynekolog og det var innvendig ultralyd. Han så ikke ut til å bry seg nevneverdig. Leger er leger. 

Anonymkode: b0e35...3c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette må være trolling eller så er faen tute meg the bar low når det gjelder valg av menn. Hvorfor i huleste er du SAMMEN med en fyr som ikke lar deg gå til en mannlig gyn.? Eier du ikke selvrespekt? Forlat den umodne, kontrollerende fjotten og få deg en mann som lever sammen med oss andre i 2021. 

Og jeg stusser virkelig på dere som er enige med kjæresten. Enten er samtlige fra en eller annen trollfabrikk eller så står ikke verden til neste påske.

Anonymkode: f025e...ba1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som skal ha noe å si om det er uaktuelt med en lege av motsatt kjønn, er du. Ikke kjæresten din. 

Og man skal selvsagt ikke skippe (potensielt) livsviktige tester pga det. 

Anonymkode: 4df51...077

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld å si det, men for en patetisk reaksjon fra kjæresten din. Er han virkelig så blåst at han tror en gynekologisk undersøkelse er noe annet enn klinisk og medisinsk nødvendig? 

Og hvilken rett tror han at han har til å kreve at du skal endre medisinsk behandler på grunn av hans usikkerheter? Han har da ingenting med hvem, når og hvordan du får den medisinske behandlingen Du trenger. Din kropp, ditt valg! Om du er komfortabel med behandleren, er det alt som teller. Her har ikke kjæresten din noe han skulle ha sagt. 

Jeg sympatiserer med deg for å ha en ekstremt umoden og usikker kjæreste (personlig ville jeg ikke funnet meg i det), men håper ikke du lar hans usikkerheter hindre deg fra å motta den behandlingen du trenger. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tar gynekologiske tester hvert år, men i år er min fastlege sykemeldt og hun er tilbake om en mnds tid, og dermed ble det mannlig lege. Jeg er satt opp om 2 uker ca. Og dette fortalte jeg til min kjæreste, og han ble flyforbanna, og krevde dame lege. Jeg må ta de testene så fort så mulig, fordi jeg har hatt ubalanse i skjeden lenge. Jeg lurer på til gutter og jenter her inne: Har dere noe i mot å la partneren bli undersøkt av motsatt kjønn? 😳

Anonymkode: 7a3aa...369

Kan fortelle deg hva som feiler deg jeg..

https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/infeksjoner-i-svangerskapet/bakteriell-vaginose/

Anonymkode: 9124d...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...