Gå til innhold

Lakrisen sin prøvedagbok 👶🏼


Lakrisen

Anbefalte innlegg

PP2 - CD17

Testene blir sterkere, men er usikker på om de kan regnes som positive.. Testen fra i går lå 5-10 minutter etter makstiden da det var ei lita frøken som brått trengte meg🥴 basert på strekene ville jeg regnet den som positiv, men den er jo egentlig ugyldig.. Får ta en test til i ettermiddag å se hva den viser. Sist syklus hadde jeg positiv test CD16 og negatic CD17, så hadde egentlig forventet EL i dag eller imorgen. Fikk ihvertfall lagt inn aksjer i går, det skader jo uansett ikke!

IMG_8495.thumb.jpeg.11e3ee771ec20273bded43671fd02c62.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PP2 - CD18 - EL-dag?

Tok en EL-test i dag, synes den ser negativ ut igjen selv om streken er forholdsvis sterk. Alle appene vurderer hvertfall EL til å være i dag🤷🏼‍♀️ Jeg synes fortsatt at testen fra CD16 ser ganske positiv ut også, men den var jo som nevnt tatt bilde av litt etter fristen...IMG_8505.thumb.jpeg.e0b0ebcab78506b00aab7f6fd4f05fa6.jpeg


Føler vi har fått lagt inn greit med aksjer denne uka også. I dag blir det ingenting da vi skal reise bort hele dagen i selskap. Klarer nok å lure inn et siste forsøk på søndagen, og da må vi si oss fornøyde med innsatsen denne prøveperioden! 

IMG_8506.thumb.jpeg.689ddbf09d85791fa36248861bfa5889.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillrex skrev (3 timer siden):

Hvordan er livet i dpo-land? Håper det er gullegget som slapp denne mnden 🤞🥰

Veldig greit, takk som spør🥰 Er 2 DPO i dag, så bare en drøy uke til vi vet om det gikk eller ikke! Går jo på B6 også denne syklusen, så blir spennende å se om lutealfasen kanskje blir litt forlenget🤞🏻Vi fikk lagt inn godt med aksjer, så føler vi i hvertfall har gjort det vi kan!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrisen skrev (1 time siden):

Veldig greit, takk som spør🥰 Er 2 DPO i dag, så bare en drøy uke til vi vet om det gikk eller ikke! Går jo på B6 også denne syklusen, så blir spennende å se om lutealfasen kanskje blir litt forlenget🤞🏻Vi fikk lagt inn godt med aksjer, så føler vi i hvertfall har gjort det vi kan!

Så deilig å føle at jobben er gjort 🥰 Spennende med B6, håper det gjør utslag og at en liten spire fester seg snart 🤞😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 - CD24 - 6DPO

Dagene i DPO-land går liksom både litt fort og litt sakte på samme tid🙈 Frøkna har vært syk noen dager og i dag er det planleggingsdag i bhg, så med henne hjemme har jeg hendene fulle til en hver tid! 

Prøver å notere ned det jeg kjenner på av symptomer. Hittil har jeg hatt en del halsbrann uten at jeg helt klarer å forstå hvorfor. Har liksom ikke spist noe som kan trigge det. Har også hatt litt stikkinger og murringer, men det er jo normalt denne tiden i syklusen. Mensenmurringene i korsryggen er på plass. Alt kan liksom både tyde på at jeg er gravid eller ikke gravid🤷🏼‍♀️ 

Føler som nevnt at vi fikk lagt inn godt med aksjer denne runden, men prøver likevel å innstille meg på at jeg ikke blir gravid. Blir så innmari skuffa dersom jeg ikke blir det.. Vi er jo bare i PP2, om om det hadde gått denne mnd så hadde jo det  vært tidlig. Leser jo om så mange som prøver i lange tider før det går, så vet jo at det finnes folk som har det verre. Er vel bare sånn det er, man blir jo ivrig når man først har startet prøvingen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det er litt å styre med om dagen, da går forhåpentligvis dagene mer raskt enn tregt 🤞

Håper det blir en positiv test denne syklusen, så blir det bare glede 🤞🤞🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 - CD26 - 8 DPO

Klarte ikke holde meg, så tok en test i dag tidlig. Forventet at den skulle være ganske blank, siden jeg fikk svakere strek tidlig på dag enn på kveld sist graviditet. Tok også to tester rundt kl 13. Det er de to nederste på bildet. Syyynes jeg skimter strek på begge🧐 Ser at det vises veldig dårlig på bildet jeg lastet det opp her, ble dårligere kvalitet da😵‍💫

Det er jo to forskjellige merker også, så tenker det skal litt til med skyggestrek på begge? IMG_8567.thumb.jpeg.e012b412ae7d6f1e089a76b2b87d81c6.jpeg

Det er jo veldig tidlig enda, så må nesten bare se hvordan det utvikler seg i dagene som kommer. Har ihvertfall veldig mye murringer i nedre del av magen🥴 får håpe det er et positivt tegn🤞🏻

Endret av Lakrisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi! Jeg ser også streker der tross lav oppløsning på bildene :danse2: Så spennende! Hvilke typer er de to nederste? Vil jo og tro at det ikke er så sannsynlig med skygge på begge 🤔 Gleder meg til å se test her imorgen 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (9 minutter siden):

Oioi! Jeg ser også streker der tross lav oppløsning på bildene :danse2: Så spennende! Hvilke typer er de to nederste? Vil jo og tro at det ikke er så sannsynlig med skygge på begge 🤔 Gleder meg til å se test her imorgen 🤞🤞🤞

Så spennende🤩 den grønne er fra Normal og den rosa er Metode tror jeg, ‘arvet’ fra søsteren min som er gravid! Jeg tenker også at sjangsen for skygge på begge to må være lav?🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PP2 - CD27 - 9 DPO

Dette ser da vel lovende ut? Streken ser grå ut på bildet, men den er rosa🙈 Tør ikke bli glad for noe som helst enda, så blir spennende å følge med i dagene fremover!


IMG_8574.thumb.jpeg.d0d5d6cd3a661f0ca080e2126cce23b0.jpeg
 

Har helt syke murringer, og puppene føles veldig tunge?? Ammer fortsatt på natta, men synes de har blitt vonde og ‘fullere’ siste dagene.. 

 

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå pp2 altså! :D Hurra! Ser jo kjempebra ut dette. Tror jeg ville tatt en digital ukeindikator i morgen på konsentrert urin altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...