Gå til innhold

Lakrisen sin prøvedagbok 👶🏼


Lakrisen

Anbefalte innlegg

Den siste der er jo kjempetydelig! Ingen tvil her altså🥳 Gratulerer så masse med positiv test!❤️ Dette blir koselig🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillrex skrev (40 minutter siden):

Ååh, her tror jeg det er på sin plass med en massiv gratulerer! 😍🥳🥳

Tusen takk😍 klarer ikke helt stole på det enda, men slik var jeg sist graviditet også🙈 kommer seg nok!

 

Amatariel skrev (29 minutter siden):

Åå pp2 altså! :D Hurra! Ser jo kjempebra ut dette. Tror jeg ville tatt en digital ukeindikator i morgen på konsentrert urin altså.

Var nettopp på apoteket å kjøpe digitaltest, sist fikk jeg 1-2 uker på den på ettermiddagen 10 DPO! Tenker å ta en digital etter jobb imorgen🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (25 minutter siden):

Den siste der er jo kjempetydelig! Ingen tvil her altså🥳 Gratulerer så masse med positiv test!❤️ Dette blir koselig🤩

Tusen takk😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 - CD28 - 10 DPO

Tok to strimmeltester i dag - metode tidlig test og babyplan. Begge har bare en svaaak strek. Dette var forventet, siden det var slik sist graviditet også. Prøver å tenke at det kan gå bra fordi om, selv om de var svake og jeg har myyye murringer. Tok også en digital, den var også positiv!

IMG_8591.thumb.jpeg.3d7998f6382ea07ed16d03e0f50593c8.jpeg

IMG_8590.jpeg

Endret av Lakrisen
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!! :yvonne: Så gøy! Blir en liten juni-baby på dere da. :hjerter: Så glad på dine vegne! Synes testene dine er kjempe fine jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 DPO - 4+3

Synes testene er ganske svake altså.. Har gått tom for babyplan, så måtte kjøpe Metode og RFSU. Er ikke strekene litt svake til å være 14 DPO?🥴 Litt redd for at det kanskje ikke går veien..  Strekene blir litt sterkere når testene har tørket. Får bare vente å se!

 

Blir veldig dårlig kvalitet på bildet når jeg laster det opp ser jeg..

IMG_8621.thumb.jpeg.3360c4dfd3f2f3cade41b7b40a960130.jpeg

Endret av Lakrisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper strekene blir sterkere framover 🤞🤞 Men kan jo kanskje være kjekt å måle hcgøkning på legekontoret? Er litt vanskelig med de strimmeltestene, der er det jo andre ting som kan påvirke, alt fra utinkonsentrasjon og følsomhet på testene.. Men krysser hvertfall det jeg har om at dette går veien 🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir bekymret :klem3: det er så naturlig i en sånn her emosjonell situasjon.
Du får nesten håpe på det beste, tro at det går bra og så vil jeg nok anbefale deg å legge bort strimmeltestene. Men heller ta en ny digital på tirsdag som er èn uke etter at du fikk 1-2.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrisen skrev (17 timer siden):

14 DPO - 4+4

Synes testene er ganske svake altså.. Har gått tom for babyplan, så måtte kjøpe Metode og RFSU. Er ikke strekene litt svake til å være 14 DPO?🥴 Litt redd for at det kanskje ikke går veien..  Strekene blir litt sterkere når testene har tørket. Får bare vente å se!

 

Blir veldig dårlig kvalitet på bildet når jeg laster det opp ser jeg..

IMG_8621.thumb.jpeg.3360c4dfd3f2f3cade41b7b40a960130.jpeg

Føler du at det har vært økning i styrke ca annenhver dag? Synes det er vanskelig å vurdere ut ifra bilene, da jeg synes det kan se ut som en helt normal 14 dpo-test. Men om du føler at testene ikke har økt i styrke, så forstår jeg godt at du blir bekymret❤️  

Ser jo i alle fall at det har vært en økning i styrke fra 10 dpo! Noen har jo en mer langsom økning enn andre, så håper det gjelder for deg at alt går bra minispira🤞🏻🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt at du blir engstelig. Man vil så gjerne se den raske økningen som nygravid. Om det er noen trøst så følte jeg stigningen gikk mye saktere denne gangen enn sist, og kunne såvidt se en svak økning fra dag til dag i begynnelsen. Var veldig frusterende, men plutselig kom det sterk strek hos meg også. Men urinkonsentrasjon og hvilke tester man bruker har mye å si! :)

Metode har jeg ikke erfaring med, men rfsu testen er helt elendige. Noen får nesten negativ test på de, med god styrke på andre tester. Helt håpløse tester. Så jeg ville nesten vært fornøyd om du ser noe på rfsu på tidlig som 14dpo. Synes det er rart at de i det hele tatt er i salg! :sjenert: Kan anbefale MakeSure fra meny, de er i grunn bedre enn babyplan også! :hjerter: Krysser fingrene for deg, og håper du snart ser økningen du lengter etter. Det er en enorm lettelse, og den unner jeg deg. :hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5


Snakk om å stresse seg opp unødvendig! Lovde meg selv at ved neste graviditet skulle jeg ikke bli slik🙈 Skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv, jeg har jo trossalt en MA i bagasjen der testene økte fint og alt av symptomer var på plass, men det likevel gikk galt. Jeg vet jo så inderlig godt at når det kommer til første trimester kan alt være både positivt og negativt. Nå er jeg tom for strimmeltester, så har bare planer om å kjøpe én digitaltest til for å se om den vil vise 3+ om en ukes tid!

Testene har økt fint siste dagene, så dristet meg til en digital i dag istedenfor å vente til i morgen! Den økte også, så det er kjekt😍 Kjenner jo egentlig på formen at jeg er gravid. Jeg brekker meg mye, og har allerede kastet opp to ganger🥲 Jeg har skikkelig fobi mot å spy, så det prøver jeg å unngå så langt som mulig.. Får bare håpe kvalmen ikke varer like lenge denne gangen🤞🏻

 

I tillegg har jeg også fått vite at ei venninne er gravid i uke 12, ei er noen dager kortere på vei enn meg og ei til som skal i gang med søskenforsøk på ivf! Så kjekt å ha flere å gå igjennom dette med🤩

IMG_8643.thumb.jpeg.806d51aa7a9a4065847d5ee8c160617a.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for økning av test! :klemmer:

Det er ingenting rasjonelt med å være nygravid nei :fnise: Veldig vanskelig når man sitter midt i det selv...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (56 minutter siden):

Hurra for økning av test! :klemmer:

Det er ingenting rasjonelt med å være nygravid nei :fnise: Veldig vanskelig når man sitter midt i det selv...

Ja, man blir mer som en hodeløs høns🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se den økningen du trengte å få se! Hurra😍 Den første tiden etter positiv test er egentlig noe drit, når testene ikke øker noe særlig fordi det jo fremdeles er tidlig og økningen skjer så langsomt, samtidig som man virkelig VIL se en tydelig forskjell fra dag til dag… Kjent på det samme selv, er til å bli helt tullete av🙊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (22 minutter siden):

Så deilig å se den økningen du trengte å få se! Hurra😍 Den første tiden etter positiv test er egentlig noe drit, når testene ikke øker noe særlig fordi det jo fremdeles er tidlig og økningen skjer så langsomt, samtidig som man virkelig VIL se en tydelig forskjell fra dag til dag… Kjent på det samme selv, er til å bli helt tullete av🙊❤️

Det var det😍 Ja, ikke sant! Man har jo allerede fått graviditeten bekreftet, men så klarer i hvertfall ikke jeg slå meg til ro med det🙊 Rart hvordan vi til tider ikke forstår hva som er best for oss😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...