Gå til innhold

Samboer kjørte fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, ikke sant? Du hadde ikke sagt unnskyld til mannen for at du brukte 10 minutter på påskehandel i butikken i stedet for 8 minutter? Til mannen som selv tillater seg å bruke 30 minutter på biltema med kone og barn ventende i bilen?

Anonymkode: ac4a0...76a

Nei, jeg hadde ikke sagt unnskyld. Det hadde vært mannen min som skulle unnskylde og lagt seg langflat. Og lovet meg om at det aldri kom til å skje igjen. Men nå har jeg en mann som er snill og omsorgsfull, derfor hadde dette vært utenkelig. At han kjørte fra meg uten å gi beskjed og uten å bry seg om at han lot meg være igjen uten alternativ for å komme meg hjem. 

Anonymkode: dff60...3d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, det er selvfølgelig ikke sant at han kjørte hjem fordi barnet gråt og var urolig. Da hadde han tatt med barnet inn i butikken eller ringt deg og bedt deg skynde deg. Alle foreldre takler et urolig barn i noen få minutter. I tillegg svarte han deg ikke etterpå. 

Røde flagg her er: Han vil straffe og ydmyke deg, han ønsker deg vondt, han ignorerer deg, han lyver om grunnen til at han kjørte fra deg, han bortforklarer og manipulerer, han later som ingenting og han gir deg skylden og får deg til å be om unnskyldning. Saken er nok heller slik at han utmerket godt vet hvorfor han kjørte: fordi han ønsket å straffe deg.

Ikke godta hans bortforklaringer og liksom-uforstående holdning (hæ? Hva mener du? Har jeg gjort noe galt? Jeg kjørte bare fordi barnet gråt), dette er bare manipulasjon! Han er en voksen mann med en alminnelig intelligens (går jeg utifra) og forstår helt utmerket hva han har gjort.

Dette er ikke en omsorgsfull og ansvarlig mann, men en manipulerende drittsekk som behandler deg som søppel, kun fordi han ble irritert og følte seg dårlig behandlet siden du ble så leeeeenge i butikken.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 0.50):

Ikke en unnskyldning nei, det endte med  at jeg ba om unnskyldning fordi jeg brukte så lang tid. 
 

Joda, jeg klarer å miste det foran han, men jeg vet ikke helt hvorfor jeg bare lot det gå. 
Har vært som om det ikke skjedde. 

Anonymkode: 970e4...085

Han kjører fra deg, og du sier unnskyld?? 

Hadde blitt rasende! At barnet er urolig er da virkelig ikke en god grunn til å kjøre fra samboeren sin, pga 10 minutter på butikken totalt. Hadde det vært så krise, så får han heller ringe deg å si at du må komme ut nå, ikke bare stikke av.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 0.25):

Før påsken skulle jeg handle noe på butikken. Min samboer og vår sønn på 1,5 år satt igjen i bilen.

Jeg møtte på en venninne og snakket kanskje i to minutter med henne, så får jeg mld med samboer om hva som tar sånn tid. Jeg svarer at jeg er på vei til kassen og at jeg møtte på en venninne. 
Brukte kanskje totalt 10 min. 
Jeg betaler varene og kommer ut på parkeringsplassen, da ser jeg at bilen ikke er der og skjønner at min samboer da har bare kjørt fra meg. 
Det hadde tatt meg 60-90 minutter å gå hjem. Heldigvis kjører min venninne meg hjem. Følte meg ganske dum i bilen på vei hjem da.

Når jeg kommer hjem så forteller min samboer at han kjørte fordi sønnen vår var så urolig og gråt i bilen. 

Jeg var så sint og skuffet at jeg ikke orket ta noen diskusjon på dette. Men tenker i mitt stile sinn at det er greit det ikke var noe moro å vente på meg, men om sønnen vår var så urolig som han påstår hvorfor ikke ta han ut av bilen? Ta han med inn på butikken? Altså alt annet enn bare å kjøre..  

Vet ikke hva jeg skal tenke om denne situasjonen?

Anonymkode: 970e4...085

Hadde dette vært omvendt hadde du blitt hyllet her inne og dermed vært greit at han ble frakjørt. 

Selv synes jeg det var umodent av ham og hadde nok ringt på deg for å skynde på om dette hadde skjedd med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

Hadde dette vært omvendt hadde du blitt hyllet her inne og dermed vært greit at han ble frakjørt. 

Selv synes jeg det var umodent av ham og hadde nok ringt på deg for å skynde på om dette hadde skjedd med meg. 

Det hadde hun ikke. Du må slutte med dette kvinnehatet ditt. 

Anonymkode: 661cc...9ef

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det hadde hun ikke. Du må slutte med dette kvinnehatet ditt. 

Anonymkode: 661cc...9ef

Kvinnehat? Nå var det typen henne du får ta den med jeg skriver jo at jeg IKKE ville kjørt fra henne noe han gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Kvinnehat? Nå var det typen henne du får ta den med jeg skriver jo at jeg IKKE ville kjørt fra henne noe han gjorde. 

«Hadde dette vært omvendt..» du glemte den setningen din. 

Anonymkode: 661cc...9ef

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/5/2021 at 9:09 AM, maseprateren said:

Sier du at du hadde forlatt ditt eget barn for å vise typen hvor sint du var?

 

Det er for fanken HANS barn også. Og hva lærer hun barnet om hun finner seg i dette? Jo, at kvinner skal pent "lyde" mannen og be om nåde og tilgivelse. Hvorfor skal kvinner shames når de står opp for seg selv??

 

Anonymkode: e33ef...ac7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/6/2021 at 9:40 AM, AnonymBruker said:

Han skylder på barnet. Altså, hva var årsaken til at barnet etter hans forklaring ble urolig? Barnet kan gråte etter mor f eks. Er det da riktig å kjøre fra bygget mor er i og helt hjem? Dette kan jo bare gjøre barnet mer urolig og utrygg. Det er ingen god omsorgsperson som gjør slikt. Så å skylde på barnet for hans elendige dritthandling er ikke legitimt i det hele tatt. Barnets beste var absolutt IKKE å forlate mor på butikken! Ved å gjøre dette viser han lite empati med sitt eget barn. Det er rett og slett skremmende oppførsel. Og totalt uakseptabelt som sådan. 

Anonymkode: 71af6...2cb

Nemlig....!!

Anonymkode: e33ef...ac7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 0.25):

Før påsken skulle jeg handle noe på butikken. Min samboer og vår sønn på 1,5 år satt igjen i bilen.

Jeg møtte på en venninne og snakket kanskje i to minutter med henne, så får jeg mld med samboer om hva som tar sånn tid. Jeg svarer at jeg er på vei til kassen og at jeg møtte på en venninne. 
Brukte kanskje totalt 10 min. 
Jeg betaler varene og kommer ut på parkeringsplassen, da ser jeg at bilen ikke er der og skjønner at min samboer da har bare kjørt fra meg. 
Det hadde tatt meg 60-90 minutter å gå hjem. Heldigvis kjører min venninne meg hjem. Følte meg ganske dum i bilen på vei hjem da.

Når jeg kommer hjem så forteller min samboer at han kjørte fordi sønnen vår var så urolig og gråt i bilen. 

Jeg var så sint og skuffet at jeg ikke orket ta noen diskusjon på dette. Men tenker i mitt stile sinn at det er greit det ikke var noe moro å vente på meg, men om sønnen vår var så urolig som han påstår hvorfor ikke ta han ut av bilen? Ta han med inn på butikken? Altså alt annet enn bare å kjøre..  

Vet ikke hva jeg skal tenke om denne situasjonen?

Anonymkode: 970e4...085

Egoistisk å bli stående å skravle når noen sitter og venter, det er jo gørr kjedelig. Du burde sendt han en liten melding og sagt ifra. Hadde gubben gjort det samme hadde jeg og dratt. Kunne du virkelig ikke bare avtalt å møtt vennen din senere?

Anonymkode: 1603b...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Egoistisk å bli stående å skravle når noen sitter og venter, det er jo gørr kjedelig. Du burde sendt han en liten melding og sagt ifra. Hadde gubben gjort det samme hadde jeg og dratt. Kunne du virkelig ikke bare avtalt å møtt vennen din senere?

Anonymkode: 1603b...94e

Hun skrev at hun snakket med denne venninnen i 2 minutter.

Anonymkode: f4c4b...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Egoistisk å bli stående å skravle når noen sitter og venter, det er jo gørr kjedelig. Du burde sendt han en liten melding og sagt ifra. Hadde gubben gjort det samme hadde jeg og dratt. Kunne du virkelig ikke bare avtalt å møtt vennen din senere?

Anonymkode: 1603b...94e

Kan du lese hele tråden før du kommenterer? 

Anonymkode: 3efb9...099

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hun skrev at hun snakket med denne venninnen i 2 minutter.

Anonymkode: f4c4b...bdd

10 minutter!

Anonymkode: 1603b...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du lese hele tråden før du kommenterer? 

Anonymkode: 3efb9...099

!0 minutter.

Anonymkode: 1603b...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

10 minutter!

Anonymkode: 1603b...94e

10 minutter er tiden hun brukte totalt fra hun forlot bilen til hun var ute igjen! 

Anonymkode: 37f96...2e8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

10 minutter er tiden hun brukte totalt fra hun forlot bilen til hun var ute igjen! 

Anonymkode: 37f96...2e8

10 minutter med en hylende unge i baksetet. Jo jeg forstår han, beklager, men jeg synes faktisk ungen er viktigst.

Anonymkode: 1603b...94e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

10 minutter med en hylende unge i baksetet. Jo jeg forstår han, beklager, men jeg synes faktisk ungen er viktigst.

Anonymkode: 1603b...94e

Hvem sa at ungen skrek så snart hun var ute av bilen? 
 

Og ungen hyler mindre ved å kjøre 15 min? Hva med å ta ungen ut av bilen? Det er mange ting man kan gjøre FØR man kjører fra mor. 

Anonymkode: 37f96...2e8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ba han om unnskyldning etter at han kjørte vekk fra deg?? Ikke rart at han ikke har respekt for deg når du ikke har respekt for deg selv.

Anonymkode: 73673...f80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...