nilci Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #261 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg nå.. er i sjokk tror jeg. Men jeg er altså GRAVID! 🤩❤️😱 jeg føler ca 20% glede, og 80% panikk 😂 det øyeblikket vi har ventet såå lenge på, nå er det her, og jeg reagerer på totalt annen måte enn jeg trodde! Tror nok det bare må få synke litt inn! Hadde tenkt å vente med å fortelle samboer til etter IKM som er torsdag, men det var komplett umulig. No way at jeg kunne gå på stuen uten å si noe 😅 så da tok jeg testen og la den inn i en babyullsokk som farmor har strikket og ga ham med en gang! Han ble også veldig sjokkert og veldig glad 😍🥰 nå håper vi den sitter! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 28. juni 2021 #262 Del Skrevet 28. juni 2021 Gratulerer så mye 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 28. juni 2021 #263 Del Skrevet 28. juni 2021 Gratulerer! Så gøy! ❤🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 28. juni 2021 #264 Del Skrevet 28. juni 2021 Gratulerer så masse!! 🤩❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 28. juni 2021 #265 Del Skrevet 28. juni 2021 Gratulerer så mye Nilci!! Tror ingen helt vet hvordan man reagerer før testen plutselig er positiv. Så glad på dine vegne! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #266 Del Skrevet 28. juni 2021 Tusen takk alle sammen! ❤️ Jeg er nok i sjokk fremdeles. Og veldig veldig redd for kjemisk. Jeg er jo bare 10dpo 🙊 nå blir første mål å komme over ikm! 🤞🏻 Men nå vet vi hvertfall at vi KAN bli gravide 😊 prøver å ikke ta sorgene på forskudd, vi har jo egentlig ingen forutsetninger for å være veldig redd for SA, siden vi aldri har opplevd det før (som vi vet om da). Nå håper jeg spiren sitter 🥰🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. juni 2021 #267 Del Skrevet 28. juni 2021 Huuuurraaaa Så fin test! Herlig å se med bokstaver! Gratulerer så mye kjære nilci! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #268 Del Skrevet 28. juni 2021 Amatariel skrev (17 minutter siden): Huuuurraaaa Så fin test! Herlig å se med bokstaver! Gratulerer så mye kjære nilci! Tusen takk! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 29. juni 2021 #269 Del Skrevet 29. juni 2021 JAAA !Hurra, du er GRAVID! Gratulerer så masse, kjære @nilci💕 Dette var virkelig fantastiske nyheter - såå glad på dine vegne🥺 Nå må den lille krabaten vokse seg stor og sterk der inne🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #270 Del Skrevet 29. juni 2021 Annabel skrev (3 timer siden): JAAA !Hurra, du er GRAVID! Gratulerer så masse, kjære @nilci💕 Dette var virkelig fantastiske nyheter - såå glad på dine vegne🥺 Nå må den lille krabaten vokse seg stor og sterk der inne🥰 Tusen takk! ❤️ Har ikke gått opp for meg ennå, glemmer helt av det hihi 🙊 men når det er såpass tidlig så er jeg jo livredd for kjemisk! Første mål blir ikm torsdag 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 29. juni 2021 #271 Del Skrevet 29. juni 2021 jippi, gratulerer ☀️🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 29. juni 2021 #272 Del Skrevet 29. juni 2021 JA! Gratulerer så mye med positiv digital ❤️🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #273 Del Skrevet 29. juni 2021 Tusen takk @stAre og @Saschi 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #274 Del Skrevet 30. juni 2021 12dpo. Eller skal jeg heller skrive 3+6? 🥰🙊 jeg klarer ikke helt tro på det her ennå. Det er så uvirkelig. Det vi så lenge håpte på skulle skje, har nå skjedd, men allikavel synes jeg hele tanken på at JEG skal bli mamma er helt koko 😱 jeg er jo bare barnet selv 😂 haha neida, men helt seriøst, det er virkelig en helt rar tanke. Og nå er faktisk prosessen i gang i livmoren, så nå har jeg 9 måneder på å gjøre meg klar mentalt og fysisk! Hvis alt går som det skal da, og det håper jeg jo! 🤞😳 no turning back now! 😅 Men innimellom all panikken så har jeg virkelig begynt å glede meg! ❤️ Jeg tar meg selv i å smile i alenestunder og får sommerfugler i magen hele tiden. Og av og til kommer der en refleks hvor jeg tar meg på magen og smiler 🙊🥰 jeg og samboer bare koser og kysser, ser på hverandre og kniser! Alt er så koselig nå! MEN, når alt er så koselig så kommer frykten for spontanabort også snikende.. men jeg skal prøve så godt jeg kan å bare nyte! Jeg har fortsatt med å tempe, og det ser ok ut tenker jeg. Hvor lenge bør jeg fortsette å tempe? Jeg tenkte initielt til i morgen som er IKM, men er det behov for å tempe videre noen dager/uke til mtp evt kjemisk? Jeg har også tatt Babyplan test hver morgen og ettermiddag. Både i går og dag har urinen vært svært tynn, fordi jeg passer på å drikke nok nå jeg er gravid 😅 ser jo økning fra morgenen 10dpo, men etter dette synes jeg det er relativt lite økning. Når ville dere tatt ny digital? Jeg fikk jo 1-2 uker på mandag. Kan jeg forvente 2-3 mandag neste uke da? Eller må jeg vente litt lenger siden det bare var 10dpo og dermed veldig tidlig jeg fikk første resultatet? Så mange tanker og spørsmål 😅🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. juni 2021 #275 Del Skrevet 30. juni 2021 Man skal egentlig slutte å tempe ved positiv test, men jeg har alltid fortsatt til IKM. Men så er det lurt å slutte, da tempen ikke vil gi noe svar på noe. Den svinger veldig i gravid tilstand. Hovedregelen på digital er at det skal gå èn uke mellom økning. Så jeg ville forsøkt på mandag med en ny, og da tror jeg du får 2-3 Kan være litt tregere å få 3+, men hadde uansett forsøkt å ta en til da mandagen etter der igjen. Nyyyt videre nå! Du og mannen høres så søte ut sammen ❤️ Det er virkelig spesielt å være førstegangs, så det er bare å nyte alle inntrykk og følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #276 Del Skrevet 30. juni 2021 Amatariel skrev (32 minutter siden): Man skal egentlig slutte å tempe ved positiv test, men jeg har alltid fortsatt til IKM. Men så er det lurt å slutte, da tempen ikke vil gi noe svar på noe. Den svinger veldig i gravid tilstand. Hovedregelen på digital er at det skal gå èn uke mellom økning. Så jeg ville forsøkt på mandag med en ny, og da tror jeg du får 2-3 Kan være litt tregere å få 3+, men hadde uansett forsøkt å ta en til da mandagen etter der igjen. Nyyyt videre nå! Du og mannen høres så søte ut sammen ❤️ Det er virkelig spesielt å være førstegangs, så det er bare å nyte alle inntrykk og følelser. Tusen takk for svar og gode råd! Du er så god å ha her inne ❤️ Hvor lenge pleier du å teste med strimler? Jeg håpte egentlig at jeg skulle få en god del sterkere strek før jeg gir meg og bruker kun digital, men synes ikke de øker så mye som jeg skulle ønske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. juni 2021 #277 Del Skrevet 30. juni 2021 Du kan se felles-innlegget mitt med testene mine her Jeg testet med strimler til 14 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #278 Del Skrevet 30. juni 2021 Amatariel skrev (6 minutter siden): Du kan se felles-innlegget mitt med testene mine her Jeg testet med strimler til 14 dpo. Takk! Jeg ser at mine tester kanskje ikke er så svake som jeg trodde 😅 jeg blir så nervøs og usikker siden det er første gangen jeg opplever det her! Men det er så godt å ha KG å spørre om slike ting som det her 🥰👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. juni 2021 #279 Del Skrevet 30. juni 2021 Nei jeg syns testene dine ser veldig fine ut! Man kan ikke forvente noe særlig sterk test før IKM egentlig, og etter det så øker de ikke noe særlig heller (derfor lurt å gå over til IKM). Skjønner godt du er nervøs og usikker, det er alle nygravide - og nok spesielt førstegangs Veldig fint å ha KG ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 30. juni 2021 #280 Del Skrevet 30. juni 2021 Gratulerer så mye🥰 Er spent på min egen, er 3-4 dagen på IKM, men ingen positiv test. Så lurer fælt om mensen kommer eller testen blir positiv. 6 pp, b3. Med nr 1 og 2 så satt de på 1 og 2 forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå