Gå til innhold

Håpet om baby🌺


nilci

Anbefalte innlegg

Se det her da! Tempen stiger! Fortsatt murringer, så tror vel egentlig fortsatt spotting og mensen er rett rundt hjørnet, men klarer ikke annet enn å bli håpefull når jeg ser denne kurven. G-testene er fortsatt negative da.. KAN det være at jeg hadde EL på CD18, og egentlig er 11dpo i dag, og den nedgangen i temp på da 9dpo er festedip?! Haha fallhøyden er stor i dag! 😂
 

Min chart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow det var virkelig en høy temp ja! Blir jo utrolig spennende å se hva det kan bety. Det er mulig at du er litt kortere enn du tror ja. Det er egentlig ganske uvanlig å få EL den dagen EL-testen er positiv. To dager etterpå er like sannsynlig her tenker jeg. Og da kan det lett være årsaken til at du ikke har fått noe strek på g-testen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Wow det var virkelig en høy temp ja! Blir jo utrolig spennende å se hva det kan bety. Det er mulig at du er litt kortere enn du tror ja. Det er egentlig ganske uvanlig å få EL den dagen EL-testen er positiv. To dager etterpå er like sannsynlig her tenker jeg. Og da kan det lett være årsaken til at du ikke har fått noe strek på g-testen enda.

Ja, jeg har tatt antall dpo med en klype salt hele veien, siden FF satt kryss på samme dag som positiv test. Temp-messig er nok EL CD17 eller 18 mer sannsynlig. Dog vil jo det si at jeg uansett er 11dpo nå, og burde vel da se antydning til strek nå?🤔 Prøver å holde forventningene nede, men synes det er litt vanskelig når tempen gjorde det hoppet der i dag 😍🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (18 minutter siden):

Dog vil jo det si at jeg uansett er 11dpo nå, og burde vel da se antydning til strek nå?🤔

Nja, det er slettes ikke alle som får. Kommer mye an på hvilken test du har og hvordan urinkonsentrasjonen er. De er veldig svake så tidlige! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Dette blir virkelig spennende i dagene fremover!! 🙌 Jeg tror nok som flere andre at EL var enten CD 17 eller 18, og for en spennende temp i dag!! Om egget festet seg for kort tid siden, så kan det hende at kroppen har begynt å produsere mer progesteron, men ikke nok HCG til at en test vil plukke det opp enda.  Krysser fingrene hardt for at den blir positiv i morgen! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj fallhøyden her blir veldig stor! Tenk å gå fra såå stor skuffelse med grining og hele pakken for bare noen dager siden, til nå veeeldig mye håp 😅 det blir veldig spennende med tempen videre. Har vært på toalettet flere ganger i dag allerede for å se om spottingen har begynt, foreløpig ingenting 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nilci skrev (13 minutter siden):

Ojojoj fallhøyden her blir veldig stor! Tenk å gå fra såå stor skuffelse med grining og hele pakken for bare noen dager siden, til nå veeeldig mye håp 😅 det blir veldig spennende med tempen videre. Har vært på toalettet flere ganger i dag allerede for å se om spottingen har begynt, foreløpig ingenting 🤞🏻

Æææ, håper sååå for deg her nå!❤️
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (1 time siden):

Æææ, håper sååå for deg her nå!❤️
 

Ååh du må tro jeg håper også! For både meg og deg! Når tenker du å begynne å teste? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, tenk om det om det klaffer!! 😄  Jeg håper og krysser fingrene for deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig tendens i dag. Tror jeg så vidt har begynt å spotte også. Enda en negativ test i dag. Er vel bare å forberede seg på PP9..
 

Min chart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at tempen sank :( Men den er jo fortsatt høyere enn 11 dpo-tempen din da. Men hvis test er negativ og spotting kanskje er i gang så ser det vel ikke så lovende ut :troest:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at tempen gikk nedover i dag! :troest: Skjønner at fallhøyden ble står etter gårsdagens temp. Dette er så urettferdig! :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: så godt å høre at du fikk en fin opplevelse med gynekolog! Det er ingenting bedre enn å føle seg forstått og tatt på alvor ❤️ 

For det andre, så kjenner jeg meg veldig igjen. Forrige prøveperiode hadde jeg også litt som deg, og forventningene blir skyhøye og dermed er fallhøyden fryktelig lang. Jeg hauset meg så opp, at den dagen mensen kom så fikk jeg meg en skikkelig knekk som gjorde at jeg tok et valg om å prøve og bremse opp litt, nyte tiden som ikke gravid og bare finne ting som kan oppta meg. Derfor skjønner jeg at det nå kan oppleves fryktelig tungt for deg, og selv om du har vært gjennom flere prøveperioder enn meg, er det de samme, grunnleggende følelsene som herjer i kroppen. Det hjelper ikke akkurat at det er masse hormoner i kroppen heller.

Sender deg rett og slett en stor digital klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ms.Sommerfugl skrev (37 minutter siden):

Først: så godt å høre at du fikk en fin opplevelse med gynekolog! Det er ingenting bedre enn å føle seg forstått og tatt på alvor ❤️ 

For det andre, så kjenner jeg meg veldig igjen. Forrige prøveperiode hadde jeg også litt som deg, og forventningene blir skyhøye og dermed er fallhøyden fryktelig lang. Jeg hauset meg så opp, at den dagen mensen kom så fikk jeg meg en skikkelig knekk som gjorde at jeg tok et valg om å prøve og bremse opp litt, nyte tiden som ikke gravid og bare finne ting som kan oppta meg. Derfor skjønner jeg at det nå kan oppleves fryktelig tungt for deg, og selv om du har vært gjennom flere prøveperioder enn meg, er det de samme, grunnleggende følelsene som herjer i kroppen. Det hjelper ikke akkurat at det er masse hormoner i kroppen heller.

Sender deg rett og slett en stor digital klem ❤️ 

❤️ 
Denne berg og dalbanen er ikke for de sarte, det er sikkert 😂 men jeg tar det overraskende okay i dag faktisk. Jeg var mye mer nedfor for noen dager siden når tempen falt første gangen. Kanskje jeg grein ferdig da 😅

jeg også har vurdert å roe litt ned, slutte med tempmåling og EL-tester. Men det at vi nå går inn i pp9, og nærmer oss et år som prøvere, så føler jeg at jeg vil optimalisere sjansene hver syklus, og klarer derfor ikke helt å legge det fra meg.. tror nok jeg kommer til å fortsette foreløpig hvertfall 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP9, CD1

Da ble det ny prøveperiode på oss. Tar det overraskende fint 😊 Var mer deppa den første dagen med synkende temp. Fikk jo håpet veldig opp de to neste dagene, men når den sank igjen og spottingen begynte forsto jeg hva som var på gang. Nå ser jeg frem til en ny mulighet, forhåpentligvis EL om 2-3 uker 🤞🏻😊 

Jeg overrida FF og satt EL på CD17. Stemmer mer med temperaturen og lengde på lutealfase. Kan godt hende den var på CD18 også, men det er ikke så veldig nøye 🙂

Planen for de neste to ukene er å spise masse røkelaks, brie, spekeskinke osv 😂👌prøver som oftest å holde meg borte fra slikt i dpo-land, men i follikelfasen koooser jeg meg 😅

 

FAA4E3D0-D60D-4826-B835-26AA351D3309.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Masse masse lykke til i denne nye pp'en! :klemmer:

Takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med ny prøveperiode! ❤️ Og virkelig kos deg med deilig mat og drikke i sommersola. ☀️ Kanskje det blir siste måneden du har muligheten til det før lille spiren er på plass. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (2 timer siden):

Masse lykke til med ny prøveperiode! ❤️ Og virkelig kos deg med deilig mat og drikke i sommersola. ☀️ Kanskje det blir siste måneden du har muligheten til det før lille spiren er på plass. 🥰

Takk! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei kjære Nilci, jeg ble trist i går da jeg leste at du startet på ny syklus:hug: Det var ikke sånn denne PPen skulle ende❤️ Den høye tempen du hadde her forleden var jo så fin! Det er så slitsomt og unødvendig når kroppen gir motstridene signaler… 😕 

Det er veldig fint å lese at du tar det såpass bra, og at du fokuserer på det positive Jeg støtter deg helt I å spise masse «baby-fiendtlig», digg mat og bare kose seg mens man kan😍

Ny prøveperiode betyr nye muligheter for å få positv test, og det kan se ut som at vi føler hverandre inn i juli-IKM også. Ønsker deg masse masse lykke til denne prøveperioden! Måtte spirende endelig sitte nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...