Gå til innhold

Håpet om baby🌺


nilci

Anbefalte innlegg

Happylife82 skrev (19 minutter siden):

Gratulerer så mye🥰

Er spent på min egen, er 3-4 dagen på IKM, men ingen positiv test. Så lurer fælt om mensen kommer eller testen blir positiv. 6 pp, b3. Med nr 1 og 2 så satt de på 1 og 2 forsøk. 

Oj så spennende! Skjønner at det er nervepirrende når man går over ikm! 😳Krysser fingrene for deg 😊🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atticmess skrev (7 timer siden):

Gratulerer så mye med positiv test 😁 :bolledeig:

Tusen takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 😊 ingen tegn til spotting ennå! Er livredd hver eneste gang jeg går på do, noe som er sykt ofte nå når jeg er så mye flinkere til å drikke vann 🙊 veldig fornøyd med at jeg er over IKM som var på torsdag. Fortsatt lite symptomer. Har kjent en del murringer, spesielt i ryggen, og lurer på om det er fordi jeg har bakoverlent livmor. Har av og til ømme pupper også, spesielt hvis jeg og samboer klemmer og det blir litt feil vinkel. Jeg hadde egentlig tenkt til å slutte å teste med strimler, men i dag fikk jeg en uggen følelse om at jeg ikke var gravid lenger. Kjente mindre murringer, og bare «følte» at jeg ikke var gravid. Så da sprang jeg opp og tok en ekstra test, og til min store lykke var streken veldig synlig og sterkere enn i går 🥰 så da er jeg hvertfall fortsatt gravid. Mandag er dagen for ny digital, svært nervøs for den, men satser på den viser 2-3! Synes også jeg er en god del trøtt. Det er ekstremt travelt på jobb for tiden, så det kan selvfølgelig bare være det, men siden positiv test har jeg gått å lagt meg før halv ti. Noen dager har jeg til og med tatt meg en middagslur 🙊

Ellers så har jeg dessverre fått noen ekstremt dårlige nyheter. En av mine beste venninner fra studietiden har omkommet i en ulykke. Det er helt ufattelig trist 💔 jeg har grått veldig mye de siste to dagene etter jeg fikk vite. Vi hadde altfor lite kontakt etter studiet, men jeg anså henne som en av mine beste venninner allikavel. Det er så sykt plutselig, urettferdig og uvirkelig. Hun som hadde hele livet foran seg er ikke her lenger.. 😢 tanken på at jeg aldri skal få snakke med henne igjen, se henne igjen, fortelle henne at jeg er gravid (hun hadde blitt så ekstatisk!) eller ha henne med meg i bryllupet mitt, den tanken er helt forferdelig. Jeg kan bare tenke meg hvor forferdelig dette er for familien hennes 💔😢 

Som dere sikkert skjønner så er følelsene mine ekstremt delte. Jeg er så lykkelig for graviditeten, men så ulykkelig og lei meg for venninnen min. Jeg kan kose meg og fnise når jeg tenker på graviditeten, og strigråte når jeg tenker på venninnen min. Det er helt uvirkelig 💔
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist med venninnen din 😭 Livet er skikkelig urettferdig. Skulle ønske at ingen måtte dø før de var gamle og grå.

Masse lykke til med den digitale testen i morgen :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg er borte fra forumet en god stund, og kommer tilbake til at flere av de jeg følger er gravide!? Herregud så gøy, gratulerer så mye 🎉🥳 Krysser alt for at den sitter som den skal! 
 

Og kondolerer så mye med venninnen din ❤️ Utrolig trist når det skjer så brått 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkee skrev (5 timer siden):

Altså.. jeg er borte fra forumet en god stund, og kommer tilbake til at flere av de jeg følger er gravide!? Herregud så gøy, gratulerer så mye 🎉🥳 Krysser alt for at den sitter som den skal! 
 

Og kondolerer så mye med venninnen din ❤️ Utrolig trist når det skjer så brått 😢

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (7 minutter siden):

Dagens test skuffet ikke 🥰

EA73D51B-7517-4C00-B958-70775CFC26D5.jpeg

Yay, så fantastisk!😍 Gratulerer så mye med fiiin test:nordvesta: 

Og kondolerer med venninnen din kjære deg, det var vondt å lese😢 Livet kan være så utrolig urettferdig… Håper det går bra med deg omstendighetene tatt i betrakting❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (12 minutter siden):

Yay, så fantastisk!😍 Gratulerer så mye med fiiin test:nordvesta: 

Og kondolerer med venninnen din kjære deg, det var vondt å lese😢 Livet kan være så utrolig urettferdig… Håper det går bra med deg omstendighetene tatt i betrakting❤️

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME97 skrev (23 minutter siden):

Wii grattis med så fint test!!😍

Takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (6 timer siden):

Gratulerer med superfin hgc-økning!! :klemmer:

Tusen takk 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, jeg har bestilt meg time til TUL!🥰 Det blir 28. juli, da vil jeg være 7+5. Hvis alt er som det skal da, så kan man vel se hjerteaksjon sant? Tenker å fortelle mine foreldre dagen etterpå, så det hadde vært fint å ha et ultralydbilde å vise dem 🥰🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+5 kan man se hjertet ja 😊 Blir bra med en dato og telle ned til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også bestilt meg første svangerskapskontroll på legekontoret. Det blir 6. august. Da vil jeg være 9 uker på vei. Det er siste dagen i ferien min, så spurte om jeg kunne få den dagen selv om jeg kanskje er litt tidlig. Så nå har jeg plutselig to datoer å forholde meg til! 🙉🥰 Det føles så rart. Ordene «jeg» og «svangerskapskontroll» i samme setning liksom 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 2-3 uker! 🙌 Så fint med både svangerskapskontroll og TUL time å glede seg til! 🥰 Skjønner godt at det hele føles uvirkelig! Tenk at du har en bitteliten bebbis i magen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (19 minutter siden):

Hurra for 2-3 uker! 🙌 Så fint med både svangerskapskontroll og TUL time å glede seg til! 🥰 Skjønner godt at det hele føles uvirkelig! Tenk at du har en bitteliten bebbis i magen. :klemmer:

Off ja jeg veeet 🥰 det er så utrolig koselig! Men i dag har kjent mye på nervene for at det ikke skal gå bra. Kjenner liksom så innmari lite symptomer! Jeg frykter så ekstremt mye å komme på ultralyd også er der ingenting 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med positive tester! 🎉❤️ Forstår godt følelsen av uvirkelighet, jeg føler det enda er litt sånn selv om jeg har bikket 12 uker nå! 
 

Ellers var det utrolig trist å lese om venninnen din, ord blir fattige 💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...