PetterKanin Skrevet 5. mai 2021 #701 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Legge til over her, at det ikke handler om pirking på detaljer, men måten det blir sagt på. Man kan gjerne gjøre den andre oppmerksom på ting uten å være nedlatende. Anonymkode: 0f85a...4b6 Det er ikke nedlatende å kommentere at slurv er slurv. Slurv vinner ikke konkurransen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #702 Del Skrevet 5. mai 2021 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Det er ikke nedlatende å kommentere at slurv er slurv. Slurv vinner ikke konkurransen. Jone kommenterer jo ikke hennes slurv - hun gjør jo ikke ting 100 % riktig hele tiden, så jo - hun er nedlatende - jeg tror Jone vet at han slurver, men gjør så godt han kan. Hun kunne meldt seg på med faren og ikke Jone - spørs om det hadde hjulpet så mye - er helt sikker på at hun hadde funnet noe å klage på da også. Anonymkode: ac846...3a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #703 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jone kommenterer jo ikke hennes slurv - hun gjør jo ikke ting 100 % riktig hele tiden, så jo - hun er nedlatende - jeg tror Jone vet at han slurver, men gjør så godt han kan. Hun kunne meldt seg på med faren og ikke Jone - spørs om det hadde hjulpet så mye - er helt sikker på at hun hadde funnet noe å klage på da også. Anonymkode: ac846...3a6 Hva vet du om det? Tenk om de klipper bort alt Jone kommenterer? Anonymkode: 56cbe...680 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 5. mai 2021 #704 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jone kommenterer jo ikke hennes slurv - hun gjør jo ikke ting 100 % riktig hele tiden, så jo - hun er nedlatende - jeg tror Jone vet at han slurver, men gjør så godt han kan. Hun kunne meldt seg på med faren og ikke Jone - spørs om det hadde hjulpet så mye - er helt sikker på at hun hadde funnet noe å klage på da også. Anonymkode: ac846...3a6 1. Man vet ikke om Jone evt. kommenterer hennes slurv. 2. Det er ppsitovt å kommentere slurv om man skal hevde seg i en konkurranse slurv ikke vinner. 3. Hvis Jone ikke kan bedre er det jo bra at noen står og pirker frem til han kan bedre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #705 Del Skrevet 5. mai 2021 Denne tråden har blitt utrolig ensporet (A+J) og kjedelig! Anonymkode: 3fa05...8c0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #706 Del Skrevet 5. mai 2021 Hva syntes dere om hva de bygger da? Terrasse er jo litt kjedelig og vi får ikke se så mye underveis, men jeg syntes egentlig at A+C sin platting foreløpig ser veldig fin ut, og at det blir spennende om de endelig velger litt ulik stil! Anonymkode: 152a5...efb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #707 Del Skrevet 5. mai 2021 Selve terrassebordene er jo ikke spesielt spennende, det er jo alt det de plasserer oppå som gjør noe. Spolte meg gjennom gårsdagens episode for å se hva slags plank de ulike husene har på terrassen, og vi fikk kun se hva A+C og A+J hadde valgt. Jeg likte at meglerne begynte med rammen og ytterst først, mens vi så A og J slite med å få nøyaktige sider. Vi må vente til dagens episode for å se hva de andre to har valgt. Jeg likte megleres mørke plank bedre. V+K lager bruker jo både plank og lager heller så de bruker de flere ulike materialer allerede før de begynner å pynte med stoler, bord, planter osv. Alt i alt er jeg skuffet over hvor lite vi får se. Fikk i stedet mye av sag, blanter og andre klipp innimellom.. Anonymkode: ac846...3a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #708 Del Skrevet 5. mai 2021 loveli skrev (8 timer siden): Adrian kom ut som homofil på God Morgen Norge i dag. Var tydelig fra første episode, men heia åpenhet 💕 Anonymkode: 7e490...f9c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 5. mai 2021 #709 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva syntes dere om hva de bygger da? Terrasse er jo litt kjedelig og vi får ikke se så mye underveis, men jeg syntes egentlig at A+C sin platting foreløpig ser veldig fin ut, og at det blir spennende om de endelig velger litt ulik stil! Anonymkode: 152a5...efb Synes alt males sort hele tiden. Utrolig kjedelige fargevalg. Alt av blomsterpotter, kasser, fasade, utekjøkken osv osv ser kliss likt ut. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å være kjempekreativ og utradisjonell i fasongene når man snekrer og jobber med treverk, men man kunne i det minste vært litt kreative i fargevalget 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 5. mai 2021 #710 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var tydelig fra første episode, men heia åpenhet 💕 Anonymkode: 7e490...f9c Ja, men det er noe annet å stå frem. 🥰 Han var så usikker på dette og veldig nervøs for hvordan folk skulle ta det. Håper han bare får masse gode tilbakemeldinger på det. Han har sagt at han hører så mye fælt om homofili, så jeg håper han nå får masse støtte og ser at de aller aller fleste ikke bryr seg om hans legning på en negativ måte. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 5. mai 2021 #711 Del Skrevet 5. mai 2021 AntiBullshit skrev (3 minutter siden): Synes alt males sort hele tiden. Utrolig kjedelige fargevalg. Alt av blomsterpotter, kasser, fasade, utekjøkken osv osv ser kliss likt ut. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å være kjempekreativ og utradisjonell i fasongene når man snekrer og jobber med treverk, men man kunne i det minste vært litt kreative i fargevalget Dessverre er det nok slik både fordi det er føringer for hva de kan velge og fordi Aina ikke tillater individuell stil. For å kunne vinne Sommerhytta må man ha en stil som Aina liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #712 Del Skrevet 5. mai 2021 AntiBullshit skrev (4 minutter siden): Synes alt males sort hele tiden. Utrolig kjedelige fargevalg. Alt av blomsterpotter, kasser, fasade, utekjøkken osv osv ser kliss likt ut. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å være kjempekreativ og utradisjonell i fasongene når man snekrer og jobber med treverk, men man kunne i det minste vært litt kreative i fargevalget Enig i at det blir kjedelig med så like fargevalg og at alt blir såpass likt. Samtidig hadde jeg trolig valgt akkurat samme farger i et sånt miljø selv. Savner også kreativitet, selv om jeg ikke har noen forslag til å gjøre det mer spennende. Merker at det blir litt annerledes når de er i mer "fjellmiljø" enn ved sjøen. Etter hva jeg har lest kan det visst være ganske surt og kaldt der om sommeren, og vinteren kan være lang på Innlandet. Så det er liksom ikke så mye hage å satse på føler jeg, annet enn platting, sittegruppe og evt. bålpanne. Savner litt at de har hager med mer spillerom og mulighet for bruk, som sesongen KK vant. Anonymkode: 7ac75...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 5. mai 2021 #713 Del Skrevet 5. mai 2021 loveli skrev (1 minutt siden): Dessverre er det nok slik både fordi det er føringer for hva de kan velge og fordi Aina ikke tillater individuell stil. For å kunne vinne Sommerhytta må man ha en stil som Aina liker. Joda, jeg har sett at det var begrenset med utvalg av feks beis til hytta, men Ainas smak er ikke begrenset til fargen sort og beige. Jeg har bl.a. sett hva hun har designet på tid for hjem og dersom deltakerne ønsker å smiske med Aina så er det absolutt rom for flere fargerike kreasjoner. Det blir dessuten veldig lite troverdig at alle fire parene, som tross alt har ganske ulike personligheter, tilfeldigvis skal ha helt identisk smak og preferanser hva gjelder farger og fasonger. Jeg skulle bare ønske at det var noe variasjon blant hyttene, særlig siden de i år har helt lik planløsning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #714 Del Skrevet 5. mai 2021 21 minutter siden, AntiBullshit said: Synes alt males sort hele tiden. Utrolig kjedelige fargevalg. Alt av blomsterpotter, kasser, fasade, utekjøkken osv osv ser kliss likt ut. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å være kjempekreativ og utradisjonell i fasongene når man snekrer og jobber med treverk, men man kunne i det minste vært litt kreative i fargevalget Jeg håper også de kan være litt mer sprelske enn å beise alt ute svart fremover 🙈 Anonymkode: 152a5...efb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #715 Del Skrevet 5. mai 2021 Får de ikke jobbe så lenge de vil denne sesongen? Mener hun megleren sa "håper vi får jobbe lenge i kveld"? Anonymkode: 120ea...7e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #716 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg synes det er litt vanskelig å få helt oversikt over hva parene planlegger og hvor langt de er kommet i prosessen. Synes godt vi kunne fått se mer av planlegging deres, og gjerne også med en enkel form for illustreriring av planene (f.eks. sånn som på Tid for Hjem/Hage). Nå føler jeg litt at de bare virrer rundt som hodeløse høns uten at jeg aner hva de driver med, og så på torsdag raser programmet gjennom det endelige resultatet. Jeg vil vite hvordan parene tenker og hvorfor de velger som de gjør. Anonymkode: a6a37...c9e 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #717 Del Skrevet 5. mai 2021 Har alltid synes Anna og Jone har vært flinke. Alle har i grunnen det. Men føles litt urettferdig at noen i utgangspunktet kan mye mer enn andre. Har det vært vanlig med så forskjellige utgangspunkt? Anonymkode: a38b3...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #718 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har alltid synes Anna og Jone har vært flinke. Alle har i grunnen det. Men føles litt urettferdig at noen i utgangspunktet kan mye mer enn andre. Har det vært vanlig med så forskjellige utgangspunkt? Anonymkode: a38b3...d5e Var vel ganske likt i fjor. Mikkel som var dreven, og Levi og Øyunn kunne like lite som A&C. Og vi så jo hvordan det gikk 🤔 Anonymkode: 0f85a...4b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #719 Del Skrevet 5. mai 2021 Det vannet som venneparet dro på lunsj til idag, det var vel ikke Mjøsa? For den ligger vel på nedsiden av E6’en, langt unna hyttene? Anonymkode: db8cf...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 5. mai 2021 #720 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg har stått over noen uker nå, slik at jeg kan se mange episoder etter hverandre på sumo, så det vil si at jeg ikke har lest hele tråden og jeg vet dermed heller ikke om andre har spurt om dette før meg, så jeg beklager på forhånd 😛 Jeg er på uke nummer 3 hvor de skulle bygge badet. Anyway, det har ingenting å si for spørsmålet mitt, og hvis noen har svar på det jeg lurer på, så vær så snill og siter meg på dette, slik at jeg kan gå direkte til svaret uten å måtte risikere å lese noe jeg ikke ønsker 😅 Spørsmål 1: Disse premiene de får når de vinner sånne sidekonkurranser, får de fortsatt beholde de dersom de taper hytta? Nå snakker jeg om premier som boblebad, sengetøy til en verdi av 5000 kr, Belysning (aner ikke hvor mye det beløpet var på) osvosv. Spørsmål 2: Disse optpussingspengene de mottar hver uke, er det penger som skal gå til interiøret? Jeg kom til å tenke på det nå som jeg ser de skal bytte bad. Hvert par fikk 3000 kr denne uka. Vil det da si at alt av baderomsmøbler er noe de får? Som f.eks toalett, dusj/badekar, servant, blandebatterier osvosv. Man kommer jo ikke akkurat veldig langt på dette med 3000 kr 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå