Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker at Trude bare står å ser på mens han fyren gjør alt, haha..🤭 Hadde sikkert ikke gått så veldig bra om hun skulle satt i gang noe som helst heeeelt på egen hånd😬 Anna og Jone er så oveeeer perfeksjonister at det er vondt å se på til tider..🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Christine og Adrian sutret gjennom hele episoden, samtidig som de har store forventninger til framtiden. De bruker mye tid på å bryte hverandre og situasjonen ned. Det ligger derfor an til enda mer sutring videre, ettersom de langt ifra leverer det som må til for å vinne. Verken i småkonkurranser eller ukeskonkurranser. De er rett og slett ikke bedre enn resultatene viser.

Finn var i denne besøksrunden sin helt tydelig på at han krever mer fra Kurt og Veronica enn alle de andre. Dette blir jo helt feil, og skjev dømming! Det må jo være like vilkår for alle! Kurt og Veronica skal jo ikke bli straffet for å ha levert plettfritt i 3 uker på rad! Ukeskonkurransen er likevel av et slikt omfang at jeg "forventer" at Kurt og Veronica vil være med å slåss om gullhammeren også denne uken. 

For øvrig en helt uskyldig og artig prank fra Veronica der. 😅

Anna og Jone gjør en tabbe når det legges terrassebord med å være sykt nøyaktig på lengden og samtidig ikke få bordene på linje. Dette kunne de spart seg for gjennom å legge bordene med vilkårlig lengde for så sage dem av etterpå. Da hadde det blitt perfekt, og de kunne spart mye tid underveis. Har likevel tro på at de kommer til å ligge godt an til seier også denne uken. 

Svogeren til Trude og snekkeren gjorde en god jobb i dag, så er spent på hvordan tvillingene sammen følger opp dette. Men konkurransen mot A&J og K&V tror jeg blir for stor denne uken også. 

Endret av Ctrl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, Smurfii said:

Liker at Trude bare står å ser på mens han fyren gjør alt, haha..🤭 Hadde sikkert ikke gått så veldig bra om hun skulle satt i gang noe som helst heeeelt på egen hånd😬 Anna og Jone er så oveeeer perfeksjonister at det er vondt å se på til tider..🤣

Vil tro det var klippet sånn med vilje, og lagt "passende" musikk til. Vi fikk da se at hun også jobbet.

Anonymkode: 37940...11d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tydelig at dem som skriver at far og datter var sutrete og klagete i gårsdagens episode misliker Kurt og Veronica fra før av! Veldig teit og angripe dem på den måten. Syns de var super søte som disket opp med pizza til resten forresten :) Mer tv tid til Kurt og Veronica fremfor klagete Anna som behandler Jone på en ganske så bedriten måte! Hadde jeg vært mann og vært Jone hadde jeg faen meg sagt fra hvor skapet skulle stått for lenge siden! Kom også over en artikkel hvor Anna viser frem interiørt i leiligheten deres hvor de klart og tydelig siterer at hun har sagt at jone ikke har noe han skulle sagt! Det skinner  gjennom i programmet også..

Anonymkode: bbb3e...3e1

Enig med du. Hadde jeg vært Jone hadde jeg tatt min hatt å gått 

Anonymkode: 89cfb...906

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kath H. skrev (På 1.5.2021 den 8.25):

Er jeg den eneste som ikke syns de hageprosjektene passer inn på naturtomter? Hvit singel, vakker mose som rives av, hastig sammenraskede bed og så videre. 
Hvorfor kan de ikke ha en ren hageuke der poenget er å forskjønne det naturlige istedenfor å lage 80-talls stil i naturen!

Enig.som hage entusiast gremmes jeg. 

Anonymkode: 89cfb...906

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er noe som er litt "off" med denne sesongen, jeg får ikke helt den samme feelgood-følelsen som tidligere og heier liksom ikke på noen heller.. I fjor var Esra og Arber mine absolutte favoritter, og synes det var koselig å se episodene.. I år er det sånn "mehh.." 

Anonymkode: 154fe...8e8

For min del handler det om at konkurransen er ødelagt når det har blitt så tydelig at TV2 styrer hele greia og ting ikke føles som et ekte og ærlig TV-program/konkurranse.

Det begynte det året KK vant, deretter hvor utrolig merkelig vinneren i fjor var. Nå tenker jeg ikke lenger at de beste vinner, men de som kan holde seg aktuelle i some og dermed være som gratis reklameplakater for programmet videre.

Når produksjonen i tillegg til kjipe og dårlige dommere har hyret inn blinde klippere, døve musikkprodusenter og personlighetsløse deltakere (blir nok klippet slik, ikke deltakernes skyld nødvendigvis) så blir jo også programmet zzzz å se på.

Jeg bryr meg ikke om serien i seg selv lenger, men begynte å se på fordi jeg liker konseptet og da reagerer jeg så sterkt på urettferdigheten jeg er vitne til. Ser vel ferdig årets sesong, men håper jeg klarer å droppe neste sesong. Må bare ikke se første episode. For i år tenkte jeg å bare se om de hadde gjort endringer. Og så BOOM ser jeg hytter som aldri har vært så fine i dette programmet. Store vinduer, bra planløsning. Og fordi jeg elsker interiør og hus og hage så ble jeg hektet. Faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er noe som er litt "off" med denne sesongen, jeg får ikke helt den samme feelgood-følelsen som tidligere og heier liksom ikke på noen heller.. I fjor var Esra og Arber mine absolutte favoritter, og synes det var koselig å se episodene.. I år er det sånn "mehh.." 

Anonymkode: 154fe...8e8

Helt enig. Jeg vet ikke helt hva det skyldes, men jeg er ikke engasjert i år. I fjor måtte jeg ha med meg alt, i år ser jeg på med et halvt øye. 

Kanskje er det klippingen, vet ikke helt hva som er annerledes, men noe er det. Dessuten er hyttene overhode ikke noe jeg kunne tenke meg; verken sjø- eller fjellhytte. Og tett i tett. Og når det blir så annerledes enn jeg selv ville hatt det faller interessen.

Når det gjelder deltakerne har de vokst på meg, synes de er flinke. Har ikke funnet noen favoritter, men synes likevel det er moro å se hva de får til. 

Anonymkode: e9a8c...b46

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil tro det var klippet sånn med vilje, og lagt "passende" musikk til. Vi fikk da se at hun også jobbet.

Anonymkode: 37940...11d

Jada, når det er sagt så liker jeg Trude og søster’n🤓 sprudlende og artige selv om de er litt klums!😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Helt enig. Jeg vet ikke helt hva det skyldes, men jeg er ikke engasjert i år. I fjor måtte jeg ha med meg alt, i år ser jeg på med et halvt øye. 

Kanskje er det klippingen, vet ikke helt hva som er annerledes, men noe er det. Dessuten er hyttene overhode ikke noe jeg kunne tenke meg; verken sjø- eller fjellhytte. Og tett i tett. Og når det blir så annerledes enn jeg selv ville hatt det faller interessen.

Når det gjelder deltakerne har de vokst på meg, synes de er flinke. Har ikke funnet noen favoritter, men synes likevel det er moro å se hva de får til. 

Anonymkode: e9a8c...b46

Samme her. Og det er trist. Jeg føler vi Ikke kommer inn på deltagerene i det hele tatt. Nå har jeg sett på med et halvt øye hele veien men jeg syns ikke nivået går opp. Jeg ser mye potensial i deltakerene, men det kommer ikke ut. Episodene virker korte og rare.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 time siden):

Det begynte det året KK vant, deretter hvor utrolig merkelig vinneren i fjor var. Nå tenker jeg ikke lenger at de beste vinner, men de som kan holde seg aktuelle i some og dermed være som gratis reklameplakater for programmet videre.

Jeg tror egentlig det bare handler om dårlig håndhevelse av reglene innad i produksjonen, det året KK vant. Jerry forteller om ganske strikt håndhevelse av budsjett o.l. i sesong 4, i podcasten han har sammen med Cornelius, så de har nok lært hvis dette ikke allerede var praksis i sesong 3. At serien er mindre engasjerende nå handler om at konkurransen er mindre jevn og at deltakerne kanskje ikke engasjerer så mye (de er helt vanlige folk, ingenting galt med det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som gir mest av seg selv er tvillingene. Anna får vi også inntrykk av - og det er å påpeke hvor nøye hun er og hvor dårlig J er.     Har knapt sett ETT av "intervjuene" som ikke inneholdt klaging.    Samme hvor bra de gjør det, så kunne det være mulig å kutte ut negativiteten.   Jeg ser alt på Sumo - for å kunne hoppe litt fremover når hun setter i gang. 

Anonymkode: ac846...3a6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestemte meg for å følge med i år, har ikke gjort det tidligere. Det er jo helt ok folk med men veldig variasjon på snekkererfaringen. Far og svoger skiller seg ut som dyktige håndtverkere . Burde det ikke være mer jevnbyrdig når de startet?

Anonymkode: a38b3...d5e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Elhaym skrev (10 minutter siden):

Samme her. Og det er trist. Jeg føler vi Ikke kommer inn på deltagerene i det hele tatt. Nå har jeg sett på med et halvt øye hele veien men jeg syns ikke nivået går opp. Jeg ser mye potensial i deltakerene, men det kommer ikke ut. Episodene virker korte og rare.

Samme her også...har sovnet fra de fire siste episodene, det er så lite engasjerende.

Jeg føler også at programmet må ha fått nye produsenter, for det er veldig bråkete i år. Bare valget av musikken da en av dommerne gikk rundt, pluss at den ble spilt veldig høyt over all snakkingen. Jeg var helt utslitt i ørene, da den sekvensen endelig var over. Så var det stille i to sekund, og rett over på en countrylåt, mens Guri mumlet i bakgrunnen.

Apropos snakking; er det veldig mye voiceover og intervju i år? Kan det være derfor alt er kjedelig? Det skjer ingenting, så de pøser på med intervju..?
Synes forresten synd på Anna, som lar seg lokke til så mange uttalelser om Jone sine evner. Det er jo tydelig at de har funnet en vinkel de liker. Så spør de ledende spørsmål, og klipper de til fritt, slik at det virker som om hun sitter og gnager om ham hele tiden.

Nei, det er noe rart med hele sesongen.

Anonymkode: 87f23...d39

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her også...har sovnet fra de fire siste episodene, det er så lite engasjerende.

Jeg føler også at programmet må ha fått nye produsenter, for det er veldig bråkete i år. Bare valget av musikken da en av dommerne gikk rundt, pluss at den ble spilt veldig høyt over all snakkingen. Jeg var helt utslitt i ørene, da den sekvensen endelig var over. Så var det stille i to sekund, og rett over på en countrylåt, mens Guri mumlet i bakgrunnen.

Apropos snakking; er det veldig mye voiceover og intervju i år? Kan det være derfor alt er kjedelig? Det skjer ingenting, så de pøser på med intervju..?
Synes forresten synd på Anna, som lar seg lokke til så mange uttalelser om Jone sine evner. Det er jo tydelig at de har funnet en vinkel de liker. Så spør de ledende spørsmål, og klipper de til fritt, slik at det virker som om hun sitter og gnager om ham hele tiden.

Nei, det er noe rart med hele sesongen.

Anonymkode: 87f23...d39

Ja, jeg syns det er veldig rart at på alle voice overe så snakker anna om hvor "stolt jeg er av Jone" og at "han må få prøve han og" etc. Det tror jeg ikke er spesielt sannsynlig med tanke på at de faktisk har et forhold. Ingen hadde godtatt å bli pratet til sånn hele tiden, og om? Det virker rart. Dynamikken er rar. Feks husker jeg ifjor så vi masse av arbeidet på natta men nå får de ikke jobbe på natta? Og likevel blir de ferdig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ctrl skrev (2 timer siden):
  Vis skjult innhold

Christine og Adrian sutret gjennom hele episoden, samtidig som de har store forventninger til framtiden. De bruker mye tid på å bryte hverandre og situasjonen ned. Det ligger derfor an til enda mer sutring videre, ettersom de langt ifra leverer det som må til for å vinne. Verken i småkonkurranser eller ukeskonkurranser. De er rett og slett ikke bedre enn resultatene viser.

Finn var i denne besøksrunden sin helt tydelig på at han krever mer fra Kurt og Veronica enn alle de andre. Dette blir jo helt feil, og skjev dømming! Det må jo være like vilkår for alle! Kurt og Veronica skal jo ikke bli straffet for å ha levert plettfritt i 3 uker på rad! Ukeskonkurransen er likevel av et slikt omfang at jeg "forventer" at Kurt og Veronica vil være med å slåss om gullhammeren også denne uken. 

For øvrig en helt uskyldig og artig prank fra Veronica der. 😅

Anna og Jone gjør en tabbe når det legges terrassebord med å være sykt nøyaktig på lengden og samtidig ikke få bordene på linje. Dette kunne de spart seg for gjennom å legge bordene med vilkårlig lengde for så sage dem av etterpå. Da hadde det blitt perfekt, og de kunne spart mye tid underveis. Har likevel tro på at de kommer til å ligge godt an til seier også denne uken. 

Svogeren til Trude og snekkeren gjorde en god jobb i dag, så er spent på hvordan tvillingene sammen følger opp dette. Men konkurransen mot A&J og K&V tror jeg blir for stor denne uken også. 

Faen ta Finn, få ut den gamle sulliken. På tide å oppgradere med litt nytt uansett. Har ikke sansen for Aina heller for å si det rett ut!!! 

Anonymkode: bbb3e...3e1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke poenget da å vise at ting ikke er like gøy hele tiden da. Synes at selv om de er litt motløse (venneparet) så prøver de og ja man får lov å klage litt synes jeg. De prøver og jobber på bra synes jeg. 
Heldigvis at vi har forskjellig smak her inne. Synes det er mye flott arbeid. Tomtene er jo ikke ferdige og er sikker på at når alt er ferdig planert så blir det veldig bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det virker som det er litt mer konkurranse blant parene i år, og at enkelte ikke liker Kurt og Veronica fordi de er flink. Synes stemningen dessverre virker litt mindre hyggelig enn tidligere år. Det er jo litt synd.

Anonymkode: af786...03e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jone, du må våkne!! Kom deg vekk fra det nedlatende menneske du bor med. Et forhold skal gå to veier og kompromiss skal inngås. I dette forholdet det enten Annas måte eller ingen måte. Herregud for en oppførsel!

Anonymkode: e34c0...ab9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet hva åpningsmusikken i dagens episode heter??:)

Anonymkode: d9969...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MiominMio skrev (På 3.5.2021 den 20.09):

Hvordan i alle dager klarer dere tolke at de er sure og gretne over å ikke ha vunnet en hammer? Skuffet ja, men det er jo menneskelig. 

Det er forskjell på skuffet og vi burde ha vunnet. I soveromsuken fikk A og C gode tilbakemeldinger og selvom de ikke vant så sutret de ikke rundt det slik far og datter gjør 

Anonymkode: 788c4...b84

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...