Gå til innhold

Termingruppe november/desember 2021


Gullegg

Anbefalte innlegg

Juvo skrev (13 minutter siden):

Velkommen og gratulerer ☺️❤️ Selv er jeg her etter en spontanabort i februar så vi er flere i samme båt. Krysser fingrene for deg 🤞🏽

Takk og i like måte! Det er et nervepirrende første trimester. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juvo skrev (9 timer siden):

Til dere som har passert 7 uker, ble dere betraktelig dårligere mot uke 8? Over natten ble jeg plutselig kvalm gjennom hele døgnet. Kastet opp flere ganger i to dager nå, og jeg som trodde jeg slapp unna dette siden det ikke kom før nå 😅 Idag har jeg i tillegg hatt typiske mensensmerter. Er bare glad for alle symptomer og håper det er et godt tegn. 

Slik har det vert her vertfall 🙈 8+2 nå og ser mørkt på å komme tilbake på jobb neste uke 🙈 Mye kvalme og svimmelhet, har også menssmerter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juvo skrev (14 timer siden):

Til dere som har passert 7 uker, ble dere betraktelig dårligere mot uke 8? Over natten ble jeg plutselig kvalm gjennom hele døgnet. Kastet opp flere ganger i to dager nå, og jeg som trodde jeg slapp unna dette siden det ikke kom før nå 😅 Idag har jeg i tillegg hatt typiske mensensmerter. Er bare glad for alle symptomer og håper det er et godt tegn. 

Legen min sa til meg at rundt uke 8 pleide være hormon toppen og var vanligst å være ekstra dårlig da. Jeg fikk kvalmestillende fra slutten av uke 7 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnbue89 skrev (14 timer siden):

Til dere andre som etterspurte tips om klær! Med førstemann så hadde jeg ikke synlig mage før jeg var nesten halvveis, men nå (uke 9 i dag!) så har jeg bare et par bukser jeg orker å ha på meg og har tydelig fått litt mage allerede. Kroppen husker hva den skal gjøre tydeligvis 😅

Redningen min sist var gravidstrømpebukser og kjole, pluss et par tynne sommerbukser som var lave i livet med strikk. Gravidbukser satt veldig rart på meg før jeg fikk skikkelig høygravidmage - så hadde bare et par den gangen. Men nå kan det jo virke som om det er mer aktuelt 😊

Bruker kjeledress på jobb, så er ikke helt lett å bruke kjoler til daglig her da 🙈

Sånn ellers ser jeg for meg det kunne gått veldig bra siden våren er i anmarsj 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Niny said:

Bruker kjeledress på jobb, så er ikke helt lett å bruke kjoler til daglig her da 🙈

Sånn ellers ser jeg for meg det kunne gått veldig bra siden våren er i anmarsj 😊

Haha, nei det blir ikke like enkelt 😄 håper kjeledressen er behagelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteTull skrev (På 27.4.2021 den 18.28):

Jeg forlater dere dessverre. Kontroll idag konstaterte MA, lille hjertet sluttet nok å slå i løpet av de to siste dagene💔 

masse lykke til til dere alle! 

Uff, vond å høre. Håper de finner ut noe på utredning som kan hjelpe deg til neste gang ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte legekontoret idag, viser seg at henvisningen til TUL ikke var blitt sendt 🙈 så idag har legen ordnet slik at jeg får ta en ultralyd på legekontoret (hos en student) allerede idag kl 13. (i tillegg til TUL på sykehuset) Er så sinnsykt nervøs at jeg knapt klarer å puste, er så redd det blir samme utfall som sist (MA). Wish me luck! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (4 minutter siden):

Ringte legekontoret idag, viser seg at henvisningen til TUL ikke var blitt sendt 🙈 så idag har legen ordnet slik at jeg får ta en ultralyd på legekontoret (hos en student) allerede idag kl 13. (i tillegg til TUL på sykehuset) Er så sinnsykt nervøs at jeg knapt klarer å puste, er så redd det blir samme utfall som sist (MA). Wish me luck! 

Håper sånn for deg at dette går bra 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt leting fant de hjerteslag! Fikk ikke høre noe lyd, men fikk se ett lite hjerte slå ❤️ det kjennes utrolig uvirkelig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (40 minutter siden):

Etter litt leting fant de hjerteslag! Fikk ikke høre noe lyd, men fikk se ett lite hjerte slå ❤️ det kjennes utrolig uvirkelig! 

Så utrolig hyggelig å lese ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (49 minutter siden):

Etter litt leting fant de hjerteslag! Fikk ikke høre noe lyd, men fikk se ett lite hjerte slå ❤️ det kjennes utrolig uvirkelig! 

For en lettelse! 🥰

Hvor langt var du på vei nå igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niny skrev (16 minutter siden):

For en lettelse! 🥰

Hvor langt var du på vei nå igjen? 

Veldig! Føler jeg kan puste litt nå. Er 8+4 idag 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får melde meg inn her jeg også! 

Menstermin 21.12, fødte i januar i år, så dette blir spennede og tungt. :bond:

Jeg håper den sitter, og vi får to barn før året er omme. :hjerter_rundt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemorbare skrev (2 timer siden):

Jeg får melde meg inn her jeg også! 

Menstermin 21.12, fødte i januar i år, så dette blir spennede og tungt. :bond:

Jeg håper den sitter, og vi får to barn før året er omme. :hjerter_rundt:

Oi! 

Er det sånn at disse vil begynne i samme skoleklasse når den tid kommer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+0 i dag, med mitt femte barn. Og magen begynner allerede å vises, særlig på ettermiddag/kveld. Om dette fortsetter, kan jeg bare glemme å holde det hemmelig på jobben til etter KUB-test i uke 12+6! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (2 timer siden):

Jøss, så spennene @Lillemorbare🤩 Gratulerer! Kan jeg spørre om det var planlagt eller bare skjedde? Tøft med to så tette uansett! 

Det bare skjedde, vi var litt for uforsiktig. :fnise:

Hadde tenkt å ha 2-3 år mellom dem, men nå blir det noe tettere. Det blir gøy, tøft og spennende! Ikke rukket helt å komme inn i den nye tilværelsen med lille mor på 17 uker, så dette blir spennende!  :hjerte:

Niny skrev (2 timer siden):

Oi! 

Er det sånn at disse vil begynne i samme skoleklasse når den tid kommer? 

Ja, om den lille kommer i år, så vil de det. Helt merkelig å tenke på å få to barn i løpet av samme år. :overrasket:

Ser for meg mange store øyne etterhvert. :fnise:

Sparer masse penger på å bare ha en konfirmasjon da hvertfall. :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil bli spenstig, men såå gøy med tette barn vennskapsmessig når alt stresset roer seg. Glemte ogsp å legge til en gratulasjon på nyeste graviditeten da! ❤️ @Lillemorbare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...