Gå til innhold

Termingruppe november/desember 2021

Gullegg

Anbefalte innlegg

Ja, de kommer til å få utrolig mye glede av hverandre, så det blir fryktelig koselig. :hjerte:

Takk, @Niny, og gratulerer til deg også! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemorbare skrev (53 minutter siden):

Det bare skjedde, vi var litt for uforsiktig. :fnise:

Hadde tenkt å ha 2-3 år mellom dem, men nå blir det noe tettere. Det blir gøy, tøft og spennende! Ikke rukket helt å komme inn i den nye tilværelsen med lille mor på 17 uker, så dette blir spennende!  :hjerte:

Ja, om den lille kommer i år, så vil de det. Helt merkelig å tenke på å få to barn i løpet av samme år. :overrasket:

Ser for meg mange store øyne etterhvert. :fnise:

Sparer masse penger på å bare ha en konfirmasjon da hvertfall. :nigo:

😂😂😂

Dette er virkelig snakk om to tette! 
Blir nok hektisk en stund, men samtidig vil de ha mye glede av hverandre (forhåpentligvis) og dermed underholde hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Butter, vi er forbredt på tre knall harde år, og inngått pakt at vi ikke gå fra hverandre før etter barna er tre år. For dette her må jo bare bli knalltøft for forholdet vårt, selv om gleden er kjempe stor. :bond:

De vil ha ufattelig mye glede i hverandre, og det gleder jeg meg til å se! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemorbare skrev (8 timer siden):

@Butter, vi er forbredt på tre knall harde år, og inngått pakt at vi ikke gå fra hverandre før etter barna er tre år. For dette her må jo bare bli knalltøft for forholdet vårt, selv om gleden er kjempe stor. :bond:

De vil ha ufattelig mye glede i hverandre, og det gleder jeg meg til å se! 

Haha 😂. Men er veldig godt å høre at dere er innstilt på at det blir tøft! Jeg tror det totalt sett ofte blir tøffere hvis man tror at det å få barn eller det å få nr 2 er bare en dans på roser. Da er fallhøyden så stor og man risikerer å få sjokk. 
Hvis man derimot er forberedt på at det blir tøft er man innstilt på det og så kan man heller bli positivt overrasket.

Selv gikk jeg lenge å lurte på om jeg ville ha barn- fordi jeg tenkte det var så slitsomt. Og hadde stålsatt meg for det verste. Nå har nok vi vært veldig heldige med nr 1, men alt har bare vært en positiv overraskelse ❤️❤️. Nå venter vi nr 2 og er innstilt på at det blir krevende noen år- og at nr 2 ikke nødvendigvis er like lett som nr 1 heller. Her blir det 2 år og 4 mnd mellom, så håper det også er tett nok til at de kan ha glede av hverandre ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere her inne som har fått en liten magefølelse på hvilket kjønn den lille i magen har?

Jeg vet at det ikke har noen betydning som helst, men jeg synes det er litt gøy uansett. Selv sitter jeg med en sterk følelse av at det er en gutt, så det blir spennende å se om det stemmer etterhvert. Har også vært inne på tanken om det kan være tvillinger, men vi har ingen med tvillinger i familiene våre, så da er det vel ganske liten sannsynlighet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godis skrev (1 minutt siden):

Er det noen av dere her inne som har fått en liten magefølelse på hvilket kjønn den lille i magen har?

Jeg vet at det ikke har noen betydning som helst, men jeg synes det er litt gøy uansett. Selv sitter jeg med en sterk følelse av at det er en gutt, så det blir spennende å se om det stemmer etterhvert. Har også vært inne på tanken om det kan være tvillinger, men vi har ingen med tvillinger i familiene våre, så da er det vel ganske liten sannsynlighet 😄

Jeg har jentefølelse denne gangen. Har tre gutter og ei jente fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper gutt her 😄 prøvde ring testen i går, den sier jente 😆 mens det kinesiske fødselskartet sier gutt 🙈  litt arti å prøve ut litt forskjellig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva det blir da, @Lorieen! Tenker dere å få vite på ultralyd?

Hva er ring-test @Fioritura? Må sjekkes! Ser at det fødselskartet sier gutt for meg og 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (55 minutter siden):

Har ingen magefølelse egentlig, men har flere netter drømt at vi får en jente, så hodet mitt er innstilt på jente. 

På ultralyd mente teknikere at utifra NUB theory kunne det kanskje ligne på jente også. Så jeg håper veldig på det nå 😊 Alltid sett for meg jente som nr 1 og gutt som nr 2 uten noen videre grunn 🙈 

Min mann sine søsken er alle ferdige med barn nå og alle har bare gutter, så vi er jo spent på om første jenta kommer nå. Alle har lyst å kjøpe små rosa kjoler 😜🥰

Endret av Niny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (20 minutter siden):

Blir spennende å se hva det blir da, @Lorieen! Tenker dere å få vite på ultralyd?

Hva er ring-test @Fioritura? Må sjekkes! Ser at det fødselskartet sier gutt for meg og 😄

Ja, har fått vite det med alle de andre fire også. Med nummer tre (jenta) fikk vi vite feil kjønn på TRE ul. På alle de andre har det stemt. Magefølelsen min har også stemt på alle fire. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (31 minutter siden):

Ta en gullring og fest i ett hårstrå, hold den over hånden, dersom ringen går i sirkler er det jente og frem og tilbake gutt 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (36 minutter siden):

Har ingen magefølelse egentlig, men har flere netter drømt at vi får en jente, så hodet mitt er innstilt på jente. 

På ultralyd mente teknikere at utifra NUB theory kunne det kanskje ligne på jente også. Så jeg håper veldig på det nå 😊 Alltid sett for meg jente som nr 1 og gutt som nr 2 uten noen videre grunn 🙈 

Min mann sine søsken er alle ferdige med barn nå og alle har bare gutter, så vi er jo spent på om første jenta kommer nå. Alle har lyst å kjøpe små rosa kjoler 😜🥰

Så spennende når det er kunne være indikasjoner på tidlig ultralyd! Og så gøy at det er bare guttebarn i slekta fra før, kanskje dere snur på det. Hos oss alt av søsken, og tante/onkelbarn spredt i kjønn. 

Lorieen skrev (27 minutter siden):

Ja, har fått vite det med alle de andre fire også. Med nummer tre (jenta) fikk vi vite feil kjønn på TRE ul. På alle de andre har det stemt. Magefølelsen min har også stemt på alle fire. 

Så gøy at magefølelsen har stemt! 

Fioritura skrev (16 minutter siden):

Ta en gullring og fest i ett hårstrå, hold den over hånden, dersom ringen går i sirkler er det jente og frem og tilbake gutt 🙈 

Den sirkler rundt samtidig som den går frem og tilbake 😅 Kanskje det er en av hver 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godis skrev (24 minutter siden):

Den sirkler rundt samtidig som den går frem og tilbake 😅 Kanskje det er en av hver 😂

Hehe, kanskje det 😅🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingen magefølelse, men av de jeg vet som har fått baby i 2020/2021 så er omtrent alle jenter 🙈 Så da ser jeg for meg at vi jevner ut statistikken med en gutt 😁 Blir spennende å se om det blir sånn eller ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Atticmess skrev (5 minutter siden):

Jeg har egentlig ingen magefølelse, men av de jeg vet som har fått baby i 2020/2021 så er omtrent alle jenter 🙈 Så da ser jeg for meg at vi jevner ut statistikken med en gutt 😁 Blir spennende å se om det blir sånn eller ikke 😊

Har litt samme inntrykk. Eller i alle fall har samtlige av de gravide jeg kjenner en liten gutt i magen, så det skal nok jevnes ut litt ja😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (7 timer siden):

Selv om det er tidlig var gyn på TUL 11+4 over 90 % sikker på det var gutt. Så nå er jeg innstilt på det 😂. Før det tenkte jeg bare jente. Men blir spennende med gutt😊😊❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (6 timer siden):

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (På 5.5.2021 den 14.40):

Etter litt leting fant de hjerteslag! Fikk ikke høre noe lyd, men fikk se ett lite hjerte slå ❤️ det kjennes utrolig uvirkelig! 

Dette var så godt å høre. Går rundt og er bekymra for det samme, men har ikke ultralyd før i uke 10, så får leve i uvissheten inntil videre, men håper, håper de finner hjertelyd her og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...