Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI, jeg har ikke logget meg inn på siden på en stund,men ta det rolig jeg følger med dere he he.

det har skjedd litt men,kanskje jeg trenger litt tips fra dere nå,

vi venter da ett barn :ler: og det kommer til å kræsje litt med bryllupet,så vi vuderer å avlyse og ta det ett par mnd senere evnt ta dåp og bryllup sammen.

familien skal få vite om det i morgen. gleder oss.

jeg vil enten reise vekk og gifte meg eller ha det sånn som vi har planlagt bare en annen dato,vi vet ikke helt....litt kjedelig siden alt var i boks,men babyen er planlagt og ønsket så nå gleder vi oss til det...

fikk dere sjokk?+?????

er forresten 10 uker på vei,

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooj!!! Gratulerer med barn i magen!!!! Så du visste at du var gravid når vi var på messa du altså din luring!??!? Så kooooosleg!!! Har ingen gode råd no i farta, men måtte bare sei at eg vart glad for den gode nyheten!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk,ja det gjorde jeg,men det var så tidlig at alt kunne skje,det kan det jo enda,men føler meg tryggere.

vi skal si til familien at vi blir gift enten med alle tilstede eller ingen hi hi,har litt lyst å stikke av også ha en fest etter på,men vi stresser ikke.skal holde dere oppdatert i dag skal vi allefall si nyheten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

GRatulerer!

Her var det gledelige nyheter må man si.

Dere kan jo enten utsette bryllupet litt og ta det som planlagt.

Eller hva med en romantisk storbyferie på nyåret hvor dere besøker en ambasade...??

Gratulerer i allefall. Når er terminen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tusen takk for hilsen og gratulasjoner,familien fikk sjokk i gaår pga de hadde ikke tenkt i de baner pga bryllupet.kjempe gøyt.jeg skal nå ta den kjedelige tlf og avbestille..

jeg har termin 2 juli og bryllupet skulle vært 22 juli.det kan jo gå for jeg går nok ikke over tiden kjenner jeg meg rett.men vi finner nok en dag,har litt lyst å reise vekk også ha fest etterpå.....frister jo det også,nå avbestiller jeg i allfall så får vi tenke i julen.

haster ikke nå :sjarmor:

datteren vår ønsker seg en storesøster så vi har ett problem :sjenert: he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

ÅÅÅ ,Grattis med barn i magen , kjempekjekt å høre.

Ser ut som at din og Epica sine d.b blir farlig for meg å gå inn på den nærmeste tiden , blir jo heelt verpesyk av dette :ler:

Ha en super kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann takk igjen :klem:

det er veldig smittsomt dette her,når en blir gravid blir det som oftest flere ja.. :sjarmor:

det kan se ut som at vi venter til våren 07 med bryllup.....jeg skal ha barn 2 juli så da tror jeg tiden går så pass fort siden vi har en fra før også... at vi plutselig er i 07 gift blir vi en gang uansett,men spørsmålet er jo når og hvordan he he

tror det blir sånn som vi har planlagt,bare vi forandrer dato.

jeg skal følge med dere andre som forbereder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten!!! :klappe::klappe::klappe:

Ville ønske deg en god helg! :klem:

Husk å være med videre på gjettekalenderen da, den med flest riktige beskrivelser vinner nemlig konkurransen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :klem: alle sammen.

det går etter forholdene bra,fikk omgangsyke og er trøøøøøøøøøttttttt,så er sykemeldt ut uken,sofaen er min venn :)

ellers er alle bryllupssteder avlyst,men håper på å kunne finne en dato igjen som passer oss,

det er ikke lennnnnge til jjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllll,jeg har litt panikk,pga jeg ikke er ferdig med gavene,men det går vel bra til slutt eller :nissekonekyss:

skal på ultralyd 2 feb,da får vi kanskje vite hva det blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst litt treg, og har først sett nyheten nå:

GRATULERER!

Skjønner godt at dere må endre litt på bryllupsplanene, men det finner dere sikkert ut av. Lykke til!

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk...... :klem:

har nå passert de magiske 3 mnd så jeg er litt lettet,magen vokser litt og buksene har blitt byttet ut,med mammabukser,litt kjedelig å se at jeg skal bli god å rund,men det kommer noe godt ut av det, :ler:

jeg tenker litt på bryllup enda,om det skal bli som vi har ordnet bare en annen dato evnt års tall,jeg tror jeg heller skal følge med på dere og drømme om når vi skal gi hverandre vårt ja.....

vi koser oss i allefall og min lille jente vet det er en liten i magen så herlig. :ler:

ha en fin uke....

skriver litt i bøkene deres i uken,og litt nå-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig følelse, er det ikke rart og fjernt? ;)

Når klaffet der for dere?

Vi er uforsiktige, uff... Håper ikke det kommer spire før om 4 mnd ;)

Men.. Det som skjer, det skjer..

Er bare så vanskelig å styre,, Og begge deler er noe jeg virkelig ønsker..

Tar ikke el tester.. Tenker aldri på det kan skje meg liksom,.

Er formen bra ? Blir spennende i februar på UL da! :hoppe:

Ha en super jul & godt nyttår!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei takk takk.

jo formen min er ganske bra nå,er 13 uker i morgen. jeg har vært masse trøtt,sovet masse,og brekket meg,men i forhold til 1 baby så er jeg heldig denne gang ang formen...godt å være oppegående nå i jula.

god jul til dere også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...