Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Det hørtes ut som om dere hadde noen kjempefine dager, og fortsatt har dere igjen enda en fest :skaal::ler:

Det blir vel alltid slik at noen ting ikke går som planlagt, men man får ta det som en del av sjarmen når man tenker på det etterpå ;)

Sikkert sagt det før, men gratulerer som kone i alle fall! Dere får nyte dagene som nygifte!

tusen takk for hilsen,begynner å planlegge en fest til sånn at vi kan få det overstått ha ha....

rart men godt det er over,føler jeg har tid til alt nå :ler:

Høres ut som dere har hatt det veldig fint. :hjerte:

Gratulerer som fru (nok en gang), og jammen skal dere ikke ha enda en fest - kjempegøy!

:klem:

tusen takk for hilsen,vi er klar for fest igjen så får vi det overstått jeg er ikke party løve lenger he he,men venner er alltid godt å samle sammen igjen. :klem:

Gratulerer som fru! :klem:

tusen takk for hilsen :klem:

Dette hørtes ut som "to" nydelig bryllup, heldig du som fikk ta dette to ganger og i tillegg ha en fest om en måned, festløver :ler:

Mange tanker som sitter igjen sikkert, tar litt tid å fordøye en del av det. Vi ser frem til litt bilder vet du, må jo ha det.

Dere må nyte dagene nå fremover, stas med nytt navn :)

jeg venter spent på bilder fra venner og familie,håper det kommer noen snart.

har mange tanker ja,det var en fin dag i engelsk stil,dagen raste av gårde.....

jeg skal komme med bilder..... :klem:

Gratulerer som kone! Hørtes ut som dere hadde to fine dager!

Piglet

tusen takk for hilsen.begge dagene var veldig fine....nå er vi skikkelig gift,lurte på om vi skulle gjøre det neste år også :ler:

jeg er veldig heldig og lykkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

selv om det er søndag i dag så må jeg feste litt for 20 sider. :popcorn:

:digge::danse::danser::danser::skaal::pisk:

idag er trenger vi ikke bare 1 paraply men :regn::regn::regn::regn: dritt vær ute.

godt vi har pc.

helgen har gått med til å pakke ut og rydde på plass gaver,

prøver og finne ut hvordan takke kortene skal være.vet det blir lime og hvit,men hvordan og hva???ingen anelse enda.

lillemor på 13 mnd tok sine første skritt igår aleine :rødme:

hun er så stolt når hun står der og ikke holder seg i noe.

storesøster syntes det er stas og følger med.....

spennende og travel tid.

idag skal vi kanksje i besøk hvis ikke så er vi hjemme og rydder videre :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var første arb.dag unnagjordt og det gikk jo bra....

ellers gleder vi oss over lillemor som går 7 skritt,prøver å lure seg unna med å sitte seg ned,men neida ikke med mamma hus :ler:

vi trener litt hver dag,gøyt å se henne stå stolt aleine på gulvet,smiler fra øret til øret.

jeg har ett par bilder nå hvis det er noen som vil titte.bare send pm så kommer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for bilder. Dere så kjempeflotte ut begge to!

tusen takk,vi følte oss veldig fine,den dagen herlig'

synd det gikk så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm merkelig,jeg har prøvd igjen,hvis ikke det går så sender jeg deg mail adr tilbake så må du se om det er riktig ha ha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm merkelig,jeg har prøvd igjen,hvis ikke det går så sender jeg deg mail adr tilbake så må du se om det er riktig ha ha :ler:

Ikke fått noe :sjenert:

Sender deg en ny pm så du kan se om det er rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå det hørtes ut som kjempefine dager.. heldiggrisen du, er lissom ikke helt ferdig enda en gang. Hvis jeg kan, vil jeg gjerne se bilder :sjenert:

Stor klem fra Fru Bea ( Hmm...skifte nick jeg kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,

takk for hilsen og bilde skryt,bare kjekt.

lever på dagen enda og mange fine tilbakemeldinger.

vi holder ¨på og finne ledig lokale til festen,jeg vil ha det i sept,men hvis ikke den ene datoen som vi venter på er ledig så må vi vente til midten av okt :tristbla:

ja ja holder motet oppe :ler:

jeg tenkte vi kom til å bli ca 20 +- ,men så leverte jeg listen videre til min mann og en kompis som var på besøk og nå er vi oppe i

50 gjester.

hjelpe meg,men det blir kjekt og se alle igjen,det blir altfor sjeldent

i en travel hverdag.

fint vær i dag herlig og gå på tur til barnehagen kl 08 i bare capri og topp.

ellers så er det stress med navnebytte osv må reise rundt og endre flere steder,

må kjøpe nytt førerkort med gebyr og evnt nytt bilde...ja ja

innom banken og ordne kortet også.

ellers er det en litt ryddedag som jeg ikke gjorde igår,kanskje jeg skal klippe plen???hm hm sånn jobb er gøy og gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få komme og klippe vår plen ;) Den ser ut som en jungel.. Hehe. Den elendige vaktmestertjenesten som er i blokken vår fungerer jo ikke. Vi betaler penger for at et firma skal komme og klippe gresset og måke snø og sånn, men nå er det en måned siden de klippet her sist..

Har ikke somlet oss til å skifte navn enda, vi da. Det var mest pga vi egentlig skulle til Egypt og ville slippe å bytte pass.. Men nå har vi avbestilt den turen pga jeg ble gravid, så vi får se hva som skjer.. Har ikke bestemt oss for om vi skal reise et annet sted eller hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått bilder, tusen tusen takk! Dere var kjempefine :) Og så nydelige barn også :)

Lykke til videre med festplanlegging :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bilder, tusen tusen takk! Dere var kjempefine :) Og så nydelige barn også :)

Lykke til videre med festplanlegging :jepp:

:klem: tusen takk for bilde skryt kjekt.de to med like kjoler er våre prinsesser.herlige

vi venter på svar ang lokalet håper alt er avklart i morgen.

Kjempe fine bilder. Ble så nydelig med den stilen bak dere :-)

tusen tusen takk :klem: vi gleder oss til vi får flere bilder,

nå skal jeg inn og skryte hos deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danser::danser::skaal: en liten fest :fnise:

allerede søndag og jeg slapper av nå som lillemor sover og storesøster ville se film,

masse jobbing forrige uke,men nå er det bare 3 dager i uken...

har nå booket lokalet for oktober,det var det eneste ledige på en lørdag alt er oppbestilt :ler:

da har vi noe å se frem til i vinter.

skal i barnehagen med lillemor på mandag sånn at hun får bli bedre kjent og de blir kjent med henne,de ser henne nesten hverdag,men blir spennende når jeg skal være vekke fra henne i slutten av august. :sjenert:

ellers er det ikke så mye spennende som skjer,

hvordan flytter jeg boken min over på generelt??? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
hvordan flytter jeg boken min over på generelt??? :lur:

Spør en av moddene om de kan gjøre det :) Da må jeg huske å se etter deg her :) ...men du kommer vel innom hit innimellom???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja klart jeg skal komme inn og følge med dere,

jeg er kun i ett annet lokalet :ler:

litt vemodig også har vært her så lenge,men er vel på tide og komme seg videre..... :gråte:

:fnise: jeg er ikke klar i dag tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

tenker på å ligge ned boken eller flytte den.....eller rett og slett starte ny..

men jeg er så lite flink til å skrive i den :fnise:

lillemor går som bare juling og har begynt i barnehage hun koser seg sånn at hun har ikke villet gå hjem :gråte:

men bra at hun koser seg,kan fort snu.

storesøster koser seg også i barnehage de går i samme.men ulik avd.hun skal begynne å danse.

i morgen begynner jobbing igjen synd men godt og begynne igjen også.

ellers har jeg klippet meg kort opp til ørene herlig å få det vekk.

fått masse skryt så det er kjekt :jepp:

mange som sier at vi må få en til siden vi har to jenter osv.

men om jeg/vi vil ha flere så er det pga vi vil ha ett barn til og ikke pga kjønnet,det spiller ingen rolle.

jeg har lyst til å prøve på nr 3 neste vår kanskje,men jeg har en mann som ikke har lyst på flere,håper han skifter mening. :love:

men hvis ikke så godtar jeg det selvsagt,vi har to nydelige jenter som vi er stolt av.de gleder oss hver dag.

nok prat nå må jeg i seng :søvn:

sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...