Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Takk for alle lykkeønskninger! :)

Jeg må jo få ønske deg og til tilkommende LYKKE TIL!!!

Det nærmer seg med stormfart nå :rødme:

Ta vare på hverandre denne dagen og kos dere masse! Husk å ikke slite deg ut for tidlig :ler: spare litt til natten også :ler:

MASSE gode og varme :klem:

Skal bli morro og dele referater fra dagen vår!!!

:sol: KAth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle lykkeønskninger! :)

Jeg må jo få ønske deg og til tilkommende LYKKE TIL!!!

Det nærmer seg med stormfart nå :rødme:

Ta vare på hverandre denne dagen og kos dere masse! Husk å ikke slite deg ut for tidlig :ler: spare litt til natten også :ler:

MASSE gode og varme :klem:

Skal bli morro og dele referater fra dagen vår!!!

:sol: KAth

pause fra pakking det var godt,ikke masse igjen,bare håper jeg husker alt,kjolen skal jeg iallefall ikke glemme :ler:

tusen takk kath :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei! :vinke:

Kjenner meg igjen i det du skriver om å føle seg gift. Vi har jo også vært sammen i maange år, så føles slik for oss også :sjenert:

Du får ha masse-masse LYKKE TIL i morgen og ikke minst den 21.

:bryllup::hjerter_rundt: :kys_2: :danser::skaal::vin::humpe:

Når er dere tilbake da?

:klem1: og litt :klem:

tusen takk for hilsen :klem:

vi er tilbake slutten av juli.laaaaaang ferie.herlig siden vi ikke hadde noe ferie i fjor...

stooooooooooooooooooooooooor kleeeeeeeeeeem til dere alle dere er sååååååååååååååå gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Jeg må også innom og ønske:

Lykke til!!!

Håper dere får en nydelig vielse og ikke minst en flott feiring i England.

Vi gleder oss så mye her inne til referat og detaljene fra dagen.

God tur!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg gift en gang og veldig glad og lykkelig,mer har jeg ikke tid til å skrive,pakka og løpe

klem klem klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Kjære Minnimy!

Gratulerer med inngått ekteskap! Og masse lykke til med bryllupsfesten, håper dere får en fantastisk dag! Gleder meg til å lese referat når dere kommer hjem.

:klem:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var ferie og bryllup over jeg skal se om jeg får skrevet referat i morgen littm rart alt er over

tusen takk for hilsener :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frue og velkommen hjem ;)

Gleder meg til referat, og kanskje noen bilder? :rødme:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da skal jeg prøve meg på ett referat,men først må jeg få takke dere alle for kjempe koselige hilsener og god hjelp i planleggingen nå må vi stå sammen om takke kort :ler: ikke lett valg.

vi giftet oss første gang 7 juli:

vi gikk til frisør kl 11 og skulle bare ha håret løst med litt krøller.buketten var martha liljer.

og litt før kl 12 gikk vi og venner og familie inn på tinghuset og ventet på og få komme inn.

kl 12 kom dommer ut og hentet oss og det var ett lite og koselig rom,vielsen varte i mindre enn 10 minutter,men var veldig fin og bruden gråt litt når hun spurte om ......ønsket og ha meg til kone,jeg klarte så vidt og svare når det kom til meg.

vi kom ut og mange bilder ble tatt,kom i avisen også siden det var en spesiell dato.

vi og forlovere med partnere gikk og spiste lunsj og fikk gratis kake fra hotellet.

det var koselige timer,men tiden gikk og vi måtte hjem og pakke videre før vi måtte kjøre til båten.

vi betalte dyrt får en lugar som ikke sto til forventningene,men har nå sendt klage.

to uker ferie med masse gøyt og noe kjedelig siden vi var syke også,men vi forberedet oss og familie og venner begynte og komme til england,jeg var ikke så veldig nervøs men kjente det litt i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dato 21.juli 07.

våknet kl 07.30 av at lillemor ikke ville sove mer,gikk og spiste frokost med familien vår som lå på samme sted,jeg var rolig enda og tenkte ikke over at det faktisk bare var timer til jeg skulle være brud.

jeg begynte å grine litt når buketten og kaken kom de var så fine.

kl 11 var det min tur til å ordne håret som familie medlem gjorde,det ble helt nydelig og tiara var nydelig også,jeg var veldig fornøyd med meg selv og fikk masse skryt som bare var kjekt

kl 14.50 kom presten og sa at vielsen måtte være inne pga vi ikke hadde så fint vær,det var velig synd,men det måtte gå.

kl 15 begynte musikken og vi gikk nedover trappene og da jeg så min kjære stå nede kom tårene for jeg hadde ikke sett hvilke klær han hadde valgt,det kanon stilig(lang jakke og dressen var lys).

vielsen kunne begynne og min venninne leste dikt.

jeg fikk ikke med så mye av vielsen pga jeg ble så nervøs men vi har alt på papir så jeg skal ta godt vare på,

etter ca 15.30 så blitzet det i ett bankende kjør,og vi smilte og smilte.

det var heldigvis opplett så vi kunne ta brudebildene ute i hagen den er sååååååååååå nydelig.

traff litt nye familiemedlemmer som bor i england og de var kjempe greie,

17.00 gikk alle gjestene inn i spisesalen og når vi kom ble vi mottat med stor applaus og sang.

foretten var god og middagen,men litt sterk.

talene og sangene kom på løpende bånd.tror aldri jeg har sett min kjære så rørt før,han hadde problemer mad og holde talen sin til meg og taler til han slet han med.

jeg selv slet også med og snakke til min kjære og tårene kom på løpende bånd,det var såååååååååå mange fine taler.

toastmaster var faren til brudgom som var litt for ivrig,når vi sang så begynte han plutselig og stoppe opp og be alle synge skikkelig og ta mer i....jeg ble litt lei der,men ellers koste jeg meg under middagen.

skikken de har der er at etter middag så er det rett på kakene som

var altfor masse av over 10 kaker,det ble ikke så masse spist siden alle var mett.

(det gikk oppkast rundt om i huset så svigermor måtte løpe ut under middagen og tanten på gulvet i lokalet,men vi var ferdig og spise heldigvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi åpnet dansen med shania twain from this moment.

det hører med at musikken til vielsen var kjempe lav pga de hadde tatt feilt anlegg,men musikken til festen var skikkelig bra og alle koste seg og danset,og det var fri bar men siden det var så mange barn så ble det ikke så mye drikking.men danse kunne de.

jeg danset masse og snakket og koste oss,og alle gAVENE falt ismak og vi har nok og skrive takke kort til.

kl 24.00 så jeg på min kjære at han var trøtt og jeg begynte også,så da takket vi får oss og gikk opp og hadde en fin natt ;)

(glemte og skrive at når jeg ordnet håret så tok alle mannfolkene ungene sine ut for å spise og leke sånn at dagen ikke ble for lang.)

vi har ikke bilder enda,men de kommer og da kan jeg evnt sende pm.

skal gi en lyd.

jeg syntes det er litt synd at ting er over,men jeg er stolt av og kunne kalle meg kone og få nytt etternavn.

vi kom hjem i natt og huset ser ikke ut med bagasje og pakker men bare kjekt,

siden vi ikke inviterte alle venner med over sjøen så skal vi ha en fest om ca en mnd,gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som om dere hadde noen kjempefine dager, og fortsatt har dere igjen enda en fest :skaal::ler:

Det blir vel alltid slik at noen ting ikke går som planlagt, men man får ta det som en del av sjarmen når man tenker på det etterpå ;)

Sikkert sagt det før, men gratulerer som kone i alle fall! Dere får nyte dagene som nygifte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Høres ut som dere har hatt det veldig fint. :hjerte:

Gratulerer som fru (nok en gang), og jammen skal dere ikke ha enda en fest - kjempegøy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Høres ut som to flotte dager!!!!!!! Heldig du som fikk gifte deg to ganger! ;) ...for ikke å snakke om enda en fest! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Dette hørtes ut som "to" nydelig bryllup, heldig du som fikk ta dette to ganger og i tillegg ha en fest om en måned, festløver :ler:

Mange tanker som sitter igjen sikkert, tar litt tid å fordøye en del av det. Vi ser frem til litt bilder vet du, må jo ha det.

Dere må nyte dagene nå fremover, stas med nytt navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...