Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

holder på med nr 10 nå bare 30 igjen hi hi

fortsatt gøyt......

Åå, derfor vi ikke ser noe til deg her inne...du perler for fullt ja :) Jeg vil også ha sånn...

Kos deg med perlinga :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

oi her var mye nytt,jeg er uten nett i ca 2 uker sorry,lager bordkort enda savner dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

da var jeg tilbake etter en mnd uten data.

finpusser på bordkortene og jeg har blitt utdrikket....kan forteller mer om det senere,

jeg har masse og oppdatere hos dere,og jeg har mye og gjøre innpå data ang sanghefte osv.....

3 uker til vi reiser... :sprettoy:

:slåss: hi hi den var gøy---- :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei du, velkommen tilbake hit. Utdrikkingslag vil vi høre mer om vet du, hvordan var det uten data i 1. måned da, helt ille.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk pesto.. :sol: ...ja det har vært forferdelig uten pc,masse forberedelser har lagt på pc og ventet på meg :ler:

jeg kan prøve meg på ett referat fra utdrikkningslaget.....

jeg ble hentet 9 juli kl 10

da fikk jeg beskjed om å ta på meg kjeledress (hvit) og felleskjøp caps og støvler,jeg tenkte masse da ha ha,så måtte jeg inn i butikk og kjøpe kaffe og kake(trodde jeg skulle selge da)

så bar det på en liten kjøre tur og vi ventet litt,og der kom hest og vogn kjørende så hentet meg,jeg hoppet av glede,jeg styrte litt alene også så kjekt....de førte meg til en gård hvor jeg måtte være bonde får ett par timer(nå skjønter jeg det med klærene)

jeg spadde hestemøkk,ga griser,høner,kaniner osv mat,gikk på tur med 2 griser som jeg gikk nedover mot ett sted hvor venenr hadde laget til grilling,fantastisk gøyt der storkoste meg,når vi hadde pratet og roet ned litt så bar det videre med kjøring på toppen av ett kjøpesenter,jeg måtte gå igjennom hele det for å komme til ansiktsbehandling,det var fantastisk også(jeg var veldig trøtt da også)

når jeg ble hentet der,rundet vi ett hjørne og der sto 5 andre venninner med hver sin rose,jeg ble så gglad og rørt når jeg så de,tårene trillet da he he,fikk deretter en tusj hvor jeg måtte spørre fremmede om de ville spille tripp trapp tresko på kjledressen min,jeg endte med å spørre vaktene på senteret og trodde at de ikke ville,men de var de verste,de skulle spille på rompen min og ba meg bøye meg fremover he he,vi vandret videre for å bowle 2 runder,utrolig gøyt også da kom vi virkelig i stemning..

etter vi hadde kjørt litt og kom til mitt tidligere hjemsted så fikk jeg 4 roser som jeg skulle gi til 4 kjekke mannfolk,han ene fortjente nesten 2 :ler:

vi endte opp hjemme hos forlover som laget til deilig taco til alle,senere på kvelden fikk jeg gaver som jeg skulle bruke før bryllupet,det var hysterisk morsomt :ler: stringtruser som laget med bare snop,fantasien gikk løs hos alle :ler:

jeg fikk også en sparebørse med lapper veldig fine lapper om meg oppi som jeg kunne se på hvis jeg var lei en dag.

var hjemme 01.30 og var vanvittig takknemlig for dagen og veldig trøtt.

den dagen kommer jeg til å leve lenge på :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått mer ting i hus,

diadem,slør og undertøy

kjolen er inne til fiksing

klær til 7 juli er også klar....

ikke bare bare å gifte seg to ganger,men gleder meg masse det er ikke lenge til,det som er minus er at jeg ikke får vært på kg og følge med på dere andre som gifter dere den dagen :sur::sur:

vi må vel ordne noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk pesto.. :sol: ...ja det har vært forferdelig uten pc,masse forberedelser har lagt på pc og ventet på meg :ler:

jeg kan prøve meg på ett referat fra utdrikkningslaget.....

jeg ble hentet 9 juli kl 10

da fikk jeg beskjed om å ta på meg kjeledress (hvit) og felleskjøp caps og støvler,jeg tenkte masse da ha ha,så måtte jeg inn i butikk og kjøpe kaffe og kake(trodde jeg skulle selge da)

så bar det på en liten kjøre tur og vi ventet litt,og der kom hest og vogn kjørende så hentet meg,jeg hoppet av glede,jeg styrte litt alene også så kjekt....de førte meg til en gård hvor jeg måtte være bonde får ett par timer(nå skjønter jeg det med klærene)

jeg spadde hestemøkk,ga griser,høner,kaniner osv mat,gikk på tur med 2 griser som jeg gikk nedover mot ett sted hvor venenr hadde laget til grilling,fantastisk gøyt der storkoste meg,når vi hadde pratet og roet ned litt (kakene og kaffe var gave og takk for at vi fikk være på gården)

så bar det videre med kjøring på toppen av ett kjøpesenter,jeg måtte gå igjennom hele det for å komme til ansiktsbehandling,det var fantastisk også(jeg var veldig trøtt da også)

når jeg ble hentet der,rundet vi ett hjørne og der sto 5 andre venninner med hver sin rose,jeg ble så gglad og rørt når jeg så de,tårene trillet da he he,fikk deretter en tusj hvor jeg måtte spørre fremmede om de ville spille tripp trapp tresko på kjledressen min,jeg endte med å spørre vaktene på senteret og trodde at de ikke ville,men de var de verste,de skulle spille på rompen min og ba meg bøye meg fremover he he,vi vandret videre for å bowle 2 runder,utrolig gøyt også da kom vi virkelig i stemning..

etter vi hadde kjørt litt og kom til mitt tidligere hjemsted så fikk jeg 4 roser som jeg skulle gi til 4 kjekke mannfolk,han ene fortjente nesten 2 :ler:

vi endte opp hjemme hos forlover som laget til deilig taco til alle,senere på kvelden fikk jeg gaver som jeg skulle bruke før bryllupet,det var hysterisk morsomt :ler: stringtruser som laget med bare snop,fantasien gikk løs hos alle :ler:

jeg fikk også en sparebørse med lapper veldig fine lapper om meg oppi som jeg kunne se på hvis jeg var lei en dag.

var hjemme 01.30 og var vanvittig takknemlig for dagen og veldig trøtt.

den dagen kommer jeg til å leve lenge på :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: ja gikk litt fort her ja en tidlig lørdag morgen :ler:

jeg må ta meg tid til å dere etterpå lillemor har blitt 1 år og mer aktiv nå enn forrige gang vi hadde pc :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei Minnimy, det hørtes ut som om du koste deg på utdrikningslaget og det er det beste. Jeg hadde nok fått litt hetta av å gå rundt blandt folk og få de til å gjøre ting, men gårdarbeidet skulle jeg fikset. imponert over vennene at de får til så mye, ikke bare at det skjer noe, men de får nå med seg så mange også. Bra du er fonøyd! :)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fantastisk moro ut! Flinke venner du har som klarte å lage et som du koste deg i. Var ikke så ille utdriting heller.

Velkommen tilbake etter laang tid uten KG, her inne er vi seff like skrullete som alltid. Nå nærmer det seg virkelig dagen... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minnimy!

Høres ut som et topp udrikningslag! :) Du er heldig som har så snille venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minnimy, det hørtes ut som om du koste deg på utdrikningslaget og det er det beste. Jeg hadde nok fått litt hetta av å gå rundt blandt folk og få de til å gjøre ting, men gårdarbeidet skulle jeg fikset. imponert over vennene at de får til så mye, ikke bare at det skjer noe, men de får nå med seg så mange også. Bra du er fonøyd! :)

ja jeg storkoste meg,jeg elsker dyr,jeg var veldig lettet også,for du hører jo alt mulig....det var ikke gale utdriting det var bare gøy.ja det var utrolig hva de klarte på en dag og vi stresset ikke heller.

når vi var i min venninne sitt utdrikkningslag likte ikke hun sånn utdriting det respekterte vi.....viktig at du har det gøyt.

Det hørtes fantastisk moro ut! Flinke venner du har som klarte å lage et som du koste deg i. Var ikke så ille utdriting heller.

Velkommen tilbake etter laang tid uten KG, her inne er vi seff like skrullete som alltid. Nå nærmer det seg virkelig dagen... :hoppe:

heisann,jeg har fantastiske venner og veldig snill forlover,jeg takler sånn utdriting folk skjønner hva det går i.jeg sa ifra at jeg ville ha bakke kontakt :ler:

takk for velkomsthilsen,ikke si hvor lenge det er igjen,off,føler jeg har 1000000000 ting å gjøre....vi må bare huske alt med på ferie.hi hi

sitter med :hallo: litt til i dag......herlig

Hei Minnimy!

Høres ut som et topp udrikningslag! :) Du er heldig som har så snille venninner.

perfekt dag,når tror du ditt blir???

selv om dagen var perfekt for meg så er jeg glad for at det er over,det har vært mange tanker i hodet og jeg har mistenkt hele tiden :ler:

----------------------

nå må jeg finne sang lister jeg har sett det ett sted,men hvor...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg får utdrikningslag, gitt. Forloveren min bor på vestlandet og jeg på østlandet, så jeg tror ikke det blir noe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Tror ikke jeg får utdrikningslag, gitt. Forloveren min bor på vestlandet og jeg på østlandet, så jeg tror ikke det blir noe av :)

Det tror jeg ikke du skal være for trygg på, mye som kan skje på de dagene som er igjen. Er det greit for deg hvis det ikke blir noe av, eller ville du gjerne hatt et? Jeg har sagt hele veien at jeg ikke vil ha noe. Tror ikke de hører på det når det nærmer seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga beskjed til mine venner hva jeg ville og ikke ville,

tidene har forandret seg ang utdrikkningslag nå,før var det virkelig utdriting,men nå er det mer at bruden skal få en fin og minnerik dag.

alt etter hvordan bruden er også,noen ønsker ikke å gjøre noe tull,mens andre storkoser seg masse tull,forlover kjenner jo bruden og kan tenke ut ifra det....

pesto:du får krysse fingre på at de evnt lager en fin kveld med venner til deg eller noe.det går sikkert bra. :)

darknessj:ikke vær for sikker,du vet aldri hva de forloverene finner på :ler:

krysser fingre for AT du kan igjennom gå det du også :ler:

--------------

rolig søndag,prøver på tale,ikke lett og skrive om min kjære.

blir bryllupsjobbing i dag jippi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pesto
jeg ga beskjed til mine venner hva jeg ville og ikke ville,

tidene har forandret seg ang utdrikkningslag nå,før var det virkelig utdriting,men nå er det mer at bruden skal få en fin og minnerik dag.

alt etter hvordan bruden er også,noen ønsker ikke å gjøre noe tull,mens andre storkoser seg masse tull,forlover kjenner jo bruden og kan tenke ut ifra det....

pesto:du får krysse fingre på at de evnt lager en fin kveld med venner til deg eller noe.det går sikkert bra. :)

darknessj:ikke vær for sikker,du vet aldri hva de forloverene finner på :ler:

krysser fingre for AT du kan igjennom gå det du også :ler:

--------------

rolig søndag,prøver på tale,ikke lett og skrive om min kjære.

blir bryllupsjobbing i dag jippi :ler:

Jeg har ikke valgt forlover enda så jeg kan vel forvente utdrikningslag etter hvem jeg velger. Det er vel en grunn for at jeg har tenkt meg om to ganger før jeg har gjort valget, men tror jeg har klart å bestemme meg nå.

Du skriver tale du ja, ikke lett altså. Hva annet er det som står på tapetet på bryllupsjobbingen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bare bare og velge forlover,jeg tenkte lenge også,men jeg vet at valget er riktig......

utenom talen,så har jeg skrevet velkomst sang på engelsk,ikke lett,men etter masse tid ser det ut til å stemme,

jeg må øve litt på kaffe sangen som også er på engelsk.

det gjenstår og skrive det inn på data og printe ut masse ark,gjøre ferdig sang hefte.

jeg tror det blir en del taler og sanger så vi må prøve og få dele det opp,noe til middagen og noe til kaffeen.

ordne bordplan.

fin pusse på bordkortene feste bånd og skrive navn,det er bare gøye tid igjen soom må ordnes her i norge,tING TAR tid :ler:

ellers i england må vi møte prest,ordne dress.

nå skal jeg ordne sangen....

tar en runde senere

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke lagt ut bilde av bordkortet,må jeg melde meg inn i noe eller kan jeg sende det til en av dere flinke???? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje du kan laste det opp på galleriet, men er ikke 100% sikker på om det går uten å være supermedlem.

Du kan jo prøve her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...