Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Ja, forresten. Grunnen til at jeg ikke tror det blir noe utdrikningslag, er at mannen min har prøvd å spørre forloveren om hun har tenkt på noe utdrikningslag med tanke på hvilken dato det eventuelt skulle arrangeres (jeg skulle selvfølgelig ikke få vite datoen). Vi har ganske tett timeplan nå før bryllupet, så det er ikke så lett å få plass til alt. Da hadde hun svart at hun ikke visste enda fordi det var så mye annet som skjedde for tiden (det er i fbm jobb og en type hun har holdt på med som skjærte seg). Det var vel et par uker siden. Etter det har ikke mannen hørt noe fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto
Ja, forresten. Grunnen til at jeg ikke tror det blir noe utdrikningslag, er at mannen min har prøvd å spørre forloveren om hun har tenkt på noe utdrikningslag med tanke på hvilken dato det eventuelt skulle arrangeres (jeg skulle selvfølgelig ikke få vite datoen). Vi har ganske tett timeplan nå før bryllupet, så det er ikke så lett å få plass til alt. Da hadde hun svart at hun ikke visste enda fordi det var så mye annet som skjedde for tiden (det er i fbm jobb og en type hun har holdt på med som skjærte seg). Det var vel et par uker siden. Etter det har ikke mannen hørt noe fra henne.

Ok, da skjønner jeg hvorfor du tviler litt på at det blir noe. Det er jo litt dumt hvis du faktisk villa ha hatt et da, men du får nå se. Dere får ta en sikkelig jentefest etter bryllupet i stedet kanskje hvis alle har det hektisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så er jeg ikke så hypp på å ha et utdrikningslag. Det er så mye annet som skal gjøres i helgene. Men er litt skuffet likvel da. Kunne tenkt meg å bare tatt en tur på spa eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg veldig godt,det hører liksom med å ha utdrikkningslag,kanskje det kommer noe uventet eller noe etter bryllupet...

men er enig med at det er nok å gjøre,dette er sikkert siste helgen vi slapper av før vi reiser....

nå har jeg bestilt opphold og fly til venner som ikke er så kjent(jeg har blitt kjent vi internett he he)

har bestilt oppbevaring av post i ferien.

jeg har som sagt skrevet sang 2 venninner sier teksten er veldig bra,men sliter litt med å synge,

jeg får det til,men ønsker ikke å synge aleine :ler:

jeg må prøve igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på lørdag er det ny kjole prøving,spent,tror hun stresser litt stakker...

blir fin og rolig helg,verre med samboer ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg hadde det knall gøyt......og ikke lenge nå neiii :sol:

min kjære blir hentet av broren i 14 tiden og tror han skal på kamp,så han stiller i fullt kamp utstyr og møter mange venner og en buss de har leid,han får sikkert sjokk....han føler at det er noe idag stakker,

jeg har vært å kjøpt ark til printer og patroner venter masse i posten også,så når vi har vært hos min mor og far og ungene i seng da skal jeg gå i gang med printing,må få det gjordt nå kan ikke bare planlegge lenger he he.

ha en fin feiring alle sammen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått tatt en liten runde,bedre samvittighet :ler:

idag skal jeg prøve kjolen,gleder meg til det,er så spent,stakker sydame stresser,masse å gjøre nå med mange kjoler.så lenge min blir ferdig så kan de andre styre så mye de vil :ler::ler:

ellers skriver jeg ut til sanghefte og skal lage 4 ekstra bordkort,blir jo aldri ferdig he he.

ting vi kan gjøre her hjemme med sang hefter osv vil jeg bli ferdig med her i norge før vi reiser,nok og gjøre i england også.

ikke lenge til neste lørdag gifter vi oss og deretter hopper vi på båten og er på vei til england

ikke bare jeg som gleder meg nei,datteren vår spørog graver og gleder seg.hun er klar for ferie sier hun (4 1/2 år) :ler: det er sisste uken før hun tar 4 uker ferie,herlig,jeg må jobbe mandag og onsdag neste uke,så er det ferie.....

nå skal jeg ha meg en liten lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse ungene blir vel sliten de og :ler:

Hvordan gikk kjoleprøvinga?

du ser ut til å ha det meste under kontroll, jeg begynner å få sommerfugler i magen kjenner jeg. litt tidlig kanskje :ler:

Jeg synes en tale på 3-4 min er perfekt.. Jeg må prøve å korte ned på min litt, synes 7 min er i lengste laget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann bare bea

jeg tror det blir ca 4 minutter siden jeg er sikkert litt anderledes når det fremføres bruker sikekrt litt tid da.....

i dag føler jeg meg :sprettoy::overrasket:

jeg vil bare skrike og hoppe rundt,det er siste uken som ugift og masse og gjøre skal pakke og gifte meg og reise på lørdag....

jeg drømte i helgen at jeg skulle gå opp kirke gulvet,fikk ikke brudebuketten pga ingen hadde hentet den,og folk begynte å fnise pga den ene puppen var utenfor :ler: ....off off hvordan skal dette ende..... :ler:

ellers føler jeg at ting er under kontroll.klær til lørdag,klær til jentene og mannen er klar.

klær til ferie er snart klar....

masse små ting og huske på.

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp jeg føler meg hysterisk i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gavene har begynt å ramle inn også alt fra ting på ønakeliste til penger....sååååååå kjekt.

nå skal vi handle sko til jentene.....eldste har ferie nå så da kan vi handle inn det siste.....

hadet

*kanksje vi skal vente til de åpner* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive at kjole prøving gikk bra,hun tilpasset lengden forrige uke,så i morgen skal jeg ta den på igjen og se at alt er som det skal, :sjenert: gleder meg til å bruke den

skal ha kjole,sko slør diadem og oppsatt hår bukett

på tinhuset skal jeg ha enkel hvit sommerkjole,sko,løst hår,men en liten blomst i håret. martha liljer som bukett ligger på armen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hohohooooo, det med puppen utenfor har jeg også drømt, bare med små variasjoner (jeg hadde kjolen nedi trusa når jeg gikk ned kirkegulvet, og trusa var skikkelig Bridget Jones. :ler: )

Utdrikningslaget ditt hørtes supert ut! Fantastiske med så gode venner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det jo ut som om alt er klart :) Fått kjøpt inn de siste småtingene? Og ikke minst, hvordan er nervene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohohooooo, det med puppen utenfor har jeg også drømt, bare med små variasjoner (jeg hadde kjolen nedi trusa når jeg gikk ned kirkegulvet, og trusa var skikkelig Bridget Jones. :ler: )

Utdrikningslaget ditt hørtes supert ut! Fantastiske med så gode venner! :)

:ler: litt av noen drømmer,i natt var første natten jeg hadde litt problemer med å sove,mye å huske på.

har du kontroll????

Her ser det jo ut som om alt er klart :) Fått kjøpt inn de siste småtingene? Og ikke minst, hvordan er nervene??

de siste småtingene jeg trenger er kjøpt,resten får vi ta når vi kommer frem.

nervene?????jeg gleder meg og gruer meg pga jeg liker ikke å ha full oppmerksomhet....men overlever nok,alt bra hos deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hei snupp! Må bare innom her også og ønske lykke til..

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå nærmer det seg for meg og mange andre her inne som gifter seg.

har begynt å pakke,alt skal være klart til i kveld sånn at vi slipper og stresse i morgen.reiser ikke før om kvelden,men nok ågjøre.

VI SKAL JO GIFTE OSS.jeg skal ha en enkel hvit sommerkjole på og martha liljer på armen, seremoni på 10 min,spise lunsj med forlovere og deretter hjem og hente tingene og reise kl 18.

jeg gleder meg til å bruke brudekjolen i england som jeg fikk på onsdag,da var den helt ferdig,jeg måtte ta sengetøy over posen pga den var litt gjennomsiktig,ikke pokker om han får se den før den store dag :ler: .

jeg føler jeg har kontroll.jeg finpusser på borkortene og skriver navn på når vi kommer frem.

gavene har begynt å komme så kjekt,hver gang jeg leser "til brudeparet" smiler jeg av glede og det går ikke helt opp for meg at vi skal gifte oss.vi har vært sammen så lenge at jeg føler meg gift. :ler:

jeg gleder meg til å bli kone,min kommende mann har begynt å skjønne hva som skal skje :ler: og han gleder seg til ferie og bli mann.herlig tid med planlegging,men litt godt det er ferdig også.

da er det takkekort systemet he he

jeg må ta en runde litt senere også jeg måååååå :)

ellers ønsker jeg alle en riktig god ferie.

og gleder meg til å lese om alle bryllup som har vært.

nå er shania twain på og jeg prøver og holde igjen,vi skal danse til den. :rødme:

JEG ELSKER MIN KOMMENDE MANN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hei snupp! Må bare innom her også og ønske lykke til..

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

TUSEN TUSEN TAKK. :klem:

jeg gleder meg masse. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei! :vinke:

Kjenner meg igjen i det du skriver om å føle seg gift. Vi har jo også vært sammen i maange år, så føles slik for oss også :sjenert:

Du får ha masse-masse LYKKE TIL i morgen og ikke minst den 21.

:bryllup::hjerter_rundt: :kys_2: :danser::skaal::vin::humpe:

Når er dere tilbake da?

:klem1: og litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...