Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sååååå var nok en påske over...... :grine:

herlig med masse snø og jeg på akebrett full fart ned bakken :ler:

måtte kjøre aleine for min datter har plutselig blitt så stor at hun ville kjøre aleine,mens jeg skulle holde i tauet....da ble det litt forhandlinger i bakken ja :ler:

ellers har jeg fått påske egg og spist massemasse masse god mat.

men lillemor ble forkjølet så hun måtte være en del inne,hun klarte også å smitte meg ja ja.

fikk litt panikk når jeg tenkte over hvor kort tid det er igjen :sjokk:

så igår skrev jeg liste om når talene kommer og hva mer som skjer den dagen og klokkeslett,

jobber litt med sanghefte forsiden og baksiden,forsiden blir det bilde av oss og dato navn

baksiden tenkte jeg å ha litt ordtak eller annet gøyt.

jeg har ikke så lyst til å se hvilke sanger som kommer i hefte så skal høre med svigers om hun vil ta sangene inni....eller blir det masse jobb for henne kanskje??

det er ca 36 stk som trenger hefte,er ikk vits med sanghefte til de under 3-2 år?

eller blir det dumt ???

vi har fått igjen prøvelses attest og sendt den til byfogd så i løpet av uken bestiller vi dato der,ville ha tett under reisen,men siden jeg må skifte pass pga etternavn så blir det 2-3 uker før avreise,skal ringe politi/passkontor i morgen ang det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(måtte sende det tilfelle det ble slettet)

begynner å nærme seg utdrikkningslag også tror mitt blir rolig,men min samboer sitt tror jeg blir heftig pga alle folkene :sjarmor:

må begynne å bestille bordkort,men siden vi mangler 5 svar så venter jeg til 1 mai når fristen er ute,

kjolene til jentene har kommet smelt :sjarmor:

storemor ønsker å være brud også,jeg sa at hun måtte nok vente til hun fant en hun elsket,da nevnte hun er i bg :legrine:

hun har spurt meg om ulike ting som jeg har tenkt å ha til kjolen tiara,smykke

MAMMA DU MÅ HA SLØR sa hun høyt i stuen mens faren hørte,jeg sa vi får se,han vet ikke hva jeg skal ha på.

vi fikk ett bilde av dressen hans kremhvit,(ivory)med litt gull vest som skal passe til jentene,men jeg syntes det høres litt drastig ut,,vet ikke helt om han passer det heller.min kjole er ivory.

nok for denne gang

heia brann :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og sniker litt i dagboken din. Fikk ikke opp bilde av brudepikekjolene. Siden fantes visst ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var barnehage plass til lille mor i boks også :klappe:

fikk også vite at å ha u bord er finest.det er plass til mange....

nå skal jeg sitte med det litt om kveldene sååååå gøyt.

kjenner det begynner å krible litt i magen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes gøy ut å ake! :legrine:

Gleder meg til snuppa blir stor nok!

ÅÅå så godt bhageplass er i boks! :klem:

Ahh... utdrikningslag....spennende! :sjarmor:

Ha en suuuuuuuper dag & helg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nevn utdrikkningslag, hjerte hopper dobbelt da :ler:

det blir ett rolig heldigvis......

om 20 min kan jeg ringe og bestille time til vigsel om de har fått papirene våre.

*spent*

hvor har du gjordt av dagboken din nå da EPICA? :fy_fy::ler:

Endret av minnimy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du har bestilt dato og klokke hos kirken eller tinghus så har du alt...

vi skal gifte oss i england,vi hadde ikke mulighet for å være i england i 8 dager for å bli registrert,så vi gifter oss stille og rolig på tinghus den dagen vi reiser også skal vi ha skikkelig bryllup med familie i england senere i juli.(det er ikke registrert)

vi fikk 07.07.07. :sjarmor:

ikke lenge nå!!!!!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: dagboken er der enda, utrolig nok!

håper å se bilder av begivenheten... ;)

så dere skal ha ferie før eller etter bryllupet, ta det i et smekk?

God helg vennen! Nå er det senkveld her! :kyss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Snuppa,

Har dere ombestemt dere en gang til angående datoen? Blir det 07.07. i stedet for 21.07?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann....

vi skal først gifte oss 070707 i norge også 210707 i england

for å gifte seg i england må en være i landet i 7 dager i strekk og på det stedet den 8 dagen må vi til registeren for å gå igjennom ett par sp.mål(de er redd for tvangsekteskap blant annet)

deretter må det gå ca 21 dager mener jeg før en kan gifte seg i landet.

siden vi bestemte oss om dette i januar og ikke har hatt anledning til å være der 8 dager i strekk så må vi gifte oss i norge først,litt kjedelig siden den i england ikke blir registrert.

men men vi har fordøyd det og innfunnet oss med det nå så vi gleder oss.

kjedelig at landet skal være så strengt. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKJER SÅ MASSE NÅ,har en travel liten jente som fyker rundt om dagen,hjelper ikke å si at jeg må inn på kg en tur :ler:

jeg prøver å se etter bordkort tips,masse fint,men jeg klarer ikke finne "the one"

sliter der.........

holder på med sang hefte limt bilder og kopiert opp noen.

blir plutselig 2 bryllup ja og ordne.....

det første bryllupet skal jeg ikke ha brudekjole på,men en fin enkel kjole. og blomst som "ligger" på armen tror jeg.blir en lunsj etterpå med nærmeste som kommer og ser på.blir travel dag får ca 6 timer etterpå er vi på vei til england :sjarmor:

neste uke er det delvis jobb igjen :grine::grine::grine: litt godt også :ler:

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå har jeg bestilt ting til bordkort.

samme som darknessj og kath men litt andre farger.

hjerte

creme glass perler

lys grønn glass perler

grønn metall tråd

creme silkebånd og lime må se hva som passer.

glemte den jeg skulle skrive med ja ja.først må jeg tvinne dette :ler:

jeg må prøve meg frem med fargene.litt vanskelig å se på bildene,men innbydelsene var lime grønn og ivory farge så lyst til at noe lunde de fargene skal gå igjen på bordkort og takkekort.

gleder emg til pakken kommer vet det tar litt tid med panduro ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er sikker på at bordkortene dine blir kjempefine :) Nå har du jo litt å pjuske med i ukene fram til bryllupet ;)

Hadde selv lyst å lage slike, men fant ut at det blir knapt med tid. Hadde sikkert klart det om jeg gikk inn for det, men føler at dagene løper fra meg for tiden :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anneb,koselig du er innom,lurer på om du hadde nick som begynte på L før?

tenke tenke..... :ler:

jeg gleder meg til tingene kommer og håper de er som forventet,

i morgen er det jobb igjen etter 1 år hjemme med min lille.på en måte er det godt å begynne bare halv dag,så det blir myk start.heldigvis

har hatt det godt hjemme kost meg hvert sekund :sjarmor:

men dessverre er det de pengene som styrer litt for mye....

håper ¨på nr 3 en gang i fremtiden,trodde aldri jeg skulle si det før,men nå som vi har to så har jeg lyst på en til,men om noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...