Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Jeg storkoser meg med planlegging, mens gutten min har fått litt noia og vil rømme :ler::ler: men, han må pent vente! Han synes det begynner å bli litt mas :ler: he he bare vent...... :ler:

Vi har et vennepar som skal reise til Vegas og gifte seg, vi er de eneste som vet :) Høres morsomt ut! Tror min mamma ville drept meg hadde jeg gjort det nå :ler: Det er ikke lett, hos oss har ingen reagert på at vi skal gifte oss midt i fellesferien, men nå sa vi jo i fra til nesten alle gjesten allerede i fjor sommer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

turen til england bestilt og invitasjonene sendt ut...........

vi kommer til å gifte oss i norge først og deretter i england men den i england blir ikke gyldig,det blir nesten 10.000 i 8 dager inkl kennel. og deretter 15.000 i sommer +++++bare reiser.

kjedelig men landet er så strengt også.

på mandag skal jeg ligge opp kjolen og kjøpe sko tidligere på dagen

gleder meg villt

samboer kom hjem med nydelig bukett til meg helt plutselig :sjarmor:

ikke mange mnd igjen :overrasket::ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så romantisk han er :hjerte:

Koselig, sånn spice'r opp hverdagen! ;)

Jeg fikk gave fra saape på onsdag, når det var valentines, med et fint kort til.

De mannfolka trenger ofte sånne dager så de gidder være litt romantiske! :ler:

Spennende med englandbryllup da! :kyss:

Hvordan går det med di to jentene dine da? Koser dere?

Travelt?

Gooooood helg vennen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: epica

han er ikke så flink til sånn og det har ikke vært for ofte,men det er glemt når det først skjer,smelter helt jeg,de er nydelig.

på morsdagen kjøpte han blomst fra barna og en kake. :sjarmor:

blir spennende med bryllup ja,gleder meg til at vi blir ett,etternavn blir litt rart å bruke,men blir sikkert en vane..........

jentene mine har det bare bra,vært litt forskjølet men er bra nå,eldste spør hver dag om det er karneval i bg,hun skal være prinsesse :)

når hun var 2-nesten 3 så nektet hun å gå med skjørt og nektet og pynte seg med fine ting til håret,men nå skal hun vise meg hvordan håret skal være,hvilke kjole hun skal ha og sier mamma:"jeg må jo ha neglelakk og gloss på leppene,"

skjønner du, kan bli litt mye av og til :ler:

hun kom inn til oss en natt så spurte jeg om hvorfor hun var her,jeg skulle bare inn til dere og slappe av.. :ler: mitt på natten

det så mange gullkorn

lillemor er ett eneste stort smil,så lenge hun får mat og melk så koser hun seg lenge på gulvet og i stol,hun ruller bortover gulvet,og får en voldsom fart hvis hun oppdager at hun nærmer seg en ledning :ler: og kan bli veldig skuffet ¨når vi tar den vekk.....

de vet tidlig hva de vil ja.

storesøster er kjempe snill med henne,kan ligge på gulvet med henne og leke og gir henne klem og kyss hver kveld,så koselig,

veldig fin tid,til tider travel,mest om ettermiddag når det er middag...men ellers har vi gode rutiner om morgen og kveld som fungerer bra...

synd at jobben roper på meg om en stund :sur: vil ikke koser meg hjemme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: så søtt at hun er så opptatt å være prinsesse, og at hun koser seg med lillesøs.

Så morsomt når de begynner å snakke, kan tenke meg dere ler mye ja! ;)

Når begynner du å jobbe igjen? Jeg vil heller ikke, men heldigvis en stund til!

Håper du får en fin uke med snuppene dine! :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

heisann snuppene mine har det bare bra,kjempe snille...*bank i bordet*

hun er overalt i stuen snart ruller seg bortover og alt skal utforskes...

storesøster er såååååå snill,koser masse med henne, gir henne litt mat og hun gir lekene sine til henne som hun kan leke med,hun er så pass stor nå at hun begynner å dele nå,når hun var ca 2 år var det balluba når vi hadde besøk,jeg måtte avtale med henne på forhånd hvilke leker de kunne leke med da gikk det bra ellers ble det krig :ler:

vi har funnet brudepike kjoler ska se om jeg finner bilde av de.

de er ivory øverst og gold fra livet og ned, min kjole er ivory.tror det skal bli fint

er hvite kjoler vanlige og bruke????????

ellers er invitasjonene sendt

invitert: 42

svart :35

ikke svart:7

kommer ikke :1 barn.

det blir nesten 10 barn,men sikkert lurt og spre de.siden det er litt reise så tar de det som ferie og det er jo ikke alltid like lett med pass.

jeg blir nå gift så da spiller ikke resten noe rolle :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhh.. kjolene er helt nyydelige. Er absolut enig. *må slutte å se på flere kjoler, for jeg får bare lyst på de til mine, selv om jeg er fornøyd med de jeg har kjøpt* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk kjekt å høre,jeg tror vi satser på de ja...... :sjarmor:

gleder meeeeeeeeg........

det er mange fine kjoler,vi skulle nesten giftet oss flere ganger (med samme mann :ler: )sånn at vi fikk prøvd ut alle kjolene :legrine:

nå er det en liten tullemor som vil ha oppmerksomhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De brudepikekjolene var sinnssykt fine! Jeg har lyst på brudepiker bare sånn at jeg også kan kjøpe de :ler:

Har ingen barn selv, og ingen i vennekrets/nær familie har barn i passende alder heller, så vi får se hva det blir til.

Kan veldig lite om barn og ved hvilken alder man er på hvilket stadie og sånn.. men hvor gamle ca bør noen være før de er brudepike/brudesvenn? (Skjønner jo at det blir individuelt, men sånn ca...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med nytt "fjes" velkommen

og takk for kjole skryt :sjarmor:

vi skal bruke barna våre som til sommeren er 4,5 år og 1 år og søsteren til samboer på 19 år.

det er mange som bruker brudepiker/svenner fra de begynner og gå,herlig og se på...hvis de ikke går så har jeg sett at de blir bært på armen ned eller i vogn...

vet ikke hva vi skal gjøre med vår på 1 år håper hun går litt når hun blir holdt i hånden.men kjolen skal hun få gå med uansett....

det er like fint uten piker/svenner som med syntes jeg....

vi får kjolene tilsendt også syr vi de til.....gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor blir det i England forresten?

jeg vil gjerne vite mer om bryllupet! Hva slags lokale? Hvor mange har dere bedt? Hva slags fest skal dere ha? osv.osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor blir det i England forresten?

jeg vil gjerne vite mer om bryllupet! Hva slags lokale? Hvor mange har dere bedt? Hva slags fest skal dere ha? osv.osv

marsy :klem:

jeg har ikke klart å bestemme meg her i norge,så mange fine lokaler og stygge,ble liksom aldri fornøyd.faren til samboer driver med bryllup der og det er gammel og romanstisk stil.vi gleder oss til det.

det hadde blitt en del flere her hjemme en i england og vi prioritere nå den aller nærmeste fam og venner med voksne og unger blir det 41 stk hvis alle kommer.

mangler svar fra 5 stk (svarfrist 1 mai) og et barn som ikke kommer.

vi tenkte å ha fest med resten av venne gjengen når vi kommer hjem,fest vil de ha :ler: vi gifter oss i norge først kanskje rett før vi reiser uten noe styr,

vi skal gifte oss i hagen og har ett alternativ om det blir regn.sermonien varer ca 15-20 min deretter blir det champagne og cananpeer.bilder.hørt at det er dyrt med fotograf der,

deilig 3 retters meny og drikke.deretter en pause hvor det blir mingling og rydding av bord.

vi hadde tenkt på dj,men vi tar cd er i stedet,håper det blir like bra. :sjenert:

blir kakebord og ostebord og frukt. dans,vet ikke om det blir vals eller om vi tar vanlig dans...hm hm...

veldig romanstisk sted,vi skal ikke ha blomster på bordene siden rommet gjør så mye,det er kun levende lys i rommet.....

vi må lage en lekekrok til ungene også.

vi reiser 2 uker før så tar vi ferie samtidig,får litt panikk innimellom siden det ikke er så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Dere kommer til å få det så flott! Og kjolene var nydelige.

Når det gjelder musikk og cd'er - dere har ikke en bærbar pc som dere kan legge inn spilleliste? Så slipper dere å skifte cd hele tiden siden dere ikke skal ha dj. Eller om dere kan få lånt laptop fra en av gjestene eller noe?

Tenker jo bare for deres del altså. Vi kjørte musikken fra laptop, og satte sammen blandet musikk.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere kommer til å få det så flott! Og kjolene var nydelige.

Når det gjelder musikk og cd'er - dere har ikke en bærbar pc som dere kan legge inn spilleliste? Så slipper dere å skifte cd hele tiden siden dere ikke skal ha dj. Eller om dere kan få lånt laptop fra en av gjestene eller noe?

Tenker jo bare for deres del altså. Vi kjørte musikken fra laptop, og satte sammen blandet musikk.

God helg!

ikke dum du :ler:

det er data der så det må ordnes.ti tusen tanker i hodet for tiden :legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte laptop (og live musikk). kjempegreitt! ;)

Det blir nok et fantaaaastisk bryllup! :hjerter_rundt:

Hatt en koselig helg forresten? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig helg uten planer herlig.

har limt bilder i album....

i dag har meg og tullemor bakt wiener boller nam nam men har ikke godt av det.

gleder meg til kjolene til jentene kommer :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...