Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei jeg likte så godt :icon_lol: at jeg må bruke den en gang til :icon_lol::ler:

ja det var veldig godt med fri helg,nå er påske følelsen vekke,men er veldig klar for juuuuuuuul :nissevink: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off,skulle vært med på bergens treff i dag,men er blitt syk ,hals,feber vil sove :tristbla::sprettoy: ja ja vil ha fullt referat. :ler:

ellers på bryllups fronten diskuterer vi om hvor mangen brudepiker vi skal ha osv.

tror det blir vår datter og niesen som ringbærer evnt en til brudepike,

håper ikke de to andre foreldrene til niesene blir lei seg he he,ungene blir blir 3 år neste år,syntes det er mangen med 5 men men vi får se.....

nå skal jeg sende min datter avgårde også gå å legge meg å bli frisk. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslo: takk for referat,gleder meg til vi kan ordne ett treff til...hørtes gøyt ut.

nevesta:ja,jeg jobber på ,jeg syntes det er kjempe gøyt å danse,jeg vuderer å bestille kurs også får han det sammen med de andre pakkene sine,hadde vært gøyt,han får sikkert sjokk he he.....han må kunne litt for det er jo ikke bare jeg som skal danse med han,vi har en danseglad familie. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for omtanken,nå er jeg mye bedre,henger litt igjen,men....ha en skikkelig god helg du / dere også :klem:

jeg må bare fortelle at min datter på snart 3 år,spør etter snømann,ønsker seg akebrett og ski...hun spurte meg i dag,når kommer det snø mamma?fikk litt sjokk

jeg er så glad i snø og julen og at hun begynner å tenke på det like tidlig som meg syntes jeg er kjempe gøyt......

men nissen vil hun ikke se,henger litt igjen fra i fjor. :ler:

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :blomst: og da tok jeg jammen en liten titt in her jeg :) Kjolen din var kjempenydelig!!!! Du kommer til å bli en nydelig fin brud i den :Nikke:

Ser du også gleder deg til jul. Og tenk at idag er det bare 2 måneder til julaften :hoppe: Og snart kan det pyntes, og bakes og spilles julemusikk!!!! Det skal bli så kjekt :nisse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,så koselig at du ville ta en tur i boken min....det er så mye å gjøre for tiden,så for ikke så mye tid til å skrive,men har alltid tid til å se innom ;)

ja,er kjempe klar for jul,men den kan komme til helgen når vi har skiftet dekk :ler:

skal kose meg foran tven nå og se på thomas gjertsen og sikkert noe annet :ler:

:klem: til deg

tusen takk for skryt av kjolen,gleder meg kjempe masse

Endret av minnimy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk,kjempe koselig med besøk skal ta en runde i bøkene deres nå...

ja,jeg er veldig glad i jul,og spesielt når advent begynner,herlig tid og enda gøyere når datteren vår begynner så tidlig å glede seg...

denne vinteren kommer til å gå kjempe fort det så masse å tenke på for husk jenter IKKE LENGE TIL NÅ........... :hoppe::hoppe::hoppe: TIL BRYLLUP ALTSÅ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julen har lege vært en favorittid, og jeg er enig med deg i at advent er noe helt spesielt. I år blir det ekstra fantastisk! Jeg får :nissevink: og :bryllup: med en ukes mellomrom! Blir det bra, eller? :)

Endret av Gika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann veslo og gika.

veslo.det er kjempe gøyt med barn på julaften,men julenissen er ikke noe stas enda,litt skremmende for min jente,men kjempe gøyt å se gleden i øynene hennes når hun åpner gavene ;)

gika,du er kjempe heldig som skal få oppleve to ting på kort tid,det må være helt fantastisk,det ikke lenge til... :klem: det virker så koselig å gifte seg om vinteren,knaker i snø og kaldt osv...jeg har alltid drømt om sommer bryllup,men når vi har planlagt en stund nå så har tankene vært borti at vinter og det å reise vekk hadde vært koselig,men vi er fornøyd med det vi har fått til så vi gleder oss.

kjempe masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

heisann,det gjør jeg også,skal bli spennende,jeg elsker sånne show og jeg må se litt på herre klær,selv om ikke jeg få ha så mye å si der,men kan jo komme med forslag :sjenert:

han liker heller ikke sånne show,han stoler på meg og det r bra eller? :ler: kan jo ta litt av :sjarmor:

nå skal jeg fortsette inne på siden din på den nye siden deres,så må jeg ha litt flere spor i boken din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg fortsette inne på siden din på den nye siden deres,så må jeg ha litt flere spor i boken din  :ler:

Hihi.. Du får kikke godt på bildene av meg, så du kjenner meg att når vi skal møtes!!! :) Blir nok bra for oss kvinnfolka å få styre åleine på sundag ja! Hehe.... Lurer på når vi får billettane i posten eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...