Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tusen takk for svar,den koster 3000,men jeg skal spørre noen andre i dag som pleier å ta 1500 får brudebukett,spennende å høre hva de kommer med.

jeg sitter å tenker litt.jeg prøvde ett hvitt slør til kjolen min som er ivory,er det ikke sånn at sløret skal være i samme farge?jeg prøvde det privat,så jeg tenkte å gå inn i en brudebutikk å høre,blir det stygg kontrast? jeg så forskjell,kan være jeg ikke likte det så godt siden jeg syntes det var så langt var litt lengre enn kjolen.,jeg vil ha ett som går ned til slutten av ryggen pga alle fine detaljene lenger nede på kjolen som er så dumt å skjule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ikkje så veldig peiling på slør akkurat, men eg vil tru det blir finast om slør og kjole er i tilnærma like fargar! Stikk innnom ein kjolebutikk og spør du, det er nok lurt ja!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off en stund siden sisst nå.

har endelig fått min kjære hjem fra reise det var godt

har jobbet litt med invitasjoner og bordkort.

blir kort med bilde av oss utenpå og fargen på kortet er hvit og arket inne er lime.sommer farge.

bordkortet er forandret litt.det er liten eske som har de samme fargene som invitasjonene.og har tenkt å ha å skjell sjokolade oppi kjempe gode.,oppå lokket er det sløyfe med to ringer,men kan være jeg skal feste ett avlangt skjell på og skrive navnet på den,gir ikke opp skjell enda. ikke lett å finne på noe alltid,men vil ikke spandere så kjempe masse på invitasjonene,men litt.

ellers skjer det ikke så allverden på denne fronten for tiden

skal koooose med min kjære ...

nå fikk jeg det i rett dagbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar og en gigantisk :klem: til dere .

det er ikke så mye mer som skjer på bryllups fronte,venter på at dagen skal komme der meg og min forlover skal til byn og se og kjøpe litt brude ting :hoppe:

skal snart begynne å ordne alle inbydelsene og bli ferdig med de er jo ikke så lenge til februar :ler: skal ha møte med toastmaster i januar ang bryllupet og bli bedre kjent....

alt bra med dere

skal spise deilig is nå. :sikle:

sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

off lenge siden jeg har skrevet her nå.....

jeg tenker og tenker,endelig har samboeren fått øynene opp at jeg trenger hjelp ang invitasjoner :) ,han har så god tid......

jeg skal til byn en tur i dag og se etter runde hvite sjell og se hva annet jeg kan ha på de,syntes ikke alle er like flink å hjelpe på panduro syntes jeg. invitasjonene er som tidligere,kort med bilde av oss utenpå og lime ark inni med printet tekst og sløyfe rundt med to ringer inni,enkelt men fint.....

du er så flink veslo,har du laget alle invitasjonene?

sees

må spise litt frokost..

:wow: kan jo ikke spise mye lenger så det blir to weetabix he he,men det er såååååååå godt. skal ordne på kjolen i januar så må stå på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det,har tatt bilde med til ulike butikker,litt av noen prisforskjeller.gleder meg,i følge gammel tradisjon skal brudgommen kjøpe brudebuketten til bruden.det har min samboer veldig lyst til ,jeg har vist han bilde og jeg skal forklare nærmer til neste år pga hukommelsen he he.spennene.

var i hobby butikk i dag,og jeg fant bordkort med åpning foran også tok jeg lime bånd rundt som en gardin og to små figurer inni som jeg skal male til brud og brudgom akkurat som ett teater også fester jeg ett par små sjell opp ihjørnet,sånn at vi har sjø tema.......

nå må samboeren min komme hjem sånn at jeg kan vise det... :hoppe:

sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

da har min kommende mann ;) sett og vurdert bordkortene,de er GODKJENT så nå vet vi hvordan vi skal ha invitasjoner og bordkort, jippi.

godt å få det avklart

skal prøve å forklare bordkort ikke lett.det er ett vanlig borkort men med hull som ett vindu og brett i mellom som jeg skal feste brudepar på (må male,kjøpe hatt og damen skal ha slør) og det skal være limefarget bånd på sidene som en gardin og litt små skjell rundt brudeparet som om de skal gå på en løper....ved sjøen....

... og jeg har fått ett veldig bra tips til de som ikke skal ha bordplan tillgjengelig,er å skrive navnet på baksiden av bordkortet også...

det blir en gøy jul å jobbe med alt sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg og data er ikke helt bestevenner,he he

men jeg skal til byn i løpet av uken og finne alle tingene til borkortene,for de ligner ikke på ett brudepar nå :grine2:

og jeg skal da ta bilde og prøve å få til å ligge de inn på dataen,men jeg kan ta de med på treffet,hvis du er der????? husker ikke helt om du var fra det beste stedet i verden BERGEN :sjarmor:

jeg skal gjøre det jeg kan får at du skal få se de,håper ikke bryllupet er overstått før det he he,de har lignende på utstilling i hobby kjelleren i bergen bare med andre farger og uten skjell....

jeg tenker sånn på bryllup og gleder meg sånn...

nettopp lest igjennom toastmaster sin spille liste masse gøyt,men da må jeg ha med min kjære på dansekurs,jeg for si vi skal på fotball kamp :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...