Gå til innhold

minnimy gifter seg...


minnimy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei bett1 koselig.

ja det har ikke vært noe lett å bestemme,fargene var ikke så vanskelig,men det å finne ut hvordan vi skulle ha ting,rett før jeg fikk klippekort hos panduro og hobby butikken(den siste gir forressten dårlig service) godt å få det ferdig avklart og kan nå prøve ut hvordan evnt kirkeprogram skal se ut tror vi skal ha det,men er det noen steder hvor de kopierer opp billig,vi kan jo gjøre det hjemm også....hm. skal prøve å skrive litt hvem gjestene er litt greit å ha i sang hefte,blir mye data sitting fremover,tenkte å bruke exel regneark..

vi blir ikke arbeidsledig,men dette er jo halve morroen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he jeg får vente til helgen når det er fotball kamp,så spør jeg han og sier sikkert ja, og for sjokk etter kampen hva han har svart på :ler::sjarmor:

jeg elsker å danse sving og vals og alt sånt,men jeg får aldri samboeren med meg på dansegulvet,og siden det er vårt bryllup og mangen vil sikkert danse så må han lære noen grunn steg,

jeg danset sving med en venn en gang han var så voldsom at jeg ikke hadde bakkekontakt :grine2:

jeg skal prøve.....

jeg kan bestille også gir jeg han ett ark på julaften om at vi skal på sving kurs..

og brudevals eller dans

var forresten å skulle kjøpe limefarget ark til invitasjonene og sparte over 100 kr.

istedenfor å kjøpe 50 stk til 250 kr så fikk jeg 250 ark for 102 kr.

jeg skal prøve å ligge invitasjonene og bordkortene ut..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det blir treff for min del (men selvfølgelig bor jeg i den beste byen!), så hvis jeg ikke kommer må du ta de med likevel, så kan Veslo knipse litt bilder og legge inn for deg! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja du er smart du :) det tenkte jeg ikke på skal prøve å gjøre de ferdig til den dagen så skal jeg ta de med. j

jeg har kjøpt arkene på interbok,tror de har i fleste bokhandler.. :klem: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på.. Er det billigere i bokhandler eller på nettet?

Jeg får aaaldri med meg sambo på dansekurs, men på bryllupsdagen er han med ;)

Ååå, jeg vil se invitasjoner & bordkort! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det blir treff for min del (men selvfølgelig bor jeg i den beste byen!), så hvis jeg ikke kommer må du ta de med likevel, så kan Veslo knipse litt bilder og legge inn for deg! :Nikke:

:klem:

Det var lurt!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg bare antok at du ville være så snill å gjøre det Veslo, men beklager at jeg ikke tenkte på å spørre deg! :erter:

:klem:

Det gjer ingenting!!! Likte forslaget ditt kanongodt eg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var veldig god ide....jeg skal lage prøven skikkelig ferdig.

når jeg ser ute,minner det meg på at jeg må ringe inn bestilling på fint vær neste år :ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

he he jeg skal selvfølgelig ring inn for deg også,men du må ikke bruke det opp. :ler:

været er ikke det viktigste,men det hadde vært kjekt med fint vær siden vi skal være helt ved sjøen.....

vi får håpe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei veslo.

ikke så mye nytt på bryllups fronten ,enn at jeg venter på invitasjoner fra panduro,skal ringe denne uken.bestilte 50 kort til 200.kr.

ellers har vi hatt barne fri hele helgen,bare meg og min kjære,sååååå koselig.det var virkelig lenge siden.

jeg tenker på bryllup HVER dag og går å nynner på inngangsmarsjen og utgangsmarsjen. :ler:

lånte meg en salme bok på biblioteket,og begynte å bla igjennom,tror dere ikke jeg er begynt å nynne på påskesalmene også :grine2:

jeg begynner faktisk å få julestemning(jeg begynner alltid tidlig) kaldt ute is på bilene.....

salmene jeg har tenkt på er deg å få skoda,blott ein dag,og/eller kanskje å leva det er å elska. vi skal ha solo sang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med barnefri og masse tid med mannen!! :hjerter:

Det har vi også hatt denne helgen, så jeg vet AKKURAT hvordan det er! ;)

Jeg fikk faktisk litt julestemning også i helgen.. men egentlig tror jeg det var en kombinasjon av krystallklar stjernehimmel i en kald natt og den spente forventningen man våkner opp med om morgenen på julaften. Jeg vet ikke hva jeg hadde forventninger til jeg.. å være alene sammen med mannen kanskje? :ler:

Påsken derimot, har jeg ikke tenkt så mye på enda. Med et unntak da, og det er at jeg gikk forbi julemarsipanpølsene i butikken og tok meg i å tenke at jeg liker bedre påske-marsipan-kollibri-eggene-med-strø enn de der kjedelige pølsene. :icon_lol:

Ha en fin mandag Minnimy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...