Doratheexplorer Skrevet 27. april 2007 #281 Del Skrevet 27. april 2007 Ensuperduperhelgekostilbaketildegvennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. april 2007 #282 Del Skrevet 27. april 2007 helge- tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. april 2007 #283 Del Skrevet 27. april 2007 Anneb skrev: Hvordan vet man hvor mange kirkeprogrammer man skal lage?? Hmmm.... ← Man tipper på hvor mange som kommer i kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #284 Del Skrevet 3. mai 2007 nå har pakken fra panduro kommet og det er bare til å sitte igang,hjertene var perfekt størrelse, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. mai 2007 #285 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er kjempemoro i starten, minnimy. Håper du legger ut bilder av det ferdige resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #286 Del Skrevet 3. mai 2007 det kan jeg gjøre hvis jeg klarer jeg har gjordt ferdig 5 stk og har bestilt for lite...... men jeg har ikke tid til å jobbe med det i helgen så det går greit da... jeg har 2 stk 4 mm perler og 3stk 2,5 limegrønne perler og innimellom er det litt beige,jeg tar 2 runder så alt er dekket,samboer syntes det var bra. gleder meg til det kommer mer....liker sånt arbeid. snart nanny..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. mai 2007 #287 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvor mange bordkort skal dere ha? 2 poser med 4mm perler høres altfor lite ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 3. mai 2007 #288 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er spent på de bordkortene deres, gleder meg til å se. Jeg skal låne meg noen bøker i helgen for å få innspirasjon. Jeg aner ikke hvordan invitasjonene eller bordkortene skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #289 Del Skrevet 3. mai 2007 darkness| skrev: Hvor mange bordkort skal dere ha? 2 poser med 4mm perler høres altfor lite ut ← jeg forklarte litt dumt,jeg har to stk perler og 3stk små perler som brukes hele veien....må prøve litt.... jeg trodde jeg hadde bestilt flere poser,men det hadde jeg vist ikke,men nå har jeg bestilt flere 4 stk poser.vi blir 45 stk, Irmelinn skrev: Jeg er spent på de bordkortene deres, gleder meg til å se. Jeg skal låne meg noen bøker i helgen for å få innspirasjon. Jeg aner ikke hvordan invitasjonene eller bordkortene skal være. ← jeg skal prøve å ligge de ut når jeg er 110% fornøyd hvis jeg klarer. jeg brukte veldig lang tid på å finne bordkort som kunne passe,søkte overalt på nettet,men hele tiden tenkte jeg på de hjertene......gleder meg til alt kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 4. mai 2007 #290 Del Skrevet 4. mai 2007 Spennende med bordkort Jeg vil også ha slike hjerter til bordkort, synes de er kjempefin...men gidder ikke sette meg ned å lage. Får finne på noe annet lurt Helgeklemtildegminnimy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. mai 2007 #291 Del Skrevet 4. mai 2007 ÅÅåh, jeg er ikke så smart jeg heller, som ikke skjønte hva du mente. Får skylde på at jeg var trøtt. Hehe. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 4. mai 2007 Susiepia skrev: Spennende med bordkort Jeg vil også ha slike hjerter til bordkort, synes de er kjempefin...men gidder ikke sette meg ned å lage. Får finne på noe annet lurt Helgeklemtildegminnimy ← ja de er fine,du har også funnet veldig fine bordkort som du trygt kan være stolt av. god helg til deg også darkness| skrev: ÅÅåh, jeg er ikke så smart jeg heller, som ikke skjønte hva du mente. Får skylde på at jeg var trøtt. Hehe. Ha en fin dag ← du er smart,vi skylder på trøtt,ikke lett alltid ha en fin helg til deg også -------------------------------------------------------------- nå er det fredag og jobbe helg,og dugnad i bg og hive boss hjemme off. så like godt at jeg bestilte for lite ellers hadde ingenting blitt gjordt ha ha printer litt ut på sanghefte, *meny printet ut *hel side med bilder av oss fra liten til stor printet ut *forside (jobber med den)bilde av oss og dato *bakside(jobber med det) bilde av stedet vi skal være. *velkomst og kaffe sang(jobber med det) *en fra familie skal sitte inn sanger fra familien spnn at vi ikke vet hva som skjer. gleder meg ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #293 Del Skrevet 4. mai 2007 sendt: 45 kommer:39 nei:3 ikke svart:3 fikk nettopp nei av to. håper de som ikke har svart ringer hvis ikke ringer jeg neste uke, gleder meg..... sitter å dikter litt sang off tror jeg tar helg i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 5. mai 2007 #294 Del Skrevet 5. mai 2007 Bordkortene er verd alt strevet Du må legge ut bilde når du er ferdig slik at vi får se Ellers håper jeg du til nå har hatt en strålende helg! Kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. mai 2007 #295 Del Skrevet 6. mai 2007 Så bra med bare 3 nei foreløpig! Jeg er også en av de som synes hjertebordkortene er nyydelige men som aldri kommer til å gidde å lage.. Huff.. late meg.. Så du er fliink! goooo søndag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. mai 2007 #296 Del Skrevet 6. mai 2007 Innom med en søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #297 Del Skrevet 7. mai 2007 Kath skrev: Bordkortene er verd alt strevet Du må legge ut bilde når du er ferdig slik at vi får se Ellers håper jeg du til nå har hatt en strålende helg! Kath ← ja,jeg ser at de blir fine,venter på flere perler.syntes det er en gøy jobb.(enda) håper helgen din var perfekt. Bare Bea skrev: Så bra med bare 3 nei foreløpig! Jeg er også en av de som synes hjertebordkortene er nyydelige men som aldri kommer til å gidde å lage.. Huff.. late meg.. Så du er fliink! goooo søndag til deg ← ser for meg ett bra antall personer på kg har hjerter på bordene i år jeg syntes det er gøyt og fin ting¨å gjøre om kveldene,men problemet er at når jeg først sitter i gang å gjøre sånt så må jeg gjøre det ferdig med en gang men går jo ikke med barn i hus..... darkness| skrev: Innom med en søndags- ← stooooooor til deg også..... ________________________________________ en regnfull dag i dag off og sykt barn.og må på jobb........off off off. har hatt bryllups fri helg,venter på perler og jeg sitter litt fast når det gjelder velkommen sang,sitter å dikter selv........... har to sanger som jeg prøver: happy birthday og the more we are together.. noen som har andre gøye sanger å dikte etter?engelske siden jeg skal skrive det på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 7. mai 2007 #298 Del Skrevet 7. mai 2007 Kjempebra med mange svar og bare 3 nei! Mandagsklem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. mai 2007 #299 Del Skrevet 7. mai 2007 Har du fått svar fra de siste enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #300 Del Skrevet 7. mai 2007 heisann floja feliz og darknessl koselig dere er innom det er veldig kjekt at så mange vil komme å delta i bryllupet..... jeg har ikke fått svar fra de tre siste,prøvde å ringe de i helgen,men nr feil`??? det er til utlandet så må ordne det sånn at vi kan lage bordplan iallefall en test,kan være det blir sykdom frem til den dagen,håper ikke det. jeg satt å lurte på hvor jeg kan ligge bordkortene på bordet??? oppå fatet eller rett overfor fatet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå