Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

Prøv å ha håret hengende løst :daane: Blir jo i veien hele tiden. Setter seg fast i alt, for å ikke snakke om svært varmt. Især om man har litt volum på håret. Hestehale derimot :rodmer: Da slipper man å ha håret i øynene hele tiden. Enda bedre er en topp på hodet. Da er det helt ute av veien. Liker den egentlig best, men for meg, er det "husarbeid"- hårsveis, så blir kun da jeg bruker det. Ellers alltid hestehale, flette, i en eller annen hårpynt festet. Store øredobber skjønner jeg ikke at noen klarer å gå med. Må jo få skikkelig vondt i ørene :unsure:

Hadde ikke klart å ha det løst heller. Min eks hadde kjempe tykt rødt hår, hadde det alltid løst, men en sånn hårtype som aldri lå feil. Men ser de som har hår som flakser rundt i munn og øyne, da klør jeg i øynene i sympati. :ler: Får holde meg til kort hår jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Hadde ikke klart å ha det løst heller. Min eks hadde kjempe tykt rødt hår, hadde det alltid løst, men en sånn hårtype som aldri lå feil. Men ser de som har hår som flakser rundt i munn og øyne, da klør jeg i øynene i sympati. :ler: Får holde meg til kort hår jeg. 

De er jeg alltid misunnelig på! De ser jo alltid helt superfin på håret!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 3kg rips, lagde gele av det. Kjøkkenet ble rotete og klissete. Sølte til den store gullmedaljen, brant meg på hender, armer og fingre. Skal ikke håndtere varme når man nesten er neddopet. Men gikk bra. På mandag skal jeg tilbake til legen for å se om det må gjøres noe mer med nyresteinen. Håper det er greit, orker ikke noe styr. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (23 timer siden):

Hadde 3kg rips, lagde gele av det. Kjøkkenet ble rotete og klissete. Sølte til den store gullmedaljen, brant meg på hender, armer og fingre. Skal ikke håndtere varme når man nesten er neddopet. Men gikk bra. På mandag skal jeg tilbake til legen for å se om det må gjøres noe mer med nyresteinen. Håper det er greit, orker ikke noe styr. 

Dette husker jeg ikke at jeg skrev ... Det er helt f.... å komme over noe man ikke husker. Men kunne vært verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Kom over dette bildet og det fikk meg til å tenke på dere to :blomst: @Rumle@Daryl Dixon 64461___plante_en_hage_er___tro_p__i_mor

Enig i at det er en fin tanke. Også kjøttmeis da 😍 :takke: Passet godt til deg også dette :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Den var fin, og det var en fin tanke!! :rodmer: :takke:

Ja, er det :)

Rumle skrev (23 minutter siden):

Enig i at det er en fin tanke. Også kjøttmeis da 😍 :takke: Passet godt til deg også dette :klemmer:

Likte det veldig godt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste svaret ditt i en annen tråd om katten din. Om han har endret litt adferd, kanskje han har vondt noe sted? Virker han som han pleier ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (11 minutter siden):

Leste svaret ditt i en annen tråd om katten din. Om han har endret litt adferd, kanskje han har vondt noe sted? Virker han som han pleier ellers?

Han har akkurat vært hos veterinær, fått tannrens og full sjekk. Vetrinæren sa han var svært frisk og fin, alt så bra ut. Han virker som før, mer tilfreds på dagtid egentlig, sikkert blitt kvitt noe irritasjon i munn. Siden han tok meg så kraftig og klorte og bet opp helt armen min så ville jeg sjekke han. Han er egentlig bare super kosete på natt, han tråkker og ruller over meg, står å snuser ned i hodet mitt, og det er koselig, men han har så skarpe klør. Han spiser mer og ser ut som han koser seg med maten nå og.... SB sier jeg bare lager meg bekymringer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Han har akkurat vært hos veterinær, fått tannrens og full sjekk. Vetrinæren sa han var svært frisk og fin, alt så bra ut. Han virker som før, mer tilfreds på dagtid egentlig, sikkert blitt kvitt noe irritasjon i munn. Siden han tok meg så kraftig og klorte og bet opp helt armen min så ville jeg sjekke han. Han er egentlig bare super kosete på natt, han tråkker og ruller over meg, står å snuser ned i hodet mitt, og det er koselig, men han har så skarpe klør. Han spiser mer og ser ut som han koser seg med maten nå og.... SB sier jeg bare lager meg bekymringer.

Høres jo ut som han har det veldig fint da. Men, det er jo rart med det, hvis man først får følelsen av at noe er galt, så er det lett å gå og tenke på det. Da kan det jo være greit å ta opp uroen med veterinæren kanskje? 

Er han like mye ute som han pleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Om han hadde vondt i munnen, så spiser de ofte mindre, så bra han spiser mer nå :) Dyrene blir jo som våre barn nærmest, da blir man bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (27 minutter siden):

Høres jo ut som han har det veldig fint da. Men, det er jo rart med det, hvis man først får følelsen av at noe er galt, så er det lett å gå og tenke på det. Da kan det jo være greit å ta opp uroen med veterinæren kanskje? 

Er han like mye ute som han pleier?

Ja, han går ut og inn som han vil. Litt mer soving nå når det har vært varmt og da. Spurte veterinær om hun kunne sjekke over alt, for han er jo 10 år. Og jeg vet at de er mer kontaktsøkende da, for han ligger mer på fanget og vil være med oss mye både på kjøkken og i stua.. Jeg lager meg nok bekymringer.

Sola de skrev (18 minutter siden):

Om han hadde vondt i munnen, så spiser de ofte mindre, så bra han spiser mer nå :) Dyrene blir jo som våre barn nærmest, da blir man bekymret.

Ja, blir jo glad i dem og vil at de skal ha det best mulig. Er så redd demens hos katt, nyresvikt, leddslitasjer og det som verre er....:phaedra:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (41 minutter siden):

Ja, han går ut og inn som han vil. Litt mer soving nå når det har vært varmt og da. Spurte veterinær om hun kunne sjekke over alt, for han er jo 10 år. Og jeg vet at de er mer kontaktsøkende da, for han ligger mer på fanget og vil være med oss mye både på kjøkken og i stua.. Jeg lager meg nok bekymringer.

Ja, blir jo glad i dem og vil at de skal ha det best mulig. Er så redd demens hos katt, nyresvikt, leddslitasjer og det som verre er....:phaedra:

Går jo an å få tatt seniorsjekk. Blodprøver og slikt. Om de ikke fant noe i røntgen, så er det kanskje bare at han begynner å bli eldre at han er mer hjemmekjær. Om han får gikt så kan han jo få medisin mot det, så han slipper å ha smerter. Er mange eldre dyr, som plutselig blir som ung igjen når de får medisin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (7 minutter siden):

Går jo an å få tatt seniorsjekk. Blodprøver og slikt. Om de ikke fant noe i røntgen, så er det kanskje bare at han begynner å bli eldre at han er mer hjemmekjær. Om han får gikt så kan han jo få medisin mot det, så han slipper å ha smerter. Er mange eldre dyr, som plutselig blir som ung igjen når de får medisin.

Tror det var en seniorsjekk de kalte det. Kan ta en telefon din igjen og høre. 

Nå ringer han hyperbekymra fyren igjen, sier de da. 🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (25 minutter siden):

Tror det var en seniorsjekk de kalte det. Kan ta en telefon din igjen og høre. 

Nå ringer han hyperbekymra fyren igjen, sier de da. 🤣🤣

Tror ikke de tenker slik. Er man bekymret, så er det bedre å ringe enn å la være.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke se for meg helt hvordan det gjøres i vielse mellom to menn. Går man sammen ned midtgangen, har noen blomster( jeg er glad i blomster, men vil ikke gå med noe bukett...), kysser man?? Synes det er vanskelig. Vil ikke at det blir kleint eller tilgjort. Vil ha doughnut kake jeg, det vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...