Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere :blomst:

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

FB_IMG_1643273612175.thumb.jpg.b768981df75dfa8c02e129249ae4a2d1.jpg

:ler:  Du har dilla ja. Noen ganger kikker jeg litt på Discovery ID , men det blir ofte for trist eller fælt med alle disse mordene. I går hadde jeg attpåtil uflaks for når jeg så på var det bare uløste saker og det er ekstra kjipt 😅

Har du den kanalen? Er kun true crime saker hele tiden :P 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen teite dager. Jeg har vært så bunnløst lei meg, uten grunn. Som en sorg, hvor tristheten går i hurtige rundkast, velter over meg, og så snu og komme som et klask tilbake i ansiktet. Det er greit nok det, at det mest sannsynlig er en helt normal reaksjon på terapi, når man roter opp gammelt rask for å jobbe seg ferdig med det og få det ut av kroppen, men må det være så... vondt? Var så sliten og følte meg helt tygd når jeg kom hjem på torsdag, og så så jeg at jeg hadde fått innkallelse på hjertekontroll, og den var litt mer omfattende enn jeg håpet. Utsatte det i fjor, så er nå 2 år siden. Kjente at jeg bare ikke orket det nå. Tok med skriver til legen på fredag for å høre om det var nødvendig og kunne muligens ta det med enkelt nå som jeg har tatt ekg så ofte, men han så på arket kort og bare ga det tilbake, jo det var nødvendig. Var alt ganske low når jeg kom, så ble bare korte svar og enstavelses ord resten av timen. Og så slutten sier han ses om en uke, og jeg igjen spurte om det var nødvendig, hvorfor ikke hver 2. uke. Men, nei.. ses om EN uke. 

Var både glad og ikke glad for at jeg bestemte meg for å prøve å være mer selvstendig og ikke ha egen skyss når jeg venter på taxi. Taxisjåføren var en dame, som pratet mye, jeg gjentar... mye! Var sliten og lei meg når jeg endelig kom hjem, og ikke at tårene stod i øynene, men var sikkert litt blank, så spurte hun om det gikk bra når jeg gikk ut. Inni meg hadde jeg lyst å si at det bare var litt coronafeber, men hvorfor skulle jeg være så slem og sarkastisk og skremme henne. Så jeg sa bare ja, og takk og lukket døra. Ute og endelig alene stod jeg lent inntil husveggen og prøvde og puste, det var tungt helt til jeg kom på at jeg stod fortsatt med munnbind. Dust.Hodet spant rundt når jeg gikk inn, og alt kjentes så fremmed, viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Hadde en indre dialog i hodet som først så at jeg har ingen plasser å gjøre av meg, før jeg svarte meg selv, du har et helt hus å gjøre av deg på, skjerp deg din dust. Så da prøvde jeg å skjerpe meg, en liten stund, før jeg kapitulerte og la meg. Og der har jeg ligger siden. Dette innlegget tok meg uhorvelig land tid å skrive. 

FB_IMG_1643389567982.thumb.jpg.0b9bf962059a30f73443a405010ff89f.jpg

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :hug: håper det blir bedre dager fremover, utrolig kjipt å ha det sånn.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 time siden):

Uff :hug: håper det blir bedre dager fremover, utrolig kjipt å ha det sånn.

 

Sola de skrev (56 minutter siden):

Sender deg en stor klem :hug:  53aa326ff58fa1c30f88b48752281982.jpg

 

Anki- skrev (42 minutter siden):

Varm klem herfra :hug:

Takk 🌻🐾

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :klemmer:

mNii5_U-yT4q3-pHmBlK_WJWxk9oRhopjrsozyAq
 

Jeg klarte ikke la være å gråte ute i offentligheten når det var meg. Og det var en dame som spurte om jeg trengte hjelp når jeg satt på trappa midt i Majorstukrysset. Det var egentlig ikke noe godt selv om det tok meg litt ut av noe, man klarer jo ikke å ha noen samtale da med noen som spør mange ganger om du trenger hjelp. 

Hadde ingen steder å dra eller være, hjemme var det jo ikke trygt og ville ikke dra til noen andre. Men jeg kan føle det sånn alene også, man har ingen steder å være. Det er vondt. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (8 timer siden):

:hjerte: :klemmer:

mNii5_U-yT4q3-pHmBlK_WJWxk9oRhopjrsozyAq
 

Jeg klarte ikke la være å gråte ute i offentligheten når det var meg. Og det var en dame som spurte om jeg trengte hjelp når jeg satt på trappa midt i Majorstukrysset. Det var egentlig ikke noe godt selv om det tok meg litt ut av noe, man klarer jo ikke å ha noen samtale da med noen som spør mange ganger om du trenger hjelp. 

Hadde ingen steder å dra eller være, hjemme var det jo ikke trygt og ville ikke dra til noen andre. Men jeg kan føle det sånn alene også, man har ingen steder å være. Det er vondt. 

:klemmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

SB kontaktet kavaleriet som kom og plaget meg ut av senga. Effektivt. 

Åh? :ninja: 
Jeg fikk sove i natt etter to elendige netter. Veldig godt! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (53 minutter siden):

Åh? :ninja: 
Jeg fikk sove i natt etter to elendige netter. Veldig godt! 

Har ikke vært oppe på nesten 2 døgn. 

Så godt du fikk sove, håper at dagen din blir fin da. 🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Har ikke vært oppe på nesten 2 døgn. 

Så godt du fikk sove, håper at dagen din blir fin da. 🌻

:troest: Da er det veldig bra at noen får deg opp litt. Takk! Håper du får det litt bedre i dag 🌸

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (1 time siden):

:troest: Da er det veldig bra at noen får deg opp litt. Takk! Håper du får det litt bedre i dag 🌸

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I min tid i sengen så jeg den serien på Netflix, med så langt navn, Woman in the window greia, den ga meg lite, fikk med essensen selv om jeg ikke fulgte med. I dag så jeg litt på Ida tar ansvar, søt ungdom, men gadd ikke se alt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner noe bra å se på jeg og. Så den første episoden om Treholt i kveld, den var interessant da. Rikets sikkerhet. 
Har så vondt i hodet.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (6 timer siden):

Savner noe bra å se på jeg og. Så den første episoden om Treholt i kveld, den var interessant da. Rikets sikkerhet. 
Har så vondt i hodet.

:klem:Håper du har fått sove og at hodet er bedre. 

Er det dokumentar det du ser? Jeg har ikke klart å fullføre en dokumentar på lenge.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...