Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Jeg slipper også sånn allergisvimmelhet og feberfølelse som jeg fikk i går. Veldig deilig å slippe.

:opplyser: SB burde bruke hansker i dag 😅 Men han kan jo gjøre det så interssant han vil.

Pga været?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (2 minutter siden):

Pga været?

:jepp: Både er det kuldegrader og nedbør, da blir det ikke spredning. Tror det er or og hassel eller i allefall en av de som starter så vanvittig tidlig med en gang det er litt mildt. Har merket det i flere år nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

:jepp: Både er det kuldegrader og nedbør, da blir det ikke spredning. Tror det er or og hassel eller i allefall en av de som starter så vanvittig tidlig med en gang det er litt mildt. Har merket det i flere år nå.

Aha så bra kulde og regn er godt for noe 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Aha så bra kulde og regn er godt for noe 😊

Ja det må gjerne regne store deler av våren for min del 😅 Og være ordentlig vinter en stund til! 
Jeg har ikke maktet å bruke vaksinetablettene, fikk så mye bivirkninger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg være ved å avbestille besøket, hadde så lyst, men klarte å styre meg. Men ble bare styr i dag, så ble kort...

Så kom en kompis på besøk senere, med sønnen sin, som jeg passet i sommer. Han har blitt så stor. Vil egentlig ikke at han skal bli stor, han var så søt og liten i sommer. Han hadde lært seg Prøysen sanger i barnehagen så han satt og sang så klokkeklart. Flink.

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite morsomt når mamma ringer og sier hun er så dårlig og at det kan være siste gang jeg snakker med henne. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Veldig lite morsomt når mamma ringer og sier hun er så dårlig og at det kan være siste gang jeg snakker med henne. 

Er hun dårlig, eller er hun redd? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Er hun dårlig, eller er hun redd? :hug:

Hun er dårlig, men sikkert redd også. Det er ingen sykepleier der nå, fikk til slutt tak i en hjelpepleier. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Hun er dårlig, men sikkert redd også. Det er ingen sykepleier der nå, fikk til slutt tak i en hjelpepleier. 

Da håper jeg hun får god hjelp. ❤❤

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Da håper jeg hun får god hjelp. ❤❤

Håper jeg også, men hun sa i sted at de bare løper inn og ut så jeg vet ikke. Jeg vet ikke om hun burde hatt lege eller bare litt mer trøst og omsorg, aner ikke. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

I dag var jeg være ved å avbestille besøket, hadde så lyst, men klarte å styre meg. Men ble bare styr i dag, så ble kort...

Så kom en kompis på besøk senere, med sønnen sin, som jeg passet i sommer. Han har blitt så stor. Vil egentlig ikke at han skal bli stor, han var så søt og liten i sommer. Han hadde lært seg Prøysen sanger i barnehagen så han satt og sang så klokkeklart. Flink.

 

Så kjekt med småbarn på besøk :rodmer: Når nettene bliiiir laaange :romeo:

Frøkensina skrev (16 minutter siden):

Veldig lite morsomt når mamma ringer og sier hun er så dårlig og at det kan være siste gang jeg snakker med henne. 

Håper moren din vil komme seg igjennom dette :hjerte: 

Om hun ikke blir ivaretatt som hun skal der hun er, er det mulig å få henne flyttet til et annet sted?

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Håper jeg også, men hun sa i sted at de bare løper inn og ut så jeg vet ikke. Jeg vet ikke om hun burde hatt lege eller bare litt mer trøst og omsorg, aner ikke. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (4 minutter siden):

Håper jeg også, men hun sa i sted at de bare løper inn og ut så jeg vet ikke. Jeg vet ikke om hun burde hatt lege eller bare litt mer trøst og omsorg, aner ikke. 

Er de flinke til å ringe deg med oppdatering om det er noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (2 minutter siden):

Så kjekt med småbarn på besøk :rodmer: Når nettene bliiiir laaange :romeo:

Ja, de er søte. Det er synd jeg ser dem så sjeldent nå pga corona. Og når man ser dem må man holde avstand. Veldig kjett...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, de er søte. Det er synd jeg ser dem så sjeldent nå pga corona. Og når man ser dem må man holde avstand. Veldig kjett...

Forhåpentligvis vil viruset forvitre en gang. Håper jeg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Så kjekt med småbarn på besøk :rodmer: Når nettene bliiiir laaange :romeo:

Håper moren din vil komme seg igjennom dette :hjerte: 

Om hun ikke blir ivaretatt som hun skal der hun er, er det mulig å få henne flyttet til et annet sted?

Det er mulig å flytte etterhvert, men ikke enda tror jeg. Og jeg vet ikke om det er bedre andre steder. Akkurat nå får jo alle ansatte korona så det er vel litt av grunnen til underbemanningen. Sånn er det nok overalt. Jeg fikk ikke sove etter møtet med de før helgen, ble veldig mye morbid prat. Jeg vet jo at sykdommen er dødelig, de trenger ikke si det tre ganger etter hverandre og så mase om hun skal la være å gjenopplives etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Er de flinke til å ringe deg med oppdatering om det er noe?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Det er mulig å flytte etterhvert, men ikke enda tror jeg. Og jeg vet ikke om det er bedre andre steder. Akkurat nå får jo alle ansatte korona så det er vel litt av grunnen til underbemanningen. Sånn er det nok overalt. Jeg fikk ikke sove etter møtet med de før helgen, ble veldig mye morbid prat. Jeg vet jo at sykdommen er dødelig, de trenger ikke si det tre ganger etter hverandre og så mase om hun skal la være å gjenopplives etc. 

Skjønner de vil forberede pårørende, men synes de kan roe seg litt ned. Er så mye dere må tenke på, og når de kommer med alt på en gang :(

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (14 minutter siden):

Forhåpentligvis vil viruset forvitre en gang. Håper jeg.

Ja, og innen da har alle ungene blitt store... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...