Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (42 minutter siden):

Det er ganske likt, sandfølelse og litt rødt. Men ikke direkte vondt. Nesten blitt vant til det. :ler:

Fikk du dråper? Kjedelig når det varer og varer. Er det betent blitt?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (3 minutter siden):

Fikk du dråper? Kjedelig når det varer og varer. Er det betent blitt?

Føles ikke betent, bare sårt. Fikk noen dråper som skulle roe det. Men stresser ikke med det, skal til legen igjen på fredag, så kan han se på det igjen da. :eeeh:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Føles ikke betent, bare sårt. Fikk noen dråper som skulle roe det. Men stresser ikke med det, skal til legen igjen på fredag, så kan han se på det igjen da. :eeeh:

Håper han finner noe som vil få det bra igjen. :klem:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Håper han finner noe som vil få det bra igjen. :klem:

Det gjør han nok. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på en utrolig grotesk episode av true crime podden. Får helt frysninger av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev noe om gammeldagse smultringer her før i dag, men det ble visst ikke postet :klo: Uansett synes de er best! De som hadde litt skorpe på :sikle: 

God bedring til 👁 :blomst: 
 

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Hører på en utrolig grotesk episode av true crime podden. Får helt frysninger av den...

Hva handler den om? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev noe om gammeldagse smultringer her før i dag, men det ble visst ikke postet :klo: Uansett synes de er best! De som hadde litt skorpe på :sikle: 

God bedring til 👁 :blomst: 
 

Hva handler den om? 

Pappa lagde smultringer til jul, har fortsatt sikkert 60stk igjen i fryseren. De er og gode! 

Episoden handlet om en jente som overlevde et helt forferdelig angrep. 36knivstikk, skåret med 17 skår i halsen, og misbrukt. Beskrivelsen var helt forferdelig. Men hun overlevde, lever i dag og holder foredrag om overlevelse og å velge livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Pappa lagde smultringer til jul, har fortsatt sikkert 60stk igjen i fryseren. De er og gode! 

Episoden handlet om en jente som overlevde et helt forferdelig angrep. 36knivstikk, skåret med 17 skår i halsen, og misbrukt. Beskrivelsen var helt forferdelig. Men hun overlevde, lever i dag og holder foredrag om overlevelse og å velge livet. 

De er sikkert supergode! :wow: 

Virkelig grusomt :sjokkbla: Utrolig at hun overlevde og gjør noe bra med det. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

De er sikkert supergode! :wow: 

Virkelig grusomt :sjokkbla: Utrolig at hun overlevde og gjør noe bra med det. 

Kom på kaffe og smultringer. :kaffekopp: 🍩

Ja, vistnok både at hun overlevde skadene, men og ikke fikk sepsis av at organene gang ute og var fulle av sand, glasskår og annet rask... Hun hadde nok ikke bare englevakt.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er :sol: så jeg tok på brodder og gikk meg en tur. Det var kaldt og godt. Når jeg kom tilbake stod pappa å nesten kloret på døra. Omtrent forferdet at jeg ikke var hjemme, og at jeg gikk tur på egenhånd. Kjente jeg ble litt kvass og sa at det har jeg lov til, jeg er en voksen mann! Jajajaja! Fikk jeg til svar. 

Nå har katten revet i stykker en pappeske, strødd biter utover gulvet, og lagt seg for å sove i det som er igjen av esken. 😺

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det er :sol: så jeg tok på brodder og gikk meg en tur. Det var kaldt og godt. Når jeg kom tilbake stod pappa å nesten kloret på døra. Omtrent forferdet at jeg ikke var hjemme, og at jeg gikk tur på egenhånd. Kjente jeg ble litt kvass og sa at det har jeg lov til, jeg er en voksen mann! Jajajaja! Fikk jeg til svar. 

Nå har katten revet i stykker en pappeske, strødd biter utover gulvet, og lagt seg for å sove i det som er igjen av esken. 😺

Han var nok bare bekymret for deg, ser for meg at han klorer på døren da .. og pus sitter innenfor skeptisk og lurer på hva dette er for noe amatørkloring :fnise:

Så fint at du kom deg ut på tur! :jepp:

 

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Han var nok bare bekymret for deg, ser for meg at han klorer på døren da .. og pus sitter innenfor skeptisk og lurer på hva dette er for noe amatørkloring :fnise:

Så fint at du kom deg ut på tur! :jepp:

 

:ler: Amatørkloring. 

Var forfriskende med en liten tur ut, må benytte muligheten mens solen skinner. Nå er dagen ca 1.t og 40 min lenger her. Har gått fort synes jeg, for en mnd siden var det stummende mørke ved middagstider. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

:ler: Amatørkloring. 

Var forfriskende med en liten tur ut, må benytte muligheten mens solen skinner. Nå er dagen ca 1.t og 40 min lenger her. Har gått fort synes jeg, for en mnd siden var det stummende mørke ved middagstider. 

Det er helt nydelig, nå merkes det virkelig godt at dagene er lengre :hoppe:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To klorere i familien ja :ler: Føler meg veldig weird etter terapimøtet på kamera :daane:Men det gikk jo stort sett bra. 
Vi som deltar har blitt oppfordret til å ha kontakt med hverandre utenom fellestimene, men de andre forsvinner bare fra kameramøtet fort som svint så sitter jeg der igjen 😅 Kan ikke ha noen kontakt hvis ikke de vil utveksle noen info. Kan jo heller ikke tvinge noen da, men lurer på om jeg har sagt noe dumt eller pratet for mye. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkensina skrev (5 timer siden):

To klorere i familien ja :ler: Føler meg veldig weird etter terapimøtet på kamera :daane:Men det gikk jo stort sett bra. 
Vi som deltar har blitt oppfordret til å ha kontakt med hverandre utenom fellestimene, men de andre forsvinner bare fra kameramøtet fort som svint så sitter jeg der igjen 😅 Kan ikke ha noen kontakt hvis ikke de vil utveksle noen info. Kan jo heller ikke tvinge noen da, men lurer på om jeg har sagt noe dumt eller pratet for mye. 

Godt mulig de andre tenker akkurat det samme som deg! Og derfor forsvinner fort som svint, livredde for å si noe mer. Vil ikke tro du sier så mye dumt altså, er bare at i en sånn setting blir man så selvbevist og kritisk. Du deltar, og det er bra!! :klem:

Jeg er oppe tidlig. Laget frokost til SB og meg selv. Jeg har time tidlig i dag, så kunne like gjerne diske opp med litt frokost og få en god start på dagen, og siden jeg hadde hjemmebakt brød i fryseren så blir det ekstra godt. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (6 timer siden):

To klorere i familien ja :ler: Føler meg veldig weird etter terapimøtet på kamera :daane:Men det gikk jo stort sett bra. 
Vi som deltar har blitt oppfordret til å ha kontakt med hverandre utenom fellestimene, men de andre forsvinner bare fra kameramøtet fort som svint så sitter jeg der igjen 😅 Kan ikke ha noen kontakt hvis ikke de vil utveksle noen info. Kan jo heller ikke tvinge noen da, men lurer på om jeg har sagt noe dumt eller pratet for mye. 

Jeg er enig i det Dixon sier, de er nok mest sannsynlig veldig nervøse og sikkert ganske selvkritiske alle sammen, hvem hadde ikke vært det? Ikke rart folk stikker, synes jeg :ler: Synes dere er veldig tøffe alle sammen som gjennomfører kurset :Nikke:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...