Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Kanskje vi skulle fått tilbake den funksjonen hvor man kunne se nederst på siden hvem det er som er inne og leser i trådene :lur: :fnise:

Ja, det var det før, Ikke sant? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (47 minutter siden):

Så du på bunny-linken Rumle? Ble sittende og se nedover og fikk sett den hvor hun spør om ordet for drøm og om afternoon dream is dream 🤯

Hvilken? Den har jeg sikkert ikke fått med meg!

Ja, det er jo de jeg nevnte! Hun grublet mye på det! Morning sleep var noe hun snakket om også, og ugh fordi morgendrømmen var over eller noe sånt, helt utrolig!

Frøkensina skrev (40 minutter siden):

Kanskje vi skulle fått tilbake den funksjonen hvor man kunne se nederst på siden hvem det er som er inne og leser i trådene :lur: :fnise:

Jaaa haha den hadde jeg helt glemt!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (4 timer siden):

Ja! :ler: 

Har du sett denne? :overrasket: En stund tilbake siden før jul, men seriøst! Skikkelig filosof-Bunny :lillesky::fnise:

https://www.instagram.com/p/CXbVhw2lj71/

Jaaa, en av mine favoritter! ❤ Bunny altså 😍

Blir artig om Otter og Bunny diskuterer slikt seg imellom til slutt 😅

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 minutter siden):

Hvilken? Den har jeg sikkert ikke fått med meg!

Ja, det er jo de jeg nevnte! Hun grublet mye på det! Morning sleep var noe hun snakket om også, og ugh fordi morgendrømmen var over eller noe sånt, helt utrolig!

Jaaa haha den hadde jeg helt glemt!

Har ikke sett den med morning sleep :fnise: Utrolig ja! Og så søt! 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Jaaa, en av mine favoritter! ❤ Bunny altså 😍

Helt utrolig! ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Har ikke sett den med morning sleep :fnise: Utrolig ja! Og så søt! 🥰

Ikke sikkert jeg husker ordrett, men ca det i alle fall, hun hadde en lang periode hvor hun tok dette opp selv mange ganger

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ikke sikkert jeg husker ordrett, men ca det i alle fall, hun hadde en lang periode hvor hun tok dette opp selv mange ganger

Det er det også, i den jeg linket til hvor hun ville ha et annet ord så var det jo hun som både spurte og var mest tydelig :ler: 😍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Det er det også, i den jeg linket til hvor hun ville ha et annet ord så var det jo hun som både spurte og var mest tydelig :ler: 😍

Ja! Veldig fascinerende!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også en morsom en hvor Bunny har en dyp samtale med Mom, mens Otter avbryter og trykker på Outside 🤣

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Jeg så også en morsom en hvor Bunny har en dyp samtale med Mom, mens Otter avbryter og trykker på Outside 🤣

Haha han vil heller ha litt action! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Haha han vil heller ha litt action! 

Jaaa! 

 

Rumle skrev (Akkurat nå):

Han er jo bare en valp enda, selv om han ikke ser ut som en valp lenger :ler:

 

Han har vokst fort! Men er en valp enda ja. Og temmelig smart selv, så du den hvor han trykket på Outside for å lure Bunny? Hun løp mot døra og mom og Otter løp bort for å stjele tyggebeinet til Bunny :ler: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Jaaa! 

 

Han har vokst fort! Men er en valp enda ja. Og temmelig smart selv, så du den hvor han trykket på Outside for å lure Bunny? Hun løp mot døra og mom og Otter løp bort for å stjele tyggebeinet til Bunny :ler: 

Ja, den er veldig vittig, han er en luring 😊 og han har jo kun lært hennes brett ved å observere henne.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, den er veldig vittig, han er en luring 😊 og han har jo kun lært hennes brett ved å observere henne.

Ja jeg så at han brukte litt av hennes brett! Blir veldig spennende om de snakker med hverandre/krangler eventuelt ved hjelp av de senere. Mange koselige videoer av de når de leker sammen også 🥰 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Ja jeg så at han brukte litt av hennes brett! Blir veldig spennende om de snakker med hverandre/krangler eventuelt ved hjelp av de senere. Mange koselige videoer av de når de leker sammen også 🥰 

Enig, de leker så fint sammen 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg bli sånn urolig og få murringer i hele kroppen nå? Vanskelig å holde seg i ro, og tanker spretter rundt i hodet. Jeg som har hatt en så fin dag.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...