Sola de Skrevet 27. august 2021 #1401 Del Skrevet 27. august 2021 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Tenker på en varm og lys beige kanskje, så en fra jotun som heter Sand. Den likte jeg. Har mye grønt og blått, så vil ha noe annet. Den fargen er veldig fin Vil gå godt sammen med de andre fargene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. august 2021 Forfatter #1402 Del Skrevet 27. august 2021 Sola de skrev (27 minutter siden): Den fargen er veldig fin Vil gå godt sammen med de andre fargene Ja, blir ikke grønt og blått på samme rom da, men det blir hverfall ikke full skjærings hvis man går fra rom til rom og ser på helheten. Pluss at jeg håper at det blir en annen "atmosfære" enn resten, hvor det blir lettere å komme i jobbmodus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. august 2021 Forfatter #1403 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg fikk tak i epletrær lell! Et Discovery og et som het Katinka. De skal bestøve hverandre. Jippi! Så de er alt satt i jord. Så kan de stå å besudle hverandre med hver sin pollen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2021 #1404 Del Skrevet 28. august 2021 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Jeg fikk tak i epletrær lell! Et Discovery og et som het Katinka. De skal bestøve hverandre. Jippi! Så de er alt satt i jord. Så kan de stå å besudle hverandre med hver sin pollen. Så bra, håper de trives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. august 2021 Forfatter #1405 Del Skrevet 28. august 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Så bra, håper de trives Jeg og, det er litt steinete grunn.. De fikk mye god ekstra jord. Så krysser fingrene. Var alt epler på det Katinka treet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2021 #1406 Del Skrevet 28. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg og, det er litt steinete grunn.. De fikk mye god ekstra jord. Så krysser fingrene. Var alt epler på det Katinka treet. Spennende! Har aldri vært borti Katinka-epler tror jeg, er det et tidlig-eple? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. august 2021 Forfatter #1407 Del Skrevet 28. august 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Spennende! Har aldri vært borti Katinka-epler tror jeg, er det et tidlig-eple? Høst eple sept/okt, ikke helt modne enda. Gule og litt røde små epler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2021 #1408 Del Skrevet 28. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Høst eple sept/okt, ikke helt modne enda. Gule og litt røde små epler. Aha, håper de er gode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 Forfatter #1409 Del Skrevet 29. august 2021 Nå vil jeg litt vekk, ut på fjellet og kople av litt. SB trenger ferie, han er sliten og sur, jeg går litt på tåhev rundt han nå. 5 arbeidsdager for han nå, før ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 Forfatter #1410 Del Skrevet 29. august 2021 Hører på podcast om kirkegrimen. Hvor levende dyr ble enten muret inne i kirkemuren eller gravlagt forran inngangen, for å beskytte kirken og kirkegården. Håper det er mest en myte, men blir litt nysgjerrig på om det faktisk er gjort i den eldgamle kirken ikke langt unna meg. Stakkars dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 29. august 2021 #1411 Del Skrevet 29. august 2021 Huff, stakkars dyr, det der er jo helt forferdelig! Og så gøy med epletrær i hagen, eier du en tomt siden du kan fikse til så mye i hagen? Høres ut som en liten drøm det der. Det er noe med å bygge ting opp fra litt scratch som gir så gode følelser. Jeg har to potteplanter, som jeg har greid å holde i live. Hun jeg bor med har 5, det gir litt liv og gode følelser det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 Forfatter #1412 Del Skrevet 29. august 2021 Rainstorm skrev (27 minutter siden): Huff, stakkars dyr, det der er jo helt forferdelig! Og så gøy med epletrær i hagen, eier du en tomt siden du kan fikse til så mye i hagen? Høres ut som en liten drøm det der. Det er noe med å bygge ting opp fra litt scratch som gir så gode følelser. Jeg har to potteplanter, som jeg har greid å holde i live. Hun jeg bor med har 5, det gir litt liv og gode følelser det også Ja, har ganske stor tomt, den har sett litt naken og stusselig ut lenge. Men i år har jeg klart å tatt tak og gjort mye. Finner stor glede i alt som vokser og trives. Brukt det mye avslapning og avkobling. Lærer og så mye, spes fra Rumle som er en liten hagespesialist. Har noen inneplanter, som både har trivdes og noen gått av med døden, er fint å ha noe grønt inne når alt ute er frossent. Så enig med deg der!! Blir nok noen nye inneplanter til høst eller vinter etter jul når pynten er ryddet bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2021 #1413 Del Skrevet 29. august 2021 Post mortem på Netflix må du sjekke ut, om du ikke har allerede, kan tenke meg at du vil like den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 Forfatter #1414 Del Skrevet 29. august 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Post mortem på Netflix må du sjekke ut, om du ikke har allerede, kan tenke meg at du vil like den Er den like grotesk som navnet? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2021 #1415 Del Skrevet 29. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Er den like grotesk som navnet? 😂 Ja! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2021 #1416 Del Skrevet 29. august 2021 Gi den en sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 Forfatter #1417 Del Skrevet 29. august 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja! 😅 Da må jeg nesten sjekke ut da! Sitter i bilen og venter på SB som henter burgere til oss, skal se om han vil se den mens vi spiser. Eller... er den ekkel og bør ikke blandes med mat?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2021 #1418 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Da må jeg nesten sjekke ut da! Sitter i bilen og venter på SB som henter burgere til oss, skal se om han vil se den mens vi spiser. Eller... er den ekkel og bør ikke blandes med mat?? Hmm ja, kanskje vente til dere er ferdig å spise, men tipper dere kanskje har høyere grense for å tåle sånt enn meg Endret 29. august 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. august 2021 Forfatter #1419 Del Skrevet 29. august 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Hmm ja, kanskje vente til dere er ferdig å spise, men tipper dere kanskje har høyere grense for å tåle sånt enn meg Spennende. Hva er det du får meg til å se på nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2021 #1420 Del Skrevet 29. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Spennende. Hva er det du får meg til å se på nå? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå