Gå til innhold

Ønske om en vårbaby 2022

Annabel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for positiv test! :nori: Håper styrken har gått betraktelig ned allerede i ettermiddag, og at egget slipper i dag. Dette blir spennende! 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troor denne her kan betegnes som negativ igjen nå?🤩 Ikke langt unna i hvert fall! Håper så på høy temp og 1 DPO i morgen🤞🏻

AB030206-5623-4529-9FDD-0C47449D354B.thumb.jpeg.8828f0cae11ee03f764a559c58457d21.jpeg

065F5682-E556-4D24-AC7E-976EE21FB981.thumb.png.ba0bae5220f7669c05fa493ca81736f1.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er negativ ja!! :nori: Jeg fikk også 0.62 dagen etter knallpositiv test, og eggløsningen skjedde den dagen. Kanskje du får eggløsning allerede i dag? Åh! Håper sånn for deg denne prøveperioden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (8 timer siden):

Den er negativ ja!! :nori: Jeg fikk også 0.62 dagen etter knallpositiv test, og eggløsningen skjedde den dagen. Kanskje du får eggløsning allerede i dag? Åh! Håper sånn for deg denne prøveperioden! :klem:

Åh, tusen takk for det gode du!🌸 Da er vi flere som håper for denne prøveperioden - det er så koselig, særlig når man ikke har så mange å dele dette med irl🥰

Jeg trodde egentlig at EL skulle finne sted i går, basert på grafen og på ømhet og stikking nede i magen, så jeg ble derfor skuffet over dagens temp som indikerer at akkurat det ikke var tilfellet😪 Nå begynner jeg å bli litt utålmodig igjen, kjenner jeg…

CD8C9FD6-EAE7-49AA-A9C2-60295C519D76.thumb.png.71b9944e60d4545e490da1b2c72c71a3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde nok EL i går! Dagens temp er en helt normal 1 dpo-temp :) Husker du ikke mine charter? Veldig mange 1 dpo-temper er nesten lik EL-tempen, mens andre bare er litt høyere. Merkbart høy ble den ikke før tidligst 2 dpo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (13 minutter siden):

Du hadde nok EL i går! Dagens temp er en helt normal 1 dpo-temp :) Husker du ikke mine charter? Veldig mange 1 dpo-temper er nesten lik EL-tempen, mens andre bare er litt høyere. Merkbart høy ble den ikke før tidligst 2 dpo!

Tror du det?!:nordvesta:Åh, håper det altså🤩🤞🏻
Jeg husker godt at du også var en klatrer ja, og ser at din første dpo-temp ofte var veldig lav! Jeg tok en gjennomgang av mine charts fra tidenes morgen, og ser at den laveste dpo 1-tempen jeg kan vise til fra tidligere er 36.20. Dagens temp var 36.13, så den er en del lavere. Men likevel, tempen på 36.20 var jo også den aller laveste tempen en gang i tiden, så det kan jo nå ha kommet en ny «rekord»🤷🏻‍♀️

Føler din kunnskap og erfaring betyr mye her inne, så derfor har jeg nå litt håp om at EL var i går likevel🥰 Ikke at det spiller en såå stor rolle for så vidt, men det hadde passet så perfekt med tanke på andre tegn som CM, ømheter osv. Det er bare en veldig god følelse når de kroppslige tegnene faktisk stemmer overens med temp/tester, og man slipper å føle seg «lurt» på en måte, haha (og ja, jeg ER lei av å vente på EL nå🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg ble alltid irritert på min 1 dpo-temp 😅 Der og da ble jeg fryktelig skuffet. Og så ble jeg litt flau når jeg kom til 3 dpo og jeg jo fikk kryss. Er så hardt å stå midt oppi det... så jeg har all forståelse. Blir bra om et par dager for deg her nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (21 timer siden):

Ja jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg ble alltid irritert på min 1 dpo-temp 😅 Der og da ble jeg fryktelig skuffet. Og så ble jeg litt flau når jeg kom til 3 dpo og jeg jo fikk kryss. Er så hardt å stå midt oppi det... så jeg har all forståelse. Blir bra om et par dager for deg her nå :klemmer:

Haha, jeg kjenner meg veeldig igjen!😅 Skulle gjerne vært en av dem med en dramatisk stigning 1 dpo, da hadde det liksom ikke vært noe tvil. Åh ja, det kommer til å bli fantastisk når FF endelig gir meg kryss😍

CD 19, 1-2 DPO, PP2

?i=10215749&

Nå er det ikke noe særlig tvil om at EL har skjedd, med mindre tempen skulle falle i morgen. Jeg er alltid så skeptisk til kroppen min merker jeg, og blir like overrasket over at tempen faktisk alltid holder seg høy etter EL og at kroppen min faktisk later til å fungere som den skal. Jeg har jo tempet siden februar i fjor, altså nesten 1,5 år, og jeg blir like overrasket og stolt over kroppen hver gang, haha. Fremdeles litt i stuss over om EL skjedde i går eller på tirsdag? jeg tror faktisk tirsdag.

Jeg er for øvrig SÅ glad for at jeg tåler hormonell prevensjon (var innom P-stav og flere merker av P-piller) så dårlig, og at jeg derfor valgte å starte med temping som prevensjon. Husker jeg leste om denne metoden og hadde lyst til å forsøke den i ca. 2 år før jeg faktisk startet. Det var med andre ord en prosess som tok litt tid (man må jo sette seg ordentlig inn i hva temping er og hvordan metoden fungerer, og hvilket "apparat" man skal benytte osv.), men det var jo SÅ mye enklere enn jeg hadde forestilt meg på forhånd at jeg definitivt kunne hoppet i det mye tidligere enn jeg gjorde. Før jeg startet med tempingen brukte jeg tiden på å loggføre mensen og bli kjent med syklusene mine (hadde liksom hatt null kontroll over dette tidligere) og å lese meg opp. Anbefaler virkelig alle som har vurdert temping, men kanskje tenkt på det som stressende og vanskelig, å bare hoppe i det

I helgen skal vi på hyttetur med et vennepar, noe som blir ekstremt koselig! Det skal bli god mat og vin (tenker det bør være innafor FØR egget i det hele tatt kan ha festet seg, eller?), turer i fjellet og bare hygge. Det blir så utrolig deilig!

Ønsker alle sammen en deilig snaaart helg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i å være skeptisk på kroppen din! Jeg trodde hver eneste syklus i vinter og vår her at det var umulig å få tidlig EL. Men likevel kom den måned etter måned :roll: Men tror man blir preget av tidligere dårlige erfaringer, og at det er vanskelig å tro på positive ting når man er midt oppi dette.

Kjempefin økning i dag ja! Aaakkurat som den skal 😊 Masse lykke til videre i dpo-land her, jeg følger spent med! Og kooos deg i helgen med venner og vin ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være over i DPO-land! 😊

Spennende å se om det har klaffet! Kos deg masse på hyttetur i helga, og nyt vin med god samvittighet! Håper og krysser fingrene for at det er siste helg du kan drikke vin på en stund 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gode dere! 🥰 Helgen var virkelig heelt fantastisk - fikk en skikkelig følelse av sommerferie som var utrolig etterlengtet. Båt og bading, god mat, litt vin  og sene kvelder med gode venner. Glemte bort alt som heter prøving, og ble på en måte påminnet om hvor givende livet faktisk er. Nå sitter jeg med en følelse av at det ikke er noen krise om det ikke klaffer denne gangen heller, for det er så mye annet å oppleve og nyte i sommer mens man venter. Sommer er definitivt min årstid. Tror jeg går inn i en konstant mild vinterdepresjon fra oktober til mars haha, mens nå føler alt så mye lysere og lettere. 

De siste dagene har altså vært travle på en god måte. Har ikke engang vært tid til trening, noe jeg vanligvis prioriterer i hverdagen fordi det gir meg så mye. Det blir nok noen travle dager fremover også, før det roer seg litt mer. Akkurat nå er det bare deilig at tiden går fort!

CD 24, 7 DPO, PP2

Intet nytt eller spennende å melde fra prøvefronten. Tiden går raskt mot første testdag her nå, noe som kommer til å bli utrolig nervepirrende. Har ikke helt bestemt meg for når den første testen ryker. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å få en enorm testetrang fra og med i morgen av, selv om jeg hååper at jeg klarer å holde meg helt til lørdag morgen. Da vil jeg faktisk være hele 11 DPO, og en negativ test på det tidspunktet vil være ganske selvforklarende. Det er litt skummelt det også egentlig. Kanskje jeg skal starte testingen litt tidligere likevel🙊

Ellers oppfører grafen som normalt, som også er å forvente så tidlig som 7 DPO. Et eventuelt egg har med stor sannsynlighet ikke engang festet seg enda. Dagene etter 10 DPO er de som virkelig blir nervepirrende føler jeg:bond:

D825EEE4-C0FA-45B8-ABB3-9D400089484F.thumb.png.9e39d15737dfd28d8e305cfe87a451bf.png

Endret av Annabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dager du har foran deg nå! 🤩 krysser fingrene for at du får to streker om noen dager! Jeg har troa! 😍🤞🏻 Forstår godt testetrangen btw, akkurat samme her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommer er herlig ja! Så deilig at du nyter det 🌞 Det er som du sier - ikke den verste årstiden å være prøver på. Man glemmer litt tid og sted og bare nyter. Og er det noe man trenger som prøver så er det det.

Ønsker deg masse masse lykke til på første testen når den blir tatt 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre om hvordan du nyter sommeren, helt enig i at dette er den beste årstiden! ☀️ Spennende at du «allerede» er kommet dit du er i neste syklus. Forstår deg godt om du begynner testingen før helgen, jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg så lenge jeg heller 🙊 Spennende dager i vente for deg nå da 🤞🏼 Og sommeren kan nytes uansett utfall, helt klart ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink i formidlingsevne, og skriver så levende syns jeg 😄 Det er så fint å høre at du har kost deg, og blitt minnet på livets fine ting også i stedet for bare det evige maset og tankekjøret om prøving. En dag får vi får positive test også ❤️ Kos deg masse i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, den helgen hørtes helt herlig ut! Nå fikk jeg akutt lyst til å dra på hyttetur, fiske, bade i sjøen og nyte solnedgangen med et glass vin 😍 Tror det er godt for kropp og sjel å huske på at livet har mye å by på, og innimellom klare å glemme alt om prøving😊 Spennende dager i vente nå da! Håper, håper så mye på dine vegne 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre om sommerfølelsen din! Deilig når den slår inn for fult, og alt plutselig føles så mye lettere! 🌞 Skjønner godt at du er spent på testingen fremover, spesielt med en slik chart! Jeg må bare si at jeg synes syklusene dine ser helt fantastisk ut! Nydelig høy temp, som holder seg lenge! Et herlig syn rett og slett! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (22 timer siden):

Sommer er herlig ja! Så deilig at du nyter det 🌞 Det er som du sier - ikke den verste årstiden å være prøver på. Man glemmer litt tid og sted og bare nyter. Og er det noe man trenger som prøver så er det det.

Ønsker deg masse masse lykke til på første testen når den blir tatt 🤞

Åh, ja - virkelig!🌞 Totalt motsatt av i vinter, da ble den ventefølelsen så utrolig forsterket?! 

Tuusen takk! ❤️ Håper å joine dere inne i termingruppa nå altså, det hadde vært så koselig :yvonne:

Eira2020 skrev (20 timer siden):

Så herlig å høre om hvordan du nyter sommeren, helt enig i at dette er den beste årstiden! ☀️ Spennende at du «allerede» er kommet dit du er i neste syklus. Forstår deg godt om du begynner testingen før helgen, jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg så lenge jeg heller 🙊 Spennende dager i vente for deg nå da 🤞🏼 Og sommeren kan nytes uansett utfall, helt klart ☀️

Haha, kjente jeg var nær ved å teste i går altså🙊 Du fikk vel antydning til strek allerede 8 dpo, stemmer ikke det? Kanskje jeg må fyre av en test nå jeg kommer hjem fra jobb i dag:fnise:

Jaa, helt klart! Aller koseligst virker det med en liten spire i magen da💕

Ms.Sommerfugl skrev (18 timer siden):

Du er så flink i formidlingsevne, og skriver så levende syns jeg 😄 Det er så fint å høre at du har kost deg, og blitt minnet på livets fine ting også i stedet for bare det evige maset og tankekjøret om prøving. En dag får vi får positive test også ❤️ Kos deg masse i sommer!

Åh, så hyggelig å høre, gode du🥰 Og i like måte må jeg få si! Det er så fint å følge deg i dagboken din, men har full forståelse for at du kan ha behov for å trekke deg litt unna i perioder ❤️ 

Krysser fingrene for at de positive testene våre dukker opp allerede denne runden her🤞

Lianne skrev (11 timer siden):

Åh, den helgen hørtes helt herlig ut! Nå fikk jeg akutt lyst til å dra på hyttetur, fiske, bade i sjøen og nyte solnedgangen med et glass vin 😍 Tror det er godt for kropp og sjel å huske på at livet har mye å by på, og innimellom klare å glemme alt om prøving😊 Spennende dager i vente nå da! Håper, håper så mye på dine vegne 🥰

Beste følelsen ja, nå kan sommerferien virkelig komme for fullt altså☀️

Tusen takk, og i like måte! 🥰 Håper så på en fulltreffer i din første prøveperiode her nå, det hadde jo bare vært fantastisk!

bittelillebolla skrev (8 timer siden):

Så herlig å høre om sommerfølelsen din! Deilig når den slår inn for fult, og alt plutselig føles så mye lettere! 🌞 Skjønner godt at du er spent på testingen fremover, spesielt med en slik chart! Jeg må bare si at jeg synes syklusene dine ser helt fantastisk ut! Nydelig høy temp, som holder seg lenge! Et herlig syn rett og slett! 🤩

Ååååh, haha - det var faktisk skikkelig koselig å høre at du synes!🥺 Selv om grafen absolutt ikke er noe man kan for i det hele tatt, ble jeg faktisk skikkelig glad for å høre at du synes den ser fin ut😍 Håper så at den holder seg høy denne gangen her, og at det samme skjer for deg så fort dere bestemmer dere for å starte prøvingen:nordvesta:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (23 timer siden):

Så spennende dager du har foran deg nå! 🤩 krysser fingrene for at du får to streker om noen dager! Jeg har troa! 😍🤞🏻 Forstår godt testetrangen btw, akkurat samme her 😂

Tusen takk, kjære du! :klem: Og i like måte - håper to streker dukker opp hos deg veldig, veldig snart ❤️ 

Og wow - hva skjer med tempen din i dag? 😮 Såå vanvittig høy og fin jo! Jeg har et ønske om at EL var noen dager senere enn FF mener, eller at du ikke har produsert nok HCG til at det slår ut enda. Krysser alt jeg har for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...