Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Oppland skrev (2 timer siden):

Meghan er sikkert ikke den enkleste å ha med å gjøre, men å skrive de er i tvil om tårene hennes i dronning Elisabeth sin begravelse var ekte eller ikke synes jeg faktisk det er å dra det litt for langt.

Det var pressen som sa. Ikke kongehuset.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paperwall skrev (3 timer siden):

Ingen i kongefamilien har kommentert noe ufint. Ingen av de kan forsvare seg og dette vet Harry og Meghan, så de får masse dritt kastet etter seg av H og M uten å ha mulighet til å gi et ordentlig motsvar. I følge Harry er faren og broren fanget, men likevel velger han å sverte familien. 13 - tretten - ansatte valgte å slutte på grunn av Meghan, ansatte som hadde jobbet for kongefamilien i årevis. Hun ble anklaget for å mobbe mange av de ansatte. Tre av sluttet innen kort tid. Hennes personlige assistent som hadde jobbet for institusjonen i 17 år sluttet brått og uventet, hun hadde tidligere jobbet som assistent for dronning Elizabeth. Flere anklagde henne for mobbing, men dette har blitt avvist av Meghan (det ble ord mot ord), men med tanke på hvor mange som er i konflikt med Meghan og det faktum at KUN moren i familien hennes var invitert i bryllupet, burde fortelle noe. 
https://www.nettavisen.no/livsstil/hemmelig-e-post-avslorer-bekymring-rundt-hertuginne-meghan-hun-mobber-ansatte/s/12-95-3424096463 Dette er ikke rykter, men ansatte som ga uttrykk for å ha blitt mobbet og ydmyket av Meghan. 

Nettopp. Akkurat slik er hun.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Eyre skrev (15 minutter siden):

Hva vet vi om relasjonen Harry og Meghan har til hans og forsåvidt hennes familie? Det er jo en kjent sak at britisk presse har vært nådeløse mot paret, noe som trolig har bidratt til folks forvrengte oppfattelse av dem. Vi snakker om samme presse som bidro til Prinsesse Diana sin død. 

Vi vet det dette paret velger å dele, og ut i fra det så står det ikke ikke spesielt godt til. Den andre siden av historien får vi trolig aldri vite noe om, siden kongefamilien ellers ikke har for vane å bruke (sladre-)pressen som talerør.

Det har helt sikkert vært mye medieoppstyr rundt dem som par, britene virker helt besatt av kongefamilien sin og pressen/papparazziene vet det. Det er selvfølgelig en uting. MEN(!) at all oppmerksomheten opprettholdes rundt dem kan de i stor grad takke seg selv for når de til stadighet bidrar med sladder fra den private kongelige sfære. De kunne valgt å holde kjeft og kommet seg videre i livet de mener at de skal bygge seg utenfor kongefamilien. Slik som de har holdt på til nå, så virker det som at de vil være med på den kongelige leken, men bare om de får bestemme reglene. Det blir for dumt.

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Eyre skrev (55 minutter siden):

Hva vet vi om relasjonen Harry og Meghan har til hans og forsåvidt hennes familie? Det er jo en kjent sak at britisk presse har vært nådeløse mot paret, noe som trolig har bidratt til folks forvrengte oppfattelse av dem. Vi snakker om samme presse som bidro til Prinsesse Diana sin død. 

Ingen vet noe om relasjonen, men alle ser hvordan Meghan oppfører seg. Som jeg nå har nevnt ørten ganger, det er oppførselen hennes, hva hun sier og gjør som gir meg dårlige vibber. Ingen kan si med sikkerhet at kongefamilien har behandlet henne dårlig, DET er antakelser og rykter, men hva gjelder Meghan, dømmer jeg henne på grunn av hennes egne ord og handlinger. 
 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (2 timer siden):

Ærlig talt, jeg ser ikke noe mørkt i hudfargen hennes. Hun har 0 trekk som tyder på det heller. Hun er bare lett gylden i huden, med typiske europeiske ansiktstrekk. 

Jeg visste ikke moren var farget. Jeg tenkte hun så litt spansk/italiensk ut. Innvandrere fra Italia i familietreet. Da jeg leste i avisene om hvilken sensasjon det var med en farget i den engelske kongefamilien, så ble jeg bare "Hæ" hvem er farget? Er hun farget?

Det er litt merkelig dette fokuset om at hun er afroamerikaner. Hun er ikke mørk i huden og dermed vil ikke de fleste assosiere hennes med afroamerikanere. Faren hennes er hvit, hun har hans hudfarge og ser ut som en europeer.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paperwall skrev (1 time siden):

Ingen vet noe om relasjonen, men alle ser hvordan Meghan oppfører seg. Som jeg nå har nevnt ørten ganger, det er oppførselen hennes, hva hun sier og gjør som gir meg dårlige vibber. Ingen kan si med sikkerhet at kongefamilien har behandlet henne dårlig, DET er antakelser og rykter, men hva gjelder Meghan, dømmer jeg henne på grunn av hennes egne ord og handlinger. 
 

Kan du spesifisere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett de holder ikke en lav profil. og vi alle vet hvor mye penger man kan tjene i USA om man er "offer" for rasisme om man er svart kjendis (selv om meghan kunne like godt gått for å være søsteren til kris jenner )

Endret av Ænema
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paperwall skrev (1 time siden):

Det er litt merkelig dette fokuset om at hun er afroamerikaner. Hun er ikke mørk i huden og dermed vil ikke de fleste assosiere hennes med afroamerikanere. Faren hennes er hvit, hun har hans hudfarge og ser ut som en europeer.

Jojo, men om jeg er halvt trønder og halvt østlending -så må jeg jo få lov til å være akkurat det, halvt begge deler. Hun ER jo halvt afroamerikansk!

(Og det vises også på henne. Italienere er jo også "midt i mellom" europa og afrika fargemessig, og det er de i karibien også, og mange andre steder).

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (2 timer siden):

Vi vet det dette paret velger å dele, og ut i fra det så står det ikke ikke spesielt godt til. Den andre siden av historien får vi trolig aldri vite noe om, siden kongefamilien ellers ikke har for vane å bruke (sladre-)pressen som talerør.

Det har helt sikkert vært mye medieoppstyr rundt dem som par, britene virker helt besatt av kongefamilien sin og pressen/papparazziene vet det. Det er selvfølgelig en uting. MEN(!) at all oppmerksomheten opprettholdes rundt dem kan de i stor grad takke seg selv for når de til stadighet bidrar med sladder fra den private kongelige sfære. De kunne valgt å holde kjeft og kommet seg videre i livet de mener at de skal bygge seg utenfor kongefamilien. Slik som de har holdt på til nå, så virker det som at de vil være med på den kongelige leken, men bare om de får bestemme reglene. Det blir for dumt.

De liker å dele? Kan du begrunne dette? Du Påstår noe om M og H sitt indre som du ikke vet noe om, med mindre de har sagt at de liker å dele familiekonflikter med offentligheten. Kan et tenkes at de har valgt å dele noe med offentligheten fordi de ikke opplevde det som et valg? Pressen og folket er jo hungrige etter opplysninger om disse høytstående menneskene, og alle lurte jo på hvorfor de valgte å tre ut av de kongelige roller, og flytte til et annet kontinent. Vi kan ikke si noe sikkert om deres indre følelsesliv og hva slags behov og opplevelser de har hatt, med mindre de sier det eksplisitt til oss. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Eyre skrev (10 minutter siden):

De liker å dele? Kan du begrunne dette? Du Påstår noe om M og H sitt indre som du ikke vet noe om, med mindre de har sagt at de liker å dele familiekonflikter med offentligheten. Kan et tenkes at de har valgt å dele noe med offentligheten fordi de ikke opplevde det som et valg? Pressen og folket er jo hungrige etter opplysninger om disse høytstående menneskene, og alle lurte jo på hvorfor de valgte å tre ut av de kongelige roller, og flytte til et annet kontinent. Vi kan ikke si noe sikkert om deres indre følelsesliv og hva slags behov og opplevelser de har hatt, med mindre de sier det eksplisitt til oss. 

Hvor skriver jeg at de «liker å dele»? Jeg har ikke påstått noe som helst om deres «indre liv», jeg kommenterer og forholder meg til at og hva de raust deler av private intriger omhandlende kongefamilien, samtidig som de påstår at de ikke ønsker å være en del av dem og vil skape sitt eget liv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse
Krokenguri skrev (På 21.9.2022 den 7.40):

Se her hvor grusom meghan er, som holder mannen sin i hånden under begravelse. Hvordan våger hun?

Flere som bemerker seg at det bare er stort sett en som får kritikk der de er to om en sak. Og hvor grusomt er det egentlig å holde hender å være litt menneskelig?

Det her kaller jeg 100٪ heksejakt

Screenshot_20220921-073618_Facebook.jpg

Det er bare trist. Media finner på ting og tenker ikke på at de ødelegger for denne fine familien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapteinsupertruse skrev (12 minutter siden):

Det er bare trist. Media finner på ting og tenker ikke på at de ødelegger for denne fine familien. 

Ja i dag spekuleres det hvorvidt hun hadde ekte eller falske tårer under begravelsen.... det sier jo sitt tenker jeg da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (1 time siden):

Ja i dag spekuleres det hvorvidt hun hadde ekte eller falske tårer under begravelsen.... det sier jo sitt tenker jeg da

Sier sitt om hva da? Det endrer ikke noe, hun har sagt det hun har sagt og gjort det hun har gjort. De fleste her som ikke er positivt innstilt til dette paret sikter ikke til slike tåpelige artikler, men om Meghan og Harry sine egne handlinger. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paperwall skrev (3 timer siden):

Sier sitt om hva da? Det endrer ikke noe, hun har sagt det hun har sagt og gjort det hun har gjort. De fleste her som ikke er positivt innstilt til dette paret sikter ikke til slike tåpelige artikler, men om Meghan og Harry sine egne handlinger. 

V a spesifikt har hun gjort galt  egentlig?  Syntes ikke det er galt å si fra at hun ikke følte seg godt ivaretatt i England. Ikke noe nytt at det å være en del av kongehuset kan være en stor utfordring.  Syntes det er helt ok å kutte ut sin far og søster. De hadde hun vel i bunn og grunn gjort for mange år siden og lenge før prins Harry. Er det at hun ikke forsto kongelig etikette fullt ut?  Man må jo nermest være oppvokst med den sinnsyke mengden regler man skal forholde seg til, selvfølgelig tråkker man feil da. Er det feil å rømme landet når man får kritikk for alt, når de til og med spekulerer i om tårer er ekte eller ikke, så kan hun ikke gjøre noe riktig. For hun har jo tapt lenge før hun har prøvd. Lenge før beskyldningene ang staben kom, var det mye lekkasje fra staben og ut til pressen. Så kanskje ikke noe rart om det har vært noen Konflikter der. Vi vet ikke fulle og hele sannheten.  Dessuten så  ble ikke den saken bevist på noen måte. 

Så jeg ser ikke annet enn at hun er utsatt for massiv mobbing.  Der Harry støtter henne. Blir hun beskyldt for å styre han. Han er vel så vidt jeg vet ikke tilbskestående og klarer å stå for sitt uten å skylde på kona. Sånn sett hadde det letteste for han å skille seg, noe han tydeligvis ikke ønsker.  Det jeg ser er hakking og meninger og lite rot i virkeligheten. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (11 timer siden):

Meghan er sikkert ikke den enkleste å ha med å gjøre, men å skrive de er i tvil om tårene hennes i dronning Elisabeth sin begravelse var ekte eller ikke synes jeg faktisk det er å dra det litt for langt.

Det finnes mye å kritisere Meghan Markle for, men at hun kuttet kontakt med den drittsekken av en far og de bitre halvsøstrene, og om hun ikke hadde ekte tårer over at den 96 år gamle svigerbestemoren døde, så er vel det det minst kritikkverdige her.

Jeg synes hun dessverre viser seg som sin fars datter ved å gå ut i media med offentlig skittentøyvask om svigerfamilien sin, og jeg synes det er rart at hun ønsker å vise verden at hun er så lik ham av personlighet om ikke av utseende (heldigvis for henne, hun er veldig vakker).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jentekvinne
Krokenguri skrev (På 21.9.2022 den 7.40):

Se her hvor grusom meghan er, som holder mannen sin i hånden under begravelse. Hvordan våger hun?

Flere som bemerker seg at det bare er stort sett en som får kritikk der de er to om en sak. Og hvor grusomt er det egentlig å holde hender å være litt menneskelig?

Det her kaller jeg 100٪ heksejakt

Screenshot_20220921-073618_Facebook.jpg

Det er viktig å huske på at de kongelige i konservative England ikke viser følelser offentlig. Man ser aldri Kate og William gjøre det.  Jeg synes selv ikke det å holde hender er en skandale, men hadde Meghan hatt respekt for den kongelige kulturen hadde de ikke holdt hender i begravelsen. Min oppfatning av henne er at hun synes alle skikkene er forkastelige og hun mener at det hun gjør er rett. Det var jo heller ikke kun i selve begravelsen de holdt hender, det var også i to andre offentlige arrangement i forbindelse med dronningens død. Når folk har et stort behov for å bevise at de er lykkelige med å være «hengivne» er det noe som ikke stemmer. Det virker mot sin hensikt. 
 

 

Endret av jentekvinne
Rette setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (6 minutter siden):

Det er viktig å huske på at de kongelige i konservative England ikke viser følelser offentlig. Man ser aldri Kate og William gjøre det.  Jeg synes selv ikke det å holde hender er en skandale, men hadde Meghan hatt respekt for den kongelige kulturen hadde de ikke holdt hender i begravelsen. Min oppfatning av henne er at hun synes alle skikkene er forkastelige og hun mener at det hun gjør er rett. Det var jo heller ikke kun i selve begravelsen de holdt hender, det var også i to andre offentlige arrangement i forbindelse med dronningens død. Når folk har et stort behov for å bevise at de er lykkelige med å være «hengivne» er det noe som ikke stemmer. Det virker mot sin hensikt. 
 

 

Hun brukte heller ikke sørgeslør.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Hun brukte heller ikke sørgeslør.

Det gjorde heller ikke døtrene til Charles’ brødre, dronningens barnebarn. Skal de også kritiseres?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (2 minutter siden):

Det gjorde heller ikke døtrene til Charles’ brødre, dronningens barnebarn. Skal de også kritiseres?

Nei. Harry er  kong Charles sitt barn.

Endret av Honey Dew
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...