Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

kapteinsupertruse skrev (7 timer siden):

Det er bare trist. Media finner på ting og tenker ikke på at de ødelegger for denne fine familien. 

Den britiske presse er helt jævlige. Forkastelig at norsk presse gjenforteller disse sakene slik at heksejakten fortsetter. Og helt forbanna utrolig at folk her inne går fem på alt det her. Herregud. La folk leve livet sitt som de vil. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (55 minutter siden):

Hun brukte heller ikke sørgeslør.

Du får arrestere henne. Herlighet. Hvem bryr seg. Kongehuset må utvikle seg det og. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (16 minutter siden):

Den britiske presse er helt jævlige. Forkastelig at norsk presse gjenforteller disse sakene slik at heksejakten fortsetter. Og helt forbanna utrolig at folk her inne går fem på alt det her. Herregud. La folk leve livet sitt som de vil. 

Haha, ærlig talt. At du ikke tror hun har oppført seg kritikkverdig er nå så, men å si at vi som har et negativt syn på henne har gått "fem på" blir for dumt. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Honey Dew skrev (8 timer siden):

Hun brukte heller ikke sørgeslør.

Sophie brukte heller ikke sørgeslør, og hun er gift med prins Edward.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
velociraptor skrev (9 timer siden):

Det finnes mye å kritisere Meghan Markle for, men at hun kuttet kontakt med den drittsekken av en far og de bitre halvsøstrene, og om hun ikke hadde ekte tårer over at den 96 år gamle svigerbestemoren døde, så er vel det det minst kritikkverdige her.

Jeg synes hun dessverre viser seg som sin fars datter ved å gå ut i media med offentlig skittentøyvask om svigerfamilien sin, og jeg synes det er rart at hun ønsker å vise verden at hun er så lik ham av personlighet om ikke av utseende (heldigvis for henne, hun er veldig vakker).

Jeg tror det handler om at man tar etter sine foreldre, ubevisst.
Prinsesse Diana snakket i media flere ganger om sitt privatliv og utroskapen til prins Charles, og faren og søsteren til Meghan har snakket masse dritt om henne til mange forskjellige medier. Jeg synes ikke det er så veldig rart at både Meghan og Harry også går til media og gjør noe av det samme. De kunne selvsagt latt være, men hva hadde de å vinne på det. De har nok følt seg veldig alene, og begge to mangler en solid og trygg familiebakgrunn. Men nå har de fått sagt sitt, så er greit å avslutte og gå videre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (11 timer siden):

Nei. Harry er  kong Charles sitt barn.

Dronningens datter, Prinsesse Anne, hadde heller ikke sørgeslør. Men det er vel bare Meghan som skal kritiseres. 
Litt rart at Elizabeths nære familie ikke har noe problem med dette, det er da ikke opp til deg å bestemme hva som er godkjent antrekk i denne begravelsen?

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paperwall skrev (21 timer siden):

Ingen vet noe om relasjonen, men alle ser hvordan Meghan oppfører seg. Som jeg nå har nevnt ørten ganger, det er oppførselen hennes, hva hun sier og gjør som gir meg dårlige vibber. Ingen kan si med sikkerhet at kongefamilien har behandlet henne dårlig, DET er antakelser og rykter, men hva gjelder Meghan, dømmer jeg henne på grunn av hennes egne ord og handlinger. 
 

Du må gjerne dømme henne, slik som media til tider dømmer og slakter henne. Hun og Harry mottok kritikk da de leide hender i bisettelsen av dronningen. Å gi dem kritikk for dette viser jo bare hvor smålige media er. Kan du fiske opp  noe konkret du mener hun har sagt og gjort som får deg til å ikke like henne?

Det er ganske sykt hvor mye kritikk hun får, når man sammenlikner med hvordan media og folket har reagert på Prince Andrew - påstått barneovergriper. Kan vi ikke lage en tråd om han, og hvordan kongehuset har forholdt seg til dette? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (På 22.9.2022 den 9.24):

Meghan er sikkert ikke den enkleste å ha med å gjøre, men å skrive de er i tvil om tårene hennes i dronning Elisabeth sin begravelse var ekte eller ikke synes jeg faktisk det er å dra det litt for langt.

Det er ikke rart om folk tror at tårene til Meghan ikke er ekte. Hvorfor skulle hun sørge over dronningen? Hun stiller selvsagt i begravelsen for å støtte sin mann. Men selv så hadde hun ikke noe nært forhold til dronning Elizabeth. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Det er ikke rart om folk tror at tårene til Meghan ikke er ekte. Hvorfor skulle hun sørge over dronningen? Hun stiller selvsagt i begravelsen for å støtte sin mann. Men selv så hadde hun ikke noe nært forhold til dronning Elizabeth. 

Man kan være lei seg og sørge selv om man ikke hadde et veldig tett eller nært forhold til personen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Men selv så hadde hun ikke noe nært forhold til dronning Elizabeth. 

Og det vet du hvordan?

Det er mye som skjer i kongehuset som vi ikke får vite noe om, naturlig nok. Jeg synes engelsk (og annen) presse, har behandlet Harry og Meghan dårlig. Og alle tradisjoner og etikette , noen ganger må det utfordres. Så om de holdt hender i begravelsen? Hva er feil med det?

Det er da måte på hvor feil det skal være å vise følelser. Will og Kate fikk vel også kritikk for å gi hverandre en klem offentlig på et arrangement?

Det engelske monarkiet er i endring, men jeg tror ikke det blir store omveltninger før Will bllir konge. Det er så absolutt på tide!

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistyen skrev (11 minutter siden):

Og det vet du hvordan?

Det er mye som skjer i kongehuset som vi ikke får vite noe om, naturlig nok. Jeg synes engelsk (og annen) presse, har behandlet Harry og Meghan dårlig. Og alle tradisjoner og etikette , noen ganger må det utfordres. Så om de holdt hender i begravelsen? Hva er feil med det?

Det er da måte på hvor feil det skal være å vise følelser. Will og Kate fikk vel også kritikk for å gi hverandre en klem offentlig på et arrangement?

Det engelske monarkiet er i endring, men jeg tror ikke det blir store omveltninger før Will bllir konge. Det er så absolutt på tide!

Fra Meghan selv, i intervju. Der hun beskrev hvor lite velkommen og verdsatt hun følte seg. Hvor motarbeidet. 

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Fra Meghan selv, i intervju. Der hun beskrev hvor lite velkommen og verdsatt hun følte seg. Hvor motarbeidet. 

Kanskje det var hun som gjorde at hun ikke følte seg velkommen?

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Eyre skrev (8 timer siden):

Du må gjerne dømme henne, slik som media til tider dømmer og slakter henne. Hun og Harry mottok kritikk da de leide hender i bisettelsen av dronningen. Å gi dem kritikk for dette viser jo bare hvor smålige media er. Kan du fiske opp  noe konkret du mener hun har sagt og gjort som får deg til å ikke like henne?

Det er ganske sykt hvor mye kritikk hun får, når man sammenlikner med hvordan media og folket har reagert på Prince Andrew - påstått barneovergriper. Kan vi ikke lage en tråd om han, og hvordan kongehuset har forholdt seg til dette? 

Jeg dømmer henne pga hennes egen oppførsel, ikke hva mediene spekulerer i.

Andrew ble strippet for ærestitlene sine og fikk ikke lov til å representere kongefamilien lenger og han holdt seg unna mediene etter det som skjedde. Han fikk gjennomgå og det med rette, men han, i motsetning til visse, søker ikke oppmerksomhet, han har tatt helt avstand fra mediene. Meghan kommer med den ene avsløringen etter den andre og bruker det britiske kongehus for å få oppmerksomhet. 

Endret av Paperwall
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (8 timer siden):

Det er ikke rart om folk tror at tårene til Meghan ikke er ekte. Hvorfor skulle hun sørge over dronningen? Hun stiller selvsagt i begravelsen for å støtte sin mann. Men selv så hadde hun ikke noe nært forhold til dronning Elizabeth. 

Hva vet du om de hadde et nært forhold eller ikke? 😅 vi lever jo ikke akkurat tett på kongefamilien. Mye vi ikke ser eller får med oss. Også var jo Queen Elizabeth oldemoren til barna til Meghan og Harry da, så kanskje ikke rart Meghan syns det var trist. Barna deres mister jo et nært familiemedlem som de gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (8 timer siden):

Hva vet du om de hadde et nært forhold eller ikke? 😅 vi lever jo ikke akkurat tett på kongefamilien. Mye vi ikke ser eller får med oss. Også var jo Queen Elizabeth oldemoren til barna til Meghan og Harry da, så kanskje ikke rart Meghan syns det var trist. Barna deres mister jo et nært familiemedlem som de gjør. 

Barna deres er for små til å skjønne at oldemor er død. Det er ingen grunn til at MM skal være trist over dette. Vemodig, ja, men ikke så fryktelig knust at hun har behov for å gråte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon hvorvidt Meghan gråt el ikke, og om hun sto dronningen «nær» nok til å felle tårer?? 
JEG felte et par tårer selv jeg, og kan ikke huske å ha møtt dronningen noen gang så man trenger absolutt ikke stå noen nær for å bli rørt i en begravelse! Og man kan da også føle sorg på vegne av andre også- og liten tvil om at prins Harry tok det tungt å miste sin bestemor. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

velociraptor skrev (9 timer siden):

Barna deres er for små til å skjønne at oldemor er død. Det er ingen grunn til at MM skal være trist over dette. Vemodig, ja, men ikke så fryktelig knust at hun har behov for å gråte.

Du har ingen rett til å definere andres sorg. Det er mange følelser som kan komme opp i en begravelse, ikke vær et så smålig og stusslig menneske at du kritiserer tårer i den sammenhengen. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (22 timer siden):

Kanskje det var hun som gjorde at hun ikke følte seg velkommen?

Det er godt mulig. Men forholdet ble ikke nærmere av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Det er godt mulig. Men forholdet ble ikke nærmere av den grunn.

Men hva skulle kongehuset gjøre da hun hengte dem ut da? Kongehuset snakker faktisk ikke om familiære forhold til media og det er helt riktig av dem.

MM er en dramadronning uten like.

Endret av Honey Dew
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meghan får mye unødvendig dritt, sånn som at hun kneler for dypt, holder seg på magen, holder hender osv, men det betyr jo ikke at det ikke et noe berettighet kritikk der. Hun har jo selv løyet i retten, www.bbc.com/news/uk-59242093.amp, og synes selv denne artikkelen var ganske interessant:

https://www.thetimes.co.uk/article/23779f84-3833-11ed-af07-2ce1575cb71f?shareToken=80f6686903f9caf2509d68ad9f2be23c

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...