Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Gjest Ramona1970
Paperwall skrev (3 minutter siden):

Hun er lys i huden og ingen tenker at hun er en farget kvinne, og tror heller ikke at de fleste er klar over at moren er farget.

Ja jeg ville ikke tenkt tanken at hun er farget en gang. Likevel drar hun rasismekortet og sier hun blir behandlet som svart? Utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ramona1970 skrev (Akkurat nå):

Ja jeg ville ikke tenkt tanken at hun er farget en gang. Likevel drar hun rasismekortet og sier hun blir behandlet som svart? Utrolig.

Hun sminker seg ganske mye i offentligheten, nesten desverre vil jeg si, hun er mye penere uten glatt, sminket hud.

meghan-markle-isnt-afraid-to-go-bare-163

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (10 timer siden):

Det var nok dronning Elisabeth som bestemte, hun ga Harry et ja og hun hadde visst et godt forhold til Meghan Markle. Ryktene fra mediene var at det var Charles blant annet som kom med denne typen kommentarer, og vi har jo fått med oss at han ikke akkurat har vært den snilleste mannen igjennom livet..

Ehh, hvis de hadde så god relasjon med Dronningen så har de en forunderlig måte å vise henne respekt på. De har tross alt forsøkt så godt de kan å rive ned alt hun har brukt hele sitt liv på å bygge opp. Monarkiet er tross alt det hun har satt først i minst 70 år. Og her sitter Harry og forteller om sin bror og far at de er fanget!


Charles fulgte Meghan opp kirkegulvet og Harry proklamerte at gjennom han hadde M fått den familien hun aldri selv hadde hatt. Om Charles har kommet med en uheldig kommentar eller ikke skal ikke jeg være dommer over, men å ta alt i værste mening og i tillegg sette seg selv i full offer-posisjon gir jo ingen mening. I tillegg til løgnen om hvorfor Archie ikke fikk prinsetittel. Samtidig som Harry tydeligvis mener denne tittelen har ødelagt hans liv. Nei altså, kan de ikke bestemme seg? 


Forresten, denne fille-diskusjonen med Kate ang brudepikekjoler. Hvorfor i alle svingende svarer Meghan på dette i det hele tatt? Spiller det noen rolle hvem som gråt eller hvem som sa unnskyld til hvem? Dette forteller jo absolutt ingenting om hvem som hadde rett. Og hvorfor har Meghan en så vanvittig stor overreaksjon her? Dette ble vendepunktet for henne. De hjalp henne ikke. De gikk ikke ut i media og fortalte hvem som fuckings gråt? Tenk hvis kongefamilien gikk ut å kommenterte alle slike saker 😂 Det er jo bare tull hele greia. Men jo, for Markle er dette superduper viktig, nettopp fordi hun er så narsissistisk og så avhengig av å få anerkjennelse at dette fikk begeret til å renne langt utover alle støvleskaft. Det er så innlysende hele opplegget her. 


Kunne fortsatt side opp og side ned.. men skal gi meg her.

Endret av Sacramone
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffamei for en kjip tråd. Er virkelig M M så fæl som enkelte her inne hevder? Det er ikke mange personer med afrikansk bakgrunn i det europeiske kongehus, men de få som har vært innom, har søren meg ikke hatt det lett. Slaktet av både press og publikum..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (22 minutter siden):

Forresten, denne fille-diskusjonen med Kate ang brudepikekjoler. Hvorfor i alle svingende svarer Meghan på dette i det hele tatt? Spiller det noen rolle hvem som gråt eller hvem som sa unnskyld til hvem? Dette forteller jo absolutt ingenting om hvem som hadde rett. Og hvorfor har Meghan en så vanvittig stor overreaksjon her? Dette ble vendepunktet for henne. De hjalp henne ikke. De gikk ikke ut i media og fortalte hvem som fuckings gråt? Tenk hvis kongefamilien gikk ut å kommenterte alle slike saker 😂 Det er jo bare tull hele greia. Men jo, for Markle er dette superduper viktig, nettopp fordi hun er så narsissistisk og så avhengig av å få anerkjennelse at dette fikk begeret til å renne langt utover alle støvleskaft. Det er så innlysende hele opplegget her. 


Kunne fortsatt side opp og side ned.. men skal gi meg her.

Dette hadde jeg glemt fra intervjuet. Hun er veldig petty. Hvem sitter og forteller om slikt til mediene? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paperwall skrev (6 timer siden):

Hun kuttet kontakten med ham på grunn av dette, men så gjør hun det samme mot familien til Harry? Hun er av samme ulla som faren. 

Gjør hun. De gjør.  Er Harry tilbskestående og ute av stand til å ta egene avgjørelser? Ikke skjønner jeg hvorfor det plager folk så mye at de har valgt å flytte. Det har vel ligget i kortene lenge at Harry har hatt problemer med kongelig tittel, mtp alt han gjorde en periode. Tydelig at ham også har slitt psykisk. Så syntes det er veldig rart at det kun meg som ikke er overasket over at han stikker, spesielt når behandlingen meghan får ligner så mye på dem moren hans fikk før hun døde. En heksejakt i media for å skrive mest mulig dritt.

Leste i dag en artikkel om en australsk politiker som hevdet meghan var et grusomt menneske. Ingen begrunnelse. Den påstanden eller mobbingen jeg kaller det, har nådd andre siden av kloden opp til oss på mordlalotten

Ingen reflektere at det meste som blir sagt om henne er rykter osv. Ingen som nevner at de har opplevd ting med henne eller direkte sett noe.

Fatwa hennes oppførte seg like dårlig som faren til vår kronprinsesse. Og alke kastet seg på mobbebølgen der også. Selv om det var far som oppførte seg dårlig ovenfor datter i media. Var det visst Mette Marit som var den slemme mot han, selv om hun ikke sa noe. 

Så hvordan Harry og meghan blir mobbet spesielt Meghan, så forstår jeg sykt godt at de har flyttet.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her hvor grusom meghan er, som holder mannen sin i hånden under begravelse. Hvordan våger hun?

Flere som bemerker seg at det bare er stort sett en som får kritikk der de er to om en sak. Og hvor grusomt er det egentlig å holde hender å være litt menneskelig?

Det her kaller jeg 100٪ heksejakt

Screenshot_20220921-073618_Facebook.jpg

Endret av Krokenguri
Skrivefeil
  • Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Jane Eyre said:

Uffamei for en kjip tråd. Er virkelig M M så fæl som enkelte her inne hevder? Det er ikke mange personer med afrikansk bakgrunn i det europeiske kongehus, men de få som har vært innom, har søren meg ikke hatt det lett. Slaktet av både press og publikum..

Tror fu virkelig det er hudfargen til Durek og Markle som gjør at folk er skeptiske? 

Så leste jeg om en til, googlet meg frem til Prinsesse Angela av Lichtenstein. Aner ikke hvordan hun er, eller hvordan hun ble mottatt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (På 21.9.2022 den 5.42):

Gjør hun. De gjør.  Er Harry tilbskestående og ute av stand til å ta egene avgjørelser? Ikke skjønner jeg hvorfor det plager folk så mye at de har valgt å flytte. Det har vel ligget i kortene lenge at Harry har hatt problemer med kongelig tittel, mtp alt han gjorde en periode. Tydelig at ham også har slitt psykisk. Så syntes det er veldig rart at det kun meg som ikke er overasket over at han stikker, spesielt når behandlingen meghan får ligner så mye på dem moren hans fikk før hun døde. En heksejakt i media for å skrive mest mulig dritt.

Leste i dag en artikkel om en australsk politiker som hevdet meghan var et grusomt menneske. Ingen begrunnelse. Den påstanden eller mobbingen jeg kaller det, har nådd andre siden av kloden opp til oss på mordlalotten

Ingen reflektere at det meste som blir sagt om henne er rykter osv. Ingen som nevner at de har opplevd ting med henne eller direkte sett noe.

Jeg bryr meg ikke om hvor de bor og hva de jobber med, men Meghan sin oppførsel (og Harry sin oppførsel mot familien sin etter at han ble sammen med Meghan) er elendig. De gir intevjuer til medier om kongefamilien, om interne problemer som offentligheten ikke har noe med, om hvordan Charles er som pappa, osv. Leste for et par uker siden at Meghan ga en oppdatering om forholdet mellom Charles og Harry. Jeg hadde aldri fått meg til å oppføre meg på den måten, og det er enda mer patetisk at hun har kuttet kontakt med familien fordi de oppførte seg sånn som hun nå selv oppfører seg. 

Og så er det veldig merkelig at hun og Harry klagde på presset fra mediene, at det ble for mye (noe som er sant og det er ingen i kongefamilien som slipper unna presset fra mediene), men etter at de trakk seg fra de kongelige rollene sine har de vært i mediene 24/7, gitt masse intevjuer med «avsløringer» om kongefamilien og fortsetter med å promotere seg selv. De søker etter oppmerksomhet hele tiden og setter seg selv i offerrollen når de får negativ omtale. 

Endret av Paperwall
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (6 timer siden):

Tror fu virkelig det er hudfargen til Durek og Markle som gjør at folk er skeptiske? 

Så leste jeg om en til, googlet meg frem til Prinsesse Angela av Lichtenstein. Aner ikke hvordan hun er, eller hvordan hun ble mottatt. 

Ja delvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paperwall skrev (8 timer siden):

Jeg bryr meg ikke om hvor de bor og hva de jobber med, men Meghan sin oppførsel (og Harry sin oppførsel mot familien sin etter at han ble sammen med Meghan) er elendig. De gir intevjuer til medier om kongefamilien, om interne problemer som offentligheten ikke har noe med, om hvordan Charles er som pappa, osv. Leste for et par uker siden at Meghan ga en oppdatering om forholdet mellom Charles og Harry. Jeg hadde aldri fått meg til å oppføre meg på den måten, og det er enda mer patetisk at hun har kuttet kontakt med familien fordi de oppførte seg sånn som hun nå selv oppfører. 

Og så er det veldig merkelig at hun og Harry klagde på presset fra mediene, at det ble for mye (noe som er sant og det er ingen i kongefamilien som slipper unna presset fra mediene), men etter at de trakk seg fra de kongelige rollene sine har de vært i mediene 24/7, gitt masse intevjuer med «avsløringer» om kongefamilien og fortsetter med å promoterer seg selv. De søker etter oppmerksomhet hele tiden og setter seg selv i offerrollen når de får negativ omtale. 

Men de kongelige lekker jo dritt om Hemne til media de også. H votfor ikke eie sitt eget ord.  Jeg har aldri forstått hvorfor det er en dårlig ting å komme med motsvar til folk som tydeligvis har en agenda å skade/mobbe deg.

Ble mobbet igjennom hele skoletiden, og ble beskyldt for ting som ikke var sant. Og det var jeg som var slem, hvis jeg sa imot. Sånt skjønner jeg så lite av , utover at noen blir jo da beskyldt for å lyve, som er sant. Som sikkert er ubehagelig.  Men når man lyver får man tåke det.så nei, lar meg fortsatt ikke presse av løfnhalser med status

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (På 8.3.2021 den 16.08):

Jeg tviler ikke på at Harry har hatt det tøft i barndommen, spesielt etter Dianas død! Å la ham og William gå bak moren kiste, i full offentlighet, var hjerterått! Og han har uttalt at han følte det som han var i et fengsel.

Derfor lurer jeg på hvorfor han dro Meghan inn i dette. Hvorfor sa han ikke fra seg den kongelige tittelen og trakk seg tilbake FØR bryllupet?

Han mener pressen hadde sin del av skylden for morens død, og hater måten de behandlet henne på. Likevel velger han å dra kvinnen han elsker inn i det samme. Om han hadde trukket seg tilbake fra offentligheten, og de hadde holdt en lav profil (bl.a. uten å gifte seg foran "hele verden"), ville vel presset på Meghan blitt mindre? 

Og hvorfor går hun inn i verdens mest konservative familie uten vilje til å, i alle fall til en viss grad, tilpasse seg?

Jeg kan forstå at de ønsket å ta avstand fra kongehuset, at de ønsket å flytte, at de ønsket mindre offentlighet! Hvorfor da oppsøke offentligheten på den måten de nå gjør? 

Jeg holder fast på at de kunne spart dronningen for dette! Hun er gammel, mannen er på sykehus,  Storbritania sterkt preget av pandemien. Timingen er elendig!

I tillegg er jo Meghan gravid igjen. Hvorfor utsette seg for det rabalderet de visste måtte komme når dette intervjuet kom ut? Det vitner om alt annet enn et ønske om ro og fred.

Det finnes et kort svar på de fleste av spørsmålene du stiller: Penger. De vil ha penger. Og de vil ha medieoppmerksomhet på sine egne premisser. Synd at det ikke er slik det fungerer. Og så mistenker jeg at i alle fall en av dem elsker å være kjendis og trenger den oppmerksomheten for å vedlikeholde egoet sitt.

Hvis de ville leve utenfor offentligheten, så hadde de fint klart det, for det er det faktisk flere av den ganske nære britiske kongefamilien som gjør. De kunne sagt i fra seg alt av royal tilknytning og gjort sin egen greie. Istedenfor sier de at de vil gjøre sin egen greie, og begynner sitt nye liv med å ha et sutrete overdramstisk intervju med Oprah om problemene med å være kongelig. De er en en eneste stor selvmotsigelse.

Endret av Tripptrapp1
Skrivefeil
  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 time siden):

Men de kongelige lekker jo dritt om Hemne til media de også. H votfor ikke eie sitt eget ord.  Jeg har aldri forstått hvorfor det er en dårlig ting å komme med motsvar til folk som tydeligvis har en agenda å skade/mobbe deg.

Ble mobbet igjennom hele skoletiden, og ble beskyldt for ting som ikke var sant. Og det var jeg som var slem, hvis jeg sa imot. Sånt skjønner jeg så lite av , utover at noen blir jo da beskyldt for å lyve, som er sant. Som sikkert er ubehagelig.  Men når man lyver får man tåke det.så nei, lar meg fortsatt ikke presse av løfnhalser med status

Ingen i kongefamilien har kommentert noe ufint. Ingen av de kan forsvare seg og dette vet Harry og Meghan, så de får masse dritt kastet etter seg av H og M uten å ha mulighet til å gi et ordentlig motsvar. I følge Harry er faren og broren fanget, men likevel velger han å sverte familien. 13 - tretten - ansatte valgte å slutte på grunn av Meghan, ansatte som hadde jobbet for kongefamilien i årevis. Hun ble anklaget for å mobbe mange av de ansatte. Tre av sluttet innen kort tid. Hennes personlige assistent som hadde jobbet for institusjonen i 17 år sluttet brått og uventet, hun hadde tidligere jobbet som assistent for dronning Elizabeth. Flere anklagde henne for mobbing, men dette har blitt avvist av Meghan (det ble ord mot ord), men med tanke på hvor mange som er i konflikt med Meghan og det faktum at KUN moren i familien hennes var invitert i bryllupet, burde fortelle noe. 
https://www.nettavisen.no/livsstil/hemmelig-e-post-avslorer-bekymring-rundt-hertuginne-meghan-hun-mobber-ansatte/s/12-95-3424096463 Dette er ikke rykter, men ansatte som ga uttrykk for å ha blitt mobbet og ydmyket av Meghan. 

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meghan er sikkert ikke den enkleste å ha med å gjøre, men å skrive de er i tvil om tårene hennes i dronning Elisabeth sin begravelse var ekte eller ikke synes jeg faktisk det er å dra det litt for langt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppland skrev (27 minutter siden):

Meghan er sikkert ikke den enkleste å ha med å gjøre, men å skrive de er i tvil om tårene hennes i dronning Elisabeth sin begravelse var ekte eller ikke synes jeg faktisk det er å dra det litt for langt.

Det er dessverre slik tabloide aviser holder på med. Grunnen til at jeg har et dårlig inntrykk av henne er ikke på grunn av av sladreblader, men pga. ting hun selv har sagt og gjort. Hun havner ofte i konflikter, med familiemedlemmer, ansatte ved slottet, tidligere bekjente, osv. Intervjuet med Oprah var dråpen... Mistet det meste av respekten for henne etter det intervjuet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Jane Eyre said:

Ja delvis. 

Ærlig talt, jeg ser ikke noe mørkt i hudfargen hennes. Hun har 0 trekk som tyder på det heller. Hun er bare lett gylden i huden, med typiske europeiske ansiktstrekk. 

Jeg visste ikke moren var farget. Jeg tenkte hun så litt spansk/italiensk ut. Innvandrere fra Italia i familietreet. Da jeg leste i avisene om hvilken sensasjon det var med en farget i den engelske kongefamilien, så ble jeg bare "Hæ" hvem er farget? Er hun farget?

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (31 minutter siden):

Ærlig talt, jeg ser ikke noe mørkt i hudfargen hennes. Hun har 0 trekk som tyder på det heller. Hun er bare lett gylden i huden, med typiske europeiske ansiktstrekk. 

Jeg visste ikke moren var farget. Jeg tenkte hun så litt spansk/italiensk ut. Innvandrere fra Italia i familietreet. Da jeg leste i avisene om hvilken sensasjon det var med en farget i den engelske kongefamilien, så ble jeg bare "Hæ" hvem er farget? Er hun farget?

Ja hun er halvt svart og hvit :) Moren er afro amerikaner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paperwall skrev (13 timer siden):

Jeg bryr meg ikke om hvor de bor og hva de jobber med, men Meghan sin oppførsel (og Harry sin oppførsel mot familien sin etter at han ble sammen med Meghan) er elendig. De gir intevjuer til medier om kongefamilien, om interne problemer som offentligheten ikke har noe med, om hvordan Charles er som pappa, osv. Leste for et par uker siden at Meghan ga en oppdatering om forholdet mellom Charles og Harry. Jeg hadde aldri fått meg til å oppføre meg på den måten, og det er enda mer patetisk at hun har kuttet kontakt med familien fordi de oppførte seg sånn som hun nå selv oppfører seg. 

Og så er det veldig merkelig at hun og Harry klagde på presset fra mediene, at det ble for mye (noe som er sant og det er ingen i kongefamilien som slipper unna presset fra mediene), men etter at de trakk seg fra de kongelige rollene sine har de vært i mediene 24/7, gitt masse intevjuer med «avsløringer» om kongefamilien og fortsetter med å promotere seg selv. De søker etter oppmerksomhet hele tiden og setter seg selv i offerrollen når de får negativ omtale. 

Hva vet vi om relasjonen Harry og Meghan har til hans og forsåvidt hennes familie? Det er jo en kjent sak at britisk presse har vært nådeløse mot paret, noe som trolig har bidratt til folks forvrengte oppfattelse av dem. Vi snakker om samme presse som bidro til Prinsesse Diana sin død. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...