Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

NenehGoji skrev (1 minutt siden):

Men hvordan vet du det? Var du der?

Hvordan vet du at det er sant det hun sa? Var du sammen med henne da hun "hørte" dette?

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du at det er sant det hun sa? Var du sammen med henne da hun "hørte" dette?

Nei, men det var Harry, og han støtter opp under samtalen rundt dette

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (Akkurat nå):

Nei, men det var Harry, og han støtter opp under samtalen rundt dette

Hun har manipulert han til de grader. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Heipådegådu said:

Jeg skjønner ikke helt hva hun har gjort. Bestemor kaller henne for Megga Markle 🤭😂 Jeg syns hun ser ut som en ekte prinsesse jeg og virker omsorgsfull, hva er det jeg ikke ser?

 

Jeg ser ingen grunn til å hate henne. 

Vet at de sto fram på tv om forholdet til familien til Harry, men jeg ser allikevel ingen grunn til å klandre dem for det. Vet at det er ikke en måte å ta opp problemer på, men vi kjenner ikke til deres liv og problemer. 

Har full forståelse for dem derimot, med tanke på alt det traumatiske Harry har vært igjennom. Han mistet sin mor på en grusom måte i veldig ung alder. 😞 

Jeg hater heller ikke kong Charles, og de andre i kongehuset. Jeg kjenner dem ikke, og vet ikke hva som foregår dem imellom. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NenehGoji skrev (Akkurat nå):

Skjønner du hva jeg sier?

joda men du svarer ikke på det jeg spør om. jeg snakket om hvor ille det er i USA ikke hvordan det er på løkka i oslo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Hun har manipulert han til de grader. 

Det er mulig det, jeg tror tiden vil vise oss og dem. Jeg er ikke 100% sikker på om at hun er så drøy som dere vil ha det til, men jeg har blitt lurt før jeg, sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (3 minutter siden):

joda men du svarer ikke på det jeg spør om. jeg snakket om hvor ille det er i USA ikke hvordan det er på løkka i oslo.

Og jeg snakker om at selv om en hvit og en en mørk person er uenige, så er det ikke gitt at de vil finne på å kommentere hverandres hudfarge -og om de gjør det så oppfører de seg rasistiske og diskriminerende.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (Akkurat nå):

Og jeg snakker om at selv om en hvit og en en mørk person er uenige, så er det ikke gitt at de vil finne på å kommentere hverandres hudfarge -og om de gjør det så oppfører de seg rasistiske og diskriminerende.

 

nei det burde ikke være slik, men dessverre så er det slik mange steder i usa, youtube er full av innlegg om dette problemet i usa. folk tør ikke si noe. folk blir skutt for å si noe negativt osv. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (Akkurat nå):

nei det burde ikke være slik, men dessverre så er det slik mange steder i usa, youtube er full av innlegg om dette problemet i usa. folk tør ikke si noe. folk blir skutt for å si noe negativt osv. 

 

Folk tør ikke være rasistiske mener du? Folk får kjeft av å diskriminere? Ånei, ånei, stakkars lille meg som ikke kan si noe rasistisk uten å få kjeft..!?

Ja, vi vet at amerikanerne er rasistiske, og deres lange historie med slaveri, undertrykkelse og segregering har satt ekstra tøffe spor -men opp igjennom så skal jeg love deg det har vært mye rasisme f.eks her på KG, og i Norge som helhet også. Fordommer, diksrimininering, rasisme. Og det er jammen meg ikke enkelt å være den som må motta all dritten, det er ikke noe folk har bestemt selv, om de skal få rødt hår eller annen hudfarge enn lyserosa, eller blir født med downs-syndrom (du vet, det er ikke mange årene siden folk sluttet å si "mongo" om folk født med kromosomfeil). Mobbere bør bli satt på plass, det er nå min mening!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (1 minutt siden):

Folk tør ikke være rasistiske mener du? Folk får kjeft av å diskriminere? Ånei, ånei, stakkars lille meg som ikke kan si noe rasistisk uten å få kjeft..!?

Ja, vi vet at amerikanerne er rasistiske, og deres lange historie med slaveri, undertrykkelse og segregering har satt ekstra tøffe spor -men opp igjennom så skal jeg love deg det har vært mye rasisme f.eks her på KG, og i Norge som helhet også. Fordommer, diksrimininering, rasisme. Og det er jammen meg ikke enkelt å være den som må motta all dritten, det er ikke noe folk har bestemt selv, om de skal få rødt hår eller annen hudfarge enn lyserosa, eller blir født med downs-syndrom (du vet, det er ikke mange årene siden folk sluttet å si "mongo" om folk født med kromosomfeil). Mobbere bør bli satt på plass, det er nå min mening!

flott, du får ta deg av jobben med dette du da. jeg for min del prøver ha det hyggelig med de som er i mitt liv. utn å måtte redde resten av verden fra urett. håper du setter på plass mobbere i alle former og farger da.

ellers blir det rimelig hyklerisk. lykketil :blomst:

 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (2 minutter siden):

flott, du får ta deg av jobben med dette du da. jeg for min del prøver ha det hyggelig med de som er i mitt liv. utn å måtte redde resten av verden fra urett. håper du setter på plass mobbere i alle former og farger da.

ellers blir det rimelig hyklerisk. lykketil :blomst:

 

Du, jeg har faktisk stått opp mot mobbere ganske mye. I yngre dager stod jeg mer opp for andre enn det jeg stod opp for meg selv, og senere i livet har jeg blitt flinkere på å også si fra når det er meg det gjelder. Jeg avslutter også kontakt med mobbere, vil ikke ha sånne folk i livet mitt.

Endret av NenehGoji
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NenehGoji skrev (Akkurat nå):

Du, jeg har faktisk stått opp mot mobbere ganske mye. I yngre dager stod jeg mer opp for andre enn det jeg sttod opp for meg selv, og senere i livet har jeg blitt flinkere på å også si fra når det er meg det gjelder. Jeg avslutter også kontakt med mobbere, vil ikke ha sånne folk i livet mitt.

det er bra, jeg også har stått opp mot flere mobbere i mitt liv. vi som tør å si ifra må bruke stemmene våres.😊

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (3 timer siden):

Nå har vel ikke akkurat  prins Harry vært mors beste barn, så hans valg av ektefelle måtte vel nesten også være av det litt provokative slaget.

Han er den han er med bakgrunn i at han faktisk mistet sin mor i en alder av 12 år. Ja han har gjort mange ungdoms"feil", men har i tillegg måtte forholde seg til det i full offentlighet. 

Så å være "mors beste barn", har han nok vært vanskelig for han. Han har villet ut i alle år, så fikk han en som støttet han, bare han. Han har ikke gjort det før, for det er vanskelig å gjøre det når man er alene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (På 8.3.2021 den 12.30):

Morsomt at folk støttet Diana for samme type oppførsel men nå sitter og sier Megan kan skylde seg selv. Hvorfor? Hun er amerikansk, de har ikke samme syke opplegg der rundt kongehus eller noe. Megan straffes jo bare for å ikke føye seg etter et gammeldags 'firma'. Skulle tro norske kvinner faktisk støttet dette.

Hallo er det noen hjemme hos deg??😅 Tuller du?

Diana var 19 år (!!) da hun giftet seg. Altså en 19 åring er jo strengt tatt nesten mer et barn enn voksen. Hun var naiv og så forelsket i prinsen. Han derimot var 10-12 år eldre og aldri forelsket i henne. 

Er det rart hun følte seg forlatt og alene i det ekteskapet og kanskje ble en rebell av og til???

 

Meghan var 38 år (!) ,altså 19når eldre enn Diana når hun giftet seg. Total motsetning fra Diana. En 38 årig voksen skilt dame som vil ha det på sin måte og da får alle inkludert Harry føye seg!! Og en ting til. Harry elsket sin kone og støttet henne fra dag en. 

Altså alt er totalt motsatt fra Diana,så lite morsomt å sammenligne dem 2🙈🙈🙈🙈🙊🙊

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sjelden jeg går rundt og misliker kjendiser, men akkurat Meghan Markle syns jeg ikke virker som en spesielt god person. Hun kuttet kontakten med faren på grunn av at han snakket med mediene om henne, men hva var det hun gjorde under Oprah-intervjuet? Eplet faller ikke langt fra stammen.. Hun har kuttet kontakten med nesten alle i familie sin, og hun har nå klart å ødelegge det gode forholdet Harry hadde med broren og faren sin.

Rasismeanklagene var også patetisk og direkte løgn. Hun mente at Archie ikke fikk prinsetittel på grunn av rasisme.. Enough said. 

Podcasten hennes viser også narsissisten i henne. Så selvhøytidelig og tilgjort. Temaet var feminisme, men hun satt og snakket om seg selv og det hun visstnok hadde gjort for feminismen. Som en anmelder kommenterte: «Som hun vil fortelle deg (mye), er Meghan en feminist. Men i motsetning til Gloria Steinem og alle andre feministiske ikoner, synes Meghans forståelse av ideologien nesten utelukkende å handle om henne selv.»

Kommentaren hennes om at sørafrikanere hadde danset i gatene da hun giftet seg med Harry, akkurat slik de gjorde da Nelson Mandela ble løslatt fra fengsel, viser hvilke tanker hun har om seg selv. 

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapteinsupertruse skrev (14 timer siden):

Alt som er sagt i mot Megan her i tråden. Hvordan vet dere alt dette?

Journalistene er veldig ute etter henne. Det må alltid være et sort får i engelsk kongefamilien? 

Ting som blir nevnt her hun selv uttalt. Det er bare å se på Oprah-intervjuene og sjekke fakta i etterkant. Hun løy også at om at hun og Harry giftet seg før den store dagen, noe de ikke gjorde. Hun burde forstå at slikt er lett å faktasjekke. 

Nelson mandela-kommentaren er jo noe hun selv har uttalte under et intervju med TheCut.  Grunnen til jeg ikke takler henne og syns hun framstår som falsk, er på grunn av hennes ord og handlinger, ikke rykter i tabloide aviser. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (14 timer siden):

Hun har behandlet sin far ufint? Ja mulig det, men det fortjener han virkelig.  Så mye dritt han har gjort mot dattera si offentlig. Hadde jammen kutta ut han jeg også. Foresten jeg syntes ikke hun har oppført seg dårlig mot faren sin. Hun har kun ikke besvart  han. Og det forstår jeg når han løper til media med absolutt alt 

Hun kuttet kontakten med ham på grunn av dette, men så gjør hun det samme mot familien til Harry? Hun er av samme ulla som faren. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (8 timer siden):

“I mean, if there’s any time in my life that it’s been more focused on my race, it’s only once I started dating my husband. Then I started to understand what it was like to be treated like a Black woman,” she said. “Because up until then, I had been treated like a mixed woman. And things really shifted.”
https://www.revolt.tv/article/2022-08-30/189114/meghan-markle-discusses-being-treated-as-a-black-woman/
:roll:

Hun er lys i huden og ingen tenker at hun er en farget kvinne, og tror heller ikke at de fleste er klar over at moren er farget.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...