Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer på at de alltid må "bevise" utad at de har et "fantastisk" forhold😅🤷 De må alltid holde hender, støtte hverandre med en hånd , legge en hånd på skulder, kikke kjærlig på hverandre osv. Hele tiden. 

Er det for å fremstå som mer lykkelige enn de er eller bare for at det er så viktig å vise kjærlighet utad. For meg ser det litt falskt ut. MÅ holde hender ut av en statlig begravelse. Som de eneste osv... Tror muligens Meghan trenger mye bekreftelse ,og mye oppmerksomhet fra mannen sin...

 

Dette er ei dame som bestemmer i ekteskapet helt klart.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kapteinsupertruse

Alt som er sagt i mot Megan her i tråden. Hvordan vet dere alt dette?

Journalistene er veldig ute etter henne. Det må alltid være et sort får i engelsk kongefamilien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (7 timer siden):

Hun er en narsissist. Hun er utelukkende opptatt av seg selv. I den grad hun virker opptatt av noe eller noen andre er det fordi det enten gagner henne selv eller pynter på hennes fasade. Hun har behandlet sin far ufint, og har vel stort sett kuttet ut alle som ikke var til nytte for henne lenger. Hun jaktet spesifikt ned Harry for så å lyge om det etterpå, og ytret noe så tåpelig som at hun ikke visste noe om den britiske kongefamilien, tross at hun var opptatt av Diana når hun var yngre, og poserte utenfor Buckingham som tenåring. 

Hun har dominert Harry, avskåret han fra familie og venner (altså de som kunne laget problemer for henne) og formet hans verdensbilde. Når det er sagt så mener jeg at Harry har hatt dette liggende latent, han har emosjonelt flakset rundt og ventet på at noen skulle ta ansvar. Ikke at han ser at hun styrer skuta, han tror nok at han er den dominante. 

Hun har ingen kvaler når det kommer til å lyge eller vri sannheten for at den skal passe til hennes historie. Hun eier ikke takt, og heller ikke samvittighet mtp. Oprah-intervjuet og Prins Philip som lå syk, og ikke minst kalle datteren sin opp etter Dronningen etter å ha beskyldt kongefamilien for å være rasister i et intervju sett av hele verden Hele kroppsspråket hennes skriker falsk, med en påtatt mine i ansiktet. Til at hun generelt får lite skryt for sine skuespilleregenskaper, så har hun klart å lure mange. Vet ikke om det er en woke eller rase-greie. Rævhøl kommer i alle etnisiteter.

Jeg er enig med din bestemor! 

Hun har behandlet sin far ufint? Ja mulig det, men det fortjener han virkelig.  Så mye dritt han har gjort mot dattera si offentlig. Hadde jammen kutta ut han jeg også. Foresten jeg syntes ikke hun har oppført seg dårlig mot faren sin. Hun har kun ikke besvart  han. Og det forstår jeg når han løper til media med absolutt alt 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen mening om henne, bortsett fra at hun er helt nydelig å se på! Ble inspirert til å se Suits igjen nå. Sikkert for fjerde gang. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått det heller, føler folk er ute etter henne hele tiden. Det må være utrolig vanskelig å komme inn i den familien, forstår godt at Harry ønsker litt avstand. 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hate" er et strekt ord. Jeg tror ikke folk flest faktisk hater henne - men misliker.

Jeg kjenner henne ikke selv, og siden media og folk flest har en tendens til å skrive negativt om henne så er det vanskelig for meg å danne meg et objektivt bilde av henne. Ikke at jeg har et behov for å gjøre det, heller, da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk kvinnefiendtlig å skylde på kvinnen for alt som er galt, akkurat som om mannen hennes er helt uskyldig. Ingen av oss kjenner disse to. Forstår godt at de stakk av fra land og plikter hvis det er slik de blir omtalt.

  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så nøye med på henne, men ut i fra det lille jeg har sett og hørt om og av henne, virker det som at hun ikke har forstått hva et kongehus egentlig er.

Det virker på meg som om mange amerikanere, inkludert Meghan Markle og også sjaman Durek, har en romantisert forestilling om at et kongehus er som i eventyrene, der prinsene og prinsessene lever et eventyrliv uten regler og begrensninger.  Slik er det jo ikke!

Hun kunne vært et "friskt pust", men valgte å fremstå som veldig egenrådig, og veldig lite villig til å tilpasse seg rollen hun fikk da hun kom inn i kongefamilien.  Alt var en "kampsak" for henne, uansett om det var bruken av strømpebukse i offentligheten, eller titler og penger.
Om det skyldes at hun ikke hadde fått god nok opplæring, eller om hun hadde satt seg fore å endre "institusjonen" egenhendig på kort tid, skal jeg ikke si noe om, men uansett grunn, når hun ikke fikk det som hun ville gikk hun i mot familien sin på begge sider, og derfor synes jeg ikke så mye om henne.

Endret av Lillemor_Meg
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier alt - alt - når hun velger å bryte kongelig tradisjon ved å ikke bruke sørgeslør i begravelsen til dronning Elizabeth. Som et slags siste stikk, et rop om oppmerksomhet. Det hadde ikke kostet henne NOEN TING å ha hatt med sørgeslør. Ingenting!

Og mannen hennes...herregud, for en fjott.

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det 3n tv serie jeg ikke husker navnet på. Men handlet om en prinsesse skole i England, der vanlige folk ble puttet inn for å lære seg å te seg som kongelige prinsesser. Skolen var vel opprinnelig en slags skole for opphøyde jenter.

Av og til skulle de sosialiseres med de som var ferdig med skolen, og de i programmet ble behandlet veldig dårlig, og masse regler de ble pirket på og blåst veldig opp .

Så jeg kan jo se for meg at meghan har falt mellom alle stoler iht kongelig etikette, og kan se for meg hvir stor psykisk knekk man kan få, av å bli pirket på iht absolutt alt. I tillegg kommer hun inn i familien med feil bakgrunn og feil rase. Og når man ser engelsk media,  hvor jælig hardt de har kjørt henne, så skjønner jeg at hun og Harry, har valgt å flytte for et lykkelig liv. Spesielt mtp hva som hendte med moren hans, som han også åpenbart har slitt med i ettertid.  Så er ikke det minste overasket at han valgte en partner av kjærlighet.  Fremfor en som var riktig iht andres syn. 

Å se hvordan de blir skviset ut og behandlet av folk og av den kongelige familie er bare sykt vondt å være vitne på. Og håper de kan få fred, og den plassen de egentlig skal ha

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (7 timer siden):

Ser det hele som deg, og ser heller ingen rasjonelle grunner til at folk skal være så negativ til henne som mange er.

 

Sacramone skrev (7 timer siden):

Hvis du leser her evt undersøker litt så finnes det utallige rasjonelle grunner til det.

Men hun er sånn halvveis flink til å sette opp et skuespiller-ansikt, så kanskje du bare klarer å se det?

 

Mange "rasjonelle" grunner kom lenge etter at hun allerede var mislikt og "hatet". Ingenting av det hun gjorde var riktig. Ta på sin gravide mage, avokado smørbrød. Ingenting var bra nok og alt var feil. 

https://www.buzzfeednews.com/article/ellievhall/meghan-markle-kate-middleton-double-standards-royal

Sjekk ut!!!

M.H85 skrev (47 minutter siden):

Jeg reagerer på at de alltid må "bevise" utad at de har et "fantastisk" forhold😅🤷 De må alltid holde hender, støtte hverandre med en hånd , legge en hånd på skulder, kikke kjærlig på hverandre osv. Hele tiden. 

Hvem bestemmer hvor mye er for mye? Sin egen mann, sin egen gravid mage. Vi blir negativt påvirket av media. Hadde ikke de laget en greie ut av det, så hadde vi ikke enset det en gang. 

Hvordan kan vi med 100% sikkerhet si at det ikke var Prince Harry som ønsket ut? Han hadde slitt siden barndommen, men kanskje ikke hadde troa på at han kunne klare det alene. Så kom det en som støttet 100%. Som kanskje ga han selvtilliten han trengte. 

Folk kalte henne for en gold digger, og samtidig var det å trekke seg ut også feil. 
 

De ønsket ikke å være "offentlige" lenger. Det å ønske å være privat betyr ikke å gjemme seg under en stein. Det betyr å ta sine egne valg, på hvor "offentlig" man ønsker å være. 

Misforstå meg rett, det er mye som jeg ikke er enig i. Det å snakke ut om familien var ikke det klokeste valget, etter min mening. 

Men jeg stiller også spørsmålstegn ved alle hennes løgner. Er de virkelig det? Har hun virkelig sagt alt media påstår hun har sagt. I dagens sosiale medier, er ting verifisertbart, hvorfor ville hun lyvet om ting som lett kan verifiseres? Hvordan kan hun tro at dette er noe hun kan bare si og slippe unna med (med mindre man er Donald Trump). Dvs om "alt" hun har sagt har vært løgn.  

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse
Norja skrev (1 time siden):

Det sier alt - alt - når hun velger å bryte kongelig tradisjon ved å ikke bruke sørgeslør i begravelsen til dronning Elizabeth. Som et slags siste stikk, et rop om oppmerksomhet. Det hadde ikke kostet henne NOEN TING å ha hatt med sørgeslør. Ingenting!

Og mannen hennes...herregud, for en fjott.

hm sier du det? Hva heter datteren til Megan da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ramona1970 skrev (7 timer siden):

Kanskje dette er grunnen til at folk ikke liker henne? 

 

Det der er jo mer rasshøl journalistikk uavhengig av hva man mener om Markle.

Harry ville brutt ut uansett tror jeg. 
 

Angående det med hudfarge så hevdet de vel aldri at hele kongefamilien var rasister, men at EN person (tolket det til å være Charles, de sa at personen ikke var Elizabeth) tok dette med hudfargen opp.

Diana fortalte selv om samme behandling Markle fikk i fødselsdepresjon. Diana kastet seg ned en trapp som gravid med nummer 2 i desperasjon, og Charles hadde bedt henne slutte å være dramatisk da han hadde dårlig tid. 
 

Asså…..

Kate har jo svelget ekstremt mange kameler. Hun har blitt mobbet innad, og kalt «waitie katie», også stemplet som desperat og jaktende. Hun og beskriver at hun var «ekstremt ensom» i barseltiden og antyder fødselsdepresjon uten å si at hun fikk hjelp. 
 

Kongehuset der og særlig pressen er jo et HELVETE å forholde seg til.

Jeg tviler ikke ett sekund på at Markle så for seg en prinsessedrøm med vinkende hånd til beundrende folkemengder og pidestalltilværelse.

Jeg tror Mette Marit tenkte litt det samme. Og Durek.

Men så er ikke realiteten sånn for å si det mildt. 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sonush skrev (1 time siden):

Mange "rasjonelle" grunner kom lenge etter at hun allerede var mislikt og "hatet". Ingenting av det hun gjorde var riktig. Ta på sin gravide mage, avokado smørbrød. Ingenting var bra nok og alt var feil. 

https://www.buzzfeednews.com/article/ellievhall/meghan-markle-kate-middleton-double-standards-royal

Sjekk ut!!!

Jeg havnet i en diskusjon om nettopp dette med en Meghan-hater (tro meg, null saklig kritikk).

Hun påstod Kate aldri tok på magen offentlig.

Jeg prøvde meg med at jeg hadde sett artikler stilt opp mot hverandre (slik som i linken).

Damen gav seg ikke.

Nesten like produktivt som å diskutere med en antivaxer🙄

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norja skrev (1 time siden):

Det sier alt - alt - når hun velger å bryte kongelig tradisjon ved å ikke bruke sørgeslør i begravelsen til dronning Elizabeth. Som et slags siste stikk, et rop om oppmerksomhet. Det hadde ikke kostet henne NOEN TING å ha hatt med sørgeslør. Ingenting!

Og mannen hennes...herregud, for en fjott.

Tror du ikke det handlet om at de er «utenfor» som ikke arbeidende kongelige? 
 

Og hvordan var han en dott?

kapteinsupertruse skrev (2 timer siden):

Alt som er sagt i mot Megan her i tråden. Hvordan vet dere alt dette?

Journalistene er veldig ute etter henne. Det må alltid være et sort får i engelsk kongefamilien? 

Nettopp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg må si jeg var postiv til MM inn i engelske kongefamilien.

 syntes hun var et frisk pust, og jeg var også glad fordi det kom et mer eksotisk medlem inn i denne traute familien.

men så kom det rykter om det ene og det andre.

jeg tenkte det var media som trengte å ha noe å skrive om.

helt til jeg så intervjuet med opera winfrey. om hvor grusomt hun hadde blitt behandlet, og om at de var så rasistiske

og fikk harry med på å snakke dritt om familien sin, samtidig som hun fikk han til å melde seg ut av pliktene/familien sin.

dra han med seg til usa og så leke offer for rasisme og nesten sammenligne seg med de fattige svarte i usa. altså

hun tilbrakte sine barneår på settet til married with childeren. folk trodde moren hennes var barnepiken fordi hun er svart og meghan ser hvit ut 

nei respekten forsvant. og alt det andre jeg har fått med meg i senere tid. har ikke fått meg til å endre mening.

blir litt skuffa når jeg ser hun i blader og på tv osv.

hadde høye håp for henne. men neida enda en woke-rider

Endret av Ænema
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Media er den store stygge ulven her - alt dritt de skriver. Man vet ikke så mye. Ja intervjuet de hadde med Oprah var en skivebom, men når man leser spesielt hva Engelsk presse skriver.......det er regelrett mobbing.  

Er nok ikke lett å plutselig komme inn som en frilynt Amerikanerinne og rett inn i verdens mest berømte royale familie hvor man har måter å gjøre ting på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...