Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Madame Butterfly skrev (7 minutter siden):

@Leonaen nå er vel denne tråden om «The Harkles»

Det er vel andre tråder, and avisartikler, TV debatter, YouTube snutter etc. om Prince Andrew og hans kriminelle kontakter, og eventuelle egne kriminelle handlinger.

Jeg er egentlig ikke interessert nok til å lese tråder, eller se snutter her og der om prins Andrew. Ikke er jeg super interessert i M og H. Men syns det er trist med denne heksejakten. Vi er alle mennesker og jeg syns det virker som Harry har funnet sin plass og er lykkelig med kone og barn og det må jo være bra. De fleste inngifte til kongefamilie har fått mye unødvendig hets. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Leonaen said:

De fleste inngifte til kongefamilie har fått mye unødvendig hets.

Det kan jeg være enig med.

Vi her på berget er nok mer tolerante. Tenk hvordan MM, Ari eller Durek skulle blitt mottatt i Storbritannia 😱

Du må ha levd litt under en stein om du synest det har vært lite oppmerksomhet rundt Prince Andrew. Der har det virkelig stormet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, DianaV said:

Selv om den saken selvfølgelig burde være oppe i offentligheten mer, så er det vesentlige forskjeller her som du ignorer for å forsvare en narsissist som har lurt deg, en britisk prins og endel amerikanere trill rundt. Men til og med over dammen begynner de å se denne dama og offeret hennes for det de er.

Ser du Andrew stikke nesa frem ved enhver anledning etter å ha forlatt kongefamilien for å kunne "leve privat"? Ser du prince Andrew i reality programmer med Oprah hvor han snakker om hvor fælt han har hatt det? Ser du Andrew mingle med kjendiser i USA og skrive elendige barnebøker for å utnytte en tittel han har giftet seg til? 

Nei. Han ligger selvfølgelig lavt. Så da fokuserer man i pressen automatisk på de som krever å få plass der på grunn av alle de fæle tingene de liksom har opplevd som de repeterer til det kjedsommelige. Vet ikke om du vet dette, men M og H kom med 17 påstander i Oprah intervjuet som er bevist å være løgner. Og det er bare de som det er bevis for. 

Det har ikke gått etter planen for dem, og det er helt selvforskyldt. 

 

Du er jo helt besatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/21/2021 at 5:07 PM, Havnefogden said:

Hun har fått tittelen "hertuginne" og slipper unna alle kongelige plikter. Det må kunne sies at hun har styrt skuta bra. Beklager å måtte si det, men enkelte ting som har kommet fram fra ulike pressehold gjør at jeg får inntrykk av at hun er en gold digger. Det bekreftes langt på veg av tidligere venner også.

«Tidligere venner» burde kanskje være hintet her. Herregud dere tror jo mer på Piers Morgan og familiemedlemmer hu så vidt har møtt før dere tror på de som har jobbet med henne og er henne ellers nær. 
 

Jeg kobler meg ut fra kg ass, denne tråden er så toxic og kvinnefiendtlig at jeg kaster opp. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Licorne said:

«Tidligere venner» burde kanskje være hintet her. Herregud dere tror jo mer på Piers Morgan og familiemedlemmer hu så vidt har møtt før dere tror på de som har jobbet med henne og er henne ellers nær. 
 

Jeg kobler meg ut fra kg ass, denne tråden er så toxic og kvinnefiendtlig at jeg kaster opp. 

Kvinnefiendtlig?

Jeg unner Harry og Meghan å leve lykkelige alle sine dager, det er bare helt umulig for meg å forstå hvorfor de ikke kan gjøre det i stillhet. Hvorfor denne trangen til å eksponere seg selv og familien sin? Alle familier har skjeletter i skapet, medlemmer som har gjort shady ting, men de fleste har vett og manerer nok til ikke å snakke om det til Gud og hvermann! Det meste blåser over. Hadde de trukket seg tilbake og holdt kjeft, så hadde det gått tusen ganger fortere.

Endret av Rosmarin(ert)
typo
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lykkelig er de, virker som de hele tiden jager oppmerksomhet og penger. 

Som navnet til barn nr 2, der de tok seg til rette. 

Kate fremstår som mye mer sympatisk enn meghan. 

 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frysja skrev (46 minutter siden):

Hvor lykkelig er de, virker som de hele tiden jager oppmerksomhet og penger. 

Som navnet til barn nr 2, der de tok seg til rette. 

Kate fremstår som mye mer sympatisk enn meghan. 

 

Men som sønnen til Diana vil nok alltid mediene være intr i han og hans familie. Så de velger nok å gi media litt men ikke alt. Husk at de faktisk ee litt private, mer enn dere som bedriver heksejakt ønsker å tro. Ellers hadde vi nok sett lille Lilibet og kanskje mer av Archie. For de så blir jo alt feil uansett hva de gjør, for folk vil jo alltid dømme. Hadde blitt feil om de hadde valgt å være offisielt del av kongefamilien også, det har de jo allerede erfart. Meghan fikk hets fra første stund. Folk var negative til Kate også i starten. Vi må huske at det ikke er opp til oss å velge make for Harry, det er det bare han som kan. Kate har nå hatt mange år på å jobbe seg til å bli så profesjonell som hu er. Og i media fremstår hu som den perfekte kongelige. Men veien dit har ikke vært en dans på roser. Det er også forskjell på brødrene, på lik linje som det er forskjell på konene her. Den ene er ikke verre enn den andre fordi de ikke ønsker å gi folket nøyaktig det de vil ha. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frysja skrev (2 timer siden):

Hvor lykkelig er de, virker som de hele tiden jager oppmerksomhet og penger. 

Som navnet til barn nr 2, der de tok seg til rette. 

Kate fremstår som mye mer sympatisk enn meghan. 

 

Hvor i all verden tar du det fra? Barnet er oppkalt etter bestemor og oldemor, noe som er helt vanlig rundt om i verden. Det er sikkert mye dette paret kan kritiseres for, men navnevalget er absolutt ikke kritikkverdig. Finn heller noe ordentlig å kritisere hvis du absolutt må komme med sure oppgulp.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (46 minutter siden):

Hvor i all verden tar du det fra? Barnet er oppkalt etter bestemor og oldemor, noe som er helt vanlig rundt om i verden. Det er sikkert mye dette paret kan kritiseres for, men navnevalget er absolutt ikke kritikkverdig. Finn heller noe ordentlig å kritisere hvis du absolutt må komme med sure oppgulp.

Oldemor heter Elisabeth, ikke lillibet. Det var kjærlighetsnavnet mannen brukte om henne. 

De løy om at de hadde spurt om å bruke navnet på forhånd.

Nå er det også kommet frem at de har registrert flere nettadresser med lillibet før de  har pratet med dronningen.

Hvorfor lyver de? 

Endret av frysja
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frysja skrev (46 minutter siden):

Oldemor heter Elisabeth, ikke lillibet. Det var kjærlighetsnavnet mannen brukte om henne. 

De løy om at de hadde spurt om å bruke navnet på forhånd.

Nå er det også kommet frem at de har registrert flere nettadresser med lillibet før de  har pratet med dronningen.

Hvorfor lyver de? 

De kan kalle barnet sitt nøyaktig hva de vil. Som alle andre. De løy vel ikke om at de hadde spurt? Dronningen har ikke enerett på sitt kjærlighetsnavn? Har Dronninga kommet med en offisiell uttalelse med anklager om løgner? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frysja skrev (5 timer siden):

Oldemor heter Elisabeth, ikke lillibet. Det var kjærlighetsnavnet mannen brukte om henne. 

De løy om at de hadde spurt om å bruke navnet på forhånd.

Nå er det også kommet frem at de har registrert flere nettadresser med lillibet før de  har pratet med dronningen.

Hvorfor lyver de? 

Det er navnet hun ga seg selv som liten, og som flere i familien har brukt. Og det er vanlig at a-kjendiser registrerer nettadresser. 

Hva er greia med at du har hengt deg fullstendig opp i dette? Spiller det noen som helst rolle i ditt liv? La den engelske kongefamilien takle dette som du vil, de gir totalt blaffen i hva du mener om saken uansett. Det er bare et navn, finn viktigere ting å bruke energien din på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (1 minutt siden):

Det er navnet hun ga seg selv som liten, og som flere i familien har brukt. Og det er vanlig at a-kjendiser registrerer nettadresser. 

Hva er greia med at du har hengt deg fullstendig opp i dette? Spiller det noen som helst rolle i ditt liv? La den engelske kongefamilien takle dette som du vil, de gir totalt blaffen i hva du mener om saken uansett. Det er bare et navn, finn viktigere ting å bruke energien din på.

Nå har også dronningen uttalt seg om at hun ikke ønsket at Lillibet skulle bli brukt etter at mannen hennes døde. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøddel skrev (1 minutt siden):

Nå har også dronningen uttalt seg om at hun ikke ønsket at Lillibet skulle bli brukt etter at mannen hennes døde. 

Det har jeg ikke fått med meg, men det er fremdeles en sak mellom medlemmene av den familien. Hvorfor de valgte navnet får man uansett ikke svar på her inne, er det da noen vits i å spørre gang på gang om hvorfor?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøddel skrev (5 minutter siden):

Nå har også dronningen uttalt seg om at hun ikke ønsket at Lillibet skulle bli brukt etter at mannen hennes døde. 

Hvor har hun sagt det? Link?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Harry. Virkelig, jeg vokste opp med han og William og Diana i nyhetene.

Men, jeg forstår ikke denne biten. Han og Meghan vil ha fred, men samtidig så er de i avisene hver dag?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tøddel skrev (19 timer siden):

Nå har også dronningen uttalt seg om at hun ikke ønsket at Lillibet skulle bli brukt etter at mannen hennes døde. 

Hahah, ja særlig hun ville uttalt seg om noe så privat! Nå finner du bare på ting😂😂😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frysja skrev (På 23.6.2021 den 19.20):

Oldemor heter Elisabeth, ikke lillibet. Det var kjærlighetsnavnet mannen brukte om henne. 

De løy om at de hadde spurt om å bruke navnet på forhånd.

Nå er det også kommet frem at de har registrert flere nettadresser med lillibet før de  har pratet med dronningen.

Hvorfor lyver de? 

Jeg skjønner godt de har registrert flere nettadresser for å unngå eks reklame som ikke har noe med dem å gjøre knyttet til navnet til datteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...