Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Jeg så dette omtalte intervjuet og fikk ikke medlidenhet med Meghan.

Jeg syns hele intervjuet var kunstig og Meghan er skuespiller og hun brukte hele spekteret av skuespiller talentet sitt i det intervjuet. Jeg har heller ingen tro på at Meghan var suicidal, hun rører suppe i en stor kjele for å fremstille seg selv som så uskyldig og god person. 

At kongefamilien har diskutert hudfargen til barnet ser jeg på som normalt. Det er iallefall vanlig i min krets å snakke om hva slags øyenfarge vil barnet få, hårfarge og i dette tilfelle ser jeg på det som helt uskyldig å lure på hudfargen. Det ligger nødvendigvis  ikke noe rasistisk bak det.

Meghan snakket mye om titler og dro rasismekortet for ett godt ord. Hvis hun hadde prøvd å lese seg opp litt, så ville hun skjønt at sønnen ikke vil få noen tittel. Sånn er det i alle kongehus.

Harry er mellom barken og veden, forelsket og blind av kjærlighet. Han trekker frem sin mor hele tiden og er redd historien skal gjenta seg. Meghan kommer aldri til å bli så populær som Diana var, så historien vil neppe gjenta seg.

Meghan er uvenner med familien sin og nå også svigerfamilien. Hun er nok ikke enkel å ha med å gjøre. Selv ansatte sier opp jobben sin pga henne. Det sier sitt.

Nå er Harry bundet til denne dama resten av sitt liv pga barna, men jeg tør vedde på at dette forholdet ikke varer til evig tid. Da får jeg bare håpe Harry blir tatt godt i mot av sin familie igjen og at han får ha samvær med barna deres.

Jeg trur dessverre Harry vil få det tøft med den dama og enda tøffere om det ender med skilsmisse. Meghan dyrker seg selv så til de grader.

Kroppsspråket til Meghan var lett å lese, hun er bare ute etter oppmerksomhet og status.

Jeg er absolutt ingen fan av Meghan og jeg har stor tro på at hun ble sammen med Harry for å bli enda mer kjent og få leve i sus og dus.

Dette blir jeg sikkert hengt for å si, men jeg står fast ved dette.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

t_bomb skrev (7 timer siden):

Jeg synes denne oppsummeringen fra Australia besøket er ganske avslørende. Man skal være forsiktig med å stole på alt man hører, men med så mye røyk, må det være noe ild også.

https://www.quora.com/What-is-Meghan-Duchess-of-Sussex-like-in-real-life/answer/Agueda-Sanchez-2

 

Ja, er tilbøyelig til å være enig med deg. Men jeg håper for Harrys del at mye av det ikke er sant, han fortjener bedre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterpotta skrev (14 timer siden):

Jeg så dette omtalte intervjuet og fikk ikke medlidenhet med Meghan.

Jeg syns hele intervjuet var kunstig og Meghan er skuespiller og hun brukte hele spekteret av skuespiller talentet sitt i det intervjuet. Jeg har heller ingen tro på at Meghan var suicidal, hun rører suppe i en stor kjele for å fremstille seg selv som så uskyldig og god person. 

At kongefamilien har diskutert hudfargen til barnet ser jeg på som normalt. Det er iallefall vanlig i min krets å snakke om hva slags øyenfarge vil barnet få, hårfarge og i dette tilfelle ser jeg på det som helt uskyldig å lure på hudfargen. Det ligger nødvendigvis  ikke noe rasistisk bak det.

Meghan snakket mye om titler og dro rasismekortet for ett godt ord. Hvis hun hadde prøvd å lese seg opp litt, så ville hun skjønt at sønnen ikke vil få noen tittel. Sånn er det i alle kongehus.

Harry er mellom barken og veden, forelsket og blind av kjærlighet. Han trekker frem sin mor hele tiden og er redd historien skal gjenta seg. Meghan kommer aldri til å bli så populær som Diana var, så historien vil neppe gjenta seg.

Meghan er uvenner med familien sin og nå også svigerfamilien. Hun er nok ikke enkel å ha med å gjøre. Selv ansatte sier opp jobben sin pga henne. Det sier sitt.

Nå er Harry bundet til denne dama resten av sitt liv pga barna, men jeg tør vedde på at dette forholdet ikke varer til evig tid. Da får jeg bare håpe Harry blir tatt godt i mot av sin familie igjen og at han får ha samvær med barna deres.

Jeg trur dessverre Harry vil få det tøft med den dama og enda tøffere om det ender med skilsmisse. Meghan dyrker seg selv så til de grader.

Kroppsspråket til Meghan var lett å lese, hun er bare ute etter oppmerksomhet og status.

Jeg er absolutt ingen fan av Meghan og jeg har stor tro på at hun ble sammen med Harry for å bli enda mer kjent og få leve i sus og dus.

Dette blir jeg sikkert hengt for å si, men jeg står fast ved dette.

Jeg er helt enig. Og kunne lagt til mer, men det blir sikkert slettet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
t_bomb skrev (På 14.4.2021 den 13.45):

Jeg synes denne oppsummeringen fra Australia besøket er ganske avslørende. Man skal være forsiktig med å stole på alt man hører, men med så mye røyk, må det være noe ild også.

https://www.quora.com/What-is-Meghan-Duchess-of-Sussex-like-in-real-life/answer/Agueda-Sanchez-2

 

Haha, dette kan jo ikke være sant. Jeg tviler på at Meghan har kastet te i ansiktet på noen og bedt de reise til h***. Men hvis det er noe i alle disse påstandene så burde noen gjøre hemmelige opptak. Jeg kan ikke tro at Harry er så tett i pappen at han ville latt henne banne til folk og oppføre seg helt tåpelig. Husk han var da voksen da han traff henne, ikke en ung gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
Gardinella skrev (På 3.4.2021 den 15.23):

 

meghanmarkleugly.jpg

meghan markle ugly2.jpg

megagain.png

meagain.jpg

meghanmarklz.jpg

meghan markle ugh.jpg

megghann.jpg

meggan.jpg

meggghan.jpg

Jeg skjønte ikke helt hva som var poenget med alle disse bildene? Finnes mange bilder av meg og med veldig spesielle uttrykk der jeg ser både gal og ond ut. Det blir litt feil å dømme personlighet fra bilder som er tatt.

Endret av Mattie16
Legge til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Meghan fødte en datter på fredag som har fått navnet Lilibet Diana Mountbatten-Windsor. Hva synes dere om navnet? I Daily Mail sitt kommentarfelt blir de slaktet (som vanlig) for navnevalget. 

Endret av Madeon
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt merkelig når William og Kates datter allerede bærer navnet Diana..

Ellers syntes jeg fornavnet høres mer ut som et kallenavn, men det syntes jeg Archie også gjør igrunn. Sånn sett passer de jo sammen hvertfall.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeon skrev (5 minutter siden):

Meghan fødte en datter på fredag som har fått navnet Lilibet Diana Mountbatten-Windsor. Hva synes dere om navnet? I Daily Mail sitt kommentarfelt blir de slaktet (som vanlig) for navnevalget. 

Jeg er uenig i mye av det de har gjort i det siste, men liker navnet til datteren. 

Lillibet for å hedre dronning Elizabeth (hun kalles jo Lilibeth innad i familien) og Diana etter Harrys elskede mamma 😍

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de strekker ut en hånd på denne måten fordi de vil inn i varmen igjen? :vetikke:

Navnet er helt ok. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, FruRosa said:

Jeg er uenig i mye av det de har gjort i det siste, men liker navnet til datteren. 

Lillibet for å hedre dronning Elizabeth (hun kalles jo Lilibeth innad i familien) og Diana etter Harrys elskede mamma 😍

syns det er litt merkelig å kalle opp noen etter kallenavnet til en levende person. Syntes Elizabeth hadde vært et bedre valg, men det er meg da. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Frida said:

Kanskje de strekker ut en hånd på denne måten fordi de vil inn i varmen igjen? :vetikke:

Navnet er helt ok. 

mulig, men spørs hvor lenge det går før de kommer med noen nye "avsløringer". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Syns navnet er veldig søtt og rørende. Og hvorfor skal ikke Harry få kalle opp datteren sin etter sin mor selv om William rakk å gjøre det først? 
Veldig søtt og fint gjort av paret ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattie16

Jeg fikk melding fra lillibet i går, et eller annet online poker opplegg (jeg spiller ikke altså), men syntes det var et morsomt sammentreff 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (7 timer siden):

syns det er litt merkelig å kalle opp noen etter kallenavnet til en levende person. Syntes Elizabeth hadde vært et bedre valg, men det er meg da. 

Jeg tipper at navnet Elizabeth er forbeholdt tronarvinger dersom man er av engelsk kongelig slekt. Akkurat som det ikke hadde tatt seg ut at Märtha hadde kalt sønnen sin (om hun hadde fått en) for Olav, Harald eller Haakon så bør ikke Harry kalle datteren sin for Elizabeth. 
 

Syntes navnet var fint. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsimaximus skrev (6 minutter siden):

Jeg tipper at navnet Elizabeth er forbeholdt tronarvinger dersom man er av engelsk kongelig slekt. Akkurat som det ikke hadde tatt seg ut at Märtha hadde kalt sønnen sin (om hun hadde fått en) for Olav, Harald eller Haakon så bør ikke Harry kalle datteren sin for Elizabeth. 
 

Syntes navnet var fint. 

Dette tror jeg ikke stemmer, Dronning Victoria hadde jo en skokk barnebarn og oldebarn som het Victoria. Og Dronning Elizabeth (II) var jo ikke født som tronarving, det var usannsynlig da hun fikk navnet sitt at hun kom til å arve tronen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er frekt å velge Lillibet. 
 

Det blir som å mislike en designer sterkt pga uetisk ‘firma’, men å kjøpe klærne er helt greit  

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøddel skrev (4 timer siden):

Synes det er frekt å velge Lillibet. 
 

Det blir som å mislike en designer sterkt pga uetisk ‘firma’, men å kjøpe klærne er helt greit  

 

Det er mange som velger å oppkalle barna sine etter slektninger som betyr mye for de. Jeg har gjort det selv. For noen er det helt naturlig. Det er en fin ting å gjøre. Så bare fordi de er en del av kongelig familie, så har alle andre en mening om at det ikke er greit. Vi er ikke medlemmer av denne familien. Kan være at de har bedt om tillatelse og fått et ja først. De kongelige har ikke kommet med en uttalelse om det og da syns jeg ikke vi skal bry oss så veldig om det. Uansett om de ikke vil være en del av konge familien offisielt, så er Elizabeth like fullt Harry sin bestemor og de har vel et godt og fint forhold da, det er ikke noe som er bedre enn det 💐💐 og kanskje nettopp Elizabeth har vist ekstra omsorg for Harry i en vanskelig tid for han, og da er det jo fint om han har valgt det navnet for å vise at han er glad i bestemoren sin. De er kongelige utad, men på innsiden må de jo få være en familie på godt og vondt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (19 timer siden):

Kanskje litt merkelig når William og Kates datter allerede bærer navnet Diana..

Ellers syntes jeg fornavnet høres mer ut som et kallenavn, men det syntes jeg Archie også gjør igrunn. Sånn sett passer de jo sammen hvertfall.

Williams datter har Diana først som sitt tredje fornavn. Hun omtales som Charlotte. Så jeg syns ikke det er et problem at Harry også gir sin datter navnet Diana. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøddel skrev (6 timer siden):

Synes det er frekt å velge Lillibet. 
 

Det blir som å mislike en designer sterkt pga uetisk ‘firma’, men å kjøpe klærne er helt greit  

 

Kanskje de valgte Lillibet for å hedre barnets oldemor fordi det er det hun «heter» som privatperson, mens Elizabeth er det dronningen og kongehusets leder som heter- en institusjon de tar avstand fra.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...