Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (19 minutter siden):

Jøyemeg. For et virvar av spekulasjoner, teorier og galskap! 
 

Dere vet at dere sitter og diskuterer ut fra opplysninger i taboloidpressen? Dere skaper MM til en ondskapsfull heks, når dere faktisk ikke aner noen ting om hva som er sant. 
 

Dette er noe av det mest absurde jeg har lest. 

Jeg har diskutert fra tidligere og nå værende intervjuer Meghan har gjort som ligget tilgjengelig på YP. Så det er ingen spekulasjoner, påstander etc fra min side. Tillegg så leste jeg av og på hennes daværende bloggen TIG ( som hun måtte slette)  før navnet hennes ble verdens kjent gjennom Harry.

Pæddan skrev (9 minutter siden):

Akkurat der sa du det, HEKS. Det var på KG vi leste det først

Det var ikke på KG jeg leste om Meghan. Jeg visste om henne ift bloggen, Suits og har debattert på både britiske og amerikanske forum. Trådene om Harry og Meghan har ikke vært i fokus her på forumet tidligere. Hovedfokuset kom ETTER intervjuet med oprah.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik det fremstår for meg:

Meghan ønsker å være en A-kjendis med alle godene det medfører, hun ønsker å ha ubegrenset mengde penger,  hun ønsker å flotte seg blant de alle største i verden, hun ønsker at sønnen skal ha prinsetittel. Samtidig ønsker hun å slippe alle plikter, hun ønsker å slippe å forholde seg til kongelig etikette og regler, hun vil slippe å være i Storbritannia å stå i skyggen av Kate. News flash: Du kan ikke få begge deler.

At hun har fått med seg Harry til USA med sønnen, gjør nå at hvis de skiller seg, så kan Harry umulig ta med seg sønnen (og det nye barnet) tilbake til Storbritannia, vil jeg tro. Så Harry er vel stucked nå. Samtidig har hun fått A-kjendisstatusen hun alltid har villet ha. Hun har sikret seg nå. Et eventuelt skilsmisseoppgjør og barnebidrag fra kongelige Harry er sikkert ikke småtteri heller. Er jeg brutal? Ja. Men jeg mener jeg er på kornet likevel. 

Jeg så forsiden av Se og Hør Extra at det sto noe om at Meghan lurer Harry og bruker opp Dianas penger. Har ikke kjøpt bladet, men er det noen som har lest artikkelen?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (5 timer siden):

Slik det fremstår for meg:

Meghan ønsker å være en A-kjendis med alle godene det medfører, hun ønsker å ha ubegrenset mengde penger,  hun ønsker å flotte seg blant de alle største i verden, hun ønsker at sønnen skal ha prinsetittel. Samtidig ønsker hun å slippe alle plikter, hun ønsker å slippe å forholde seg til kongelig etikette og regler, hun vil slippe å være i Storbritannia å stå i skyggen av Kate. News flash: Du kan ikke få begge deler.

At hun har fått med seg Harry til USA med sønnen, gjør nå at hvis de skiller seg, så kan Harry umulig ta med seg sønnen (og det nye barnet) tilbake til Storbritannia, vil jeg tro. Så Harry er vel stucked nå. Samtidig har hun fått A-kjendisstatusen hun alltid har villet ha. Hun har sikret seg nå. Et eventuelt skilsmisseoppgjør og barnebidrag fra kongelige Harry er sikkert ikke småtteri heller. Er jeg brutal? Ja. Men jeg mener jeg er på kornet likevel. 

Jeg så forsiden av Se og Hør Extra at det sto noe om at Meghan lurer Harry og bruker opp Dianas penger. Har ikke kjøpt bladet, men er det noen som har lest artikkelen?

Synes ikke du er brutal i det hele tatt. Du beskriver henne akkurat som resten av verden ser henne (se bortifra de enkelte amerikanere da). At arven etter Diana blir kjapt brukt opp er jo ingen bombe akkurat. Meghan liker å bruke penger og med at Harry på stå før sikkerheten så ryker pengene kjapt. Det er ikke billig å være verken kongelig eller kjendis.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Harry, dårlig valg av ektefelle. Nytt er alltid bedre, håper for han sin skyld at han skiller seg, tar tapet som en mann og finner seg en brukbar kone.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Hallepalle2 said:

Jøyemeg. For et virvar av spekulasjoner, teorier og galskap! 
 

Dere vet at dere sitter og diskuterer ut fra opplysninger i taboloidpressen? Dere skaper MM til en ondskapsfull heks, når dere faktisk ikke aner noen ting om hva som er sant. 
 

Dette er noe av det mest absurde jeg har lest. 

Takk Gud for at flere ser dette. Dette er den jævligste og latterligste tråden jeg har sett noen gang. Det er helt absurd. Alt som blir tatt opp er jo elendige talking-points fra britiske tabloider. Dette er seriøst noe av det mest kvinnefiendtlige jeg har lest. Her blir altså Meghan fremstilt som en manipulativ heks som - Gud forby - har vært gift før og - gudameg- vært skuespiller. Altså, Jesus christ. 

Jeg ser et par som er åpenbart svært glade i hverandre, og en prins som gjorde det riktige valget for sin familie og deres trygghet. Full respekt fra meg. Familien til Meghan beviser jo hver eneste dag hvorfor hun ikke kunne ha de i livet hennes, når faren selger historier og bilder til tabloidene og søstera bytter navn tilbake til Markle for å kunne selge bøker. Enda de ikke hadde noe forhold. Det er noe av det mest forkastelige jeg har sett, og tenker hvor forferdelig det må føles når din egen familie selger deg for penger og oppmerksomhet.

Det er så mange av Meghans tidligere kolleger og bekjente som har gått ut og sagt at hun gjennom åresvis har vært en utrolig flott og omtenksom dame, som er så langt unna tabloidenes fremstilling av henne som mulig. Jeg tror heller på de enn på Piers fucking Morgan, for å si det sånn. 

Harry har i åresvis vært åpen om hvordan han har hatt det i kongefamilien og hva han ønsker for sitt eget liv, men SOM VANLIG er det mye lettere å finne på løgner om ei dame som skal «ødelegge» kongefamilien. Altså dere sitter og siterer daily Mail og Se&Hør og tror dere vet fasiten. Herregud dere er seriøst sjuke i huet. Hadde jeg hatt så mye hat i hjertet mitt som dere har så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.


Virkelig - sett dere ned og se hvor dere faktisk har fått disse meningene fra. Er det troverdige kilder som er objektive og sannferdige? Er det mennesker som har hatt nær kontakt med Harry og Meghan, som de har stolt på og hatt i livene sine i lengre tid? Eller er det folk som Piers Morgan som ble sur fordi han ikke fikk en ny date med Meghan og har brukt de fire siste årene på å spy ut eder og galle hver eneste sjanse han har fått? 
 

Nei, dette er virkelig helt forferdelig å lese, jeg trodde virkelig kvinner på KG ville gjennomskue en så åpenbar hat-kampanje, men den gang ei. 

 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (56 minutter siden):

Takk Gud for at flere ser dette. Dette er den jævligste og latterligste tråden jeg har sett noen gang. Det er helt absurd. Alt som blir tatt opp er jo elendige talking-points fra britiske tabloider. Dette er seriøst noe av det mest kvinnefiendtlige jeg har lest. Her blir altså Meghan fremstilt som en manipulativ heks som - Gud forby - har vært gift før og - gudameg- vært skuespiller. Altså, Jesus christ. 

Jeg ser et par som er åpenbart svært glade i hverandre, og en prins som gjorde det riktige valget for sin familie og deres trygghet. Full respekt fra meg. Familien til Meghan beviser jo hver eneste dag hvorfor hun ikke kunne ha de i livet hennes, når faren selger historier og bilder til tabloidene og søstera bytter navn tilbake til Markle for å kunne selge bøker. Enda de ikke hadde noe forhold. Det er noe av det mest forkastelige jeg har sett, og tenker hvor forferdelig det må føles når din egen familie selger deg for penger og oppmerksomhet.

Det er så mange av Meghans tidligere kolleger og bekjente som har gått ut og sagt at hun gjennom åresvis har vært en utrolig flott og omtenksom dame, som er så langt unna tabloidenes fremstilling av henne som mulig. Jeg tror heller på de enn på Piers fucking Morgan, for å si det sånn. 

Harry har i åresvis vært åpen om hvordan han har hatt det i kongefamilien og hva han ønsker for sitt eget liv, men SOM VANLIG er det mye lettere å finne på løgner om ei dame som skal «ødelegge» kongefamilien. Altså dere sitter og siterer daily Mail og Se&Hør og tror dere vet fasiten. Herregud dere er seriøst sjuke i huet. Hadde jeg hatt så mye hat i hjertet mitt som dere har så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.


Virkelig - sett dere ned og se hvor dere faktisk har fått disse meningene fra. Er det troverdige kilder som er objektive og sannferdige? Er det mennesker som har hatt nær kontakt med Harry og Meghan, som de har stolt på og hatt i livene sine i lengre tid? Eller er det folk som Piers Morgan som ble sur fordi han ikke fikk en ny date med Meghan og har brukt de fire siste årene på å spy ut eder og galle hver eneste sjanse han har fått? 
 

Nei, dette er virkelig helt forferdelig å lese, jeg trodde virkelig kvinner på KG ville gjennomskue en så åpenbar hat-kampanje, men den gang ei. 

 

 

Ditto 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Licorne skrev (På 25.3.2021 den 15.43):

Takk Gud for at flere ser dette. Dette er den jævligste og latterligste tråden jeg har sett noen gang. Det er helt absurd. Alt som blir tatt opp er jo elendige talking-points fra britiske tabloider. Dette er seriøst noe av det mest kvinnefiendtlige jeg har lest. Her blir altså Meghan fremstilt som en manipulativ heks som - Gud forby - har vært gift før og - gudameg- vært skuespiller. Altså, Jesus christ. 

Jeg ser et par som er åpenbart svært glade i hverandre, og en prins som gjorde det riktige valget for sin familie og deres trygghet. Full respekt fra meg. Familien til Meghan beviser jo hver eneste dag hvorfor hun ikke kunne ha de i livet hennes, når faren selger historier og bilder til tabloidene og søstera bytter navn tilbake til Markle for å kunne selge bøker. Enda de ikke hadde noe forhold. Det er noe av det mest forkastelige jeg har sett, og tenker hvor forferdelig det må føles når din egen familie selger deg for penger og oppmerksomhet.

Det er så mange av Meghans tidligere kolleger og bekjente som har gått ut og sagt at hun gjennom åresvis har vært en utrolig flott og omtenksom dame, som er så langt unna tabloidenes fremstilling av henne som mulig. Jeg tror heller på de enn på Piers fucking Morgan, for å si det sånn. 

Harry har i åresvis vært åpen om hvordan han har hatt det i kongefamilien og hva han ønsker for sitt eget liv, men SOM VANLIG er det mye lettere å finne på løgner om ei dame som skal «ødelegge» kongefamilien. Altså dere sitter og siterer daily Mail og Se&Hør og tror dere vet fasiten. Herregud dere er seriøst sjuke i huet. Hadde jeg hatt så mye hat i hjertet mitt som dere har så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.


Virkelig - sett dere ned og se hvor dere faktisk har fått disse meningene fra. Er det troverdige kilder som er objektive og sannferdige? Er det mennesker som har hatt nær kontakt med Harry og Meghan, som de har stolt på og hatt i livene sine i lengre tid? Eller er det folk som Piers Morgan som ble sur fordi han ikke fikk en ny date med Meghan og har brukt de fire siste årene på å spy ut eder og galle hver eneste sjanse han har fått? 
 

Nei, dette er virkelig helt forferdelig å lese, jeg trodde virkelig kvinner på KG ville gjennomskue en så åpenbar hat-kampanje, men den gang ei. 

 

 

Takk🙏 Det var helt fryktelig å lese en hel verdens fordommer mot en kvinne de kun kjenner gjennom en fiendtlig tabloidpresse, på selveste kvinnedagen. Selv en rekke damer jeg selv respekterer, kastet seg på drittslengingstrenden. Herregud, se dere i speilet!!!

Endret av Hru
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/28/2021 at 1:54 PM, Hru said:

Takk🙏 Det var helt fryktelig å lese en hel verdens fordommer mot en kvinne de kun kjenner gjennom en fiendtlig tabloidpresse, på selveste kvinnedagen. Selv en rekke damer jeg selv respekterer, kastet seg på drittslengingstrenden. Herregud, se dere i speilet!!!

Vet du hvorfor hun løy om giftermålet?

Vet du hvorfor hun løy om å være innestengt i 4 mnd.? 

Vet du om hun også lyver om andre ting? Hvorfor lyve? 

Jeg forstår ikke hvorfor hun lyver. Du som ser så mye, hva tilsier at dette er nødvendig?

Hvorfor lyve om prinsetittelen? Det er flere hundreår gammel protokoll? Hvorgor si det ble endret pga hennes sønn? 

Jeg forsøker å forstå, men forstår ikke. 

Jeg forstår heller ikke behovet for å diskutere familie relasjoner i media. Verken om det er hennes far som gjør det, eller det er henne selv dom gjør det.

Jeg er ikke så intressert i dem, men jeg er intressert i fenomenet om denne  subjektiv sannhet, contra søken etter en objektiv sannhet. 

Jeg er også intressert i kritisk journalistikk. At journalistene graver litt, ikke lager et privat talerør.

 

Skal vi bare hoppe bukk over løgner og halvsannheter? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd!

Her er det folk som vet hva Oprah tenker basert på ansiktsuttrykket hennes når hun intervjuer folk, man vet hvordan Disney ansetter folk og hva som gjør at man får/får ikke jobb som «stemme» i en film, man ser at Harry alltid er nedbrutt og Meghan er utspekulert- bildene viser jo det!  

Altså jeg tviler ikke på at noen har satt seg meget godt inn i Harry/Meghan sin gjøren og laden, men et sted bør jo bremsene komme på?? 😂😂
 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 minutter siden):

Fantastisk tråd!

Her er det folk som vet hva Oprah tenker basert på ansiktsuttrykket hennes når hun intervjuer folk, man vet hvordan Disney ansetter folk og hva som gjør at man får/får ikke jobb som «stemme» i en film, man ser at Harry alltid er nedbrutt og Meghan er utspekulert- bildene viser jo det!  

Altså jeg tviler ikke på at noen har satt seg meget godt inn i Harry/Meghan sin gjøren og laden, men et sted bør jo bremsene komme på?? 😂😂
 

 

Nå har jeg ikke lest tråden, men... 

Det er utrolig hvor mye man kan lese ut av kroppsspråk 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs Robinson skrev (6 timer siden):

Nå har jeg ikke lest tråden, men... 

Det er utrolig hvor mye man kan lese ut av kroppsspråk 

Det var det jeg gjorde, jeg leste tråden. Og jeg er enig i at man kan lese mye ut av kroppsspråk. Men her er man forutinntatt og har bestemt seg for at man kjenner noen vilt fremmede ut og inn basert på hva da? Personlig kjennskap? Eller Se og Hør og Daily Mail? 
Å se ut fra bilder at Harry er nedbrutt og Meghan ei heks som «bevis» er like holdbart som dette: «Dronning Sonja er alltid spøkefull. 

A40C11AE-592C-4DCE-9EDF-155C29269E59.png

Endret av Zenhouse
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (På 14.3.2021 den 17.09):

Nå var det Harry som hadde de samtalene så vidt jeg forsto.  Jeg lurer på om diskusjonen rundt hans hudfarge også kunne vært at de var bekymret for om han ville oppleve rasisme, og at de kanskje måtte sette inn ekstra beskyttelsesstiltak? Hvis det var det, så burde det vært formidlet tydligere. 

Men de som sto bak disse kommentarene var altså ikke Dronning Elisabeth eller Philip.

Likevel er det jo dronningen som har bestemt at ungen ikke fikk prinsetittel. Som oldebarn av monarken har oldebarna ikke rett på tittel, men dronningen gjorde unntak for Williams barn da disse er i direkte linje.

Når Meghan mener ungen ikke fikk tittel delvis pga hudfarge speiler jo dette direkte til dronningen, så spiller liten rolle sånn sett at hun ikke skal ha sagt det. 
Jeg tror som mange her at frøken Markle hadde noen store drømmer ang å bli prinsesse. Hun er opptatt av titler og av å leve slik hun trodde prinsesser har det. Virkeligheten ble dessverre noe helt annet, så nå gjelder det å peke finger til alle som ikke har oppfylt hennes drøm. Alle rundt henne har visst feilet. Dette med at Kate fikk henne til å gråte.. Altså, fikk Kate henne til å gråte eller gråt hun pga en uoverensstemmelse med Kate? For all del, det er lov å felle noen tårer når ting ikke går veien, men å fordele skyld..? Hun er tydelig et offer.. og det er en posisjon man velger i mange tilfeller. 
De har altså valget med å trekke seg rolig tilbake, de liker ikke rampelyset. Men de ønsker visst prins og prinsesse titler til barna og slenge hele det engelske kongehuset med Oprah sin hjelp under bussen. Alt for å få oppmerksomhet. For meg er dette langt fra troverdig. Ikke er det slik at de er fattige heller. 
Alt i alt er dette et hån mot de menneskene som virkelig er født inn i dårlige omstendigheter og som sliter i livet. De ser da ikke ut til å mangle noe som helst...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor
Leonaen skrev (På 24.3.2021 den 14.15):

Piers er en drittunge i en voksen manns kropp. Ingen voksen mann med integritet og klokskap slenger dritt om andre på den måten for å få oppmerksomhet. Så nei at noen har forståelse for hvordan han holder på uansett grunn er for meg et mysterium. Om man liker Meghan eller ikke burde man ta avstand fra slik drittslenging som fremstår som mobbing. 

Enig. Piers er en løs kanon, har ikke sansen for utspillene hans. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (På 29.3.2021 den 15.45):

Vet du hvorfor hun løy om giftermålet?

Vet du hvorfor hun løy om å være innestengt i 4 mnd.? 

Vet du om hun også lyver om andre ting? Hvorfor lyve? 

Jeg forstår ikke hvorfor hun lyver. Du som ser så mye, hva tilsier at dette er nødvendig?

Hvorfor lyve om prinsetittelen? Det er flere hundreår gammel protokoll? Hvorgor si det ble endret pga hennes sønn? 

Jeg forsøker å forstå, men forstår ikke. 

Jeg forstår heller ikke behovet for å diskutere familie relasjoner i media. Verken om det er hennes far som gjør det, eller det er henne selv dom gjør det.

Jeg er ikke så intressert i dem, men jeg er intressert i fenomenet om denne  subjektiv sannhet, contra søken etter en objektiv sannhet. 

Jeg er også intressert i kritisk journalistikk. At journalistene graver litt, ikke lager et privat talerør.

 

Skal vi bare hoppe bukk over løgner og halvsannheter? 

"Du som ser så mye"? Journalistene graver ikke nok? (?!) Jeg har bare stått opp mot drittslenging. Ingen av oss kjenner vedkommende, men jeg vil heller være "the better person" enn å synke til det nivået man mener den man slenger dritt om er på. Og ikke glem at uansett hvor mye mobbere argumenterer for mobbingen, vil de alltid være mobbere. Takk for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hru said:

"Du som ser så mye"? Journalistene graver ikke nok? (?!) Jeg har bare stått opp mot drittslenging. Ingen av oss kjenner vedkommende, men jeg vil heller være "the better person" enn å synke til det nivået man mener den man slenger dritt om er på. Og ikke glem at uansett hvor mye mobbere argumenterer for mobbingen, vil de alltid være mobbere. Takk for meg.

Moralsk overleg den gemene hop? 

Akkurat hvilken drittslenging er det du har stått opp mot? Meghan Markle sin offentlige hakking på svigerfamilien sin? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (2 timer siden):

Moralsk overleg den gemene hop? 

Akkurat hvilken drittslenging er det du har stått opp mot? Meghan Markle sin offentlige hakking på svigerfamilien sin? 

😅 Å himmel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...