Gå til innhold

Meghan Markle


Panna

Anbefalte innlegg

Krokenguri skrev (56 minutter siden):

Hvilke løgner. Slike påstander har 0 verdi om du ikke kan spesifisere. Det blir bare atter et rykte og tomme ord

Madame Butterfly sitt innlegg oppsummerer løgnene hennes meget godt. Om du ikke så intervjuet med Oprah, bør du se det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ramona1970 skrev (14 timer siden):

Det er en betegnelse som beskriver visse trekk som man slipper å liste opp når man bruker ordet. Jeg bruker det så andre som også vet hva det er skal forstå hva jeg mener istedenfor å måtte beskrive hele adferden og liste opp alt dette. Ord er også ord, uavhengig av diagnosesystemer. Jeg har aldri diagnostisert noen i hele mitt liv, jeg aner ikke om diagnosen eksisterer en gang, eller hva psykologer legger i den.

Om du vet så lite om narsissisme og hva det egentlig er, så burde du/dere kanskje slutte å bruke ordet? Å slenge om seg med ordet med null kunnskap som ligger bak -det ødelegger fryktelig mye for de som faktisk opplever narsissistisk mishandling!!! 

Det er faktisk bedre å liste opp -du bruker ordet av latskap! 

Endret av NenehGoji
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
NenehGoji skrev (7 minutter siden):

Om du vet så lite om narsissisme og hva det egentlig er, så burde du/dere kanskje slutte å bruke ordet? Å slenge om seg med ordet med null kunnskap som ligger bak -det ødelegger fryktelig mye for de som faktisk opplever narsissistisk mishandling!!! 

Det er faktisk bedre å liste opp -du bruker ordet av latskap! 

Meghan Markle er skoleeksempelet på narsissist så Ramona1970 bruker begrepet helt korrekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Ramona1970 skrev (3 timer siden):

Her er noen:

I tillegg sa hun at hun ikke visste hvem Prins Harry var første gangen de møttes. Som for all del kan være sant selv om det er utrolig, men hvorfor skulle hun si det? Fordi hun ble beskyldt for å planlegge å gifte seg med han? Ja kanskje hun gjorde det..

Hun presterte å si at noen fra Sør-Afrika fortalte henne at de jublet i gatene på samme måte som når Mandela ble løslatt når hun giftet seg med Prins Harry.

Dette får meg til å lure på om de som ihuga forsvarer henne vet noe om henne i det hele tatt.

Jeg husker jeg reagerte på den uttalelsen i intervjuet når de hadde forlovet seg - at hun ikke visste hvem han var. Amerikanere elsker europeiske kongehus og det står ofte om de i blader/nettaviser der. Jeg leser People magazine (på nett) og har sett det selv. Hvis MM ikke visste hvem Harry var må hun ha bodd under en stein. Dessuten kom det jo frem at hun har vært i London i ungdommen og blitt tatt bilde av foran Buckingham palace. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (18 timer siden):

Jeg synes hele den greia med Harry og Meghan er fascinerende. Har aldri drevet å fulgt særlig godt med på kongelige, i verken innland, eller utland, men denne lyvingen er temmelig fascinerende.

Vi giftet oss egentlig 3 dager før, bare oss to og erkebiskopen. Nei, det stemmer da ikke, sier erkebiskopen.

***De hadde vel en liten mini-sermoni, men den kunne ikke bli nedskrevet, den offisielle dagen var jo i kirka. Det er mange som gjør dette, har en sermoni på stranda uten prest osv., men som drar på tinghuset for å skrive under med vitner før/etterpå. ***

Barnet vårt fikk ikke tittel fordi han er «svart», de endret reglene for han. Nei, det stemmer visst heller ikke. Det var en lov fra 1700 tallet. Ungen er jo lyd i huden, med rødt hår.

***Fra 1917 mener du vel. Og nå når Charles har blitt konge så vil barna ha automatisk rett på titlene. Det har vært en nedskalering av HRH-tittelen ganske lenge i det Britiske kongehuset da forsåvidt, det koster skattebetalerne ekstremt mye penger for hver person som har denne tittelen i tilleg til at det følger mange oppgaver med på kjøpet, mange lar sine barn få slippe så de får en mer normal barndom og et mer normalt liv. Ungene til Meghan og Harry blir nå uansett prins og prinsesse fordi dronningen døde, dette visste de -men foreldrene har selv valgt å gå fra HRH og barna vil ikke få denne statusen heller. Helt likt som med ungene til Märtha Louise***

 

***(Når det kommer til hvem som blir regnet som "svarte" og "hvite" så har det lite med hvor lyse eller mørke folk er i huden, det handler om slekters gang, i dette tilfellet er Meghan halvt "svart" og dermed er ungene en kvart. Jeg er også kvart nordlending, ingen kan forandre på hvor mine besteforeldre kommer fra.) ***

Jeg hadde husarrest og de tok passet mitt i en viss periode, hm nei stemmer ikke. Du ferierte på franske riviera og dro på baby-shower i NY city i den perioden, sant x antall venninne luncher og møter rundt omkring i London.

***Hun bærte ikke passet sitt selv, det ble passet på av andre som var med på reisene, hun kunne ikke/fikk ikke bære det selv. Det er vanlig for de kongelig, men for henne føltes det som et sjokk, hun var jo vant til å føle seg friere enn det hun nå fikk oppleve. Hun ble jo også fratatt sertifikatet sitt blant annet.***

Jeg er enebarn, nei du er visst ikke det. Du har søsken. De viser familiebilder.

***Hun sa ikke at hun er enebarn, hun sa hun vokste opp som et enebarn. Søsteren er 17år eldre og vokste opp i et annet hjem, ikke sammen med henne.***

Måtte finansiere egen skolegang, nei far betalte visst, du har takket han offentlig.

***Hun både jobbet, fikk et "scholarship" og fikk litt hjelp fra sin mor. Så jo, hun finansierte mye selv. Faren hadde jo gjeld opp etter ørene og hun har hjulpet han ganske mye på andre tidspunkt etter det jeg har forstått ***

Ble avskjært økonomisk, offentlige regnskap fra kongehuset viser større beløp til starthjelp i USA.

***Starthjelp ja, en gave, -men ikke videre hjelp. De ønsket også dette selv, så ingen overraskelse der***

 

Det triller jo ut skrøner bare de åpner munnen, så da går det jo ikke sn å tro på noe som kommer ut av kjeften på de.

 

Eget privatliv er veldig viktig, men fortelle om sine underste følelser på TV, netflix og podcast er helt OK. Samme med å utlevere sine familiemedlem er selvsagt helt OK også, uten at det engang trenger å være sant det de sier om andre.

 

Verden ser på, og når motbevisnibgene kommer, er ikke verden lenger interessert. Vi har så lett for å tro det første ord, og resten blir ikke lagt merke til.

Det er helt fascinerende. Sånn dritt måte å være på og oppføre seg på forplanter seg. Det er sånn det liksom skal være, og ingen trenger å være etterrettelige. Om det er på ungdomsskolen, eller på arbeidsplassen. Ingen trenger å oppføre seg ærlig, og oppriktig. Det dreier seg om image, som ikke engang trenger være reelt. 

Det er interessant, jeg synes det er underlig. Det er langt fra bra, og vi vil vel egentlig ikke ha det slik?

 

Så om de slutter å lyve på innpust og utpust, og toner ned den enorme media eksponeringen, leser rommet litt, slutter å syte og klage så fælt, over stakkars seg selv. Dun genetiske smerte, og jeg vet ikke hvs. Da kan nok ting bli bra 👍

Er på mobilen, fikk ikke gjort min tekst tydeligere -men dere ser vel. Jeg har altså skrevet inni posten til Madame Butterfly

Jeg er som sagt ikke 100% på hennes side, men når dere kun driver med heksejakt -da ender jeg faktisk opp med å forsvare henne litt altså, dere kommer med halvsannheter og løgn selv jo!!!

Endret av NenehGoji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Ramona1970 skrev (3 timer siden):

Her er noen:

I tillegg sa hun at hun ikke visste hvem Prins Harry var første gangen de møttes. Som for all del kan være sant selv om det er utrolig, men hvorfor skulle hun si det? Fordi hun ble beskyldt for å planlegge å gifte seg med han? Ja kanskje hun gjorde det..

Hun presterte å si at noen fra Sør-Afrika fortalte henne at de jublet i gatene på samme måte som når Mandela ble løslatt når hun giftet seg med Prins Harry.

Dette får meg til å lure på om de som ihuga forsvarer henne vet noe om henne i det hele tatt.

Jeg har sett intervju, lest utenlandske aviser/blader, hører på podcaster, og følger i det hele tatt godt med. Meghan markle fremstilles ganske så ulikt i USA enn i Europa/England.

Jeg er fullt klar over alle tingene som den ene brukeren skriver om. Men jeg tror at MM snakker på en måte som appellerer til Amerikanerne; hun overdriver og bruker store ord! Og hun skjønner nok neppe at hun blir tatt bokstavelig av enkelte. Jeg hører på en podcast med to amerikanere og de har en helt annen måte å analysere henne på enn folk her i tråden eller England. Jeg ligger et sted midt i mellom. Synes folk tar veldig av, og når jeg leser daily Mail f eks, så blir hver eneste ting hun gjør kritisert og slått stort opp.

Ja det er ingen tvil om at en konflikt har oppstått og at hun mest sannsynlig kan takke seg selv for mye av det. Men, hun får gjennomgå så det holder og det virker om ingenting hun gjør kan være positivt.

Når hun stiller opp på the cut eller har egen podcast så tenker jeg at det er noe hun bevisst gjør for å heve seg over mobben og vise at hun ikke er redd for noe. Ja det er cringe, enig i det. Men jeg føler det er en bevisst maktdemonstrasjon fra hennes side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (3 timer siden):

Madame Butterfly sitt innlegg oppsummerer løgnene hennes meget godt. Om du ikke så intervjuet med Oprah, bør du se det. 

Har sett intervjuet og kan ikke påpeke hva hun evnt lyver om, så jeg tenker du fortsatt bør begrunne dine påstander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (14 minutter siden):

Jeg husker jeg reagerte på den uttalelsen i intervjuet når de hadde forlovet seg - at hun ikke visste hvem han var. Amerikanere elsker europeiske kongehus og det står ofte om de i blader/nettaviser der. Jeg leser People magazine (på nett) og har sett det selv. Hvis MM ikke visste hvem Harry var må hun ha bodd under en stein. Dessuten kom det jo frem at hun har vært i London i ungdommen og blitt tatt bilde av foran Buckingham palace. 

Jeg vet ikke hvem som er priser og prinsesser rundt omkring i Europa.  Fikk me meg litt når mor mi var avhengig av se og hør og de kongelige fikk kjørt seg der. Men det er over 20 år siden. Så de etter det hadde ikke jeg visst om heller om jeg hadde møtt de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (10 minutter siden):

Har sett intervjuet og kan ikke påpeke hva hun evnt lyver om, så jeg tenker du fortsatt bør begrunne dine påstander

Erkebiskopen.. hva sa han angående giftemålet? 
Barna dere ikke ikke prinser grunnet hudfargen, men en avgjørelse som ble tatt lenge før både Harry og Meghan var i livet..

Du kan jo som andre Google deg frem til sannheten. Eller tror du Meghan er som Mandela? At folk danset i gatene etter at de var gift??

 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Erkebiskopen.. hva sa han angående giftemålet? 
Barna dere ikke ikke prinser grunnet hudfargen, men en avgjørelse som ble tatt lenge før både Harry og Meghan var i livet..

Du kan jo som andre Google deg frem til sannheten. Eller tror du Meghan er som Mandela? At folk danset i gatene etter at de var gift??

 

Er det biskopen eller hun som lyver. Harry har bekreftet en privat seremoni. Hun snakket om at det ble harselert iht hudfarge på barna. Så godt mulig hun har konkludert feil eller misoppfattet noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Er det biskopen eller hun som lyver. Harry har bekreftet en privat seremoni. Hun snakket om at det ble harselert iht hudfarge på barna. Så godt mulig hun har konkludert feil eller misoppfattet noe. 

Nei, Meghan lyver. Erkebiskopen sa at det hadde aldri skjedd. 
Ingen danset i gatene heller.. 

https://www.google.com/amp/s/www.thenews.com.pk/amp/987377-meghan-markle-faces-embarrassment-after-her-claim-about-south-africa-rejected

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (17 minutter siden):

Nei, Meghan lyver. Erkebiskopen sa at det hadde aldri skjedd. 
Ingen danset i gatene heller.. 

https://www.google.com/amp/s/www.thenews.com.pk/amp/987377-meghan-markle-faces-embarrassment-after-her-claim-about-south-africa-rejected

Det med kommentaren om at noen danset i gatene kan jeg heller ikke si så mye om.

Men det med ekteskapsløftene: de hadde vel sin egen lille sermoni, de to og med biskopen tilstede. Kontoret til erkebiskopen har bekreftet møtet, men avkreftet at han underskrev offisielle papirer. Utenom det er det ingen kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (37 minutter siden):

Nei, Meghan lyver. Erkebiskopen sa at det hadde aldri skjedd. 
Ingen danset i gatene heller.. 

https://www.google.com/amp/s/www.thenews.com.pk/amp/987377-meghan-markle-faces-embarrassment-after-her-claim-about-south-africa-rejected

Meghan sa jo at det var en venn fra Sør-Afrika som hadde sagt dette, mye mulig dette blir tolket svært bokstavelig, men noe slikt kan fint bli sagt fra en venn for å beskrive den store gleden. Det trenger ikke bety at alle danset bokstavelig talt i gatene 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NenehGoji skrev (33 minutter siden):

Det med kommentaren om at noen danset i gatene kan jeg heller ikke si så mye om.

Men det med ekteskapsløftene: de hadde vel sin egen lille sermoni, de to og med biskopen tilstede. Kontoret til erkebiskopen har bekreftet møtet, men avkreftet at han underskrev offisielle papirer. Utenom det er det ingen kommentar. 

Nei, erkebiskopen har ikke viet dem før den offentlige seremonien: «Nå har også selveste erkebiskopen av Canterbury Justin Welby, som viet paret, kastet seg inn i debatten, og avkrefter at det hele skjedde» https://www.dagbladet.no/kjendis/bryter-tausheten-om-bryllupsbloffen/73599801

Private samtaler er ikke en vielse.

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (32 minutter siden):

Meghan sa jo at det var en venn fra Sør-Afrika som hadde sagt dette, mye mulig dette blir tolket svært bokstavelig, men noe slikt kan fint bli sagt fra en venn for å beskrive den store gleden. Det trenger ikke bety at alle danset bokstavelig talt i gatene 😅

Denne bekjente mannen avkreftet dette. Han har aldri snakket med henne.. flaut eller? https://www.google.com/amp/s/www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/meghan-markle-cut-interview-south-africa-b2157285.html%3Famp

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (1 time siden):

Jeg husker jeg reagerte på den uttalelsen i intervjuet når de hadde forlovet seg - at hun ikke visste hvem han var. Amerikanere elsker europeiske kongehus og det står ofte om de i blader/nettaviser der. Jeg leser People magazine (på nett) og har sett det selv. Hvis MM ikke visste hvem Harry var må hun ha bodd under en stein. Dessuten kom det jo frem at hun har vært i London i ungdommen og blitt tatt bilde av foran Buckingham palace. 

Hun har fortalt så mange skrøner at det er ikke godt å si hva som er sant eller ikke..

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Nei, erkebiskopen har ikke viet dem før den offentlige seremonien: «Nå har også selveste erkebiskopen av Canterbury Justin Welby, som viet paret, kastet seg inn i debatten, og avkrefter at det hele skjedde» https://www.dagbladet.no/kjendis/bryter-tausheten-om-bryllupsbloffen/73599801

Private samtaler er ikke en vielse.

Nei, vi vet da at de ikke ble offisielt viet, det er det jeg skrev også. De ga hverandre ekteskapsløfter i en privat sermoni med Erkebiskopen til stede. For de to føltes den dagen ut som den dagen de giftet seg, selv om kirkebryllupet tre dager etter var det offisielle. 

https://www.today.com/popculture/meghan-harry-clarify-they-privately-exchanged-personal-vows-official-wedding-t212586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
MissWoodville skrev (1 time siden):

Men jeg tror at MM snakker på en måte som appellerer til Amerikanerne; hun overdriver og bruker store ord!

Nei, hun lyver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (Akkurat nå):

Nei, vi vet da at de ikke ble offisielt viet, det er det jeg skrev også. De ga hverandre ekteskapsløfter i en privat sermoni med Erkebiskopen til stede. For de to føltes den dagen ut som den dagen de giftet seg, selv om kirkebryllupet tre dager etter var det offisielle. 

https://www.today.com/popculture/meghan-harry-clarify-they-privately-exchanged-personal-vows-official-wedding-t212586

The admission came a day after the publication provided a wedding certificate as proof that Harry and Meghan’s intimate ceremony was not a “wedding” as the Duchess claimed in her bombshell interview with Oprah Winfreyhttps://www.google.com/amp/s/7news.com.au/entertainment/royal-family/proof-prince-harry-and-meghan-markle-admit-they-didnt-wed-three-days-before-wedding--c-2421160.amp

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra intervjuet med Oprah: 

Meghan revealed early on that the couple were actually married three days before the royal wedding.

I was thinking about it, you know our wedding - three days before our wedding, we got married. No one knows that,” she said. https://7news.com.au/entertainment/meghan-markle-and-prince-harry-oprah-interview-in-full-everything-you-need-to-know-c-2309252?_gl=1*1uwl1x0*_ga*QjdjTHVZYmVoODB3UTJfZm9xdmkwRHY4Znl1djNQT28xRHhVSU1uY0tCWmRxZnU0MExzeXBzaG5Dd2c2S1loag..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...