Bålkaffe Skrevet 20. september 2022 #761 Del Skrevet 20. september 2022 Norja skrev (3 timer siden): Det sier alt - alt - når hun velger å bryte kongelig tradisjon ved å ikke bruke sørgeslør i begravelsen til dronning Elizabeth. Som et slags siste stikk, et rop om oppmerksomhet. Det hadde ikke kostet henne NOEN TING å ha hatt med sørgeslør. Ingenting! Og mannen hennes...herregud, for en fjott. Du får angripe grevinne Sophie og dronningens barnebarn også da, siden de også tydeligvis droppa sørgesløret. https://www.seher.no/kongelig/bryter-tradisjon/77208119 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 20. september 2022 #762 Del Skrevet 20. september 2022 Fufu skrev (11 timer siden): Når man lyver om at folk danset i gatene i Sør-Afrika da hun giftet seg som da Mandela ble frigjort fra fengsel etter 27 år er man ikke helt frisk. Enig. Hun kunne giftet seg med Durek istedenfor. Så kunne de sittet i hvert sitt hjørne og sammen ropt høyt om rasisme, samtidig som de hadde skånet to kongefamilier for baluba,drama og kleine mediaioppslag 20 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. september 2022 #763 Del Skrevet 20. september 2022 kapteinsupertruse skrev (4 timer siden): Alt som er sagt i mot Megan her i tråden. Hvordan vet dere alt dette? Journalistene er veldig ute etter henne. Det må alltid være et sort får i engelsk kongefamilien? Det er vel Andrew som er det, Henry og fruen har jo meldt seg ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. september 2022 #764 Del Skrevet 20. september 2022 Fordi det oppstår problem og konflikt uansett hvilket miljø eller hvilken familie hun involverer seg i. Sjedent at en har rett og at alle andre har feil i så mange tilfeller. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 20. september 2022 #765 Del Skrevet 20. september 2022 Laraa skrev (13 minutter siden): Enig. Hun kunne giftet seg med Durek istedenfor. Så kunne de sittet i hvert sitt hjørne og sammen ropt høyt om rasisme, samtidig som de hadde skånet to kongefamilier for baluba,drama og kleine mediaioppslag Ja, det er samme ulla og personlighet. Holder på akkurat på samme måte. 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 20. september 2022 #766 Del Skrevet 20. september 2022 parmanoia skrev (2 timer siden): Har fulgt nøye med. Prins Harry bør virkelig løpe fra den dama der. Fulgt nøye med på hva media skriver og de kan man stole 100% på right? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 20. september 2022 #767 Del Skrevet 20. september 2022 MiominMio skrev (6 minutter siden): Fulgt nøye med på hva media skriver og de kan man stole 100% på right? Eh, nei, jeg stoler ikke 100% på alt media skriver, men klarer likevel å gjennomskue den dama der. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 20. september 2022 #768 Del Skrevet 20. september 2022 pussig dette. når media snakker om kongehuset skal man ikkk ta det for god fisk. men når vi snakker corona og ukraina konflikten da er media helt korrekte. hahahaha nordmenn as.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. september 2022 #769 Del Skrevet 20. september 2022 Turtellure12 skrev (11 timer siden): https://www.scmp.com/magazines/style/celebrity/article/3191141/inside-meghan-markle-and-nelson-mandela-fiasco-she https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2022/08/31/195868216/hertuginne-meghan-markle-far-sa-hatten-passer-av-nelson-mandelas-barnebarn Åh hjelpes Jeg tror ikke på det hun sa under intervjuet med Oprah Winfrey. Hun sa at det var en stor diskusjon rundt hudfargen til Archie innad i kongefamilien. Dette må da være oppdiktet? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 20. september 2022 #770 Del Skrevet 20. september 2022 Honey Dew skrev (20 minutter siden): Åh hjelpes Jeg tror ikke på det hun sa under intervjuet med Oprah Winfrey. Hun sa at det var en stor diskusjon rundt hudfargen til Archie innad i kongefamilien. Dette må da være oppdiktet? Hvorfor? Er det slik at fordi man blir født inn en kongelig familie så kan man umulig være rasistisk? 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 20. september 2022 #771 Del Skrevet 20. september 2022 DundreMilfin skrev (3 timer siden): Det der er jo mer rasshøl journalistikk uavhengig av hva man mener om Markle. Harry ville brutt ut uansett tror jeg. Angående det med hudfarge så hevdet de vel aldri at hele kongefamilien var rasister, men at EN person (tolket det til å være Charles, de sa at personen ikke var Elizabeth) tok dette med hudfargen opp. Diana fortalte selv om samme behandling Markle fikk i fødselsdepresjon. Diana kastet seg ned en trapp som gravid med nummer 2 i desperasjon, og Charles hadde bedt henne slutte å være dramatisk da han hadde dårlig tid. Asså….. Kate har jo svelget ekstremt mange kameler. Hun har blitt mobbet innad, og kalt «waitie katie», også stemplet som desperat og jaktende. Hun og beskriver at hun var «ekstremt ensom» i barseltiden og antyder fødselsdepresjon uten å si at hun fikk hjelp. Kongehuset der og særlig pressen er jo et HELVETE å forholde seg til. Jeg tviler ikke ett sekund på at Markle så for seg en prinsessedrøm med vinkende hånd til beundrende folkemengder og pidestalltilværelse. Jeg tror Mette Marit tenkte litt det samme. Og Durek. Men så er ikke realiteten sånn for å si det mildt. Rasshøljournalistikk eller ikke, hun nevner seg selv 54 ganger i den talen åkke som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 20. september 2022 #772 Del Skrevet 20. september 2022 “I mean, if there’s any time in my life that it’s been more focused on my race, it’s only once I started dating my husband. Then I started to understand what it was like to be treated like a Black woman,” she said. “Because up until then, I had been treated like a mixed woman. And things really shifted.” https://www.revolt.tv/article/2022-08-30/189114/meghan-markle-discusses-being-treated-as-a-black-woman/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 20. september 2022 #773 Del Skrevet 20. september 2022 Når man ser hvordan kongefamilien har holdt på - så er det Meghan som får mest pes??? Ja hun er en selvopptatt megge, men bra for henne som ville ut av en familie som menger seg med pedofile og børster alt som er ukomfortabelt under teppet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 20. september 2022 #774 Del Skrevet 20. september 2022 Honey Dew skrev (54 minutter siden): Hun sa at det var en stor diskusjon rundt hudfargen til Archie innad i kongefamilien Det kan jo være noe så enkelt som at de har snakket om hvorvidt baby kommer til å ligne på mor eller far. Jeg har selv en svigerinne som er gift med en mann fra et asiatisk land, og vi var selvsagt spente på hvordan den lille ville se ut, er det rasistisk? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 20. september 2022 #775 Del Skrevet 20. september 2022 NenehGoji skrev (32 minutter siden): Hvorfor? Er det slik at fordi man blir født inn en kongelig familie så kan man umulig være rasistisk? hadde de vært så utrolig rasistiske hadde hun ikke fått giftet seg inn i familien i det heletatt.. råder folk så følge med på oppførselen til deres og ikke ta en person (mm) og den nikkedukken hun er gift med som fasit. når det er en fellesnevner for så og si alle konflikter (mm) så sier det seg selv at oddsen for at hun tar feil er mest realistisk. alle andre enn hun er rasshø liksom?? hmm 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 20. september 2022 #776 Del Skrevet 20. september 2022 Ænema skrev (6 minutter siden): hadde de vært så utrolig rasistiske hadde hun ikke fått giftet seg inn i familien i det heletatt.. råder folk så følge med på oppførselen til deres og ikke ta en person (mm) og den nikkedukken hun er gift med som fasit. når det er en fellesnevner for så og si alle konflikter (mm) så sier det seg selv at oddsen for at hun tar feil er mest realistisk. alle andre enn hun er rasshø liksom?? hmm Det var nok dronning Elisabeth som bestemte, hun ga Harry et ja og hun hadde visst et godt forhold til Meghan Markle. Ryktene fra mediene var at det var Charles blant annet som kom med denne typen kommentarer, og vi har jo fått med oss at han ikke akkurat har vært den snilleste mannen igjennom livet.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 20. september 2022 #777 Del Skrevet 20. september 2022 ja men han er jo ikke hele kongehuset. regnet med charles og andrew var rasshøl. men nekter å tro at hele kongehuset var det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 20. september 2022 #778 Del Skrevet 20. september 2022 Nå har vel ikke akkurat prins Harry vært mors beste barn, så hans valg av ektefelle måtte vel nesten også være av det litt provokative slaget. De hadde nok helst sett at han endte opp med en hvit aristokrat som hadde alt på stell. Markle blir jo en kontrast til dette med sin spesielle familiebakgrunn og hennes etnisitet. Hun satte vel ord på at hun hadde opplevd rasisme innad i kongefamilien og det skjønner jeg jo godt at både hun og prins Harry reagerte på. Ikke greit. Men utenom dette så er det vel litt det at hun har virket litt uærlig. F.eks at hun ikke visste hvem prinsen var, og senere ble det avdekket at hun var veldig opptatt av dette. Og det virket som at hun har tredd inn i de kongelige kretser og nærmest fått en slags vendetta mot hele institusjonen. Jeg tenker det er jo litt selvisk av dem begge å stikke av gårde sånn fra hele rollen så brått og kreve spesialbehandling i USA. Prinsen har vel hatt mange goder opp igjennom årene som har vært sponset av britiske skattebetalere og seilt på medgang med tanke på skoletilbud og utdanningsmuligheter i militæret. Festa mye og kost seg uten de store bekymringer vil jeg tro. Så Meghan M ble jo på en måte den endelige årsaken til at han oppgav hele sin rolle og hele sitt ansvar fordi hun følte seg dårlig behandlet og mange opplever nok det som en smule egosentrisk. Ok en eller annen idiot i kongefamilien er rasistisk, men skal dette og andre småting resultere i et så dramatisk valg. Prins Harry virker noe naiv. Jeg vil tro han kjente på litt anger nå under begravelsen hvor han ikke fikk bære uniformer og være en del av den institusjonen hans bestemor viet livet sitt til og sikkert ofret j*vlig mye for. Hun opplevde sikkert langt mer motgang enn Meghan gjorde. Så Meghan fremstår litt veik og hårsår. Men så igjen tenker jeg hun passer ikke til å være kongelig. For lite guts, litt enkel og passer noe bedre i L.A og mentaliteten der. Overfladisk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 20. september 2022 #779 Del Skrevet 20. september 2022 Ænema skrev (4 minutter siden): ja men han er jo ikke hele kongehuset. regnet med charles og andrew var rasshøl. men nekter å tro at hele kongehuset var det. Eh, nei, men når svigerfaren din, bestefaren til dine barn, oppfører seg dårlig -skal man bare godta det da mener du? Hvorfor skal man godta å bli tråkka på av nærmeste familie? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. september 2022 #780 Del Skrevet 20. september 2022 M.H85 skrev (6 timer siden): Jeg reagerer på at de alltid må "bevise" utad at de har et "fantastisk" forhold😅🤷 De må alltid holde hender, støtte hverandre med en hånd , legge en hånd på skulder, kikke kjærlig på hverandre osv. Hele tiden. Er det for å fremstå som mer lykkelige enn de er eller bare for at det er så viktig å vise kjærlighet utad. For meg ser det litt falskt ut. MÅ holde hender ut av en statlig begravelse. Som de eneste osv... Tror muligens Meghan trenger mye bekreftelse ,og mye oppmerksomhet fra mannen sin... Dette er ei dame som bestemmer i ekteskapet helt klart. Jøss.... er det ikke lov å være usikker heller nå, og søke støtte hos partneren sin i situasjoner der man blir engstelig og usikker? Jeg vet i alle fall at hadde jeg giftet meg inn i en kongefamilie og fått verdens kameraer rettet mot meg for å granske hvert ansiktsuttrykk, hadde jeg veldig gjerne villet søke trygghet og støtte og holde mannen min i hånden. Få en klem av han i hånden når han ser at jeg blir engstelig eller usikker på situasjoner. Det er jamen meg ikke mye hun kan gjøre riktig i dine øyne om hun ikke engang har lov å søke støtte hos sin mann! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå