Moonbeam Skrevet 30. august 2021 #201 Del Skrevet 30. august 2021 Kult å se bilder! Det er så inspirerende og det er STOR forskjell på deg! Herlighet, 22 kg ned er en bragd! Du ser kjempefin ut nå! Men skjønner du skal enda litt lenger ned, da....SÅ deilig det må være når du ser at du snart bikker over på 8-tallet. Alltid deilig å forlate enkelte tall! Lykke til videre så imponert over deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. august 2021 Forfatter #202 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Takk for skryt og oppmuntring @Moonbeam 😊 Det er det som er fantastisk med denne dagboka. Vi støtter hverandre og gir hverandre positiv boost når vi trenger det. I tillegg "må" jeg jo liksom klare det også nå som jeg skriver om det her inne. Det gjør noe med motivasjonen 👍 Endret 31. august 2021 av Wit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. august 2021 Forfatter #203 Del Skrevet 31. august 2021 Idag er det hjemmekontor igjen og så har jeg planer i ettermiddag/kveld, så det er ikke sikkert det blir noen tur idag. MEN, det er ingen krise, for da går jeg heller i morgen 😊 Har akkurat fått ny leder på jobb og hadde samtale med henne i går. Fortalte henne om mitt livsstilsendringsopplegg og at jeg hadde gått ned 20 kg (gjorde det for å kunne få 1 time til trening i arbeidstiden i uka). Hun var kjempeimponert og det var jo hyggelig å høre. Og ja, jeg kan trene en time i uke så lenge jeg har tid til dette rundt andre møter og ting som skjer. Da får jeg kanskje bedre tid til skogsturene mine siden jeg en gang i uka kan ta en tur i arbeidstiden. Ellers håper jeg dette blir en bra uke og at jeg vil se 8-tallet først på vekta når fredagen kommer. Syns det har gått litt trått nedover nå, så trenger den boosten jeg kan få 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 31. august 2021 #204 Del Skrevet 31. august 2021 For en god sjef som lar deg trene i arbeidstiden! 😄 Krysser fingrene for at 8-tallet dukker opp på fredag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 31. august 2021 #205 Del Skrevet 31. august 2021 Så lurt! Vi har også en time trening i uka, og jeg er helt elendig på å bruke den. Så dumt altså, jeg kunne jo faktisk syklet hjem en time tidligere en dag i uka for å ta en løpetur. Det skal jeg jammen meg begynne med, takk for påminnelsen 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. august 2021 Forfatter #206 Del Skrevet 31. august 2021 Nikea skrev (21 minutter siden): Så lurt! Vi har også en time trening i uka, og jeg er helt elendig på å bruke den. Så dumt altså, jeg kunne jo faktisk syklet hjem en time tidligere en dag i uka for å ta en løpetur. Det skal jeg jammen meg begynne med, takk for påminnelsen 😃 Jeg er dårlig på å bruke det selv Føler liksom jeg lurer meg unna når jeg trener...... MEN, nå skal jeg bli flinkere til å bruke dette. Det er en rettighet vi har, så da er det jo ikke noe galt i å ta ut denne tiden. Det er for en bedre fysisk helse som på sikt gjør seg utslag i lavere sykefravær og mer energi 👍 Og takk @Luka_S 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 2. september 2021 Forfatter #207 Del Skrevet 2. september 2021 Denne uka har ikke vært bra treningsmessig. Mye har skjedd på ettermiddagene så jeg har ikke kommet meg på tur en eneste gang. Så jeg har kun hatt en dag med sykling til jobb. Vet ikke om jeg kommer meg ut i kveld heller, for vi pusser opp i gangen og jeg må rydde ut av et skap vi må flytte for å legge nytt gulv..... Var en sniktur på vekta i dag tidlig, og dette ser ut til å bli en uke uten endring til tross for at jeg har vært kjempeflink med mat. Håper selvsagt det er noe som fortsatt kan endre seg, men har liksom bare en dag igjen 🙄 Jeg VET fra tidligere at etter en uke med OK nedgang kan det stoppe litt, men blir bare så utrolig frustrert når det skjer. Særlig nå hadde jeg trengt en uke til med litt mer ned..... MEN, jeg skal bare fortsette med det jeg gjør, for jeg vet jo at det virker. Bare litt frustrert akkurat nå 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 2. september 2021 #208 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg har akkurat samme uken som deg, ikke fått trent noe særlig (har blitt en del jobbing på kveld) og i morges viste vekten akkurat det samme som sist fredag... Jaja, mirakler kan skje @Witjeg håper du ser 8 tallet i morgen ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. september 2021 Forfatter #209 Del Skrevet 3. september 2021 Ja, da var drittuka over og vekta står på stedet hvil...... Nå håper jeg virkelig det løsner litt igjen, for blir så innmari frustrert når vekta ikke rikker seg.... 10.02.2021 - 112,9 kg. 19.02.2021 - 111,3 kg. 24.02.2021 - 110,5 kg. 03.03.2021 - 110,1 kg. 11.03.2021 - 108,1 kg. 16.03.2021 - 107,3 kg. 06.04.2021 - 104,9 kg. 11.04.2021 - 103,0 kg 20.04.2021 - 102,4 kg 28.04.2021 - 100,9 kg 21.05.2021 - 99,2 kg 28.05.2021 - 98,1 kg 04.06.2021 - 96,6 kg 11.06.2021 - 96,2 kg 18.06.2021 - 95,4 kg 25.06.2021 - 94,5 kg 02.07.2021 - 93,4 kg 09.07.2021 - 93,4 kg 13.08.2021 - 92,7 kg 20.08.2021 - 91,9 kg 27.08.2021 - 90,5 kg 03.09.2021 - 90,5 kg Totalt ned så langt 22,4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 3. september 2021 #210 Del Skrevet 3. september 2021 En klem fra meg, og føler med deg på den dritt-følelsen der. Men du vet hva som er løsningen, så det er jo bare å fortsette med slt det riktige du gjør, så der du nok helt andre tall neste fredag 👍🏼 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. september 2021 Forfatter #211 Del Skrevet 3. september 2021 Dundre skrev (1 minutt siden): En klem fra meg, og føler med deg på den dritt-følelsen der. Men du vet hva som er løsningen, så det er jo bare å fortsette med slt det riktige du gjør, så der du nok helt andre tall neste fredag 👍🏼 God helg Takk Ja, jeg vet at jeg bare må fortsette men det føles bare litt tungt når vekta ikke rikker seg til tross for at jeg spiser riktig. Kom meg ut på tur i går selv om kroppen føltes tung og jeg var sliten. Det var egentlig ganske deilig når jeg først hadde kommet meg ut. Det var en flott tur i skogen i varmt og fint vær. Måtte jo bare bruke sånne dager 😎 Planen i dag er å prøve å få til en tur i arbeidstiden, men får se hva jeg rekker. Hvis ikke blir det en tur etter jobb 👍 Jeg gir jo ikke opp, og håper på litt bedre tall neste uke 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 3. september 2021 #212 Del Skrevet 3. september 2021 Dumt å ikke se 8-tallet, men det kommer neste uke 👏 Jeg heier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. september 2021 #213 Del Skrevet 3. september 2021 Æsj, jeg vet hvordan du har det. Men hang inn there, så løsner det til slutt! Klem fra meg. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. september 2021 Forfatter #214 Del Skrevet 3. september 2021 Takk @Luka_S 😊 Ja, jeg vet jo at det løsner etterhvert. Bare utrolig frustrerende med sånne uker. Idag gikk jeg en tur i slutten av arbeidsdagen. Deilig å få klarnet hodet etter en dag med mye videomøter. Og jeg tror søren meg dere her inne har gjort noe med meg, for den siste halve kilometer JOGGET jeg 🤪 Ja, det var mye nedover og litt oppover, men alt er jo bedre enn ingenting. Nå er jeg klar for helg 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. september 2021 #215 Del Skrevet 3. september 2021 Så bra, @Wit! Heia, heia! Og god helg! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 4. september 2021 #216 Del Skrevet 4. september 2021 Hehe, kanskje jogging smitter? Heier på deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 4. september 2021 #217 Del Skrevet 4. september 2021 Kjedelig med en uke som ikke går helt som man håper på, men det at du avslutter en sånn uke med å jogge beviser jo bare at du ikke gir opp av litt motgang 😄 Håper du får en fin helg og at neste uke blir bra, på alle måter. 💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 6. september 2021 Forfatter #218 Del Skrevet 6. september 2021 Ja, det er mulig jogging smitter 😂 Helga har vært fin, så nå håper jeg bare på en litt mer oppmuntrende uke. Jeg vet jo selvsagt fra tidligere at det plutselig stopper opp en uke eller to, men håper det blir litt bedre resultat denne uka ihvertfall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 7. september 2021 #219 Del Skrevet 7. september 2021 Fant dagboken din nå, for en jobb du har gjort! Spennende å følge med. 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 8. september 2021 Forfatter #220 Del Skrevet 8. september 2021 Takk @Rainstorm 😊 Får oppdatere om de to siste dagene mine. I går tok jeg min vanlige runde i skogen og jeg JOGGET faktisk over halve løypa. Det var mye lettere enn jeg hadde trodd, men syns fortsatt ikke det er gøy 😉 Idag er jeg på seminar med jobben og for at jeg skulle kunne nyte et par glass med vin til middagen valgte jeg å ta en joggetur i dag også. Ikke at det ble så langt men jeg fikk en tur på litt over 4 km der jeg jogget litt over halvparten av løypa. Veldig imponert av meg selv 😉 Prøvde å spise det som var OK for meg å spise til lunsj og middag, men begge deler ble servert på tallerken, så da er ikke alt like enkelt. Spiste ikke opp alt, og sto over dessert, så da får jeg være fornøyd 👍 Disse to dagene på seminar med jobben ødelegger nok litt for uka mi, men håper jeg har klart å kompensere litt med jogging og høyere puls på trening (på grunn av jogging og ikke vanlig rask gange). Så da får vi se om jeg blir skuffet eller ikke på fredag 😉 Føler ihvertfall at jeg klarer å gjøre riktige valg (med unntak av 3 glass vin) selv om jeg er på turer der jeg ikke kan bestemme alt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå