Gå til innhold

Hva er det kjipeste du har blitt servert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 13.29):

Noen jeg bodde med på studenthybel, fra kina, serverte frokost; Kald, søt (mulig hatt i sukker), kokt ris 😳 det var faktisk helt grusomt 😳

Anonymkode: 66576...ab1

Congee heter dette. 

Anonymkode: a5a7e...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 hours ago, AnonymBruker said:

En ordentlig biff som i tillegg er stekt slik biff skal stekes trenger overhodet ikke saus. Kjøttet vil være så saftig, mørt, og smaksfullt at en saus rett og slett vil ødelegge smaksopplevelsen, om ikke annet være et distaherende element. 

Anonymkode: 47f6e...502

Dette er korrekt.

Trenger du saus er ikke kjøttet av god nok kvalitet, rett slett. En god biff er så "fuktig/bløt" at saus bare blir rart.

Anonymkode: 52a4c...f7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er korrekt.

Trenger du saus er ikke kjøttet av god nok kvalitet, rett slett. En god biff er så "fuktig/bløt" at saus bare blir rart.

Anonymkode: 52a4c...f7c

Ingenting er korrekt eller ukorrekt. når det gjelder dette. Jeg spiser alltid kun indrefilet hjemme, det er mørt kjøtt men syns en god saus hever smaken x 100.  Om andre liker å spise kjøtt "tørt" så er det deres preferanse. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på bursdag til ei venninne og fikk beskjed om at det ville bli servert taco. Da regnet jeg med at det var vanlig "norsk taco". Jeg ankommer selskapet og maten skulle bli servert. Kjøttdeig, ost, agurk og lefser ble satt på bordet inkludert noe brus. Jeg tilbød meg å hjelpe til å hente resten, men det var visst alt. Kjøttdeigen hadde heller ikke tacokrydder, og det var kun en halv agurk på 6 stk. Så tørt 😳😳😳 

 

Anonymkode: da60e...c5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 13.09):

Et familiemedlem skulle feire bursdagen sin på restauranten til et hotell. Jeg er vegetarianer og fikk (via henne) kontaktet restauranten for å spørre om et vegetarisk alternativ. Det kunne de fikse uten problem. 

På selve feiringen så fikk jeg servert laks ... det hadde kokken visstnok trodd var vegetarisk. Jeg forklarte situasjonen og de tilbød seg å rette opp i feilen med en gang. Deretter fikk jeg servert noen vasne buketter med blomkål og brokkoli. Trodde først at det var tull, men nei. Ingen saus, krydder, brød, ris, eller pasta til heller. Kun overkokt blomkål og brokkoli.

Anonymkode: 83fdd...b9d

Laks er ok for vegetarianer, om du ikke mener veganer da...

Anonymkode: ab292...34b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på grillkveld hos venner en gang, og de hadde slått seg løs og kjøpt flere typer kjøtt og pølser.

Men det stoppet opp der - det eneste de serverte ved siden av, var skiver med loff. Ingen form for salat, grønnsaker, poteter eller saus, slik vi er vant til å ha. 

I utgangspunktet god mat som ble veldig kjedelig uten "følge".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Laks er ok for vegetarianer, om du ikke mener veganer da...

Anonymkode: ab292...34b

NEI, vegetarianere spiser ikke fisk

Anonymkode: 83fdd...b9d

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubb og duppe (?).

Melboller og smelta brunost,  fy faen. Topp 5 av verste ting jeg har smakt, fatter ikke at det går an å servere sånt. 

Anonymkode: 96688...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Klubb og duppe (?).

Melboller og smelta brunost,  fy faen. Topp 5 av verste ting jeg har smakt, fatter ikke at det går an å servere sånt. 

Anonymkode: 96688...176

klubb er potetboller, ikke melboller. Duppe er sursøt saus med brunost i.

 

Anonymkode: c9cd2...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

klubb er potetboller, ikke melboller. Duppe er sursøt saus med brunost i.

 

Anonymkode: c9cd2...605

Kommer an på duppa, duppe til flesk og duppe er laget av baconfett, smør, mel og melk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (9 minutter siden):

Kommer an på duppa, duppe til flesk og duppe er laget av baconfett, smør, mel og melk.

Ja, var dette jeg spiste. Horribelt. 

Anonymkode: 96688...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/1/2021 at 12:57 AM, Peonjenta said:

På en litt finere restaurant i et sydenland. Biff med bare pommes frites, ingenting annet.  Dette er visst vanlig i USA også,  Man må jo ha saus til et svært kjøttstykke!!!!

Det må bestilles ved siden av, det er er vanlig i de fleste land sør for Lindesnes

Anonymkode: 00da7...7dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 0.22):

Rødbete Wellington. 

Anonymkode: e607e...256

Det høres faktisk ganske godt ut. Jeg elsker rødbeter  😋  #googler oppskrift 

Anonymkode: cfcfa...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pani Puri 🤮🤢👽

Anonymkode: cfcfa...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var invitert på middag. Vi var 8 voksne personer. Vertskapet hadde kjøpt inn 1 pakke med kalkunfilet. 750 g eller deromkring. Tilbehør var særdeles magert. Dvs. nesten ingenting. Alle fikk en liten bit kalkun hver. 

Normalt er jeg ikke en kunde på MacDonalds. Men hjelpe meg hvor god den burgeren var på hjemturen fra middagsbesøket. 

Anonymkode: 92fe0...e73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk servert 1 ert en gang og kun det. En grønn prikk på et hvitt fat.

Driter i hvor trendy det er! Jeg vil ha mat!

Anonymkode: ce145...db3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går i klubb/forening og vi bruker alltid å ha litt kosemat. Hun ene har noen runder med diverse slankekurer og da er det alt eller ingenting. Må legge til at hun er helt normalvektig, men hiver seg bare på alle trender i en uke eller to og kommer vi til henne i denne perioden påvirker det hva vi får.

En gang fikk vi fiskefilet, grønnskaker, men ingen saus, poteter, smør eller lignende. Til «kaffien» hadde hun skåret opp agurk og gulrøtter og det var det. Vann og farris til å drikke, men ikke noe kaffi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk servert 1 ert en gang og kun det. En grønn prikk på et hvitt fat.

Driter i hvor trendy det er! Jeg vil ha mat!

Anonymkode: ce145...db3

😴

Anonymkode: 03a16...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taffel skrev (På 2.3.2021 den 0.15):

Laget den verste burger i verden selv.... Da jeg var tenåring Jobbet jeg på et gatekjøkken som burde vært beryktet i byen, og sikkert var det og. Sjefen var en forferdelig gnipung. Jeg gikk hele natten for slavelønn, Vi reklamerte med burgere med 100% storfekjøtt, og alt var humburg. Karbonaden var steikekaker fra OBS som vi slapp ned i gammel frityr, salaten var kinakål som ble kjøpt inn i store kvanta fra "utgått på dato" og når det begynte å fly insekter ut av kjernen, så måtte vi i smug kaste det verste før han kom inn på inspeksjon, han ble rasende om han fant for store biter i bosset. Ketshupen måtte vi spe ut med vann, og dressingen laget den evig dritingse og uhygieniske konen hans selv - også med råvarer helt på randen. Hamburgerbrødet orker jeg ikke snakke om en gang. Innimellom på 10 timers vakt for 48 kroner timen, var jeg så sulten at jeg av og til prøvde å spise en slik burger selv. Kjenner den kvalme og harske smaken enda. Men lå like ved en taxisentral og kundetrykket var mellom 1 og 5 om morgenen i helgene og alle kundene var snøblinde. Var nok ikke bare alkohol som skaffet brorparten diare dagen etter...

Dette burde du varslet Mattilsynet om. Det går an å være anonym. Du deltok i å sette kundenes helse i fare.

 

Anonymkode: bb95c...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DamaSita
Hoppetaujenta skrev (På 1.3.2021 den 0.42):

Snacks på besøk hjemme hos noen og det viste seg å være "veldig god knasketørrfisk" nordfra...jeg spiste ingenting for å si det sånn. Den som bodde der var den eneste som gumlet og koste seg. En kopp kaffe til meg bare. :sukk: Litt nedtur. 

Ha ha 😂 da hadde jeg blitt kjempefornøyd.  
jeg er ikke glad i kake, og slikt har jeg fått litt av hvert av.  Men later jo som ingenting og takker pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...