Gå til innhold

Hva er det kjipeste du har blitt servert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva det kjipeste dere har blitt servert er? For min del så topper flymat, der jeg fikk tørre lefser fylt med frossen spinat :spy: Jeg brekker meg bare jeg tenker på det. De hadde ikke tint opp ordentlig :( Dette er desidert det verste jeg har spist, dette var på et langdistanse fly fra Asia til Norge. Uff aldri mer! 

Så har jeg også blitt servert spekemat tallerken, når jeg var gravid, uten mulighet for andre alternativer. Dette var på seminar med jobben. 

Dette er topp 2, hos meg. Hva er deres kjipe matopplevelser? 

 

Anonymkode: 20f8b...29a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et rekesmørbrød der rekene åpenbart kom fra boks, og de hadde ikke engang tatt seg bryet med å skylle vekk den fæle laken. 

Anonymkode: 49510...32e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGENTING står jo på menyen til enkelte. Det har sjeldent falt i smak :fnise:

Anonymkode: 79522...302

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være hamburgeren jeg bestilte fra en restaurant i Geneve. Bare at det viste seg å ikke være en hamburger, men en fæl, tørr karbonade med ihjelkokte gulrøtter og erter og ingenting annet. Har aldri vært så skuffa før!

Anonymkode: 1af89...b90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodklubb... Det fikk jeg hos svigers tidlig i forholdet... Det var helt jævlig! Smakte porøs jern med digre fettklumper. Fikk heldigvis sukker på, uten at det egentlig hjalp så mye.

Anonymkode: 2f75c...d52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snacks på besøk hjemme hos noen og det viste seg å være "veldig god knasketørrfisk" nordfra...jeg spiste ingenting for å si det sånn. Den som bodde der var den eneste som gumlet og koste seg. En kopp kaffe til meg bare. :sukk: Litt nedtur. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamburger som åpenbart var en ukrydret stabburet-burger. Fikk thousand island-dressing, paprika og mais til, pluss hoffs pommes frites. 220 kroner godt brukt ja 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En salat med reker på Zupperia. Rekene må ha vært lake til tross for at de var litt større. Smakte ikke godt. Og alt for store biter av løk, agurk, tomat osv. Måtte stappe inn i munnen. 

Ellers har jeg blitt servert tørr kylling og svin og ingen form for saus i besøk.

Anonymkode: 2b24a...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en litt finere restaurant i et sydenland. Biff med bare pommes frites, ingenting annet.  Dette er visst vanlig i USA også,  Man må jo ha saus til et svært kjøttstykke!!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza i en avsidesliggende gatekjøkken/restaurant i Bulgaria. Jeg og mine søstre hadde gått lenge rundt og utforsket en by i Bulgaria, vi var slitne og sultne. I en stille gate fant vi et sted å spise.. Vi var de eneste gjestene og de som drev den var noen fyrer i 30-åra som sto og stirret på oss gjennom måltidet. Angret allerede da vi satt oss ned! Jeg bestilte meg en pizza (så digg ut på bildet) Det første som møtte meg var en helt forferdelig krydderlukt, tipper de hadde brukt fiskekrydder eller noe. Tok en bit av kanten og den smakte greit, da krydderet ikke hadde lagt seg der. Så kom jeg litt lenger inn og fikk både rå pizza og dette krydderet! Trodde jeg skulle kaste opp! Verste jeg noen gang har smakt og den ble ikke spist opp for å si det mildt..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble en gang servert en bønneburger uten å bli fortalt hva det var. Jeg trodde jo det var vanlig kjøtt inntil jeg tok en bit. Det ble fort svelgt ned med masse drikke, og lot resten ligge på tallerkenen. Og verten fortalte senere at "det var bønneburgere haha, det hadde du aldri trodd eller hva? syyykt godt og man savner jo ikke kjøtt". Hun om det. Mistenker at hun ikke har smaksløker som fungerer.

Samme dama lærer ikke, men det gjorde jeg. Hun prøvde igjen litt senere med "taco". Jeg kjente igjen kroppsspråket hennes og ante ugler i mosen. Jeg takket nei fordi "jeg var ikke sulten", men var egentlig skrubbsulten. Jeg hadde rett da, det var uten kjøtt og med masse bønner i, som man visstnok ikke kjente, og man savnet ikke kjøtt. Nei takk. 🤮

Ellers har jeg også noen flymåltider som har vært langt fra noen høydare, men jeg har pleid å fly KLM og de har OK mat.

Anonymkode: 92894...2a0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. jeg er ikke så kresen av meg, fornøyd så lenge det ikke er tør brødskive med norvegia. Men stort sett værstatistikk opplevelsene mine er å få altfor lite mat. Og det skjer ofte. Vertene sitter og stønner at nå er de sååååå mette, og jeg har ikke spist mer enn en halv normal (for meg) porsjon. Og samme problemet på restaurant. De lister opp de gode grønnsakene de skal ha til, men så får du kjøtt, en haug av poteter, 2 asparges og en rødbetebåt. Det er så skuffende. Jeg har nesten blitt sånn at jeg helst vil lage maten min hjemme, da blir det nok. Og hvertfall av grønnsakene. 

Anonymkode: b9544...d87

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Peonjenta said:

På en litt finere restaurant i et sydenland. Biff med bare pommes frites, ingenting annet.  Dette er visst vanlig i USA også,  Man må jo ha saus til et svært kjøttstykke!!!!

Uenig. Saus overdøver kjøttsmaken. Trenger kun saus dersom kjøttet er av lav kvalitet. Går du til en biff-restaurant i verdensklassen, så får man aldri saus til. Kobe-restauranter i Japan, for eksempel.

 

Min mest skuffende opplevelse var en gryte med chili hvor verten hadde tatt ut alle frøene fra chilien, fordi hun var redd det skulle bli for sterkt...

Anonymkode: 52a4c...f7c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pizza i England et sted. Verdens søteste og koseligste menneske som drev den lille kafeen som hadde fått så vanvittig mye skryt på diverse sosiale medier og Tripadvisor. Det var derimot der jeg fikk den verste pizzaen har jeg smakt i mitt liv. Jeg aner ikke hvordan hun fikk det til, men pizzaen var ikke gjennomstekt og helt bløt. Det smakte rett og slett forferdelig. Som en halvstekt, deigete pizza med litt fyll på toppen.

Veldig synd, for hun hadde helt vanvittig flotte og gode desserter. Noe hun burde holde seg til, for pizza kunne hun ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste jeg har fått servert er noen hjemmelagde pølser som var helt grusomme. Jeg fikk brekninger bare av lukta😛

Ellers så står faktisk entrecôte høyt på lista. Har fått det servert på hotell i selskaper to ganger, og det var så seigt og fælt at det ikke gikk an å skjære i engang. 

Anonymkode: 4541b...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et familiemedlem skulle feire bursdagen sin på restauranten til et hotell. Jeg er vegetarianer og fikk (via henne) kontaktet restauranten for å spørre om et vegetarisk alternativ. Det kunne de fikse uten problem. 

På selve feiringen så fikk jeg servert laks ... det hadde kokken visstnok trodd var vegetarisk. Jeg forklarte situasjonen og de tilbød seg å rette opp i feilen med en gang. Deretter fikk jeg servert noen vasne buketter med blomkål og brokkoli. Trodde først at det var tull, men nei. Ingen saus, krydder, brød, ris, eller pasta til heller. Kun overkokt blomkål og brokkoli.

Anonymkode: 83fdd...b9d

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var invitert på middag til min søster. Fikk torsk. Problemet var at torsken var tørr og grønnsakene var posegrønnsaker trekt uten noe salt eller annet krydder. Servert med ris, ingen saus. Tørr og smakløs middag. 

Anonymkode: ed31b...54d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et familiemedlem skulle feire bursdagen sin på restauranten til et hotell. Jeg er vegetarianer og fikk (via henne) kontaktet restauranten for å spørre om et vegetarisk alternativ. Det kunne de fikse uten problem. 

På selve feiringen så fikk jeg servert laks ... det hadde kokken visstnok trodd var vegetarisk. Jeg forklarte situasjonen og de tilbød seg å rette opp i feilen med en gang. Deretter fikk jeg servert noen vasne buketter med blomkål og brokkoli. Trodde først at det var tull, men nei. Ingen saus, krydder, brød, ris, eller pasta til heller. Kun overkokt blomkål og brokkoli.

Anonymkode: 83fdd...b9d

:sjokkert: Kan jeg spør hvor dette var ? Så jeg ikke går på det restauranten selv.

Anonymkode: e1e61...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...