Gå til innhold

Hva er det kjipeste du har blitt servert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fiskepinner stekt i hjel uten tilbehør eller krydder, kalde også. 

Lunken og klistrete pasta med overfylt olje i saus. 

Ost fra Øst-Europa...sur, bitter og vond smak. 

Som jeg kommer på i farta. 

 

Endret av bundaberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke helt det tråden spør om, men en fæl opplevelse likevel.

Holdt på med en fyr siste året jeg gikk danseutdanning, ikke noe seriøst, og var på helgebesøk hos ham da han bodde et godt stykke reisevei unna. Kjente hverandre ikke noe særlig.

Han holdt på med lavkarbo og var på slankern, helt greit det. Jeg husker ikke hva han serverte, det jeg husker er panikken da jeg så mengden. Det varseriøst en tredjedel av hva jeg ville spist i et normalt måltid. Kanskje han trodde at en slank ung kvinne spiser lite eller noe. Men jeg kan love deg når man holder på med dans på høyt nivå og så aktivt som ved skolegang, så spiser man mye. Så det ble ekstra fælt, da jeg på det tidspunktet i livet var vant med å ta inn ekstra mye energi. Jeg var for ung til å tørre å si fra, ble nesten selvpining å bare tirre apetitten med en liten smakebit. Huff, det er heldigvis herrens mange år siden.

Anonymkode: 1b9f3...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 16.15):

Da jeg var liten fikk vi servert kabaret hos mine foreldres venner. En utrolig merkelig rett. Jeg er glad for at kabareens tid er over

Anonymkode: 20ff1...1e6

Kabaret finnes da fortsatt

Taffel skrev (På 2.3.2021 den 16.24):

Dette tok det meg noen måltid å forstå i Kroatia og. Man bestiller hver ingrediens for seg, og ja, de kunne godt opplyst om det....;-)

Vanlig i Italia også

AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 21.43):

Jeg bor i Trysil, å takk og lov for at det ikke er en «greie» med taco av elgkjøtt uten krydder i min krets 😂 

Anonymkode: 7d7e0...7ca

Forhåpentligvis mangel på krydder som er problemet, ikke elgen.

Anonymkode: b1614...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kabaret finnes da fortsatt

Vanlig i Italia også

Forhåpentligvis mangel på krydder som er problemet, ikke elgen.

Anonymkode: b1614...a9d

Elgkjøttdeig i lasagne, spagetti, taco ol. er helt grusomt.  Da spiser jeg heller uten kjøtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (9 minutter siden):

Elgkjøttdeig i lasagne, spagetti, taco ol. er helt grusomt.  Da spiser jeg heller uten kjøtt.

Enig! Bestekompisen til faren min er ivrig elgjeger og foreldrene mine kjøpte som regel en halv elg hver høst. Det meste av kjøtt vi spiste i flere år var elg. Inkludert elgkjøttdeig i pastasaus, lasagne, taco etc. 🤢 25 år senere sliter jeg fortsatt med å spise elgkjøtt.

Anonymkode: 192e9...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos en slektning som er helt ok på kjøkkenet, ikke spesielt fantastisk men ikke dårlig heller, maten går ned liksom. 
 

Invitert på familiemiddag av hun som var kylling, ris og saus så skjønte jo at jeg ikke kom til å spise mye (likte ikke noe kjøtt som barn/ungdom) men skulle i alle fall av respekt spise litt kylling. MEN så var kyllingen helt rå, som i den var ikke engang stekt, bare en kald rå filet dekket i saus. Men dette var visst bare min tallerken, for alle andre spiste jo, men hun er ikke så god med kritikk hun slektningen her... Så da jeg sa ifra, ble hun bare sur og sa jeg kunne unngå å spise noe da. Vel, gjorde jo ikke det, endte opp med å lage middag 11 om kvelden da vi endelig kom hjem (var tenåring på denne tida, så kunne ikke akkurat dra hjem uten foreldrene da vi bodde langt unna).

Anonymkode: fa9af...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kabaret finnes da fortsatt

Vanlig i Italia også

Forhåpentligvis mangel på krydder som er problemet, ikke elgen.

jada. Kan fint spise taco med elgkjøtt. Men ikke uten krydder. Det må smake! 

Anonymkode: b1614...a9d

 

Anonymkode: 7d7e0...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som del av en studiegjeng ble jeg en gang invitert på middag av en nyfrelst Fedon-fan. Hadde fått for seg at det skulle serveres pizza, selv om vedkommende ikke likte det så godt. Pizzaen bestod av en tørr, grov bunn som mest av alt ligner de hjemmelagde knekkebrødene som har blitt populære i det siste, et tynt lag smakløs saus, et lite tonn av ymse grønnsaker som ikke passet sammen (eller på pizza) og noen ytterst få flak ost på toppen 😅

Fordelen med pizza er at selv dårlig pizza kan være spisbart, men dette var på grensen.

Anonymkode: 6d6bf...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags hvit kurdisk Dessertpudding med noe blomstervann(?) i.

Det var så kvalmt og ekkelt at jeg måtte bare la porsjonen jeg ble servert være.  

Anonymkode: 542f3...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den kjipeste, men verste? Definitivt. 

Fikk ramensuppe(nam!) med kyllingføtter som visstnok er en delikatesse i Asiatiske land. Jeg slet veldig, men er ikke uhøflig, så måtte spise... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et par tilfeller i studenttida mi, på campus i Storbritannia. Skulle ha en hamburger. Han bak disken spurte om jeg skulle ha noe ekstra. Jeg regnet med at det betydde ved siden av. Nei, det var altså uten salat eller noe. Altså en liten tørr burger mellom to tørre brød, ikke noe mer. Også var det den mest vasne pølsa i brød jeg noen gang har sett. Trodde egentlig ikke mine egne øyer. Femti prosent vann i ei tjukk middagspølse. Fikk forresten halsbrann etter den ene lille biten jeg klarte å svelge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...