Amatariel Skrevet 10. mai 2021 #121 Del Skrevet 10. mai 2021 Ja ut og kjøpe flere tester Satser på at EL ikke er alt for langt unna 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #122 Del Skrevet 13. mai 2021 CD23 og tror jeg kanskje har gått glipp av LH topp. Testet ikke i går, orka ikke styre med det på tur. Hadde veldig el smerter og øm/hoven følelse i hele går, så tenker el var i går/i dag. Gjenstår å se se neste dagene. Hadde el slim på mandag. Rommet har ikke mer enn 11g så mistenker at det er derfor tempen er så lav på dagens chart (selv om jeg ikke har fryst i natt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #123 Del Skrevet 15. mai 2021 CD25 og endelig positiv el test! Hatt fertil utflod nå i en ukes tid, og el slim av og på, men masse i dag. Da satser vi på el snart! Hadde noen dagers opphold i testing, og trodde el var på onsdag, pga mye smerter, men tydeligvis ikke, så aner ikke hva de smertene var 🤷🏻♀️ Har i tillegg blitt syk nå,så er forkjøla og potte tett i bihuler osv. Så passer jo perfekt å være på peak nå 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mai 2021 #124 Del Skrevet 15. mai 2021 Hurra for positiv EL-test..!! Endelig ♥ Håper det blir litt kos selv om du ikke føler deg i toppform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 17. mai 2021 #125 Del Skrevet 17. mai 2021 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #126 Del Skrevet 20. mai 2021 3 dpo, og merker at kroppen slapper mer av. Liker best dpo-land. Så blir det spennende fremover. Fikk ikke lagt inn mer enn 2x aksjer, pga sykdom osv, så vet ikke om jeg har følelser for denne pp, men vi får bare vente og se. Tenkte teste fra 10 dpo, da det var fra da jeg fikk synlig test sist. Dvs torsdag 27.mai. Ellers har jeg murringer/kramper i eggdelene/nede på hver sin side. Og hatt siden søndag. Hadde såvidt ømme nipler i et par dager, før det også forsvant. Så denne pp er helt annerledes enn de forrige mht symptomer osv, men så ender den også på 41-42 dager, men er vel naturlig pga den kjemiske aborten sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #127 Del Skrevet 21. mai 2021 4 dpo, legger ut en overlay av mine tre PP, mens jeg venter.... 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 22. mai 2021 Forfatter #128 Del Skrevet 22. mai 2021 5 dpo, og det går igjen i hver syklus at på denne dagen er det en god del murringer, kramper, stølhet og støt. (Gjør vondt i lyskene/eggstokkene og livmora når jeg tisser og presser, siden i går kveld) men vet at det ikke trenger bety noe fra eller til siden det har skjedd nå for 3.gang og det uansett er tidlig 🤷🏻♀️ har ikke hatt testetrang enda heller. Tenkte prøve vente til 10dpo, med mindre jeg kjenner igjen samme som forrige pp og starter litt før 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #129 Del Skrevet 25. mai 2021 Sommerfuul skrev (På 15.4.2021 den 20.58): 8 dpo; hatt lite symptomer annet enn ømme bryst og brystvorter. Kvalm av og på, men hadde et par av de bølgene forrige pp også. Ellers har jeg hatt mye murringer i dag, og direkte smerter i høyre side, sånn typ vonde menssmerter. Håpe det roer seg snart, kjipt å gå med vonde murringer i én uke frem til mensen liksom. Er også veldig emosjonell, tyr lett til tårer av både glede og triste ting (serier 🤭🙈) har egentlig følelsen av at det har klaffet denne pp. Men tester i morgen. Jo, også gikk tempen opp i dag, fra å ha vært veldig stabil, så spennende å følge med videre på den. (...) Sommerfuul skrev (På 13.3.2021 den 6.54): Dpo 9. (...) Ellers, i dag er både niplene og brystene ømme. Har vært sånn "tingling"/kriblende følelse i puppene de siste dagene, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men vært en rar følelse, men i dag er begge deler ømme, noe de ikke har vært på en stund. Fortsatt masse murringer nede i magen/livmora. Veldig gassy/oppblåst ift tidligere med samme mat. (...) 8 dpo.. ser tilbake at masse murringer er normalt. Har overhodet ikke ømme brystvorter denne gangen, og hadde det kun rett ved el, ellers nada. Som har vært annerledes denne pp, kontra de to forrige. Har tidvise tak/murringer i venstre side denne gangen, ser at forrige pp var det høyre. Er jo lov å håpe på klaff igjen etter den kjipe kjemiske forrige pp, men foreløpig vet jeg ikke, har ikke noen spesiell følelse. Tempen er dog høyere enn den har vært, uten at det trenger bety noe. Venter bare på de strekksmertene/støtene som kom fra 9 dpo sist, som et tegn på svangerskap neste gang 🤭🤭 Når det gjelder aksjer har vi denne gangen landet på "good" med 0-2 og 0, vet jo at det i realiteten trengs én, men alt analyseres jo 😅 2 dager igjen til testing. Meeen, tror jeg starter i morgen 🤷🏻♀️🙄🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. mai 2021 #130 Del Skrevet 25. mai 2021 Veldig veldig spennende! 🤞 Jeg har god tro på at kroppen er klar for å være gravid nå, spesielt etter en nylig kjemisk. Så jeg håper sååå at du kommer tilbake i terminklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #131 Del Skrevet 27. mai 2021 10 dpo, forrige gang satt jeg med 4 svake positive tester, samt en digital. I dag var testen negativ. Har masse murringer og tidvise kramper. Men har ikke de samme strekkene/støtene som forrige gang, så har ikke trua denne pp dessverre. Har også sovet veldig dårlig i natt, og valgte å stå opp før kl 6, så tempen har også synket litt, men kan jo være siden den ble tatt før vanlig tid, dårlig søvn eller bare vanlig opp-ned. Ikm på tirsdag. Kjennes ut som mensen skal komme nå egentlig ift murringene. FF kunne informere om at det er kun 34.2% som tester positivt innen 10 dpo, så får jo krysse fingrene for at jeg denne pp tilhører de resterende 65.8% som tester positivt senere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. mai 2021 #132 Del Skrevet 27. mai 2021 Skjønner det er utrolig skuffende å ikke få samme svaret i dag som sist syklus... men gir det en dag til med håp ja! Det kan virkelig være forskjellig fra person til person. Jeg fikk negativ test på morgenen nå sist på 10 dpo, men noe synlig utover dagen (på sterkere urinkonsentrasjon). Mens i fjor så jeg ingenting før 11 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #133 Del Skrevet 28. mai 2021 @Amatariel tjaa, i følge FF er det bare 50% som får positiv innen i dag. Men nå går også tempen feil vei. Så mister trua dessverre. 11 dpo. I går hadde jeg veldig mye vondt, kramper, murringer. Var helt gåen i korsryggen, det brant nedover låra. Typisk første dag med mens/smerter. Tempen har de to siste dagene også falt. (Den som var så høy og fin) Har dog sovet eksepsjonelt dårlig, med oppvåkninger flere ganger i timen. I dag stod jeg opp før kl 5, da ga jeg opp. Rart jeg er trøtt fra kl 18 liksom 🤭 de to siste tempene er også tatt før vanlig tid, den i går ble tatt 45 min før, den i dag nesten 2t før vanlig tid. Vet ikke om det spiller inn. Fikk jo ikke sammenhengende søvn først heller. Klarte også det kunststykket å miste ene testen i do, etter noen min, den ble positiv. Gjorde også det samme med test nr to for å sjekke. Ble også positiv. Test nr 3 kan jeg skimte en ultrasvak strek, eller så er det skyggestrek jeg ser. 🤷🏻♀️ Tok også digital, som viste negativ (tok alle 4 på samme urin) Uansett utrolig kjipt og usikkert. Og skjønner jo at de to testene som var i toalettet er ugyldig. (Har forøvrig sånn blå dings i doen, wc Block eller hva det heter. Kanskje noen kjemikalier i det som reagerte og fikk testen så sterk). Haaaaater ventetiden i dpo der man grenser mot ikm og testing. Og spesielt når jeg har så mye smerter, vondter, murringer og bare vil det skal klaffe! Skjønner at jeg ikke skal ta sorgen på forskudd, før mensen kommer (enten mandag eller tirsdag), men er jaggu ikke lett å holde motet oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #134 Del Skrevet 28. mai 2021 Den ultrasvake fikk litt mer strek etter den tørka, sånn at jeg ikke må myse og snu og vrenge på den. Uten at det trenger bety noe. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. mai 2021 #135 Del Skrevet 28. mai 2021 Herlighet så rart med positive tester i toalettet! Det har jeg aldri hørt om før. Dette skulle de gærne damene på the dark web ha visst (har hørt om folk som kjøper positive g-tester av andre). Men absolutt interesserant du har en ordentlig test med noe svakt på...hm. Men jeg kjenner ikke til de testene der, er de kjent for skygge/falsk strek? Forstår du forbereder deg på det verste Ikke noe gøy når tempen går ned slik i alle fall. Men jeg krysser fingrene litt til for deg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #136 Del Skrevet 28. mai 2021 Hahaha, fant kun én tråd da jeg søkte rundt, og hu var gravid, så 🤷🏻♀️ Den røde er sånn Rfsu test, og grønne er fra Normal. Stikker og kjøper clearblue jeg 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #137 Del Skrevet 29. mai 2021 12 dpo - negative tester... I går hadde jeg så vondt, kramper, murringer osv så jeg måtte ty til smertestillende (og det er ikke ofte jeg tar det, - da har jeg virkelig smerter). Så. Nå er jeg rett og slett kjempesluffet, og drittlei!! Skjønner ikke hvorfor jeg de to siste dagene har hatt så sjuke kramper, smerter og murringer. Heftige menssmerter liksom, og for hva? Overhodet ingenting!! Og ikm er ikke før om 2/3 dager. Tempen er akkurat samme som i går, og ble tatt ca likt også, kl 5.20. så er visst det nye å våkne tidlig. Merkelig hele greia. FF sier at 65.8% tester positivt innen i dag, men jeg har ikke lenger trua på at jeg er en av 34.2% som tester positivt senere, spesielt siden jeg fikk strek på 10 dpo forrige gang. Nå resignerer jeg litt og håper på rask mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mai 2021 #138 Del Skrevet 29. mai 2021 Veldig lei meg på dine vegne 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 31. mai 2021 Forfatter #139 Del Skrevet 31. mai 2021 CD1 - PP4.. Blanke ark, og farjestifter tel.... Foreløpig ser syklus ut som følger: El 19.06 - IKM 06.07 (men el har variert med alt fra cd18-cd20-cd27 så) PP3 ente på hele 40 dager. Startet spotting i går, og i dag er tanta her for fullt, inkl de gode smertene. Håper på en "normal" syklus denne gangen. Hvis det klaffer så vil termin bli omtrent samme som bursdagen til ene barnet mitt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #140 Del Skrevet 24. juni 2021 (endret) Da er man endelig i DPO land. Drakk på lørdag, og tempet derfor ikke på søndag, så enten var EL lørdag eller søndag, fikk stiplet linje, og FF og Premom er ikke enige. Så sier at El var på CD 21, søndag 20.juni, IKM blir 4./5. juli, alt ettersom. (hadde for første gang ikke El smerter, kun sånn hoven følelse ved tissing lørdag, søndag og mandag, så har ikke det å gå etter heller) men utifra pulsen så kan det stemme. Er så utrolig fascinerende at det ligger noe i det med høyere puls under el og tidlig svangerskap kontra mensen altså. er da 4 DPO i dag, ingen andre symptomer enn ømme nipler, men det har jeg jo vanligvis. Murringene pleier ikke komme før etter 7/8 dpo, så foreløpig nada. Tenkte prøve å ikke være testeguri, før dag 9, på tirsdag. Meeen, én ting er jo å si det... 😅 Barna gikk ut i fri forrige fredag, så vi har tatt ferie med god samvittighet siste uka, er hjemme igjen en tur nå, så blir det vel late dager fra og til, veldig greit å kunne styre dagene noenlunde som en vil. Legger inn bilde av denne PP4, hittil, og overlay av de fire siste, er veldig vant til at den går opp og ned. Den lilla er da jeg hadde kjemisk graviditet. Endret 24. juni 2021 av Sommerfuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå