Gå til innhold

Sommerfuul prøver igjen


Sommerfuul

Anbefalte innlegg

Hurra for at du er i dpo-land! Blir veldig spennende å følge deg i dagene fremover. Jeg håper sååå du kan bli gravid nå 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (På 24.6.2021 den 16.58):

Hurra for at du er i dpo-land! Blir veldig spennende å følge deg i dagene fremover. Jeg håper sååå du kan bli gravid nå 🙏

Ja, håper jeg og 🙈🤗

Er 7/8 dpo i dag. Og istad fikk jeg sånn strekk i lysken da jeg reiste meg, samme som fra 8 dpo da jeg hadde kjemisk. Så kaaanskje det er noe i gjerde? Har ikke kjent de strekkene utenom svangerskap så 🤞🏻🤞🏻 har litt mer murringer igjen i dag (uten at det må bety noe, for er vel rundt 8 dpo murringene slår til og varer til mensen uavhengig av svangerskap så)

Ellers er det samme som vanlig i dpo-land. Ømme bryst og nipler, hatt murringer i venstre side siste dagene, av og på. Var ekstremt kvalm i går, men var nok blanding av varmen, stress, dårlig med mat, litt mye koffein kanskje. Sliter også med korsryggen i dpo land, er ikke det rart? Når jeg bøyer meg så blir det sånn hekseskudd/vondt. Men er helt borte fra mens-el 🤨 er svært sjeldent jeg sliter med ryggen, men de siste 2 isj mnd så har jeg slitt av og på.

Vi er også på ferie igjen, og så rutinert som jeg er så glemte jeg å ta med tester (nå skal vi hjem en tur igjen på tirsdag, men likevel. Så kjøpte Rfsu tidligtest. Meen har lest mye negativt om de, skyggestreker, svake streker ect, så ja får se. Uansett er det tidlig enda. Fikk ultrasvak sånn at jeg ikke trodde det 9 dpo, og positive strimler og digital 10 dpo, så fortsatt en stund igjen. Skal jo ikke ha mensen før til helga. Fre-søn. Har hatt både 13-14 og 15 dagers lutealfase, så ja 🤭

Endret av Sommerfuul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok Rfsu tidligtest å går og i dag. I går var den blenda, men i dag kunne jeg se en svaak strek. Fikk den ikke på bilde, og den forsvant nesten helt etter noe tid. Ser den nesten ikke nå. Men så er det det der med skyggestrek osv da. Angrer på at jeg testet. 🤣 Har ikke flere heller, så får se om de har på butikken her, eneste jeg speidet på lørdag var en digital til 125 kr, men skal sjekke på den andre butikken om de har noe billigere. Håpløst å vente til onsdag vettu 🤭

Blir bedre når jeg kommer hjem og kan teste med Babyplan sine fra onsdag, men akkurat nå føles det lenge til.

Har rar følelse der nede, sånn typ trent styrke og er støl nederst ved lyskene og livmor området, men kan jo være pms og 🤭 har ikke hatt flere sånne strekk enn den ene i går heller. Haff, siste uka før ikm er laaaang 🙄🤫

IMG_20210628_090834.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så spennende! Er ikke rart hvis streken du så var veldig svak da, for du er jo veldig tidlig. Men håper den blir mer synlig innen de neste dagene! 🤞 Sååå spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok sånn rfsu tidligtest igjen til morra. Trodde det var skyggestrek for den kom ikke før etter den var tørket. Samtidig fikk jeg strekk i høyre lysk da jeg strakk meg, så jeg hadde troa 🤭

Tok en Babyplan da jeg kom hjem for et par timer siden, på helt lys urin, så hadde overhodet ikke trua på no strek da altså. Men jaggu kom det en lyyys rosa strek 😍

Usikker om den synes på bilde, men den er der! Så nå gleder jeg meg til i morgen tidlig, og kaaanskje jeg fyrer av en digital også. Ååååå, nå håper jeg bare den holder denne gangen, og ikke mister igjen! 🤞🏻🤞🏻

Er 9/10 dpo. Tror kanskje jeg er 10 dpo pga streken :)

min konklusjon: ingen av testene kan måle seg med vanlig Babyplan strimmel ift tidligtesting🤭

IMG_20210629_145511.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Dette er jo positiv test! :yvonne: Så utrolig morro!! Ikke verst så tidlig og på lys urin. Måtte streken bare bli sterkere og det lille frøet klamre seg fast! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skal roe meg nå 🤣🤣

Nå bare krysser vi for at spiren sitter, og jeg blir firebarnsmor i mars 🥰

IMG_20210629_174817.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (5 minutter siden):

Gratulerer så mye! 🥰🤩

Tusen takk! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3+6 -13 dpo og ikm i morgen.

Tatt test daglig, for å ha en testrekke, samt se etter sterkere strek, og synes ikke den har blitt sterkere fra 10-13 dpo. Heldigvis ikke svakere heller! Tenkte ta ny digital på tirsdag, 4+2 for å se om den viser høyere nivåer.

Har også selvfølgelig kun én Babyplan strimmel igjen, jeg tar i morgen på ikm, og håper den er litt sterkere (selv om jeg vet at man ikke bør måle sånn dag for dag, og jeg må slappe litt mer av). Tenker nok også at jeg tar siste temp i morgen, eller søndag.

Ellers er den ene puppen veldig øm, en del murringer foran, småkvalm, spesielt før mat, og trøtt. Ellers spennende tid fremover. Må bare komme meg forbi ikm :)

 

Fra i dag, 13 dpo morgenIMG_20210702_104127_edit_1124984763822088.thumb.jpg.821b220a76aeb8c4de63bf7f6e9fbf72.jpg

10 dpo ettermiddag

IMG_20210629_164714_edit_1003269838133890.jpg

Endret av Sommerfuul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse testene ser fine ut! Mine var ikke noe sterkere de heller. Strimlene er ikke supre sånn på økning... Så blir bra med en digital på tirsdag. Koooos deg i helgen! Nyt å komme over IKM og ingen blod i sikte :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer dessverre på om dette går dritt igjen.... Ikm i går, 4+1 i dag. Tok Metode tidligtest strimmel, og i dag er det bare såvidt streken synes. Den burde vel absolutt blitt sterkere? Ikke nesten usynlig...

Øverst er fra i går, nederst er fra i dag. Selv vanskelig å få de med på bildet. Digital viser 1-2, men den er jo veldig sensitiv. Har selvfølgelig ikke flere tester igjen, men har bestilt Clearblue + som jeg tenkte kontrollteste med for å få sterkere + enn forrige uke.

IMG_20210704_080655_edit_1219500418101937.thumb.jpg.773704e1554ca0cef622e3effd43d101.jpg

Må ærlig si at humøret mitt droppet 1000 hakk nå.

Hvordan funker det eventuelt å ta hcg prøve hos legen? Er det vanlig, og hva sier man? Eller skal jeg bare vente og se om jeg begynner å blø etterhvert? Tempen gikk bittelitt opp i dag, så holder seg stabilt fint.

Ååååååå! Jeg orker ikke enda et nederlag og tap 😭 

Screenshot_20210704_081618.thumb.jpg.f1f52a259279bebfb8dba4c2030247b1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig at du ikke får de bekreftelsene du ønsker :troest: Full forståelse for at det er dritt og vanskelig å tro at det går bra da. Men prøv å fokuser på at du HAR fått 1-2 på den digitale, og da er det ikke lurt å ta mer tester før det har gått èn uke. For disse strimlene er ikke så gode på å fange opp økning av hcg alltid. Er så små marginer som skal til. Hvis du bare kan holde ut og vente til neste digitale, så er det det beste. Om det går galt før den tid så vil du begynne å blø :(

Hcg-måling hos legen er nok ikke så vanlig nei. Tror ikke så mange tillater at det blir gjort uten at man opplever blødninger. Det er i tidlig svangerskap der dette oppstår at behovet for å sjekke at hcg øker tilstrekkelig er størst. For andre er det de digitale testene som gjelder.

Håper sååå at dette går veien for deg! 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også på deg :klem: Hååper ikke du måtte oppleve en kjemisk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...