Gå til innhold

Sommerfuul prøver igjen


Sommerfuul

Anbefalte innlegg

Edit:

Testet positivt 13.november, 8 dpo i PP8. Termin 01.08.22 ❤️

Testet positivt 05.august, 10 dpo i PP5. Blødning fra 11.08 - kjemisk abort 4+2.

Testet positivt 29.juni, 10 dpo i PP4. Blødning fra 07.07 - kjemisk abort 4+4.

Testet positivt 17.april, 10 dpo i PP2. Blødning fra 21.04 - kjemisk abort 4+0.

Valgte å opprette ny bruker, siden prøvingen er hemmelig, og man vet aldri om noen kjente kjenner til den andre brukeren min.

Vi har bestemt oss for å prøve på barn nummer fire. ❤️ Første prøveperiode starter 15.februar 2021.

 

Endret av Sommerfuul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg følge med! Så spennende tid du går i møte nå! Håper du kommer inn i normal syklus kjapt, og at du slipper en lang prøvetid! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande :) Følgjer deg. Her på bygda får mange 3 + barn, ingen synest det er sært. Her er det sært å «bare» ha eit barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (20 timer siden):

Her vil jeg følge med! Så spennende tid du går i møte nå! Håper du kommer inn i normal syklus kjapt, og at du slipper en lang prøvetid! 😍

Så gøy med "tilskuere" 🤗

mammahjarte skrev (20 timer siden):

Så spennande :) Følgjer deg. Her på bygda får mange 3 + barn, ingen synest det er sært. Her er det sært å «bare» ha eit barn.

Hehe, så rart at det er så forskjellig.

 

Da er ringen tatt ut, og kjenner på en del følelser, litt ambivalent faktisk, er så redd for å "ødelegge" det fine vi har nå fra før. Men det er vel naturlig uansett antall kanskje. 

Spennende tid framover iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-ringen tok jeg i lørdag 6.februar, og hadde den kun inne i én uke, så i teorien kan eggløsning komme raskt i følge det jeg har lest meg litt fram til. Men jeg går likevel å venter på mensen i dag eller i morgen.

Hatt murringer i korsryggen og ene sida i natt og i dag, så mistenker mensen, men vi har iallefall lagt inn aksjer både i går og i dag, med en orgasme på meg rett etter.

Kjenner det allerede går meg litt i hodet, er noe med at så fort man begynner å prøve så vil man ha positiv test, helst i går 🤣

Fant en type glidemiddel "Prefert" som skal være bra for å få riktig ph ved eggløsning, så har bestilt det bare for å prøve.. Noen som jar erfaring med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

welcomwagon.gif.f40936226cee0f8cdf10278e9afe3e28.gif

Velkommen! Så moro at det er flere som prøver på nr. 4 her. Pr. nå tror jeg bare det er deg og meg!

Hvor gammel er du? Og hvordan var forløpet for å få de tre andre, noe lang prøvetid? Høres ut som du er veldig klar nå ja, så jeg krysser fingrene for at det raskt blir klaff 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Amatariel takk takk! Blir fryktelig spennende fremover 🤞🏻 Har lest i mange prøvetråder her nå, og det er så utrolig spennende å følge forskjellige!

 De første klaffet på første forsøk, og sistemann var et uplanlagt hell i uhell, men nå er det over 8 år siden sist, og jeg har bikket 30+, så blir spennende å se hvordan det går nå. 🤭

Det føles så rart, drive å snakke om ny baby, ting vi trenger, praktiske ting, navn osv. Føler oss så nyforelsket, masse kosing, litt sånn fjortiss egentlig, fnisete osv, haha!🥰

Og selv mannen har søkt opp diverse, ble overrasket over alt han ramset opp, som folat, ekstra jern osv 😅 kan vel trygt si at vi lever litt i vår egen boble om dagen.Widget span

Endret av Sommerfuul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kommet til riktig sted i alle fall :lol: Her er vi mange i den boblen!
Jeg er eldre da, har akkurat fylt 36 år... blæh. Og eldste barnet er 17 år. Så vi burde kanskje være ferdig, men er alt for vanskelig å overse det veldig sterkt gjennomtrengende ønsket om en sistemann. Skal krysse for oss! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var mensen her, så da er det vel CD1 🤭 ligger med varmepose pga smerter, så får vi krysse fingrene for el om ca 14-16 dager 1.-3.mars tror jeg (har hatt snittsyklus på 30 dager tidligere uten prevensjon, og kjenner el godt pga smerter). Kommer nok ikke til å tempe eller el teste enda, føler per nå at det er for overveldende, men får se hvis det blir flere pp om ikke jeg må få kontroll 🤭

🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi temmelig likt i løypen. Jeg tror jeg får mensen og er på CD1 i morgen. Håper dagene frem mot EL går raskt for oss! Mye bedre å være på "den andre siden" der ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD3, hatt så smerter, fortsatt kramper, hodepine i et par uker, men intenst siden lørdag, gått ned i nakken nå, så har vel blitt en ond sirkel. Kjøpte rød tigerbalsam istad, tenkte smøre på nakken, se om det lindrer litt.

Ellers er jeg grinete, irritabel, men har nok også å gjøre med at jeg sover lite/dårlig, hodepine, kvalme og smerter både i magen og korsryggen. Liksom alt med seg. Litt sånn mens-deppa 🤭

Gikk meg en tur i går kveld da, for å se om det kunne løsne litt, ble i bedre humør da, så var godt for noe.

Ellers venter jeg egentlig bare på å slutte å blø (pleier dessverre blø lenge) så vi kan starte rolig med sex igjen, og ikke minst vente på el 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Håper du føler deg bedre snart :klem:

Takk for det, og samme til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD5, fytti som tiden går så utrolig sakte nå!

I går toppet hodepina seg, så måtte ty til litt sterke saker, foreløpig har den roet seg. Begynte også på allergitabl i går, kan jo være pollen som tuller med hodet mitt. Nå har den vart i godt over to uker, og vært verre fra lørdag. Fryktelig slitsomt. I natt har jeg dog sovet hele natta, så det var godt.

Fant noen billige el tester på Normal jeg vurderer å kjøpe, selv om jeg sa at første pp er "lugn", veel.... Har også bestilt tempmåler 🤣 så mye for å la ting gå den første pp. Jaja.

Vet ikke når tempmåleren kommer, men tenkte starte så fort den er her, selv om jeg ikke har satt meg helt inn i hvordan det fungerer enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så tungt at du sliter med hodepine :troest: Høres ikke noe særlig ut. Dårlig gjort om pollen skal komme å plage allerede nå..?

Det er veldig vanskelig å ta det lugnt når man først er prøver ja! 😄 Det vet jeg alt om... Jeg og mannen ble enige om å prøve på en sistemann i fjor vår, og da var selvsagt tanken at vi skulle bare kose oss prevensjonsfri og forhåpentligvis bli gravid. Vel... allerede i pp1 dro jeg til Medicus (!) :Knegg: så den planen gikk jo helt i vasken. Men til vår unnskyldning så er det tross alt nr. 4 vi prøver på. Så jeg vet liksom litt hva som må til. Om jeg hadde vært en person som ble gravid bare mannen så på meg, så hadde det kanskje vært noe annet. Men når man vet at sin kropp trenger litt mer, litt hjelp o.l så er det nesten bare dumt å "se hva som skjer". For da kan man ha en lang og frustrerende prøvetid foran seg. Og dèt anbefaler jeg ikke. Så jeg er for å gjøre det man kan!

Bare kom inn i tempetråden når du måtte føle for det! Lurt å spørre masse, det lærer man mest av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det kjøpt inn gitt 🤭 mannen var med, også kikka vi raskt på body på klesbutikk, vare for å mimre på hvor små de kommer ut. Hehe.

Jeg har 27-33 dagers syklus, så litt usikker på når jeg skal starte med testing, og hvor lenge, men har skjønt at jeg skal teste til el testen har blitt negativ igjen?

Spennende 🤭

Ang pollen, så er det jo forskjellige ting på året, og jeg er så veldig å ha forskjellig pollenallergi, så er plaga stort sett fra vår til høst, men så lenge jeg er flink med medisin går det greit, men burde nok starta for 2-3 uker siden, var da søster starta, for hu og kjente det i noen dager før det igjen, men hu er bra igjen nå. Så krysser fingrene for det. Jeg har i det minste mer energi nå da, så i dag blir det shining av hjem. Kjørte robotstøvsugeren da vi reiste til morran, så er bare å vaske over gulvet, har tent duftlys nå, og litt musikk så er man i gang.

IMG_20210219_115335.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommerfuul skrev (13 minutter siden):

Jeg har 27-33 dagers syklus, så litt usikker på når jeg skal starte med testing, og hvor lenge, men har skjønt at jeg skal teste til el testen har blitt negativ igjen?

Lurt å starte rundt CD10, i tilfelle du har tidlig EL. Noe du virker å ha om du har sykluser på 27 dager. Jeg skal starte på CD11 denne gangen. Og ettersom noen har lang LH-topp (positiv test i flere dager før egget slipper) så syns mange det er kjekt å vite dette, ergo teste til den blir negativ igjen.
Ps: husk at konsentrert ettermiddagsurin er best 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syklus som har variert fra 25 til 33, og skriver under det Amatariel sa. Fikk beskjed av gyn om sex annenhver dag fra CD 10, så da tenker jeg det er en god taktikk å gå på med el-tester fra samme dagen 😊

Lykke til i jakten på el! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg, måtte ta min første el test, just for fun 🤭🤭

Tenker nok jeg starter på CD10, som dere sier, men på den andre siden så har jeg akkurat gått av p-ring etter kun én uke på ny ring, så kaaaaan jo få el tidligere 🤭

IMG_20210219_192958.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg, det er litt gøy å teste 😊 Håper du slipper å vente lenge på EL når du først begynner å teste ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...