Gå til innhold

Sommerfuul prøver igjen


Sommerfuul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommerfuul skrev (På 17.4.2021 den 11.44):

10 dpo - Jeg er gravid! Så mye følelser. Termin 1.1.22.

Gratulerer så mye Sommerfuul! :hug: Så fine tester!! Og så gøy med termin 1.1! Kanskje du får landets nyttårsbarn! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, @Amatariel 🥰 hehe tjaa, trackrecord er at de liker å komme 3 uker før termin, så kan nok hende jeg får en julebaby. Men aldri si aldri 🤭

12 dpo, er jo seff så dum at jeg tar ny test i håp om sterkere strek, er jo to dager siden positiv test, vel. Det er en svaak strek fortsatt. Tror ikke den ble plukket opp på kamera engang, ser den såvidt irl. Får ta en ny etter ikm onsdag/torsdag. 🤞🏻 Snakk om bekymringer liksom. Allerede tatt kontakt med gu, ang tidlig ultralyd, om jeg kan bestille direkte eller trenger henvisning. Planen er rundt uke 7 og 12, for sjekk osv. 

Murrer og strekker godt, hadde glemt ligamentsmerter... Og puppene murrer godt, så det er gode tegn iallefall. Og sjuukt emosjonell, tyr veldig til tårer 🥰🤭

IMG_20210419_064818_edit_287010330690056.jpg

Endret av Sommerfuul
La til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være veldig vanskelig å få noen klare streker som viser styrkeøkning så tidlig, før IKM og alt. Ettersom du har den nydelige digitale testen og lene deg på så ville jeg slått meg til ro med den, og tatt ny digital til helgen hvor du forhåpentligvis får 2-3 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo, fikk i dag dessverre negativ test (stussa på at strimlene ikke ble sterkere), så har en kjemisk graviditet. Tempen har gått litt ned og jeg venter på å blø (ikm i morgen). Jeg er helt tom akkurat nå. Hadde rukket å tenke og føle så utrolig mye på de få dagene. Ikke har jeg vært gjennom dette før heller, der jeg mister, så aner ikke når jeg kan forvente å blø eller noe.

Passer veldig dårlig at jeg har bursdag..

Faen!

Screenshot_20210421_061805.jpg

IMG_20210421_061410_edit_386371473142603.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå kjære deg, dette var utrolig trist :tristbla: Virkelig virkelig ufortjent! Verdens dårligste bursdagsgave fra universet gitt :troest:

Man rekker å tenke såå mye på bare noen få dager ja, så jeg har all verdens forståelse for at du ble slått hardt i bakken av dette. Kan ikke annet enn å håpe at kroppen ordner opp enkelt og greit nå (erfaring tilsier at mensen vil komme på ca. normal tid, kanskje et par dager forsinket) og være normal blødning.

Håper mannen din tar ekstra vare på deg i dag. Spis noe god mat, se romantisk film og få tankene over noe annet. Og tenk at neste bursdag har du høyst antagelig en liten knott på fanget eller stor mage ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en sørgedag på onsdag, men etter det har det gått overraskende bra, heldigvis! Så nå får vi bare prøve videre og håpe den sitter snart. Og fra nå tror jeg at jeg skal prøve å holde meg unna tidligtesting, holde meg nærmest mulig ikm. 

PP3, CD4 foreløpig ser syklus ut: eggløsning 08.05 CD18, ikm 22.05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bedre med deg :klem: Blir fint å se frem mot en ny syklus og start her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 7, lite å melde. Venter på og slutte med spotting.... Og på el som kanskje kommer mellom dag 18-20.

Har gått bra psykisk sett, men i går fikk jeg en liten knekk da jeg var inne i gravidtest tråden og følte at "alle" fikk positive tester, da var det vondt/sårt at min gikk dukken. Så måtte bare ut derfra, og gå en tur. Tenker jeg får holde meg litt unna.

Ellers ble tråden min flyttet, og venter på å flytte den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i de mest sårbare periodene i eget liv så kan det være lurt å skjerme seg fra visse tråder. Jeg går aldri inn i positiv g-testtråden før jeg nærmer meg testing selv. Når jeg får bekreftet negativt så må jeg rett ut igjen. Unner alle som ønsker det å bli gravid, men gjør vondt dersom man selv ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tråden tilbake igjen på prøveforum :)

 

CD13 og begynte å teste etter el fra i går. Håper og krysser fingrene for at den kommer rundt vanlig tid, cd 18-20, men vet jo aldri om den blir forskjøvet pga kjemisk. Blødde jo i 7 dager også.. Får bare vente å se. Sjekker tappen hver morgen, just for fun, den er nå høyt/langt bak, såpass at jeg ikke nådde opp i dag. Så håper den kommer nedover snart 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og krysser for at EL kommer tilbake til normal tid 🤞 Jeg har mistet i uke 5 og 6 før, og da har EL kommet et par dager senere enn vanlig. Det sies at en slik kjemisk er som å regne som en mensen nesten, og at syklusen derfor skal være fint på plass igjen. Så håper det stemmer også for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit å lese om den kjemiske ❤ Men godt å høre at du er igang med ny PP 😊 Håper en ikke lar vente på seg altfor lenge 🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 16 og endelig smått tegn på noe snart. Vannete utflod, har pleid å ha det 1-4 dager før el slim 🤞🏻 men har ikke ømme nipler enda, som pleier å komme noen dager før. Hadde en del murringer i går, men ikke mer enn vanlig 🤭 tempen har roet seg og blitt stabil, som på de to siste pp, jojo første 1.5 uke isj, før stabil til el.

El tester én gang om dagen, blir spennende om det blir kort lh topp som første pp, eller om den strekker seg over et døgn som sist. Håper jo selvsagt at el kommer snart, for er pyton å vente på.

Screenshot_20210506_080810.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 18, fortsatt svak el test, men vet den plutselig kommer. Istad opplevde jeg også for første gang "Cloudy, wet, slippery, stretchy" slim. Måtte søkes opp, for har tidligere kun hatt rent el slim, aldri før-el-slim 🤣 så da tyder det iallefall på at ting skjer innen få dager, tappen er også høyt oppe, åpen, kort og glatt 🤞🏻 lurer på om jeg skal driste meg til litt alkohol i kveld, eller om det kan forskyve el mer, hm hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri hørt at alkohol forskyver EL altså, er det en greie 🤔 Tvert imot har jeg hørt at mange barn blir unnfanget i fylla 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri hørt at alkohol forskyver EL altså, er det en greie 🤔 Tvert imot har jeg hørt at mange barn blir unnfanget i fylla 😅

Ikke jeg heller, men tenkte på at stress kan jo hemme, og hvis det blir litt vel fuktig plutselig 🤷🏻‍♀️

Haha, ja hørt samme selv 🤭

Har vært irritabel siste dagene, henger vel med at formen har vært laber, så kanskje greit å koble litt ut i kveld, får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD19 Var så trøtt i går, så sovna før barna til og med 🙈 kanskje like greit.

Murringer,men lite i sikte.

Barna har fri tors-fre så blir langhelg på ferie fra onsdag, skal bli godt å koble av, komme seg litt vekk ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD20 og er tom for el tester, urutinert! 🤣 får ut å kjøpe en pakke til. Hadde til morran i dag veldig vannete utflod, så nå håper jeg det skjer noe snart! Fortsatt ikke antydning til ømme brystvorter, er så rart :)

Følgende syklus ser foreløpig sånn ut, ikke antydning til sterk strek, men vet den plutselig dukker opp 🤗

Screenshot_20210510_074107.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...